Ogłoszenie z dnia 2019-05-29
Ogłoszenie nr 560106636-N-2019 z dnia 29-05-2019 r.
Rawicz: Ochrona zasobów i kształtowania krajobrazu wiejskiego w miejscowościach: Izbice,Sierakowo i Szymanowo na terenie Gminy Rawicz poprzez
odnowienie stawów wraz z zagospodarowaniem terenu oraz odnowienie rowów
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie jest w części współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502505-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510044775-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, Krajowy numer identyfikacyjny 41105072900000,
ul. ul. Piłsudskiego
21,
63-900
Rawicz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
65 5465400, e-mail
umg@rawicz.pl, faks
65 5464167.
Adres strony internetowej (url): www.rawicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona zasobów i kształtowania krajobrazu wiejskiego w miejscowościach: Izbice,Sierakowo i Szymanowo na terenie Gminy Rawicz poprzez odnowienie stawów wraz z zagospodarowaniem terenu oraz odnowienie rowów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZPF.2710.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania: "Ochrona zasobów i kształtowania krajobrazu wiejskiego w miejscowościach: Izbice, Sierakowo i Szymanowo na terenie Gminy Rawicz poprzez odnowienie stawów wraz z zagospodarowaniem terenu oraz odnowienie rowów" zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z SIWZ wraz z załącznikami. 2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części: 1) CZĘŚĆ 1 - odnowienie stawu w Sierakowie wraz z zagospodarowaniem terenu, 2) CZĘŚĆ 2 - odnowienie stawu w Szymanowie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz odnowienie rowów w Izbicach i Szymanowie. Termin realizacji ww. części został podany w rozdziale VII SIWZ. 3. Zamówienie w zakresie CZĘŚCI 1 polega w szczególności na: 1) odnowie stawu - zbiornika nr 3 w Sierakowie, gm. Rawicz obejmującego m.in. następujące roboty budowlane i prace: a) oczyszczenie skarp i terenu zbiornika z samosiejek oraz wykoszenie roślinności, b) wywóz ww. roślinności na składowisko celem kompostowania, c) wykopy gruntu spod wody na okład koparkami, d) wykopy gruntu spod wody na okład koparkami o dużym zasięgu, e) załadunek odsączonego gruntu z transportem urobku poza teren prowadzenia robót, f) oczyszczenie i odmulenie dna zbiornika refulerem z odprowadzeniem urobku na miejsce odsączenia, g) załadunek odsączonego gruntu z transportem urobku poza teren prowadzenia robót, h) formowanie nasypów (skarp stawu) z gruntu miejscowego, i) plantowanie skarp stawu, j) mechaniczne i ręczne plantowanie terenu - uporządkowanie terenu prowadzenia robót oraz tymczasowego składowania urobku, k) zakup i ustawienie elementów małej architektury - 6 szt. ławek parkowych: na nogach żeliwnych o szerokości 150 cm, siedzisko i oparcie z desek z drewna liściastego impregnowane dwukrotnie lakierobejcą odporną na warunki atmosferyczne, grubość desek - co najmniej 4 cm oraz 1 stojaka na 5 rowerów - z profilu stalowego spawanego ocynkowanego, l) inne prac towarzyszące wykonaniu niniejszego zadania. 4. Zamówienie w zakresie CZĘŚCI 2 polega w szczególności na: 1) odnowie stawu w Szymanowie, gm. Rawicz obejmującego m.in. następujące roboty budowlane i prace: a) oczyszczenie skarp i terenu wokół zbiornika z roślinności krzewów, samosiejek, b) wywóz ww. roślinności raz zanieczyszczeń w postaci śmieci na składowisko, c) pompowanie wody, d) odmulenie dna wraz z wywozem mas ziemnych poza teren obiektu, e) uformowanie skarp z mas ziemnych koniecznych do dowiezienia, f) wykonanie opaski z kiszki faszynowej, g) plantowanie dna stawu, h) formowanie nasypów (skarp stawu), i) plantowanie skarp stawu, j) darniowanie skarp stawu darniną z rolki, k) humusowanie oraz obsiew skarp mieszanką z traw, l) plantowanie terenu wokół stawu, m) zakup i ustawienie elementów małej architektury - 2 szt. ławek parkowych: na nogach żeliwnych o szerokości 150 cm, siedzisko i oparcie z desek z drewna liściastego impregnowane dwukrotnie lakierobejcą odporną na warunki atmosferyczne, grubość desek - co najmniej 4 cm oraz 1 szt. stojaka na 5 rowerów - z profilu stalowego spawanego ocynkowanego. n) inne prac towarzyszące wykonaniu niniejszego zadania. 2) odnowie rowu w Izbicach, gm. Rawicz - odmulenie rowów szczegółowych w obrębie ewid. Izbice na działce o nr 497 z warstw namułu, 3) odnowie rowów w Szymanowie, gm. Rawicz - odmulenie rowów szczegółowych w obrębie ewid. Szymanowo na działkach nr 183 i 207 z warstw namułu, 4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót uzgodnił termin rozpoczęcia prac konserwacyjnych z właścicielami gruntów przyległych do rowów melioracyjnych i uzyskał ich zgodę na wejście na teren. 5. Szczegółowy zakres zamówienia, odpowiednio dla każdej części, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami, 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) przedmiaru/-ów robót wraz z kosztorysem/-ami zerowym/-i (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Przedmiar/-y robót / kosztorys/-y zerowe mają charakter orientacyjny - stanowią jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentacje projektowe i wizję w terenie) stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl, (zakładka: zamówienia publiczne). 6. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane niżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 roku poz. 917) roboty polegające na wykonaniu robót przygotowawczych, robót ziemnych, robót hydrotechnicznych 1) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 2) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3) Zamawiający w przypadku uzasadnionych wątpliwości uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy lub wezwać Wykonawcę do przedłożenia: a) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i stanowisko powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; c) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, zgodnie z przepisami ustawy dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. 