Ogłoszenie z dnia 2019-05-13
Ogłoszenie nr 560092769-N-2019 z dnia 13-05-2019 r.
Tuchola: "Budowa placówki opiekuńczo - wychowawczej dla 14 dzieci w Gostycynie i budowa placówki opiekuńczo - wychowawczej dla 14 dzieci w Żalnie"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt pn. "Budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej dla 14 dzieci w Gostycynie i budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej dla 14 dzieci w Żalnie" współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Poddziałania 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509516-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500099525-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Tucholski, Krajowy numer identyfikacyjny 92351096000000,
ul. Ul. Pocztowa
7,
89-500
Tuchola, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
525 590 700, e-mail
przetargi@tuchola.pl, faks
525 590 701.
Adres strony internetowej (url): www.bippowiat.tuchola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa placówki opiekuńczo - wychowawczej dla 14 dzieci w Gostycynie i budowa placówki opiekuńczo - wychowawczej dla 14 dzieci w Żalnie"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.1.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej dla 14 dzieci w Gostycynie zgodnie z decyzją zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę nr GOST.44.2017 z dnia 10.11.2017 r. oraz budowa placówki opiekuńczo - wychowawczej dla 14 dzieci w Żalnie zgodnie z decyzją zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę nr KĘS.34.2017 z dnia 10.11.2017 r. 2. Placówki opiekuńczo-wychowawcze, o których mowa w ust. 1 powinny być wybudowane zgodnie z przepisami prawa unijnego i krajowego oraz wytycznymi RPO WK-P dla działania 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałanie 6.1.2. Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Oś priorytetowa: 6: Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, a także powinny spełniać zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z następującym podziałem: 1) Część nr 1 pn. "Budowa placówki opiekuńczo - wychowawczej w Gostycynie" 2) Część nr 2 pn. "Budowa placówki opiekuńczo - wychowawczej w Żalnie" 4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia, bądź ofertę częściową na wybraną część, o których mowa w ust. 3. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ NR 1 PN. "BUDOWA PLACÓWKI OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZEJ W GOSTYCYNIE" 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej dla 14 dzieci w Gostycynie zgodnie z decyzją zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę nr GOST.44.2017 z dnia 10.11.2017 r. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) budowę placówki opiekuńczo - wychowawczej wraz z wewnętrzną instalacją: o wodociągową, o wodociągowo - hydrantową, o kanalizacji sanitarnej, o ogrzewczą - centralnego ogrzewania oraz ogrzewania podłogowego, źródło ciepła kocioł na niskoemisyjne paliwo stałe - Eko groszek, o wentylacją mechaniczną wywiewną, o elektryczną, o teletechniczną, 2) budowę infrastruktury towarzyszącej: o altanka o konstrukcji drewnianej - słupy konstrukcyjne 12 x 12 cm, przytwierdzone do metalowych kotew, krokwie 6 x 12 cm, dach przykryty gontem papowym na deskowaniu, balustrady drewniane w postaci krzyżulców 10 x 10 cm. Podłoga altany z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej w obrzeżach betonowych, 3) budowę infrastruktury technicznej zewnętrznej: o przyłącze wodociągowe PE 50, o instalację zewnętrzną kanalizacji sanitarnej PVC 160 z odprowadzeniem do sieci kanalizacji sanitarnej, o studni rewizyjnych fi 400 i fi 600, o instalację zewnętrzną energetyczną YAKY 4 x 35 mm2 - wlz ze złącza ZP wg odrębnego opracowania, o utwardzenie powierzchni gruntu o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 i 8 cm (opaska wokół budynku oraz dojścia kostka gr. 6 cm, utwardzenia przed budynkiem kostka gr. 8 cm), o nasyp ziemny wraz ze schodami ziemnymi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, zatwierdzonej decyzją Starosty Tucholskiego GOST.44.2017 z dnia 10.11.2017 r. stanowiącej Załącznik nr 7a do SIWZ, a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik nr 8a do SIWZ. 4. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, wykonania przyłącza energetycznego dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 3) poniesienia kosztów ubezpieczenia placu budowy, robót budowlanych, rzeczy, materiałów i urządzeń, związanych bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych, 4) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 5) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 6) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 7) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci gazowej, sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 8) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 9) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 10) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 11) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach, 12) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 13) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 14) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 6. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 7. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opracowany harmonogram rzeczowo-finansowy uzgodniony z Zamawiającym oraz uproszczony kosztorys ofertowy. 8. Dołączony przedmiar robót (Załącznik nr 9a) stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego. 9. