Ogłoszenie z dnia 2020-05-29
Ogłoszenie nr 560093798-N-2020 z dnia 29-05-2020 r.
Stronie Śląskie: Dostawa leków 2019
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562289-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510149716-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 29498700000000,
ul. Sudecka
3A,
57-550
Stronie Śląskie, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
74 8141488 w. 248, e-mail
szpital_stronie@pro.onet.pl, faks
748 141 494.
Adres strony internetowej (url): www.wcpd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa leków 2019
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-231- 06/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa leków i wyrobów medycznych, pogrupowanej w 14 częściach (pakietach), w ilościach i o charakterze określonych w załączniku nr 1 i 3 do SIWZ. Okres trwania dostaw wynosi 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia w trakcie realizacji dostawy powinien posiadać dokumenty wymagane projektem (wzorem) umowy, będącym załącznikiem do niniejszej SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt (wzór) umowy będący załącznikiem do niniejszej SIWZ. W zakres Dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia wchodzą: przygotowanie asortymentu Dostawy zgodnie z zamówieniem przesłanym przez Zamawiającego, dowóz, na koszt i ryzyko Wykonawcy, towaru do Zamawiającego oraz dostarczenie Dostawy do apteki Zamawiającego. Rozładunek leków powinien zakończyć się wniesieniem leków do apteki Centrum.
II.4) Główny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 27.07.2019 do dnia 27.07.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: dezynfekcja |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
12/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Schulke Polska Sp. z o.o.,
zamowienia.publiczne@schuelke.com,
Al. Jerozolimskie 132,
02-305,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana cen produktów objętych przedmiotem umowy, zawierających w składzie etanoli/lub izopropanol
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ceny produktów uległy zmianie w wyniku skutków pandemii COVID-19, w tym m.in. z powodu wielokrotnego wzrostu cen składników produkcyjnych (etanol i izopropanol), czego strony umowy, w tym Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mogły przewidzieć. Biorąc pod uwagę okoliczności faktyczne wskazane powyżej zasadnym jest dokonanie zmiany umowy w zakresie zmiany cen produktów objętych przedmiotem umowy, zawierających w składzie etanoli/lub izopropanol, w oparciu o przepis art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, który dopuszcza zmianę umowy, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej. Przesłanka zmiany umowy określona w przepisie art. 144 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp jest nieograniczona przedmiotowo. Proponowana zmiana umowy powoduje wzrost kosztów po stronie Zamawiającego w wysokości 116,36 zł, w stosunku do wartości zamówienia wynikającej z pierwotnej umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI STRONIE ŚLĄSKIE
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Stronie Śląskie (II)
- DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO ZAOPATRZENIA POJAZDÓW NADLEŚNICTWA LĄDEK ZDRÓJ W 2025 ROKU
- Dostawa pozostałych materiałów medycznych - pieluchomajtek (na 12 miesięcy)
- Utrzymanie w czystości gminnych terenów w Stroniu Śląskim oraz odśnieżanie ulic i dróg
więcej: przetargi STRONIE ŚLĄSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Sukcesywne dostawy środków pielęgnacyjnych, sterylizacyjnych oraz dezynfekcyjnych
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- dostawa urządzeń medycznych i laboratoryjnych w tym m. in: cyklotron, tomograf PET-CT, laboratorium produkcji radiofarnaceutyków, laboratorium kontroli jakości produckji radiofarmaceutyków, gamma- kamera SPECT -CT, mikroskopy, komora laminarana.
- Dostawy wyrobów medycznych.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.