eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślŚwiadczenie usług utrzymania czystości w budynkach- Sądu Okręgowego w Przemyślu, ul. Konarskiego 6 - Sądu Rejonowego w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 24 - Sądu Rejonowego w Przeworsku, ul. Lwowska 9 i ul. Stepkiewicza 2 oraz w pomieszczeniach ZWKW w Sieniawie, ul. Rynek 1



Ogłoszenie z dnia 2020-06-09

Ogłoszenie nr 560101539-N-2020 z dnia 09-06-2020 r.

Przemyśl: Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach: - Sądu Okręgowego w Przemyślu, ul. Konarskiego 6 - Sądu Rejonowego w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 24 - Sądu Rejonowego w Przeworsku, ul. Lwowska 9 i ul. Stepkiewicza 2 oraz w pomieszczeniach ZWKW w Sieniawie, ul. Rynek 1
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 6236672-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510005362-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Przemyślu, Krajowy numer identyfikacyjny 18003216700000, ul. ul. Konarskiego 6, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 761 300, e-mail dyrektor@przemysl.so.gov.pl, faks 166 761 353.
Adres strony internetowej (url): https://www.przemysl.so.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SĄD

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach: - Sądu Okręgowego w Przemyślu, ul. Konarskiego 6 - Sądu Rejonowego w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 24 - Sądu Rejonowego w Przeworsku, ul. Lwowska 9 i ul. Stepkiewicza 2 oraz w pomieszczeniach ZWKW w Sieniawie, ul. Rynek 1

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

G-27-18/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez okres 12 miesięcy - usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w czystości pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych w obiektach: - Sądu Okręgowego w Przemyślu, ul. Konarskiego 6 - Sądu Rejonowego w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 24 - Sądu Rejonowego w Przeworsku, ul. Lwowska 9 i ul. Stepkiewicza 2 oraz w pomieszczeniach ZWKW w Sieniawie, ul. Rynek 1 z wykorzystaniem własnych środków czystości, urządzeń i sprzętu mechanicznego.


II.4) Główny kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:

90911200-8,

90919200-4,

90911300-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12 miesięcy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Rozszerzenie zakresu usług i wzrost wynagrodzenia do 620.125,00 zł netto (748.353,75 zł brutto )

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie art. 15r ust. 4 pkt 3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 ze zm.) - konieczne stało się rozszerzenie zakresu usług i odpowiedniej zmianie uległa również wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Uznano, że występujące okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 mają wpływ na należyte wykonanie umowy, co związane jest: - ze znacznym wzrostem zużycia środków higieny osobistej (w tym środków ochrony indywidualnej pracowników Wykonawcy), - z koniecznością zatrudnienia dodatkowych osób oraz wprowadzenia zmian godzin pracy serwisu sprzątającego oraz rozszerzenia usług o dodatkowe czynności związane z bieżącą dezynfekcją pomieszczeń. Uznano również, że wymienione zmiany mają charakter trwały i stały się konieczne, aby osiągnąć zakładany umową rezultat.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.