Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2020-06-10
Ogłoszenie nr 560102705-N-2020 z dnia 10-06-2020 r.
Warszawa: Opracowanie Studium Wykonalności wraz z niezbędnymi załącznikami oraz wniosku o dofinansowanie dla Projektu pn. "Budowa jazu klapowego na stopniu wodnym Ujście Nysy w km 180,50 rz. Odry z uwzględnieniem obiektów towarzyszących"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt współfinansowany jest ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Oś priorytetowa III Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu multimodalnego, Działanie 3.2 Rozwój transportu morskiego, śródlądowych dróg wodnych i połączeń multimodalnych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546596-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500188194-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach , Krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000,
ul. Grzybowska
80/82,
00-844
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48 (22) 37 20 260, e-mail
gliwice@wody.gov.pl, faks
+48 (22) 37 20 295.
Adres strony internetowej (url): www.wodypolskie.bip.gov.pl, www.gliwice.rzgw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Osoba Prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie Studium Wykonalności wraz z niezbędnymi załącznikami oraz wniosku o dofinansowanie dla Projektu pn. "Budowa jazu klapowego na stopniu wodnym Ujście Nysy w km 180,50 rz. Odry z uwzględnieniem obiektów towarzyszących"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GL.ROZ.281.04.2018.EWK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Studium Wykonalności wraz z niezbędnymi załącznikami oraz wniosku o dofinansowanie dla Projektu pn.: "Budowa jazu klapowego na stopniu wodnym Ujście Nysy w km 180,50 rz. Odry z uwzględnieniem obiektów towarzyszących" na potrzeby aplikacji o środki i i realizację projektu z funduszy Unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 34 ust.5 ustawy Pzp, przy ustaleniu wartości zamówienia przyjął największy możliwy zakres tego zamówienia uwzględniając prawo opcji.Zamawiający w trakcie realizacji umowy, w dowolnym czasie, może skorzystać (przez odpowiednie powiadomienie Wykonawcy) z prawa opcji poprzez zlecenie wykonania dodatkowych usług, tj. - uwzględnienie niezbędnych informacji w opracowywanym Studium Wykonalności w przypadku, gdy Projekt zostanie uznany za generujący dochód; - poprawy, uzupełnienia, aktualizacji lub innej zmiany Studium Wykonalności lub Wniosku o dofinansowanie poprzez dostosowanie ich treści do uwag lub zaleceń zgłoszonych podczas weryfikacji Wniosku o dofinansowanie przez Centrum Unijnych Projektów Transportowych lub Zamawiającego. Rozliczanie wynagrodzenia w ramach prawa opcji będzie się odbywało na zasadach wskazanych w § 3 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 02 do SIWZ. Wymagania dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia dla prawa opcji zostały wskazane w pkt. 4 OPZ, stanowiącego załącznik nr 04 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres stanowi załącznik nr 04 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
II.4) Główny kod CPV: 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
17 miesięcy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Opracowanie Studium Wykonalności wraz z niezbędnymi załącznikami oraz wniosku o dofinansowanie dla Projektu pn. "Budowa jazu klapowego na stopniu wodnym Ujście Nysy w km 180,50 rz. Odry z uwzględnieniem obiektów towarzyszących" | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
24/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
HABITAT PRIME Sp. z o.o.,
midzikowska@e-habitat.pl,
ul. Z. Modzelewskiego 37/U-6,
02-679,
Warszawa, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający w trakcie realizacji umowy, w dowolnym czasie, może skorzystać (przez odpowiednie powiadomienie Wykonawcy) z prawa opcji poprzez zlecenie wykonania dodatkowych usług, tj. - uwzględnienie niezbędnych informacji w opracowywanym Studium Wykonalności w przypadku, gdy Projekt zostanie uznany za generujący dochód; - poprawy, uzupełnienia, aktualizacji lub innej zmiany Studium Wykonalności lub Wniosku o dofinansowanie poprzez dostosowanie ich treści do uwag lub zaleceń zgłoszonych podczas weryfikacji Wniosku o dofinansowanie przez Centrum Unijnych Projektów Transportowych lub Zamawiającego. Rozliczanie wynagrodzenia w ramach prawa opcji będzie się odbywało na zasadach wskazanych w § 3 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 02 do SIWZ. Wymagania dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia dla prawa opcji zostały wskazane w pkt. 4 OPZ, stanowiącego załącznik nr 04 do SIWZ.
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/06/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zakres przedmiotu umowy, termin wykonania Umowy i wysokość wynagrodzenia
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1.Zamawiający w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 na podstawie projektów budowlanych oraz cen robót budowlano-montażowych z 2015 r. oszacował koszt realizacji Projektu na kwotę 135 mln zł brutto. Jednak nastąpił niemożliwy do przewidzenia wzrost kosztów robót budowlanych, co spowodowało niemal 2,5- krotne zwiększenie kosztów Projektu z pierwotnie zakładanych 135 mln zł brutto do kwoty 315 mln zł brutto obejmującej koszt robót w wysokości ponad 305 mln zł brutto, który oszacowany został przez Projektantów w dniu 07.01.2019 r. (czyli już po zawarciu Umowy z Wykonawcą) na podstawie zaktualizowanych projektów budowlanych oraz aktualnych cen rynkowych na roboty budowlano-montażowe.
2. Pre-umowa o dofinansowanie Projektu z dnia 20.07.2016 r. zawarta z CUPT przewiduje, że maksymalne całkowite koszty realizacji Projektu wyniosą 135 mln zł brutto i będą obejmować budowę jazu klapowego, przebudowę śluzy małej oraz modernizację śluzy pociągowej na stopniu wodnych Ujście Nysy. Dlatego przedmiotem Umowy z Wykonawcą było opracowanie 1-ego Studium Wykonalności wraz z Wnioskiem o dofinansowanie, które będą obejmować łącznie wyżej wymienione obiekty.
