Ogłoszenie z dnia 2019-05-12
Ogłoszenie nr 560091818-N-2019 z dnia 12-05-2019 r.
Świeradów-Zdrój: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: "pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla
zadania: "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Świeradowie-Zdroju"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej nr 4 "Środowisko i zasoby" Działania 4.2 "Gospodarka wodno-ściekowa", Poddziałania nr 4.2.1 "Gospodarka wodno-ściekowa - OSI" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565743-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500124460-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 23082139700000,
ul. ul. 11-go Listopada
35,
59-850
Świeradów-Zdrój, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
757 816 471, e-mail
zp@swieradowzdroj.pl, faks
757 816 585.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: "pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania: "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Świeradowie-Zdroju"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OGMiI.271.19.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania: "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Świeradowie-Zdroju", tj. kompleksowa obsługa finansowa i techniczna zadania inwestycyjnego wraz z rozliczeniem środków przeznaczonych na jego realizację obejmującą w szczególności: a) nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi; b) nadzór archeologiczny nad robotami budowlanymi; c) nadzór finansowy, prowadzenie wszelkich spraw związanych z finansowaniem zadania, prowadzenie pełnej sprawozdawczości oraz rozliczeń środków własnych zamawiającego oraz środków pozyskanych na realizację inwestycji przez zamawiającego, tj. środków pochodzących z programu ze środków którego zadanie będzie współfinansowane. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: a) budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Świeradowie-Zdroju przy ulicach: Dolna, części ulicy Dworcowa, części ulicy 11 Listopada, Boczna, części ulicy Kolejowa, Mokra, części ulicy Wilcza, części ulicy Krucza, części ulicy Nadbrzeżna, części ulicy Kościuszki, części ulicy Władysława Jagiełły, b) budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej (wraz z trzema nowymi przepompowniami) w miejscowości Świeradów-Zdrój wraz z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej, c) budowę sieci wodociągowej, d) zadanie realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej nr 4 "Środowisko i zasoby" Działania 4.2 "Gospodarka wodno- ściekowa", Poddziałania nr 4.2.1 "Gospodarka wodno-ściekowa - OSI" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, e) Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór - zgodnie z dokumentacją projektową do niniejszego postępowania, dostępną pod adresem: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/Article/get/id,18319.html, http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/Article/get/id,18361.html, http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/Article/get/id,18481.html. f) Szczegółowy zakres obowiązków, które inżynier kontraktu będzie musiał wykonać, zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji.
II.4) Główny kod CPV: 71540000-5
Dodatkowe kody CPV:
71520000-9,
71631300-3,
71247000-1,
71244000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
a) rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy: w dniu następnym po zawarciu umowy;
b) zakończenie realizacji przedmiotu umowy: po końcowym odbiorze wykonanego zadania oraz po całkowitym rozliczeniu zadania z wykonawcą robót budowlanych
Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych - do dnia 30.10.2018 r.
Przewidywany termin zakończenia zadania i jego rozliczenia - do dnia 15.11.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Świeradowie-Zdroju. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
12/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
MAREK GAZDA ENVIKONSULTING,
,
ul. Jana Brzechwy nr 3,
49-305,
Brzeg, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W związku ze zmianą terminu zakończenia realizacji robót budowlanych wraz z ich odbiorem oraz terminu zakończenia zadania i jego rozliczenia,z powodu wystąpienia dodatkowych robot budowlanych wykraczających poza przedmiot zamówienia - na podstawie art. 144, ust. 1, pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r, poz. 1986) oraz § 14 umowy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. W związku ze zmianą terminu zakończenia realizacji robót budowlanych wraz z ich odbiorem oraz terminu zakończenia zadania i jego rozliczenia,z powodu wystąpienia dodatkowych robot budowlanych wykraczających poza przedmiot zamówienia, zmianie ulega treść § 5 umowy, w ten sposób że :
§ 5 otrzymuje nowe brzmienie:
"Termin wykonania i odbioru przedmiotu umowy ustala się następująco:
a) rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy: w dniu następnym po zawarciu umowy;
b) zakończenie realizacji przedmiotu umowy: po końcowym odbiorze wykonanego zadania oraz po całkowitym rozliczeniu zadania z wykonawcę robót budowlanych.
Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych - do dnia 30.11.2018 r.
Przewidywany termin zakończenia zadania i jego rozliczenia - do dnia 30.11.2018 r.
2. Zwiększa się wynagrodzenie określone w § 3 ust. 1 umowy o kwotę netto: 12.450,00 zł,
słownie złotych: dwanaście tysięcy czterysta pięćdziesiąt 00/100,
brutto: 15.313,50 zł, słownie złotych: piętnaście tysięcy trzysta trzynaście 50/100.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
§ 3 ust. 1 uwowy otrzymuje nowe brzmienie:
"Za wykonanie przedmiotu umowy, określonego w § 1 ust.l niniejszej umowy, strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe, którego definicje określa art. 632 Kodeksu cywilnego, w wysokości:
netto: 112.050,00 zł,
słownie złotych: sto dwanaście tysięcy pięćdziesiąt 00/100,
w tym podatek VAT w wysokości 23%, tj.: 25.771,50 zł,
słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy siedemset siedemdziesiąt jeden 50/100,
brutto: 137.821,50 zł,
słownie złotych: sto trzydzieści siedem tysięcy osiemset dwadzieścia jeden 50/100.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Nadzór inwestorski nad budową lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budową/wymianą urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.