Ogłoszenie z dnia 2019-05-10
Ogłoszenie nr 560091480-N-2019 z dnia 10-05-2019 r.
Warszawa: Świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji inwestora zastępczego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537228-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500115440-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prokuratura Krajowa, Krajowy numer identyfikacyjny 36391899800000,
ul. ul. Rakowiecka
26/30,
02-528
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 12 51 390, e-mail
Marcin.Duchnowicz@pk.gov.pl, faks
22 12 51 313.
Adres strony internetowej (url): www.pk.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji inwestora zastępczego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PK XF 261.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa inwestorska w ramach inwestycji pn. "Przebudowa budynku przy ul. Postępu 3 w Warszawie dla potrzeb Prokuratury Krajowej", polegającej na: 1) Sprawowaniu funkcji Koreferenta dokumentacji projektowej na każdym etapie przedkładania dokumentacji do uzgodnień; 2) Sprawowaniu funkcji inwestora zastępczego (kompleksowo) przy realizacji omawianej inwestycji.
II.4) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
71247000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
W okresie 11 miesięcy od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż w dniu podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót budowlano-montażowych.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji inwestora zastępczego | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
11/05/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Sweco Consulting Sp. z o. o.,
,
ul. Franklina Roosevelta 22,
60-829,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/04/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
1. termin realizacji umowy: zakończenie w terminie do dnia 31 grudnia 2019 roku, jednak w sytuacji, gdy do dnia 31 grudnia 2019 roku nie nastąpi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie a wyłącznie zgłoszenie do właściwego organu, Wykonawca będzie realizował usługę do dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie; 2. wynagrodzenie: 478 500,00 zł netto, tj. 588 555,00 zł brutto; 3. sposób wypłaty wynagrodzenia Inwestora Zastępczego: a) za pełnienie funkcji koreferenta na każdym etapie sporządzania dokumentacji projektowej, sprawdzenie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i udział w obradach Komisji Techniczno-Ekonomicznej w wysokości 3,33 % wynagrodzenia (...)
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie świadczenia usługi wystąpiły okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć na etapie podpisywania umowy, tj.
1) wydłużenie czasu na opracowanie dokumentacji projektowej przez Biuro Projektowe. Projektowanie wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń wymaganych przepisami Prawa budowlanego zakończono dopiero w dniu 14.12.2018 r. (7 miesięcy od podpisania umowy). Założony przez strony termin zakończenia robót i przekazanie do użytkowania obiektu w ciągu 4 miesięcy od terminu przygotowania inwestycji do realizacji (w tym dokumentacji) był niemożliwy do wykonania, z uwagi na szeroki zakres robót budowlanych i dostaw do realizacji w omawianej inwestycji;
2) przyjęty przez Zamawiającego do realizacji Projekt wykonawczy obejmuje większy zakres robót aniżeli ten, który miał być realizowany na etapie podpisywania umowy. Zwiększenie zakresu było niemożliwe do zidentyfikowania przed opracowaniem przez Biuro Projektowe dokumentacji projektowej;
3) konieczność zmiany formuły zlecania robót na przetargi (na etapie podpisywania umowy nie była brana pod uwagę) spowodowały odsunięcie rozpoczęcia, a tym samym zakończenia robót. Procedury o udzielenie zamówienia na dostawę systemu grzewczo-chłodniczego i wentylacji, przebudowę i rozbudowę instalacji elektrycznej, LAN, CCTV, SKD, SSWiN, ppoż zostaną zakończone w terminie późniejszym niż zakładano.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
cd. informacji dot. zakresu zmiany:
b) za współprzygotowanie dokumentacji przetargowej i udział w przeprowadzeniu procedur zamówień publicznych zakończonych skutecznym wyborem wykonawcy robót i zawarciem umowy albo umów na roboty budowlano-montażowe w ramach inwestycji pn. "Przebudowa budynków przy ul. Postępu 3 w Warszawie dla potrzeb Prokuratury Krajowej" - w wysokości 3,33 % wynagrodzenia (...);
c) za pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego w czasie wykonywania prac budowlano-montażowych - w wysokości 83,34 % wynagrodzenia (...);
4. wartość zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 29427,75 zł.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy drogi powiatowej nr 4715 E Bolesławiec - Galewice na odcinku Radostów Pierwszy - Czastary
- Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inż. Kontraktu wraz Nadzorem Inwest. dla Projektu pn. "Poprawa efektywności energet. dwóch bud. szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 oraz SP nr 6 )"
- SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA "BUDOWA PRZEDSZKOLA GMINNEGO W MIEJSCOWOŚCI KĘBŁOWO - W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Modernizacja kompleksów sportowych "Moje boisko - Orlik 2012"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn. "Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce."
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi prowadzonymi przez Powiat Tatrzański w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.