3. Ze względu na okoliczności wskazane w pkt 1 powyżej, zakładana w Pre-umowie, o której mowa w pkt 2 powyżej kwota 135 mln zł brutto jest nie wystarczająca do zrealizowania Projektu w całości, a Zamawiający obecnie nie ma możliwości zabezpieczenia dodatkowych środków do kwoty 315 mln zł brutto. W związku z tym Zamawiający podjął decyzję o podzieleniu Projektu na 2 odrębne Projekty, tj. pierwszy Projekt dot. budowy jazu klapowego oraz drugi Projekt dot. przebudowy śluzy małej oraz modernizacji śluzy pociągowej, co będzie się wiązało
z przygotowaniem i złożeniem 2-óch odrębnych Studiów Wykonalności wraz z Wnioskami o dofinansowanie, a realizacja poszczególnych Projektów nastąpi w chwili pozyskania środków na ich realizację.
- zachodzi konieczność zmiany przedmiotu Umowy w następujący sposób: zamiast opracowania 1-ego Studium Wykonalności wraz z Wnioskiem o dofinansowanie obejmującym łącznie budowę jazu klapowego, przebudowę śluzy małej oraz modernizację śluzy pociągowej na stopniu wodnych Ujście Nysy, Wykonawca opracuje 2 odrębne Studia Wykonalności wraz z Wnioskami o dofinansowanie odrębnie dla budowy jazu klapowego oraz przebudowy śluzy małej wraz modernizacją śluzy pociągowej na stopniu wodnym Ujście Nysy.
Szczegółowy zakres zmian, wartość oraz terminy wykonania określone zostały
w § 1 Aneksu do Umowy nr GL/JRP3/1/2018 z dnia 24.07.2018 r.
na Opracowanie Studium Wykonalności wraz z niezbędnymi załącznikami
oraz wniosku o dofinansowanie dla Projektu pn. "Budowa jazu klapowego na stopniu wodnym Ujście Nysy w km 180,50 rz. Odry z uwzględnieniem obiektów towarzyszących"
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Strony zgodnie postanawiają dokonać następujących zmian w umowie:
1)Dotychczasowe terminy wykonania Umowy wskazane w § 2 ust. 1 Umowy, który otrzymuje nowe następujące brzmienie:
"1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać Przedmiot Umowy i przedłożyć Zamawiającemu w następujących terminach:
1) Dla budowy jazu klapowego:
a) Etap I - opracowanie Studium Wykonalności oraz Wniosku o dofinansowanie, w tym Etap Ia (opcjonalnie w przypadku, gdy Projekt zostanie uznany za generujący dochód), do dnia 30.06.2019 r.
b) Etap II (opcja) - poprawa, uzupełnienia, aktualizacja lub inne zmiany Studium Wykonalności i/lub Wniosku o dofinansowanie Projektu poprzez dostosowanie ich treści do uwag lub zaleceń zgłoszonych podczas weryfikacji Wniosku o dofinansowanie przez CUPT lub Zamawiającego do czasu zawarcia umowy o dofinansowanie Projektu, lecz nie dłużej niż do dnia 30.06.2020 r.
2) Dla przebudowy śluzy małej wraz modernizacją śluzy pociągowej:
a)Etap I - opracowanie Studium Wykonalności oraz Wniosku o dofinansowanie, w tym Etap Ia (opcjonalnie w przypadku, gdy Projekt zostanie uznany za generujący dochód), do dnia 31.07.2019 r.
b) Etap II (opcja) - poprawa, uzupełnienia, aktualizacja lub inne zmiany Studium Wykonalności i/lub Wniosku o dofinansowanie Projektu poprzez dostosowanie ich treści do uwag lub zaleceń zgłoszonych podczas weryfikacji Wniosku o dofinansowanie przez CUPT lub Zamawiającego do czasu zawarcia umowy o dofinansowanie Projektu, lecz nie dłużej niż do dnia 31.07.2020 r."
2) Dotychczasowa wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie Przedmiotu Umowy wskazana w § 3 ust. 1 Umowy, który otrzymuje nowe następujące brzmienie:
"1. Z tytułu realizacji całości Przedmiotu Umowy, Strony ustalają wysokość wynagrodzenia (włącznie z prawem opcji), zgodnie z Ofertą Wykonawcy, w kwocie łącznej: 42 937,50 zł netto (słownie: czterdzieści dwa tysiące dziewięćset trzydzieści siedem złotych 50/100), powiększoną stosownie o należny w dniu wystawienia faktury podatek VAT.Łączna wartość brutto Umowy na dzień jej zawarcia wynosi 52 813,13 zł (słownie: pięćdziesiąt dwa tysiące osiemset trzynaście złotych 13/100)."
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji Modernizacji domu ogrodnika oraz ogrodzenia działki nr. geod. 14/5 od strony parku Aleksandria w Siedlcach
- Opracowanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami na potrzeby udziału w konkursie - Działanie B3.3.1. Inwestycje w zwiększenie potencjału gospodarki wodnej na obszarach wiejskich - KPO
- Realizacja przedsięwzięcia w ramach utworzenia nowej społeczności energetycznej OZE w Powiecie Prudnickim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz świadczenie usług nadzoru autorskiego, dla Inwestycji pn.: "Odbudowa oczyszczalni ścieków w Paczkowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.