eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-02

Ogłoszenie nr 560096029-N-2020 z dnia 02-06-2020 r.

Rzeszów: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529940-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510083477-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 69068500600000, ul. ul. Fredry 9, 35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 509 047, e-mail przetargi@zoz2.pl, faks 178 538 394.
Adres strony internetowej (url): www.zoz2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Główny przedmiot zamówienia: Dostawa środków dezynfekcyjnych 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przez okres 24 miesięcy. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 - Pakiet Nr 1, Załącznik Nr 2 - Pakiet Nr 2, Załącznik Nr 3 - Pakiet Nr 3, Załącznik Nr 4 - Pakiet Nr 4 oraz Załącznik Nr 5 - Pakiet Nr 5 do SIWZ pn. "Formularz asortymentowo-cenowy". 2. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1, Załączniku Nr 2, Załączniku Nr 3, Załączniku Nr 4 i w Załączniku Nr 5 do SIWZ stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Obowiązuje pełny asortyment wymieniony w Załączniku Nr 1, Załączniku Nr 2, Załączniku Nr 3, Załączniku Nr 4 i w Załączniku Nr 5 do SIWZ. Brak jednego asortyment z któregokolwiek załącznika spowoduje odrzucenie oferty. 3. Zamówienie zostało podzielone na pięć pakietów - Załącznik Nr 1, Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3, Załącznik Nr 4 i Załącznik Nr 5, w ramach których można składać oferty oddzielnie na każdy pakiet. Oferent przystępując do postępowania musi zaoferować pełen asortyment środków dezynfekcyjnych wykazanych w poszczególnym pakiecie. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z pakietu w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów. Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanych środków dezynfekcyjnych w poszczególnych pakietach w okresie realizacji zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb. 5. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu. 6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy. 7. W ramach oceny ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo wymagania od Wykonawcy bezpłatnego dostarczenia próbek przedmiotu zamówienia dla przetestowania. 8. Dostawa środków dezynfekcyjnych na koszt i ryzyko Wykonawcy odbywać się będzie do Magazynu Głównego (poziom -1) w Przychodni Specjalistycznej Centrum Diagnostyczne Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, 35-005 Rzeszów, ul. Fredry 9 lub do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zamówieniu - na podstawie częściowych zamówień składanych przez Zamawiającego wg ilość i rodzaju asortymentu. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną. 9. Dostawy sukcesywne, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego będzie stanowił kryterium oceny oferty (kryterium czas dostawy zgodnie z Roz. XVI SIWZ). Czas dostawy określa Oferent w formularzu ofertowym. 10. Wykonawca dostarcza przedmiot zamówienia wraz z aktualnymi atestami lub innym dokumentem potwierdzającym, że materiały te można stosować w służbie zdrowia.


II.4) Główny kod CPV: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
24 miesiące

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/04/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MEDILAB Sp. z o.o., , ul. Wysockiego 6 c , 03-371, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 33910.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Ceny jednostkowe netto określone w załączniku do umowy zostają z dniem podpisania aneksu podwyższone o 9%.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Strony po stwierdzeniu, że okoliczności związane z COVID-19 wpływają na należyte wykonanie umowy, dokonują zmiany umowy w oparciu o zapisy art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374) oraz niektórych innych ustaw w związku z art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.