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45262300-4 Betonowanie 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45410000-4 Tynkowanie 45422000-1 Roboty ciesielskie 45261210-9 Wykonanie pokryć dachowych 45321000-3 Izolacja cieplna 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45431000-7 Kładzenie płytek 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45442100-8 Roboty malarskie 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w zakresie wznoszenia budynków oraz robót instalacyjnych i wykończeniowych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 11. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, o których mowa w ust. 10 będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). 12. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców oświadczenie, o którym mowa należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: wskazanie, że czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz datę złożenia oświadczenia i podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 13. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. CZĘŚĆ NR 2 PN. "BUDOWA PLACÓWKI OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZEJ W ŻALNIE" 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej dla 14 dzieci w Żalnie zgodnie z decyzją zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę nr KĘS.34.2017 z dnia 10.11.2017 r. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) budowę placówki opiekuńczo - wychowawczej wraz z wewnętrzną instalacją: o wodociągową, o wodociągowo - hydrantową, o kanalizacji sanitarnej, o ogrzewczą - centralnego ogrzewania oraz ogrzewania podłogowego, źródło ciepła kocioł na niskoemisyjne paliwo stałe - Eko groszek, o wentylacją mechaniczną wywiewną, o elektryczną, o teletechniczną, 2) budowę infrastruktury towarzyszącej: o altanka o konstrukcji drewnianej - słupy konstrukcyjne 12 x 12 cm przytwierdzone do metalowych kotew, krokwie 6 x 12 cm, dach przykryty gontem papowym na deskowaniu, balustrady drewniane w postaci krzyżulców 10 x 10 cm. Podłoga altany z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej w obrzeżach betonowych. 3) budowę infrastruktury technicznej zewnętrznej: o przyłącze wodociągowe PE 50, o instalację zewnętrzną kanalizacji sanitarnej PVC 160 i 200 z odprowadzeniem do sieci kanalizacji sanitarnej, o studni rewizyjnych fi 400 i fi 600, o instalację zewnętrzną energetyczną YAKY 4 x 50 mm2 - wlz ze złącza ZP wg odrębnego opracowania, o utwardzenie powierzchni gruntu o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 i 8 cm, o zjazd publiczny 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, zatwierdzonej decyzją Starosty Tucholskiego KĘS.34.2017 z dnia 10.11.2017 r. stanowiącej Załącznik nr 7b do SIWZ, a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik nr 8b do SIWZ. 4. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, wykonania przyłącza energetycznego dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 3) poniesienia kosztów ubezpieczenia placu budowy, robót budowlanych, rzeczy, materiałów i urządzeń, związanych bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych, 4) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 5) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 6) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 7) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci gazowej, sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 8) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 9) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 10) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 11) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach, 12) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 13) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 14) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 6. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 7. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opracowany harmonogram rzeczowo-finansowy uzgodniony z Zamawiającym oraz uproszczony kosztorys ofertowy. 8. Dołączony przedmiar robót (Załącznik nr 9b) stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego. 9. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45262300-4 Betonowanie 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45410000-4 Tynkowanie 45422000-1 Roboty ciesielskie 45261210-9 Wykonanie pokryć dachowych 45321000-3 Izolacja cieplna 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45431000-7 Kładzenie płytek 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45442100-8 Roboty malarskie 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w zakresie wznoszenia budynków oraz robót instalacyjnych i wykończeniowych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 11. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, o których mowa w ust. 10 będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). 12. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców oświadczenie, o którym mowa należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: wskazanie, że czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz datę złożenia oświadczenia i podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 13. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45262300-4,
45262500-6,
45410000-4,
45422000-1,
45261210-9,
45321000-3,
45421146-9,
45431000-7,
45421000-4,
45442100-8,
45233222-1,
45332400-7,
45331100-7,
45315100-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 30 kwietnia 2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: "Budowa placówki opiekuńczo - wychowawczej w Żalnie" |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
02/05/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Firma Ogólnobudowlana Mieczysław Szulczyński ,
chata4@op.pl,
ul. Kniejowa 30,
89-500,
Tuchola, kraj/woj.