7. Wykonawca przy realizacji zadań, w ramach zaoferowanej ceny ofertowej, osobno dla każdej części zobowiązany będzie również do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1570 ze zm.), 2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu objętego zamówieniem oraz placu budowy, 3) załatwienia wszelkich formalności w imieniu Zamawiającego, 4) obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 3 egz. (do zdania Zamawiającemu), jak również zgłoszenie jej w ośrodku geodezyjnym, 5) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny (posiadanie aktualnej i opłaconej polisy ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia i przedstawienie jej Zamawiającemu na każde jego wezwanie w terminie 2 dni od dnia wezwania), 6) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), a także ustanowienie kierownika budowy posiadającego odpowiednie i wymagane kwalifikacje i uprawnienia, 7) powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca, a utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 ze zm.) a jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej, 8) utrzymania placu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itd), 9) po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowania całego terenu zajętego na prowadzenie robót, 10) udzielenia rękojmi i gwarancji jakości na wykonane roboty i wbudowane materiały, zgodnie ze złożoną ofertą (od 12 - 36 miesięcy), 11) uczestnictwo Wykonawcy w naradach organizowanych przez Zamawiającego, w szczególności ustanowionego kierownika budowy. 8. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem przeznaczonym pod inwestycję. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 9. Dokumenty będące podstawą realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego powinny być traktowane jak wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionych poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów: 1) Umowa i SIWZ, 2) Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) Przedmiar/-y robót / kosztorys/-y, 5) Oferta Wykonawcy. 10. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określonych w: 1) Dokumentacji projektowej wraz z załącznikami, 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, 4) Obowiązujących normach 5) Przedmiarze/-ach robót / kosztorysie/-ach. 11. Załączone do dokumentacji projektowej zdjęcia: ławki parkowej i stojaka na rowery mają charakter wyłącznie poglądowy służący do zaprezentowania oczekiwanego/proponowanego przez Zamawiającego wyglądu elementów małej architektury. 12. Wymienione w dokumentacji projektowej, kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 13. Mogące występować w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub dokumentacji kosztorysowej wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację robót zgodnie z wydanymi decyzjami, uzgodnieniami itp. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w materiałach przetargowych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca oferuje towar o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do wyrobu określonego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowej specyfikacji itp. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający stwierdzi, czy proponowany produkt jest równoważny i odpowiada wymaganiom Zamawiającego. Zaoferowanie wyrobu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku załączenia do oferty dokumentów, o których wyżej mowa Zamawiający uznaje, że Wykonawca proponuje materiał określony zgodnie z dokumentacjami projektowymi itd. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 15. Wybrany, dla danej części Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy: 1) dla części 1 - kosztorysu ofertowego w wersji papierowej i elektronicznej (ATH) na bazie którego została skalkulowania cena oferty, 2) dla części 2 - kosztorysów ofertowych w wersji papierowej i elektronicznej (ATH) na bazie których została skalkulowania cena oferty. 16. Niniejsze zamówienie jest w części współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45200000-9,
45111200-0,
45112100-6,
45112500-0,
45232452-5,
45244000-9,
39113600-3,
39151100-6,
50800000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa została zawarta na okres: od 07 marca 2019 roku do 14 czerwca 2019 roku (dot. części 2)
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: odnowienie stawu w Szymanowie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz odnowienie rowów w Izbicach i Szymanowie |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
07/03/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Budowlane Maria Gawrońska,
p.gawronski@tlen.pl,
ul. Ogrodowa 15,
63-233,
Jaraczewo, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/04/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Na podstawie art. 144 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp dokonano zmiany umowy spowodowanej wystąpieniem okoliczności, których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji robót związanych z odnowieniem stawu w Szymanowie stwierdzono w jego bezpośrednim sąsiedztwie urządzenie wodne w postaci studni czerpalnej wody ze zbiornika do celów p. poż., nawodnień itp.. Z uwagi na jej zły stan techniczny uniemożliwiający prawidłowe funkcjonowanie zaszła konieczność jej remontu.
Dodatkowo podczas prac odmuleniowych zostało odkryte miejsce zasilania zbiornika wodami gruntowymi (tzw. źródełko) w północno - wschodnim narożniku zbiornika. Znaczne ilości napływającej tamtędy wody powodowały szybkie wypłukiwanie formowanej skarpy. W celu zabezpieczenia miejsca "zasilania" zbiornika wodami gruntowymi zaszła konieczność wykonania dodatkowych prac zabezpieczających polegających na ułożeniu w miejscu przesiąków geowłókniny oraz narzutu z kamienia polnego mającego na celu stabilizację skarpy oraz jej zabezpieczenie przed wymyciem.
Powyższe roboty nie były objęte zamówieniem podstawowym. Ponadto zakres tych robót nie był możliwy do przewidzenia przy wszczęciu postępowania przetargowego a wartość zmiany umowy nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Sporządzono aneks nr 1 zmieniający wartość umowy do kwoty 48.377,60 zł netto.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa infrastruktury rowerowej jako alternatywny sposób komunikacji na obszarze powiatu rawickiego - ETAP III".
- Zakup i dostawa leków
- Dostawa paliw płynnych na potrzeny Gminy Rawicz - Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu
- Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 2025
- Zakup paliwa na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Jelcz-Laskowice w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na 4 zadania
więcej: Ławki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.