Ogłoszenie z dnia 2020-06-02
Ogłoszenie nr 560096162-N-2020 z dnia 02-06-2020 r.
Golub-Dobrzyń: "Budowa ścieżki rowerowej Węgiersk - Macikowo - etap III"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie będzie dofinansowane ze środków Regionalnego dla Osi priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działania 3.4. Zrównoważona mobilność miejska i promowanie strategii niskoemisyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505892-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540016220-N-2020, 540024175-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510052125-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Golub-Dobrzyń, Krajowy numer identyfikacyjny 87111858900000,
ul. Plac Tysiąclecia
25,
87-400
Golub-Dobrzyń, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
56 6835400(-03), e-mail
k.pieczka@uggolub-dobrzyn.pl, faks
566 835 276.
Adres strony internetowej (url): www.golub-dobrzyn.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa ścieżki rowerowej Węgiersk - Macikowo - etap III"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Or.2710.1.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Określenie przedmiotu zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest "Budowa ścieżki rowerowej Węgiersk - Macikowo - etap III" 1.2. Zamówienie obejmuje: -Roboty przygotowawcze i ziemne -Roboty nawierzchniowe -Roboty odwadniające -Urządzenia bezpieczeństwa ruchu -Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu dla danego odcinka wraz z decyzją zatwierdzającą, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjno powykonawczej 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Projekt budowlany, Kosztorys ofertowy ,Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Dokumenty w/w, traktuje się jako wzajemnie się uzupełniające i wyjaśniające. 1.4. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to, zgodnie z przepisem art. 36b ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 1.5. Jeżeli w dokumentacji przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma to na celu tylko doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały materiały nie gorsze niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. Zastosowane materiały równoważne muszą zapewnić funkcjonalność przewidzianą w załączonym do SIWZ projekcie budowlanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i niezaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem.
II.4) Główny kod CPV: 45233162-2
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111200-0,
45230000-8,
45233000-9,
45233220-7,
45233000-9,
45230000-8,
45112710-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 31.05.2020 roku
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/05/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
termin wykonania robót
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Nieprzewidziana sytuacja wywołana pandemią COVID-19.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania robót 15.06.2020 rok.
INNE PRZETARGI Z GOLUBIA-DOBRZYNIA
- "Remont drogi powiatowej nr 2131C Plebanka - Radomin w km 1+241 do 5+318"
- Podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie gminy Golub-Dobrzyń w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu.
więcej: przetargi w Golubiu-Dobrzyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.