eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawazaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 28".



Ogłoszenie z dnia 2020-05-27

Ogłoszenie nr 560091902-N-2020 z dnia 27-05-2020 r.

Warszawa: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 28".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 367942-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500060642-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 31942-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 16266500000000, ul. ul. Senatorska , 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 223 124 400, e-mail jpolak@szrm.pl, faks 223 124 490.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 28".

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Realizacja zadania inwestycyjnego obejmuje;- przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę; - wykonanie robót budowlanych; - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Efektem zrealizowanych robót budowlanych będzie przystosowanie obiektu do potrzeb Teatru Baj i Przedszkola nr 183. 1.2. W zakres dokumentacji projektowej wchodzą m.in.: - wielobranżowy projekt budowlany wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami; - projekt wyburzeń oraz projekt rozbiórki dachu; - uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę; - wielobranżowe projekty wykonawcze wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami. 1.3. W zakres prac budowlanych wchodzą m.in.: - przebudowa istniejącego budynku, wpisanego do Centralnego Rejestru Zabytków; - wymiana konstrukcji więźby dachowej oraz materiału wykończeniowego na dachówkę ceramiczną; - remont elewacji budynku z przywróceniem historycznego detalu architektonicznego; - wymiana posadzek nawierzchni utwardzonych oraz zagospodarowanie terenów zielonych; w tym nasadzenia roślinne; - przebudowa instalacji wodociągowej i przyłącza wodociągowego w budynku, zainstalowanie oddzielnych wodomierzy dla części przedszkola i teatru; - przebudowa instalacji elektrycznej i teletechnicznej, wykonanie niezależnych przyłączy dla części przedszkola i teatru; - przebudowa instalacji sanitarnej i deszczowej; - roboty odgrzybieniowe i izolacyjne piwnic. 1.4. W zakres urządzeń i wyposażenia funkcjonalnego wchodzą m.in.: - wyposażenie technologiczne widowni; - projektory i urządzenia multimedialne; - wyposażenie sceniczne (zapadnie sceniczne, oświetlenie, system elektroakustyczny, cyfrowy system komunikacji, system wsparcia akustyki, system dźwięku 3D, system wsparcia osób niedosłyszących, system wsparcia osób niedowidzących i niewidzących, efekty specjalne dla osób niewidomych; - wyposażenie sal kameralnych (ruszt technologiczny i kurtyny, oświetlenie, elementy nastawczo-regulacyjne, system elektroakustyczny, system podglądu akcji scenicznej); - wyposażenie łazienek (z uwzględnieniem specyfiki łazienek dziecięcych i łazienek dla niepełnosprawnych); - elementy wyposażenie podestów technicznych; Roboty dodatkowe określone w Protokołach konieczności Nr 1 i 2 z dnia 14.01.2019 r. Roboty dodatkowe określone Protokołem konieczności Nr 5 z dnia 25.10.2019 r. Roboty dodatkowe określone Protokołem konieczności Nr 4 z dnia 20.02.2019 r.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45233140-2,

45111300-1,

71000000-8,

71200000-0,

71220000-6,

71221000-3,

71320000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 24.02.2017 r. do 07.05.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
1. zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy 2. przesunięcie terminu zakończenia Przedmiotu Umowy do dnia 24.08 2020 r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
3. wystąpienie robót dodatkowych, określonych Protokołem konieczności Nr 4 z dnia 20.02.2019 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Ad.1) zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy łącznie o kwotę 233.427,57 zł brutto , tj. 190.025,65 zł netto. w związku ze wzrostem minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej.Ad.2) W związku z przedłużającą się procedurą uzgadniania projektu stacji trafo przez Innogy spowodowała znaczne opóźnienie w ostatecznym wykańczaniu pomieszczenia stacji co skutkowało opóźnieniem instalacji urządzeń Innogy przez Innogy, a w ostateczności dostawą docelowego zasilania do obiektu. Mając na uwadze, że możliwe jest zakończenie robót budowlanych w obszarze przedszkola oraz uzyskanie protokołów odbiorowych niezbędnych do oddania przedszkola do użytkowania przed 01.09.2020 r. Strony postanawiają ustalić termin zakończenia robót budowlanych i zgłoszenia gotowości odbiorowej dla przedszkola na dzień 17.07.2020 r. natomiast z uwagi na to, że w obszarze teatru taki termin nie jest możliwy ponieważ po przyłączeniu energii elektrycznej i dokonaniu prób i rozruchów zainstalowanych urządzeń, należy wykonać kolejne prace w obszarze sceny i widowni, które powinny zostać wykonane po stwierdzeniu prawidłowego działania urządzeń - termin zakończenia robót budowlanych i zgłoszenia gotowości odbiorowej teatru strony postanawiają ustalić do dnia 24.08.2020 r. Ad. 3) w związku z wystąpieniem robót dodatkowych, określonych w Protokole konieczności Nr 4 z dnia 20.02.2020 r., zachodzi konieczność wprowadzenia zmian do umowy w zakresie zlecenia wykonania robót dodatkowych wynikających z ww. protokołu konieczności - wynagrodzenie zwiększa się o 225.696,35 zł brutto tj. 183.492,97 zł netto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.