Ogłoszenie z dnia 2020-06-05
Ogłoszenie nr 560099180-N-2020 z dnia 05-06-2020 r.
Gdańsk: Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 7 przy ul. Partyzantów 58 w Gdańsku.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 612267-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510264866-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000,
ul. Partyzantów
74,
80-254
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 3201032, 3200220, 3023282, e-mail
nz@nieruchomoscigda.pl, faks
583 458 235.
Adres strony internetowej (url): www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 7 przy ul. Partyzantów 58 w Gdańsku.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):68/19/A
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 7 przy ul. Partyzantów 58 w Gdańsku. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: a) roboty ogólnobudowlane tj. roboty rozbiórkowe ( w tym piece kaflowe), roboty demontażowe, odgrzybienie ścian, wydzielenie łazienki z pomieszczenia wc, roboty tynkarskie, roboty murarskie, roboty malarskie, roboty posadzkarskie, wykonanie ścianek działowych, wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian i podłóg, wykonanie posadzek i podłóg, montaż stolarki okiennej, montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, renowacja ościeżnic i drzwi zewnętrznych, b) roboty sanitarne tj. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie instalacji wodociągowej, wykonanie instalacji kanalizacyjnej, wykonanie instalacji gazowej, c) roboty elektryczne tj. wykonanie instalacji elektrycznej, d) wykonanie ekspertyzy kominiarskiej dla wyremontowanego mieszkania po zakończeniu prac, e) wykonanie szkicu inwentaryzacyjnego dla wyremontowanego mieszkania, f) ogrzanie i osuszenie lokalu podczas wykonywania prac remontowych.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111100-9,
45111220-6,
45111300-1,
45210000-2,
45262321-7,
45310000-3,
45332200-5,
45332300-6,
45333000-0,
45400000-1,
45410000-4,
45421131-1,
45421132-8,
45421146-9,
45421152-4,
45430000-0,
45442100-8,
45450000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
51 dni od dnia przekazania Wykonawcy prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie wykonywania robót demontażowo-rozbiórkowych wynikła konieczność wykonania robót dodatkowych i rozszerzonych w budynku, których wykonanie jest konieczne, aby można było kontynuować prace prawidłowo, zgodnie z wymaganiami technicznymi i standardami wynikającymi z przepisów prawa budowlanego oraz norm technicznych. Konieczne jest wydłużenie terminu realizacji umowy ze względu na wykonywanie robót dodatkowych oraz ze względu na ograniczoną możliwość wykonywania prac remontowych spowodowanych pandemią.
Rozszerzenie zakresu prac remontowych w zakresie: okładziny gipsowo-kartonowe, pojedyncze, na stropach- na rusztach, okładziny gipsowo-kartonowe, pojedyncze, na ścianach, wywóz materiałów z rozbiórki.
Rozszerzenie zakresu o roboty dodatkowe: gładzie gipsowe gr. 3mm jednowarstwowe na stropach powyżej 5 m2, rozebranie podłóg drewnianych białych (płyta gr. 3 mm), rozebranie elementów stropów drewnianych- polepa, dwustronne wzmocnienie drewnianych belek stropowych z wypoziomowaniem, jednostronne wzmocnienie drewnianych belek stropowych z wypoziomowaniem, odgrzybienie desek metodą smarowania, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii (2 krotne), izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej gr 15cm, gruntowanie podłoży powierzchni pionowych, gruntowanie podłoży powierzchni poziomych, podkład podłogowy pod panelami podłogowymi, zamurowywanie przebić, ubytków, bruzd w ścianach, uzupełnienie tynku zewnętrznego po zamurowaniu otworu okiennego- prace prowadzone z podnośnika.
Roboty zamienne w zakresie zabudowy stropu w miejscu rozebranej kabiny, zmiana nadproża stalowego na prefabrykowane żelbetowe.
Ze względu na prace dodatkowe i rozszerzone zmianie uległa technologia wykonania pierwotnego kosztorysu co spowodowało zbilansowanie kosztorysu ofertowego budowlanego. Część pozycji uległa wykreśleniu oraz zmniejszeniu.
Konieczne jest wydłużenie terminu realizacji umowy ze względu na wykonywanie robót dodatkowych oraz ze względu na ograniczoną możliwość wykonywania prac remontowych spowodowanych pandemią. Termin wykonania prac niezbędnych do zakończenia prac remontowych w lokalu wymaga przedłużenia o 18 dni roboczych.
a) prace te stały się niezbędne i są konieczne do wykonania robót podstawowych, bez wcześniejszego wykonania poniżej wymienionych prac nie ma frontu robót dla prac przewidzianych w umowie podstawowej.
b) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów technicznych ponieważ prace dodatkowe stanowią składową wykonywanej technologii robót remontowych, a więc gdyby prace remontowe były wykonywane przez dwóch Wykonawców w częściach składowych jednego elementu robót nie byłoby możliwości otrzymania gwarancji na całość prac, a także ekonomicznych, gdyż wstrzymanie robót budowlanych w celu wyłonienia nowego wykonawcy robót dodatkowych spowodowałoby wzrost kosztów wynikających miedzy innymi z konieczności inwentaryzacji już zrealizowanych robót, dodatkowo dwukrotnego wprowadzania na budowę (nowego wykonawcy na roboty dodatkowe oraz dotychczasowego wykonawcy na dokończenie robót podstawowych), konieczności ochrony obiektu podczas wstrzymania robót budowlanych, itp.
c) zmiana wykonawcy spowodowałaby (istotna niedogodność) lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego- ponoszenia dwukrotnie kosztów prac przy tych samych elementach, które trzeba byłoby ponieść w przypadku wykonywania prac przy jednym elemencie przez dwóch wykonawców wykonujących fragmenty tworzące całość, oraz koszty wynikające z wydłużenia terminu realizacji prac remontowych przy nowej procedurze zamówienia publicznego.
d) Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, tj. wartość robót kosztorysu ofertowego 109 185,04 zł netto, wartość z robotami dodatkowymi i rozszerzonymi wynosi 146 627,63 zł netto, co stanowi powiększenie o 34,29% czyli zwiększenie o 37 442,59 zł netto wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie podstawowej.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwerów i kart graficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- 36/TP/2024 transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy Zakładem Utylizacyjnym w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.