Ogłoszenie z dnia 2019-06-07
Ogłoszenie nr 560115215-N-2019 z dnia 07-06-2019 r.
Gubin: Przebudowa dróg na terenie miasta Gubina
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 597341-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500250123-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Gubin o statusie miejskim, Krajowy numer identyfikacyjny 97077019000000,
ul. Piastowska
24,
66-620
Gubin, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
068 4558100, 4558128, 4558145, e-mail
ki@gubin.pl, umgubin@zetozg.pl, faks
684 558 102.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg na terenie miasta Gubina
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KI.271.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Część I - Przebudowa nawierzchni dróg wewnętrznych oraz budowa przyłączy kanalizacji deszczowej z przykanalikami w Gubinie, ul. Barlickiego w tym : Zadanie podzielono na dwa etapy: * I etap - Przebudowa nawierzchni dróg wewnętrznych oraz budowa przyłączy kanalizacji deszczowej z przykanalikami na działce nr 111/8, ul. Barlickiego przy blokach nr 1-3, , 3a-3b, 3c-3d, 5-7, 9a-9b, 9c-9d, 9-11 -do dnia 30 listopada 2018 r. * II etap - Przebudowa nawierzchni dróg wewnętrznych oraz budowa przyłączy kanalizacji deszczowej z przykanalikami na działce nr 114/34, ul. Barlickiego przy blokach nr 21a-21c, 23--23c - do dnia 31 lipca 2019 r. . Budowa przyłączy kanalizacji deszczowej z przykanalikami: Inwestycja obejmuje budowę trzech przyłączy kanalizacji deszczowej dn 250 wraz z przykanalikami dn 200, dn 160 w pasie dróg wewnętrznych na działkach 111/8, 114/34. Przykanaliki zostaną wybudowane na odległość 1 m poza działki drogowe i zaślepione. Zamówienie obejmuje: ? Wykonanie rurociągów PVC dn 250- 95,25 m ? Wykonanie rurociągów PVC dn 200- 167,35 m ? Wykonanie rurociągów PVC dn 160 - 87,35 m ? Wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych - 8 szt. ? Wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych - 12 szt. Przebudowa nawierzchni dróg wewnętrznych: Przebudowywana droga posiada nawierzchnię z płyt betonowych z istniejącymi chodnikami obustronnymi z płyt betonowych i kostki brukowej. Należy całkowicie rozebrać nawierzchnię drogi oraz chodników z płyt betonowych. Na odcinku przebudowywanej drogi przewidziano unormowanie jej szerokości i chodników oraz dostosowanie do istniejącego zagospodarowania wokół inwestycji - do istniejących zjazdów na posesje bądź utwardzonych placów przed posesjami. Szczegóły jezdni, chodników, miejsc utwardzonych przedstawiono na załączonym planie sytuacyjnym. Zamówienie obejmuje: ? rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni, chodników, krawężników, obrzeży betonowych, ? wykonanie nawierzchni jezdni - 1733,50 m2 - z kostki brukowej betonowej koloru szarego o grubości 8 cm ? wykonanie nawierzchni miejsc utwardzonych (postojowych) - 536,80 m2 - z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego o grubości 8 cm ? wykonanie nawierzchni chodników - 290,45 m2 - z kostki brukowej betonowej koloru szarego o grubości 8 cm ? przełożenie, przebudowę istniejących nawierzchni - 100,00 m2 ? wykonanie wpustów ulicznych Parametry ulicy: ? droga gminna wewnętrzna - klasa D ? prędkość projektowa-30km/h ? szerokość jezdni - 4.0-5.0 m ? szerokość chodników - 1.25 m ? długość miejsc utwardzonych (postojowych) - 4.50m ? nawierzchnia - kostka betonowa ? klasa obciążenia - KR1-2 ? obciążenie - 80kN/oś Uwaga! Wykonawca robót instalacyjnych odtworzy rozebrane wcześniej nawierzchnie utwardzone nieobjęte zakresem robót drogowych (chodniki, schody, miejsca postojowe itp.). Część II - Przebudowa odcinka dróg przy ul. Kosynierów 45 w Gubinie. Zakres obejmuje zagospodarowanie terenu przy budynku ul. Kosynierów 45 oraz przy budynku Kosynierów 39 i 49 w kwadracie ul. Kosynierów i ul. Miodowej, w tym m.in: - przebudowa nawierzchni dróg wewnętrznych - osiedlowych z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, - przebudowa nawierzchni parkingów i miejsc postoju pojazdów z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - przebudowa nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm - przebudowa nawierzchni opasek utwardzonych oraz placów pod altany śmietnikowe z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - przestawienie istniejących słupów oświetleniowych kolidujących z zaprojektowanymi elementami zagospodarowania terenu. Zestawienie cech przebudowywanych dróg: - szerokość jezdni dróg wewnętrznych - 3,50-5,00m - długość odcinka drogi wewnętrznej: odcinek I - 104,30m odcinek II - 246,50m odcinek III - 120,40m odcinek IV - 18,00m - szerokość/długość miejsc postojowych - 2,50m/5,00m - szerokość/długość miejsc postojowych dla inwalidów - 3,60m/5,00, - ilość miejsc postojowych/ilość miejsc postojowych dla inwalidów - 49 szt./2szt. - szerokość zjazdów/wjazdów z kostki betonowej - 3,50m/5,00m - powierzchnia dróg wewnętrznych osiedlowych - 3178,50m2 - powierzchnia opasek utwardzonych - 90,70m2 - powierzchnia chodników - 955,00m2 - powierzchnia parkingu - 700,00m2 - powierzchnia wjazdów - 82,30m2 - powierzchnia poboczy gruntowych - 412,50m2 - powierzchnia terenów zielonych - 1124,00m2 - szerokość poboczy gruntowych o pochyleniu 6% - 0,50m-0,75m Zamawiający żąda, by Wykonawca w pierwszej kolejności wykonał I etap "Przebudowy odcinka dróg przy ul. Kosynierów 45 w