Ogłoszenie z dnia 2020-06-04
Ogłoszenie nr 560097920-N-2020 z dnia 04-06-2020 r.
Wrocław: Wykonanie prac budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozwój kompleksu Hali Stulecia: przebudowa wnętrza - Etap II"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 550015640-N-20
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 10050920000000,
ul. ul. Wystawowa
1,
51-618
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
071 3475191, 3475007, e-mail
bjodlowska@halastulecia.pl, faks
713 486 851.
Adres strony internetowej (url): www.halastulecia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozwój kompleksu Hali Stulecia: przebudowa wnętrza - Etap II"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/ZWR/1/DI/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego "Rozwój kompleksu Hali Stulecia: przebudowa wnętrza - Etap II"), obejmujące roboty konstrukcyjne, ogólnobudowlane, sanitarne, elektrotechniczne. Wykonanie robót budowlanych ma na celu wymianę podłogi tymczasowej na strop z betonu sprężonego i wybudowanie pomieszczeń na poziomie -1. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w dokumentacji dołączonej do Zaproszenia tj.: a)OPZ - krótki opis przedmiotu zamówienia stanowiący: (Załącznik Nr 1A) do Zaproszenia; b)dokumentacji, która stanowi (Załącznik Nr 1B) do zaproszenia - Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (w wersji elektronicznej); c)przedmiar robót - (Załącznik Nr 1C) do zaproszenia
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111300-1,
45233200-1,
45262311-4,
45332000-3,
45331200-8,
45343000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Strony ustaliły, ze kompletny przedmiot umowy zostanie wykonany do dnia 15 czerwca 2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
1) zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu umowy - powierzenie Wykonawcy prac dodatkowych niezbędnych do wykonania zadania podstawowego objętego Umową, w następującym zakresie: o wykonanie samopoziomującej posadzki przemysłowej na płycie żelbetowej stropu w Hali Stulecia poziom "0" w technologii WEBER; o wykonanie dodatkowego wydzielenia pomieszczenia na poziomie -1; o wykonanie dodatkowego wzmocnienia stropu w osi "M"; o wykonanie dodatkowych iniekcji uszczelniających ścian zewnętrznych i słupów; o wykonanie zabezpieczenia przeciwpożarowego przepustów instalacyjnych. 2) zmiana terminu końcowego realizacji Umowy - z ustalonego w treści Aneksu nr 1 (28.02.2020 roku) na dzień 17 czerwca 2020 roku. 3) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy z ustalonego w treści Aneksu nr 1 na kwotę 13 195 854,99 zł. (brutto) na kwotę 13.781.471,91 zł. 4) zmiana wysokości zabezpieczenia należytego wykonania Umowy z ustalonego w treści Aneksu nr 1 na kwotę 659.792,75 zł. na kwotę 689.073,60 zł.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Uzasadnienie dotyczące konieczności zawarcia Aneksu nr 2 wprowadzającego zmiany do umowy NR 37/DI/2019 (dalej Umowa) zawartej dnia 15 marca 2019 roku na realizację zadania pn. "Wykonanie prac budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozwój kompleksu Hali Stulecia: przebudowa wnętrza - Etap II", znak: ZP/ZWR/1/DI/2019.
I. Podstawa prawna wprowadzenia zmian do Umowy: art. 144 ust. 1 pkt 2) Ustawy w związku z § 16 ust. 1, ust. 2 pkt. 2),3),4),5), ust. 4 i ust. 5 Umowy.
II. Uzasadnienie faktyczne
W toku realizacji zadania pn. "Wykonanie prac budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozwój kompleksu Hali Stulecia: przebudowa wnętrza - Etap II", znak: ZP/ZWR/1/DI/2019, Zamawiający biorąc pod uwagę konieczność zrealizowania dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbędne dla prawidłowego wykonania tej inwestycji zgodnie ze sztuką budowlaną, oraz konieczne z uwagi na konieczność zachowania zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów stosownie do art. 254 Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 869 z późn. zm.).
Jednocześnie Zamawiający uprawniony był do dokonania zmiany umowy, gdyż zostały spełnione łącznie następujące warunki:
1) zmiana wykonawcy nie mogła zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego - stan zaawansowania prac realizowanych przez Wykonawcę, w tym w szczególności stwierdzona konieczność wykonania wierzchniej warstwy posadzki stropu betonowego na poziomie "0" w technologii Weber Floor i idąca za tym konieczność zastosowania realizacji tego zdania w ramach jednego cyklu technologicznego prac zarówno prac związanych z usunięciem wad realizacyjnych stropu betonowego na poziomie "0" Hali Stulecia stwierdzonych Protokołem odbioru częściowego robót z dnia 29 sierpnia 2019 roku oraz wykonaniu wierzchniej warstwy posadzki w opisanej wyżej technologii.
2) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego - w tym przypadku zmiana wykonawcy w ogóle nie wchodziła w rachubę. Z uwagi na konieczność zrealizowania prac w jednym cyklu technologicznym, nie byłoby możliwości przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, które pozwalałoby na wyłonienie innego wykonawcy zdolnego do realizacji zamówienia, w opisanym stanie faktycznym.
3) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy z pierwotnie ustalonego 9.692.400,00 zł. (brutto) z zwiększonego Aneksem nr 1 z dnia 12 listopada 2019 roku do kwoty 13 195 854,99 zł. (brutto) - a następnie Aneksem nr 2 z dnia 30 kwietnia 2020 roku do kwoty 13.781.471,91 zł., w związku z realizacją przez Wykonawcę dodatkowego zakresu prac budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie było niezbędne dla realizacji zadania podstawowego tj. zadania inwestycyjnego pn. "Rozwój kompleksu Hali Stulecia: przebudowa wnętrza - Etap II", znak: ZP/ZWR/1/DI/2019 stanowi zwiększenie umowy nie przekraczające łącznie z Aneksem nr 1 wartości 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego (III części)
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek {....}
- Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP-ów Syców PN, Syców PD, Jonas PN i Jonas PD przy drodze ekspresowej S8 województwo dolnośląskie
- Remont nawierzchni betonowej autostrady A4 na odcinku Krzyżowa - Krzywa oraz w rejonie węzła Mikołajowice
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Utrzymanie urządzeń związanych z bezpieczeństwem i odwodnieniem dróg
- Remont łazienek w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.