Ogłoszenie z dnia 2019-05-23
Ogłoszenie nr 560102071-N-2019 z dnia 23-05-2019 r.
Zabrze: "Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Sportowych w Zabrzu przy ul. Płaskowickiej 2 " wraz z towarzyszącą infrastrukturą drogową i techniczną" - w ramach "Programu inwestycji o szczególnym znaczeniu dla Sportu - edycja 2017"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545947-N-208
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500155453-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Zabrze, Krajowy numer identyfikacyjny 27625552000000,
ul. Powstańców Śląskich
5-7,
41-800
Zabrze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323733537, e-mail
sekretariat_bzp@um.zabrze.pl, faks
323733516.
Adres strony internetowej (url): www.zabrze.magistrat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Sportowych w Zabrzu przy ul. Płaskowickiej 2 " wraz z towarzyszącą infrastrukturą drogową i techniczną" - w ramach "Programu inwestycji o szczególnym znaczeniu dla Sportu - edycja 2017"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.29.2018.AWF
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: - budowę: ? budynku sali gimnastycznej wraz z łącznikami: nadziemnym pomiędzy salą a szkołą i podziemnym pomiędzy salą a istniejącą salą gimnastyczną wraz wyposażeniem obiektu w specjalistyczny sprzęt gimnastyczny, ? parkingu - 20 miejsc postojowych (w tym 2 przeznaczone dla osób niepełnosprawnych) oraz jezdni manewrowej, ? ciągu pieszo jezdnego od istniejącego zjazdu do projektowanego parkingu, ? dojść, opasek przy budynku, ? schodów terenowych, ? murów oporowych, ? ogrodzeń wraz z bramą i furtkami, ? przyłączy do sieci: ? wodociągowej, ? kanalizacji sanitarnej, ? kanalizacji deszczowej, ? ciepłowniczej - poza zakresem opracowania (wykonuje ZPEC Sp. z o.o.), ? zewnętrznych odcinków instalacji: ? kanalizacji sanitarnej, ? elektrycznej, ? kanalizacji deszczowej - przebudowę: ? odcinka sieci wodociągowej, ? przyłącza do sieci kanalizacji sanitarnej, ? zewnętrznych odcinków instalacji kanalizacji sanitarnej, ? zewnętrznych odcinków instalacji kanalizacji deszczowej, ? odcinka sieci/przyłącza gazu, ? zestawu złączowo-pomiarowego przyłącza do sieci elektroenergetycznej- poza zakresem opracowania (wykonuje TAURON Dystrybucja S.A.), - rozbiórkę: ? części ogrodzeń, ? części murów oporowych, ? schodów zewnętrznych, ? powierzchni utwardzonych, * ukształtowanie terenu: ? skarpy, * obiekty małej architektury: ? miejsce gromadzenia odpadów stałych, ? ławki, ? kosze na śmieci, * zieleń urządzoną: ? trawniki, ? drzewa, ? krzewy zimozielone, * karczowanie i utylizacja - zgodnie z przedmiarem robót UWAGA! Wycinka zieleni została wykonana w innym postępowaniu. * zakup, dostawę i montaż obrotowych kotew z zaślepką (uniwersalnych) - do montażu sprzętu gimnastycznego w posadzce - zgodnie z przedmiarem robót * zakup, dostawę i montaż wyposażenia meblowego - zgodnie z przedmiarem robót Roboty budowlane w istniejących budynkach szkoły i sali gimnastycznej nie wykraczające poza obrys tych budynków i nie zmieniające ich powierzchni zabudowy. Poszczególne roboty budowlane będą odbierane sukcesywnie - zgodnie z zapisami umowy. UWAGA! Zakres zadania nie obejmuje zamówienia na zakup, dostawę i montaż mebli ruchomych oraz specjalistycznego sprzętu sportowego, które zostanie ogłoszone pod koniec 2019 roku w odrębnym postępowaniu przetargowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45262300-4,
45262500-6,
45320000-6,
45262400-5,
45261000-4,
45261210-9,
45421000-4,
45410000-4,
45442000-7,
45421160-3,
45350000-5,
45443000-4,
45454000-4,
45111291-4,
45100000-8,
45233200-1,
45332000-3,
45321000-3,
45231300-8,
45231400-9,
45311100-1,
45317300-5,
45311200-2,
45312100-8,
32240000-7,
32400000-7,
45312200-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w następujących terminach: Zakończenie wszystkich robót objętych przedmiotem umowy i zgłoszenie do odbioru końcowego robót - w terminie do 29.05.2020 r. Roboty budowlane w sali gimnastycznej należy zakończyć - w terminie do 15.04.2020 r., celem przekazania frontu robót dostawcy sprzętu sportowego. Pomieszczenie zostanie przekazane za protokołem. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie pełnego zakresu robót objętego przedmiotem umowy i protokolarne przekazanie budynku do użytkowania - w terminie do 30.06.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Sportowych w Zabrzu przy ul. Płaskowickiej 2 " wraz z towarzyszącą infrastrukturą drogową i techniczną" - w ramach "Programu inwestycji o szczególnym znaczeniu dla Sportu - edycja 2017 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
02/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Mostostal Zabrze Gliwickie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego S.A.,
,
Plac Piastów 10,
44-100,
Gliwice, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/05/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji zamówienia wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych.Wycenę wykonania robót dodatkowych na sieci gazowej wykonano na postawie wytycznych zarządcy sieci gazowej PSG Sp. z o.o. (notatka służbowa nr 1 z dnia 25.09.2018 r.) oraz na podstawie geodezyjnego pomiaru powykonawczego, zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie tj. na bazie cen jednostkowych kosztorysu ofertowego, zgodnie z przedmiarem robót oraz dokumentacją projektową. Roboty dodatkowe związane z wykonaniem rur ochronnych zabudowanych na sieci gazowej w miejscach:
* skrzyżowań z projektowaną kanalizacja sanitarną, kanalizacją deszczową
* pod wjazdem na budowę;
a także zwiększeniem ilości obmiarowej dotyczącej wykonania oraz zasypania wykopów dla przekładki sieci gazowej. Powyższe roboty są niezbędne do realizacji przedmiotu umowy.
Niewykonanie w/w robót uniemożliwia oddanie odcinka wykonanej sieci gazowej do eksploatacji zarządcy sieci gazowej. Z punktu widzenia sztuki budowlanej, dobrych praktyk jak również ze względów ekonomicznych i technicznych nie jest zasadne powierzanie robót innej firmie niż Wykonawca związany umową o roboty budowlane. Przeprowadzenie dodatkowego postępowania celem wybrania innego Wykonawcy w znaczny sposób wydłużyłoby czas wykonania prac. Zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność oraz mogłaby spowodować znaczny wzrost kosztów dla Zamawiającego. Roboty wykonania rur ochronnych wynikają z zalecenia gestora sieci na etapie pełnienia nadzoru branżowego. W związku z powyższym Wykonawca nie ujął ich w ofercie. Roboty te są ściśle powiązane z zakresem podstawowym i ze względów technicznych i technologicznych konieczne jest zlecenie wykonania zamówienia dodatkowego. Roboty te nie zostały objęte zamówieniem podstawowym.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.; Nr sprawy DZP/36 TP/2024.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027 nr 2.
- Wycinka drzew z pasa drogowego, frezowanie pni po wyciętych drzewach oraz interwencyjne usuwanie konarów, gałęzi z drzew w pasach drogowych na terenie miasta Zabrze
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Zabrzu w 2025r.
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW LABORATORYJNYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
więcej: Kamery telewizyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.