Ogłoszenie z dnia 2020-05-29
Ogłoszenie nr 560093920-N-2020 z dnia 29-05-2020 r.
Golczewo: Wymiana oświetlenia miejskiego na energooszczędne w Golczewie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Wymiana oświetlenia miejskiego na energooszczędne w Golczewie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 626954-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510323122-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Golczewo, Krajowy numer identyfikacyjny 81168487000000,
ul. Zwycięstwa
23,
72-410
Golczewo, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 3860127, 3860102, e-mail
a.lisiczko@golczewo.pl, faks
91 3860127.
Adres strony internetowej (url): www.bip.golczewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana oświetlenia miejskiego na energooszczędne w Golczewie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZZF.271.10.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 276 opraw oświetlenia ulicznego wraz z osprzętem oraz materiałami instalacyjnymi i zainstalowanie dostarczonych opraw ze źródłami LED, na wybranym obszarze miasta w m. Golczewo. Dokładną lokalizację oraz obecną i planowaną moc oświetleniową określa załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Dostarczone oprawy, żarówki i inne elementy montażowe muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadające gwarancję producenta. Sprzęt musi posiadać wszystkie wymagane atesty i certyfikaty dopuszczenia do użytkowania. Każda oprawa musi być wyposażona w układ automatycznej redukcji mocy względem północy. 3. Powstałe w wyniku demontażu odpady Wykonawca zagospodaruje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Przed dokonaniem zakupu opraw, Wykonawca uzyska pisemną zgodę Zamawiającego, w celu dokonania wyboru wzoru/modelu oprawy (np. koloru). Wykonawca przedstawi katalog opraw spełniających parametry techniczne określone w niniejszym zamówieniu. 5. Przedmiotowe zadanie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w terminie do 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 6. Przedmiot zamówienia określony wg Wspólnego Słownika Zamówień kodem CPV: - 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe - Lampy i oprawy oświetleniowe; 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców. 11. Wykonawca, który powołuje się na materiały lub rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że zapewniają one uzyskanie parametrów technicznych przedmiotu zamówienia nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 12. Zakres prac objętych zamówieniem: 1) wykonanie odpowiednich uzgodnień w związku z realizacją zamówienia, tj. m. in. z pozwoleń związanych z zajęciem pasa drogowego dróg powiatowych i wojewódzkich, przy których będzie realizowana inwestycja, o ile nastąpi taka konieczność; 2) dostawa opraw LED; 3) demontaż opraw sodowych i zagospodarowanie powstałych odpadów; 4) montaż nowych opraw LED na istniejących słupach; 5) dostawa i montaż urządzeń pomiarowych na 10 obwodach oświetlenia ulicznego objętego zamówieniem. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ (OPZ). 14. W każdym przypadku (SIWZ wraz z załącznikami), gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez: wskazanie konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, znaków towarowych, patentów, itp. przyjmuje się, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty (materiały) jakościowo równoważne, spełniające równoważne normy parametry techniczne i standardy wskazane w dokumentacji projektowej. 15. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych, bądź lepszych (pod względem: konstrukcji, materiału, funkcjonalności, pojemność, wydajności, czasu schnięcia, składu chemicznego, itp.) w stosunku do produktu pierwotnego. 16. Wykonawca powołujący się na produkt równoważny zobowiązany jest na etapie realizacji do przedstawienia kart katalogowych produktu określonego w projekcie i produktu równoważnego oraz tabeli porównawczej cech charakterystycznych produktu. Parametry określone dla produktu równoważnego nie mogą być gorsze od produktu określonego w szczegółowym opisie zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 31520000-7
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
5 MIESIĘCY 31.12.2019 R. - 31.05.2020 R.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/05/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Podstawa prawna: art. 15r ust. 4 pkt 1 ustawy z dn. 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, 567, 568, 695, 875). Termin wykonania przedmiotu umowy upływa 22.06.2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyną dokonania zmiany w umowie była nieterminowa dostawa do wykonawcy zadania partii opraw, które z przyczyn związanych ze stanem epidemii w Polsce nie mogła zostać zrealizowana w terminie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- ZARZĄDZANIE, EKSPLOATACJA I KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W GMINIE REWAL w latach 2025-2027
- Dostawa z montażem wyposażenia studia nagrań, 51/ZP/2024
- Adaptacja sali konferencyjnej w budynku Gminy Puck
- Wynajem, montaż, eksploatacja wraz z utrzymaniem oraz demontaż Dekoracji iluminacji świątecznej dla wyznaczonych lokalizacji w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
- Świadczenie dostaw pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - etap I
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.