Gubinie", oznaczony w załączniku do SIWZ jako "Zakres robot na 2018 r.". Ponadto Zamawiający informuje, iż po zakończeniu I etapu robót istnieje możliwość wykonania i fakturowania robót do wysokości limitu, określonego w umowie. Część III - Przebudowa ul. Wyczółkowskiego w Gubinie, w tym m.in.: - przebudowa ulicy z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm - budowa chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm - wykonanie poboczy wzmocnionych kruszywem oraz terenów zielonych obsianych mieszanką traw niskich. Zestawienie cech przebudowywanej drogi: - długość drogi - 204,89m - szerokość jezdni - 4,50m; - szerokość pasa ruchu - 2,25m; - łączna powierzchnia drogi, chodnika, zjazdów - 1295m2, - powierzchnia jezdni - 951m2 - powierzchnia zjazdów - 257m2 - powierzchnia chodników - 87m2 - powierzchnia poboczy wzmocnionych KŁSM - 536m2 - powierzchnia zahumusowania i obsiania poboczy - 268m2 Uwaga! Materiały budowlane, niezbędne do wbudowania w ul. Wyczółkowskiego w postaci kostki ( kostka do budowy jezdni), krawężnika oraz kruszywa, Zamawiający przekaże Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do załadunku oraz dostarczenia przekazanego materiału na plac budowy/miejsce wbudowania. Materiały zdeponowane są na trzech bazach Zamawiającego zlokalizowanych w odległościach do 5 km od placu budowy. Dotyczy wszystkich części!!! Wykonawca zobowiązany jest wykonać Projekt Tymczasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzenia prac (PTOR), celem umożliwienia dojazdu pojazdom uprzywilejowanym i uzgodnić go z zarządcą drogi oraz uzyskać zatwierdzenie organu zarządzającego ruchem drogowym na drogach gminnych i powiatowych. W PTOR należy uwzględnić tymczasowe miejsca postojowe dla mieszkańców oraz wskazać drogę dojazdową do nich.
II.4) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45233140-2,
45112100-6,
45231300-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
a) Dotyczy części nr I :Przebudowa nawierzchni dróg wewnętrznych oraz budowa przyłączy kanalizacji deszczowej z przykanalikami w Gubinie, ul. Barlickiego do dnia 31 lipca 2019 r. b)dotyczy części nr II - Przebudowa odcinka dróg przy ul. Kosynierów 45 w Gubinie: do dnia 31 lipca 2019 r. c) dotyczy części III - Przebudowa ul. Wyczółkowskiego w Gubinie do dnia 30 listopada 2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przebudowa nawierzchni dróg wewnętrznych oraz budowa przyłączy kanalizacji deszczowej z przykanalikami w Gubinie, ul. Barlickiego |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
09/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
TRANS ODER-PLUS s.c. Piotr Opadczyk, Paweł Opadczyk, , ,
,
Ul. Ogrodowa 20, ,
66-620,
Gubin, kraj/woj.
lubuskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przebudowa odcinka dróg przy ul. Kosynierów 45 w Gubinie |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
09/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
TRANS ODER-PLUS s.c. Piotr Opadczyk, Paweł Opadczyk, ,,
,
ul. Ogrodowa 20, ,
66-620,
Gubin, kraj/woj.
lubuskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Przebudowa ul. Wyczółkowskiego w Gubinie |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
09/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
TRANS ODER-PLUS s.c. Piotr Opadczyk, Paweł Opadczyk, , ,
,
ul. Ogrodowa 20, ,
66-620,
Gubin, kraj/woj.
lubuskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/05/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
dotyczy części nr I oraz części nr II: - zmiana i jej warunki zostały przewidziane i określone w ogłoszeniu o zamówieniu, Rodzaj i zakres zmiany: zmiana wynagrodzenia w związku z powstaniem konieczności wykonania prac dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania przedmiotu umowy.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
dotyczy części nr I:-wykonanie prac dodatkowych przez dotychczasowego wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym - dotyczy części nr II:-wykonanie prac dodatkowych przez dotychczasowego wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
dotyczy części nr I: - Zmiana wynagrodzenia za realizację zadania za wykonanie robót dodatkowych w wysokości mniejszej niż 15% zamówienia - dotyczy cześci nr II: - zmiana wynagrodzenia za realizacje zadania za wykonanie dodatkowych robót w wysokości mniejszej niż 15 % zamówienia.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1)dotyczy część I- Zmiana wynagrodzenia na podstawie protokołu konieczności nie przekraczająca 15 % wartości zamówienia. Prace dodatkowe mogą być wykonane jedynie przez Wykonawcę robót z uwagi na konieczność zachowania technologicznej ciągłości prowadzenia prac przy realizacji umowy,co jest niezbędnym warunkiem uzyskania właściwej jakości robót.2) dotyczy części II -Zmiana wynagrodzenia na podstawie protokołu konieczności nie przekraczająca 15 % wartości zamówienia. Prace dodatkowe mogą być wykonane jedynie przez Wykonawcę robót z uwagi na konieczność zachowania technologicznej ciągłości prowadzenia prac przy realizacji umowy,co jest niezbędnym warunkiem uzyskania właściwej jakości robót.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów
- Wynajem 1 samochodu ciężarowego typu śmieciarka przeznaczonego do odbioru i transportu odpadów komunalnych w Gubinie
- Dwukrotny zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.