Ogłoszenie z dnia 2020-06-09
Ogłoszenie nr 560100972-N-2020 z dnia 09-06-2020 r.
Suchy Las: Realizacja węzła przesiadkowego w Chludowie i Golęczewie w celu zwiększenia dostępności linii kolejowej nr 354 Poznań-Piła
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014 - 2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506663-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500093970-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Suchy Las, Krajowy numer identyfikacyjny 54933500000000,
ul. ul. Szkolna
13,
62-002
Suchy Las, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8926250, e-mail
zp@suchylas.pl, faks
61 8125212.
Adres strony internetowej (url): www.suchylas.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja węzła przesiadkowego w Chludowie i Golęczewie w celu zwiększenia dostępności linii kolejowej nr 354 Poznań-Piła
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja węzła przesiadkowego w Chludowie i Golęczewie w celu zwiększenia dostępności linii kolejowej nr 354 Poznań-Piła w formule "zaprojektuj i wybuduj", gmina Suchy Las. W zakres zamówienia wchodzi opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano - wykonawczy), pełnienie nadzoru autorskiego oraz roboty budowlano-montażowe w związku z realizacją przedmiotowej inwestycji. 2. Zakres rzeczowy zamówienia: - zintegrowane węzły przesiadkowe - 2 szt., - długość dróg dla rowerów - 5,8 km, - obiekty parkuj i jedź - 2 szt., - miejsca postojowe w wybudowanych obiektach parkuj i jedź - 46szt., - miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych w wybudowanych obiektach parkuj i jedź- 4 szt., - obiekty Bike&Ride - 2 szt., - stanowiska postojowe w wybudowanych obiektach Bike&Ride- 36 szt., - zainstalowane inteligent. systemy transport. - 2 szt., - nowe/ zmodernizowane punkty świetlne- 19 szt. 3. Przedmiotem zamówienia jest (formuła zaprojektuj i wybuduj): - I etap: wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z kosztorysem szczegółowym dla zakresu wskazanego w załączonej dokumentacji (załącznik I do SIWZkoncepcja wraz z programem funkcjonalno- użytkowym); - II etap: realizacja robót budowlanych dla zakresu przewidzianego w zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej (etap I), zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami prawa wraz z wykonaniem kompletnej dokumentacji powykonawczej (w tym geodezyjną inwentaryzacje powykonawczą oraz przygotowaniem kompletnego wniosku o zakończeniu budowy do właściwego organu); 4. W części projektowej - ogólny zakres zamówienia obejmuje: 1) Uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych; 2) Udostępnienie map Zamawiającemu; 3) Uzyskanie niezbędnych warunków i uzgodnień, zezwoleń, zgłoszeń dla celów projektowych; 4) Wykonanie projektów branżowych, projektu organizacji ruchu; 5) Przygotowanie wersji elektronicznej dokumentacji na płycie CD/DVD; 6) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót, dla których pozwolenie nie jest wymagane; 7)Pełnienie nadzoru autorskiego na budowie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty dla wszystkich niezbędnych badań, uzgodnień, opinii, decyzji oraz wykonania map, wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów. 5. W części robót budowlano-montażowych zakres zamówienia obejmuje wszelkie prace niezbędne do prawidłowej realizacji zadania, w szczególności: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2) roboty drogowe wraz z oznakowaniem, 3) budowe infrastruktury technicznej, 4) wiata rowerowa, wyposażenie stacji, 5) mała architektura, 6) oświetlenie uliczne, 7) teletechnika, 8) próby, rozruchy, odbiory itp., 9) wykonanie w uzgodnieniu z Zamawiającym oznakowania inwestycji przy pomocy tablic pamiątkowych/informacyjnych o dofinansowaniu inwestycji ze środków UE (zgodnie z wytycznymi Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020), 10) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 6. UWAGA: projekt jest finansowany ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (umowa nr. RPWP.03.03.03-30-0032/16-00). Zamawiający może żądać na każdym etapie realizacji Inwestycji kosztorysów szczegółowych, w przypadku konieczności przedstawienia przed instytucją dofinansującą. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy skoordynowania swoich robót budowlano montażowych z innymi robotami prowadzonymi w przedmiotowym rejonie w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej wraz z drogami w Golęczewie, Zielątkowie i Chludowie.
II.4) Główny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa podstawowa zawarta na okres do 30.09.2019 roku, ale termin wykonania zmieniono
aneksem nr 1 na dzień do 29.05.2020 rok oraz aneksem nr 3 do 31.12.2020 roku
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji oraz wynagrodzenia Wykonawcy (w tym sposobu płatności)
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność realizacji robót dodatkowych wraz ze zmianą terminu wykonania umowy, których przewidzenie na etapie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie było możliwe.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółowe uzasadnienie zawarcia aneksu nr 3 zawarto w protokołach konieczności.
INNE PRZETARGI SUCHY LAS
- Zakup subskrypcji rocznych Microsoft Office 365 Business Premium
- Budowa hali przeładunkowej odpadów komunalnych w gminie Suchy Las wraz z instalacją odpylania
więcej: przetargi SUCHY LAS »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Budowa placu zabaw na ul. Miodowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.