Ogłoszenie z dnia 2020-06-03
Ogłoszenie nr 560097157-N-2020 z dnia 03-06-2020 r.
Szubin: "Utworzenie Centrum Astronomiczno - Kulturalno - Dydaktycznego" - wyposażenie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 oś priorytetowa: 7. Rozwój lokalny kierowany przez społeczność działanie: 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520399-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510066143-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Szubin, Krajowy numer identyfikacyjny 92350910000000,
ul. ul. Kcyńska
12,
89-200
Szubin, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 910 700, e-mail
um@szubin.pl, faks
52 384 80 71.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Utworzenie Centrum Astronomiczno - Kulturalno - Dydaktycznego" - wyposażenie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.11.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Centrum Astronomiczno, Kulturalno-Dydaktycznego w miejscowości Niedźwiady, gm. Szubin. Przede wszystkim w meble, niezbędny sprzęt i materiały promocyjne oraz sprzęt elektroniczny. 2. Zamówienie zostało podzielone na części: 1) Część 1 - Wyposażenie w meble 2) Część 2 - Wyposażenie w sprzęt elektroniczny 3. Minimalny okres gwarancji i rękojmi na cały asortyment przedmiotu dostawy wynosi 12 miesięcy. 4. Realizacja zamówienia w Części 1 i w Części 2 obejmuje wszystkie wymagania określone w Istotnych postanowieniach umowy z uwzględnieniem wizualizacji, stanowiących załączniki do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby wyposażenie posiadało odpowiednie gwarancje, atesty i certyfikaty jakościowe, deklaracje zgodności z normami europejskimi, świadectwa dopuszczające do powszechnego stosowania i użytkowania, które na etapie realizacji zostaną dostarczone zamawiającemu.
II.4) Główny kod CPV: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 15.05.2020
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wyposażenie w meble |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
06/04/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
BRYŁA PLUS SP Z O.O. ,
,
ul. Głogowska 87/3 ,
60-264,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wyposażenie w sprzęt elektroniczny |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
06/04/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
BRYŁA PLUS SP Z O.O. ,
,
ul. Głogowska 87/3 ,
60-264,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/05/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Związku z art. 15r ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw zmiana terminu realizacji zamówienia. Zmiana polega na wydłuzeniu terminu realizacji przedmiotu umowy do 15.06.2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Trudności związane z opóźnieniem dostaw i płynnością przepływu towarów.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI SZUBIN
więcej: przetargi SZUBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Świebodzinie
- Dostawa artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
- Rozbiórka istniejących budynków oraz budowa budynku żłobka publicznego przy ul. Prusa w Ząbkach wraz z infrastrukturą i wyposażeniem
- Zakup wyposażenia do nowego przedszkola w Głobinie
- Krzesła i fotele biurowe, krzesła laboratoryjne, ławki do poczekalni, fotele dla opiekunów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.