eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynZakup oraz dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku



Ogłoszenie z dnia 2020-06-05

Ogłoszenie nr 560099082-N-2020 z dnia 05-06-2020 r.

Olsztyn: Zakup oraz dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 661976-N-2018 z 2018-12-14 r.

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500304260-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510018129-N-2019 z dnia 29-01-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego, Krajowy numer identyfikacyjny 51133293300000, ul. Wincentego Pstrowskiego 28B, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 537 38 11, e-mail zamowienia@wspr.olsztyn.pl, faks 89 537 38 10.
Adres strony internetowej (url): pogotowie.olsztyn.sisco.info
Adres profilu nabywcy: pogotowie.olsztyn.sisco.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup oraz dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SAP.221-15.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na 21 części: Część 1: Igły, inne Część 2: Strzykawki Część 3: Kaniule, nakłuwacze skóry Część 4: Cewniki, rurki intubacyjne Część 5: Maski do podawania tlenu Część 6: rurki krtaniowe, inne Część 7: jednorurowe obwody do defibrylatora, Część 8: rękawice Część 9: gazy, kompresy, opaski, inne Część 10: pokrowce, poszwy Część 11: filtry, inne Część 12: maski, zastawy zabiegowe, inne Część 13: opatrunki, przylepce Część 14: kołnierze, zestawy do porodu, inne Część 15: worki na mocz, inne Część 16: elektrody EKG Część 17: dreny, filtry, wkłady workowe do ssaka Część 18: płachta, worek do zwłok Część 19: Zestaw do krikotyrotomii, zestaw do odbarczania Część 20: Elektrody do kardiowersji do Zoll, inne Część 21: Elektrody do kardiowersji i defibrylacji do LifePak, inne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).


II.4) Główny kod CPV: 33.14.00.00 - Materiały medyczne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 24.01.2019 do 31.12.2020

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: pokrowce, poszwy;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/01/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

IDEAL PARTNER Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, , Bielawska 3, 02-511, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 8850.00 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmianie uległa łączna wartość netto i brutto umowy tj. na kwotę: 12.676,00 złotych netto oraz 13.690,08 złotych brutto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
na podstawie art. art. 15r ust. 4 pkt. 3 Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U.2020 r. pod. 374), oraz w art. 144 ust. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843. W związku z wystąpieniem okoliczności, których Zamawiający działając z należyta starannością nie mógł przewidzieć. Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 14 maja 2020 przesłał Zamawiającemu pismo, że związku z wystąpieniem epidemii Covid-19 wzrosły znacząco ceny rynkowe produktów.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.