Ogłoszenie z dnia 2020-05-22
Ogłoszenie nr 560088794-N-2020 z dnia 22-05-2020 r.
Słupsk: Dostawy jaj oraz innych artykułów spożywczych, przetworów owocowych ( zaprawy kompotowej), konserw mięsnych wieprzowych i drobiowych , pasztetów drobiowych, pieczywa świeżego, pieczywa cukierniczego, ciast.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 637858-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540543752-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510043341-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Policji w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 77070295800000,
ul. ul. Kilińskiego
42,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 417 558, e-mail
zamowienia.publiczne@spslupsk.policja.gov.pl, faks
598 417 559.
Adres strony internetowej (url): http://www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szkoła Policji w Słupsku
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy jaj oraz innych artykułów spożywczych, przetworów owocowych ( zaprawy kompotowej), konserw mięsnych wieprzowych i drobiowych , pasztetów drobiowych, pieczywa świeżego, pieczywa cukierniczego, ciast.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP-9/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jaja świeże w ilości 21 100 szt. Warzywa i owoce przetworzone w słoikach i puszkach w ilości 2 680 kg Dżem owocowy oraz krem czekoladowo-orzechowy w ilości 330 kg Miód naturalny w ilości 140 kg Olej w ilości 600 l Cukier biały kryształ w ilości 1 200 kg Makaron w ilości 480 kg Produkty zbożowe w ilości 1 150 kg Warzywa strączkowe suche w ilości 150 kg Przyprawy oraz sosy w ilości : 360 l, 1 440 kg Przetwory owocowe - zaprawa kompotowa w ilości 800 kg Konserwy mięsne wieprzowe, konserwy mięsne drobiowe i pasztety drobiowe w ilości 1 530 kg Pieczywo świeże, pieczywo cukiernicze, ciasta w ilości: 9 380 kg, 51 800
II.4) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
03142500-3,
15331000-7,
15332200-6,
15610000-7,
15871000-4,
15872000-1,
15872400-5,
15321800-2,
15131000-5,
15131310-1,
15811100-7,
15811100-7,
15811100-7,
15812122-4,
15812200-5,
15831600-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
4 miesiące od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: dostawy jaj oraz innych artykułów spozywczych, przetworów owocowych, zaprawy kompotowe |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
04/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Firma Marit Julita Laga,
hurtowniamarit@o2.pl,
ul. Jana Karwasza 19,
84-107,
Starzyński Dwór, kraj/woj.
pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Zmiany do umowy. Działając na podstawie art. 15r ust.1i4 pkt1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach wiązanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( DZ.U. z 2020 r. poz.374 z póź. zm.) strony uzgadniają o czasowym zawieszeniu wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczącej dostaw artykułów spożywczych tj. dostawy jaj oraz innych artykułów spożywczych, przetworów owocowych, zaprawy kompotowej z przeznaczeniem na żywienie słuchaczy Szkoły Policji w Słupsku na okres przerwy w realizacji szkolenia zawodowego podstawowego jednakże nie dłużej niż do dnia 04 czerwca 2020r.
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: konserwy miesne wieprzowe i drobiowe, pasztety drobiowe |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
09/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
KONSHURT Sp. z o.o., Sp. K.,
konshurt@konshurt.com.pl,
ul. Korfantego 26,
42-202,
Częstochowa, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Zmiany do umowy. Działając na podstawie art. 15r ust.1i4 pkt1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach wiązanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( DZ.U. z 2020 r. poz.374 z póź. zm.) strony uzgadniają o czasowym zawieszeniu wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczącej dostaw artykułów spożywczych tj. dostawy konserw mięsnych wieprzowych i drobiowych oraz pasztetów drobiowych z przeznaczeniem na żywienie słuchaczy Szkoły Policji w Słupsku na okres przerwy w realizacji szkolenia zawodowego podstawowego jednakże nie dłużej niż do dnia 09 lipca 2020r.
|
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: pieczywo świeże, pieczywo cukiernicze, ciasta |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
03/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Sławnie,
pss-slawno@wp.pl,
Pl.Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 4,
76-100,
Sławno, kraj/woj.
zachodniopomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Zmiany do umowy. Działając na podstawie art. 15r ust.1i4 pkt1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach wiązanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( DZ.U. z 2020 r. poz.374 z póź. zm.) strony uzgadniają o czasowym zawieszeniu wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczącej dostaw artykułów spożywczych tj. dostaw pieczywa świeżego, cukierniczego i ciast z przeznaczeniem na żywienie słuchaczy Szkoły Policji w Słupsku na okres przerwy w realizacji szkolenia zawodowego podstawowego jednakże nie dłużej niż do dnia 03 czerwca 2020r.
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
strony uzgadniaja o czasowym zawieszeniu wykonywania umowy w sorawie zamówienia pubicznego dotyczącego dostwaw artykułów spozywczych z przeznaczeniem na żywienie słuchaczy Szkoły Policji w Słupsku na okres przerwy w realizacji szkolenia zawodowego podstawowego.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Działając na podstawie art. 15r ust.1i4 pkt1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach wiązanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( DZ.U. z 2020 r. poz.374 z póź. zm.) strony uzgadniają o czasowym zawieszeniu wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczącej dostaw artykułów spożywczych z przeznaczeniem na żywienie słuchaczy Szkoły Policji w Słupsku na okres przerwy w realizacji szkolenia zawodowego podstawowego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Usługa serwisowa systemu informatycznego Simple ERP oraz Eskulap - 04/TP/2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z miejscowości Bydlino do oczyszczalni ścieków w Słupsku
- Wykonanie prac pielęgnacyjnych drzew rosnących na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
- PODN.ZP.321.1.2025 przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i dyrektorów szkół oraz placówek oświatowych województwa pomorskiego w ramach RPS i działań statutowych PODN w Słupsku
- "Usługa serwisowania i konserwacji punktów kamerowych, wchodzących w skład systemu monitoringu wizyjnego miasta Słupska".
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Parku Wodnym Trzy Fale w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Bursy nr 6
- Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy produktów żywnościowych - warzyw pakowanych próżniowo, obranych, opisanych w SWZ, do Domu Zdrojowego w Szczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
- Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy produktów żywnościowych - ryb, opisanych w SWZ, do Domu Zdrojowego w Szczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. III Tysiąclecia w Sycowie z podziałem na 6 części
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.