kujawsko - pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/04/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiany umowy dotyczą: Zmiany wartości wynagrodzenia, określonego pierwotnie w umowie, polegającej na podwyższeniu wynagrodzenia o kwotę 72 181,04 zł brutto za wykonanie dodatkowych robót budowlanych oraz zmiany terminu realizacji wykonania przedmiotu zamówienia na dzień 31.05.2019 r. W związku z powyższym: 1) § 6 pkt 3 umowy otrzymuje brzmienie: "3) termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 31 maja 2019 r."; 2) § 7 ust. 2 lit c umowy otrzymuje brzmienie: "c) po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 31 maja 2019 r. 3) § 12 ust. 1 umowy otrzymuje brzmienie: "1. Za wykonanie przedmiotu umowy strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 888.005,93 zł brutto (słownie: osiemset osiemdziesiąt osiem tysięcy pięć złotych i 93/100), w tym należny podatek VAT"; 4) Harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik do umowy otrzymuje nowe brzmienie i stanowi Załącznik do niniejszego aneksu do umowy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wprowadzenia zmian w umowie podyktowana jest wprowadzeniem zmian w dokumentacji projektowej, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. Zmiany wprowadzają konieczność realizacji dodatkowych i zamiennych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, które stały się niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. W wyniku powyższych zmian zaistniała również konieczność podwyższenia wynagrodzenia za wykonanie robót dodatkowych i przedłużenia terminu wykonania zamówienia. Wartość zmiany umowy nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Zgodnie z zawartą umową Strony dopuszczają możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy m in. w następującym przypadku: w razie wystąpienia nadzwyczajnej zmiany stosunków lub wystąpienia okoliczności o obiektywnym charakterze, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, których wpływu na zobowiązanie strony nie uwzględniały przy zawieraniu Umowy termin wykonania robót, o którym mowa w § 6 ust. 3 Umowy może ulec zmianie. Podstawą przesunięcia ww. terminu mogą być uwarunkowania formalno-prawne, w szczególności konieczność dokonania na etapie wykonawstwa robót zmian w projekcie budowlanym, istotnych w świetle prawa budowlanego, w oparciu o które realizowany jest przedmiot zamówienia.
W trakcie prowadzonych robót budowlanych wystąpił problem z wykonaniem przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej. Konieczność zmiany trasy przyłączy, wynika z okoliczności niezależnych od stron umowy. Deklarowana przez Gminę Kęsowo budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej nie będzie możliwa do wykonania ze względu na rezygnację przez Gminę z tego zadania. Wobec tego wynikła konieczność opracowania projektu zawierającego istotne odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego oraz uzyskania decyzji zmieniającej pozwolenie na budowę.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Dostawa produktów mleczarskich na potrzeby stołówki Technikum Leśnego w Tucholi
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki na potrzeby stołówki Technikum Leśnego w Tucholi
- "Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Gostycyn - Piła od km 1+660 do km 2+323"
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową skrzyniową
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi stanowiącej ulicę Wybickiego w Tucholi wraz z dojściem od ulicy Kopernika
- "Budowa kanalizacji deszczowej w Małym Gacnie"
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.