Ogłoszenie z dnia 2019-05-11
Ogłoszenie nr 560091795-N-2019 z dnia 11-05-2019 r.
Świeradów-Zdrój: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania: "Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świeradowie-Zdroju"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej nr 4 "Środowisko i zasoby" Działania 4.2 "Gospodarka wodno-ściekowa", Poddziałania nr 4.2.1 "Gospodarka wodno-ściekowa - OSI" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512425-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500032887-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500053879-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 23082139700000,
ul. ul. 11-go Listopada
35,
59-850
Świeradów-Zdrój, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
757 816 471, e-mail
zp@swieradowzdroj.pl, faks
757 816 585.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania: "Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świeradowie-Zdroju"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OR.ZP1.271-3/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania: "Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świeradowie - Zdroju", tj. kompleksowa obsługa finansowa i techniczna zadania inwestycyjnego wraz z rozliczeniem środków przeznaczonych na jego realizację obejmującą w szczególności: a) nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi; b) nadzór archeologiczny nad robotami budowlanymi; c) nadzór finansowy, prowadzenie wszelkich spraw związanych z finansowaniem zadania, prowadzenie pełnej sprawozdawczości oraz rozliczeń środków własnych zamawiającego oraz środków pozyskanych na realizację inwestycji przez zamawiającego, tj. środków pochodzących z programu ze środków którego zadanie będzie współfinansowane. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: Przebudowę i rozbudowę istniejącej oczyszczalni ścieków Ecolo-Chief wraz z rozbiórką obiektów przy ul. Wiejskiej 9 w Świeradowie-Zdroju, na działkach o numerze ewidencyjnym: 4/1, 4/2 Obręb Nr 5 Świeradów-Zdrój; 93 Obręb Nr 0013 Orłowice. Celem przedsięwzięcia jest zapewnienie oczyszczania ścieków komunalnych odbieranych przez system kanalizacyjny Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w stopniu wymaganym obowiązującymi przepisami, przy obciążeniu oczyszczalni 13.467 RLM i zapewnieniu przepustowości średniej dobowej 2200 m3/d w porze suchej oraz 2700 m3/d w porze mokrej. Zakres projektu obejmuje przebudowę i rozbudowę oczyszczalni ścieków w Świeradowie-Zdroju wraz z rozbiórką likwidowanych obiektów. a) zadanie realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej nr 4 "Środowisko i zasoby" Działania 4.2 "Gospodarka wodno-ściekowa", Poddziałania nr 4.2.1 "Gospodarka wodno-ściekowa - OSI" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. b) Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór - zgodnie z dokumentacją projektową do niniejszego postępowania, dostępną pod adresem: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/Article/get/id,18307.html c) Szczegółowy zakres obowiązków, które inżynier kontraktu będzie musiał wykonać, zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji.
II.4) Główny kod CPV: 71540000-5
Dodatkowe kody CPV:
71520000-9,
71631300-3,
71247000-1,
71244000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
"Termin wykonania i odbioru przedmiotu umowy ustala się następująco:
a) rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy: w dniu następnym po zawarciu umowy;
b) zakończenie realizacji przedmiotu umowy: po końcowym odbiorze wykonanego zadania oraz po całkowitym rozliczeniu zadania z wykonawcę robót budowlanych.
Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych - do dnia 30.11.2018 r.
Przewidywany termin zakończenia zadania i jego rozliczenia - do dnia 30.11.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: "Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świeradowie-Zdroju" | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
06/03/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
MAREK GAZDA ENVI KONSULTING,
,
ul. Jana Brzechwy, nr 3,
49-305,
Brzeg, kraj/woj.
opolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
1. W związku ze zmianą terminu zakończenia realizacji robót budowlanych wraz z ich odbiorem oraz terminu zakończenia zadania i jego rozliczenia, z powodu wystąpienia dodatkowych robót budowlanych wykraczających poza przedmiot zamówienia, w związku z awarią zaistniałą w dniu 12.06.2018 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W wyniku zaistniałej na oczyszczalni awarii, stwierdzonej w dniu 12.06.2018r., wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych związanych z usuwaniem powstałych szkód a w konsekwencji wydłużenia okresu realizacji robót zasadniczych - do 30.11.2018 r. oraz zwiększenie wynagrodzenia, o kwotę netto: 29647,06 zł, brutto: 36465,88 zł.
Ze 126000,00 zł netto na 154980,00 zł.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJĄ BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu sportowego w ramach programu 'ORLIK' Edycja 2024 w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
- Weryfikacja, aktualizacja, modyfikacji i uzupełnienia dok. proj. dla zadania pn.: "Budowa i remont dróg dla rowerów w ciągu al. Wojska Polskiego od pl. Szarych Szeregów do ul. Kupczyka w Szczecinie"
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w cz. dotyczącej: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w sięgaczu ul. Łąkowej w miejscowości Panoszów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.