Ogłoszenie z dnia 2019-06-11
Ogłoszenie nr 560117444-N-2019 z dnia 11-06-2019 r.
Limanowa: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadań realizowanych na terenie Gminy Limanowa
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545920-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500086552-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500229951-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Limanowa, Krajowy numer identyfikacyjny 49189236300000,
ul. ul. Matki Boskiej Bolesnej
18 B,
34-600
Limanowa, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 18 337 22 52, e-mail
sekretariat@gminalimanowa.pl, faks
+48 18 337 13 37.
Adres strony internetowej (url): www.bip.malopolska.pl/uglimanowa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadań realizowanych na terenie Gminy Limanowa
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Or.271.13.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w Gminie Limanowa. Obowiązki inspektora nadzoru: 1. Zapoznanie się z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych w poszczególnych branżach, przedmiarami robót), dokumentacją prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem. 2. Udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy. 3. Sprawdzenie wytyczenia przez wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych. 4. Organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez wykonawcę. 5. Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę zasad BHP. 6. Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy. 7. Akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, a także treści i miejsca ustawienia tablic informacyjnych budowy i ustalenia odległości odcinków roboczych wyłączonych z ruchu. 8. Prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych elementów robót i materiałów z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowych - w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez Wykonawcę. 9. Kontrola zgodności receptur i technologii z wymaganiami specyfikacji technicznych. 10. Kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz. 11. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i zamontowanych urządzeń oraz wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i urządzeń o parametrach niezgodnych z dokumentacją i zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 12. Egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzenia badań niezależnych - w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań Wykonawcy. 13. Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót. 14. Dokonywania odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu - w terminie do 3 dni od daty zgłoszenia. 15. Uczestnictwo w czynnościach odbioru częściowego (etapowego) i odbioru ostatecznego. 16. Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów. 17. Sprawdzenie zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach. 18. Potwierdzenie w dzienniku budowy gotowości do odbioru robót. 19. Powiadomienie Zamawiającego o gotowości do odbioru robót. 20. Potwierdzenie wykonanych prac mających na celu usunięcie wad i nieprawidłowości stwierdzonych przy realizacji robót, oraz usunięci ich w ramach przeglądów okresowych w okresie rękojmi/gwarancji. 21. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót. 22. Rozstrzygnięcie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Inwestora wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego. 23. Ilość pobytów na budowie minimum 2 razy w tygodniu (lub więcej - zgodnie z ofertą). Częstsze pobyty na budowie w zależności od potrzeb, na wniosek Inwestora lub Kierownika budowy. Wszystkie pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy, Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestnictwa i nadzorowania istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego. 24. Składanie i opiniowanie wniosków dotyczących robót. 25. Nadzór nad zabezpieczeniem przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy. 26. Rozliczanie zakresu umowy w przypadku jej wypowiedzenia. 27. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy sprawdzanie pod względem ilościowym nakładów rzeczowych i zastosowanych cen wszystkich kosztorysów dodatkowych, zamiennych, uzupełniających sporządzonych w trakcie realizacji zamówienia przez Wykonawcę robót. 28. Dokumentowanie wszelkich zmian, które zostały wprowadzone w trakcie realizacji zadania w dokumentacji projektowej i przekazanie zamawiającemu w dniu odbioru ostatecznego. 29. W przypadku dokonywania ustaleń ustnych związanych z realizacją robót, Inspektor Nadzoru zobowiązany jest w terminie 2 dni do sporządzenia protokołu w formie pisemnej i uzyskanie podpisów uczestników ustaleń. 30. Składanie bieżących informacji Inwestorowi o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót. 31. Wszelkie odstępstwa od zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wymaga zgody Zamawiającego przed ich wykonaniem przez Wykonawcę zamówienia. 32. Wykonanie robót przekraczających zakres rzeczowy ustalony w dokumentacji projektowej wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wykonaniem. 33. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do udziału w Komisji wykonującej coroczne przeglądy gwarancyjne w okresie rękojmi i gwarancji z udziałem Inwestora i Wykonawcy zrealizowanego zadania. 34. Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie rękojmi/gwarancji i poświadczenia ich wykonania. 35. Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia robót po okresie rękojmi/gwarancji. 36.Przygotowanie odpowiedzi na pytania wykonawców zadane w czasie prowadzenia postępowań przetargowych na roboty budowlane objęte nadzorem. UWAGA: Dodatkowe obowiązki dla inspektora nadzoru - Przebudowa, modernizacja i remonty dróg oraz obiektów mostowych zostały zawarte w punkcie II. POZOSTAŁE INFORMACJE, podpunkt 7 siwz. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych - liczba części - 8. POZOSTAŁE INFORMACJE: 1. Zadanie nr 1 . Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Budowa wodociągu z przyłączami w sołectwie Nowe Rybie i Stare Rybie wraz z budową zbiornika na wodę. Szacunkowa wartość nadzorowanych robót - ok. 3.400.000 zł. Termin realizacji robót objętych nadzorem - 30.05.2020 r. 2. Zadanie nr 2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Budowa oczyszczalni ścieków w sołectwie Stara Wieś Szacunkowa wartość nadzorowanych robót - ok. 8.000.000 zł. Termin realizacji robót objętych nadzorem - 30.10.2020 r. 3. Zadanie nr 3. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w sołectwie Stara Wieś Szacunkowa wartość nadzorowanych robót - ok. 7.000.000 zł. Termin realizacji robót objętych nadzorem - 30.10.2020 r. 4. Zadanie nr 4. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej zachodniej części Gminy Limanowa - etap II Szacunkowa wartość nadzorowanych robót - ok. 17.000.000 zł. Termin realizacji robót objętych nadzorem - 30.10.2020 r. 5. Zadanie nr 5. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Mordarce Szacunkowa wartość nadzorowanych robót - ok. 1.000.000 zł. Termin realizacji robót objętych nadzorem - 15.09.2018 r. 6. Zadanie nr 6. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Rozbudowa wodociągu w Wysokiem oraz w m. Stara Wieś 1 - Zakopane - ujęcia wody Szacunkowa wartość nadzorowanych robót - ok. 370.000 zł. Termin realizacji robót objętych nadzorem - 28.12.2018 r. 7. Zadanie nr 7. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Przebudowa, modernizacja i remonty dróg oraz obiektów mostowych na terenie Gminy Limanowa. Szacunkowa wartość nadzorowanych robót - ok. 7.200.000 zł. Termin realizacji robót objętych nadzorem - 28.12.2018 r. Dodatkowe obowiązki Inspektora Nadzoru: 1. Opracowanie kosztorysowe dróg gminnych i osiedlowych, zawierające pomiary terenowe, kosztorys inwestorski, przedmiary robót i kosztorysy ślepe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przekroje poprzeczne (wymienione dokumenty w wersji papierowej i elektronicznej), przygotowanie czterech kompletów załączników niezbędnych do zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym, pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi zadaniami oraz udział w komisji odbioru pogwarancyjnego. 2. Przygotowanie opracowania kosztorysowego przebudowy drogi gminnej lub osiedlowej, zawierające pomiary terenowe, kosztorys inwestorski, przedmiary robót i kosztorysy ślepe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przekroje poprzeczne - należy wykonać w terminie 30 dni od daty zlecenia takiego opracowania przez Wójta Gminy. 8. Zadanie nr 8. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Zagospodarowanie centrum wsi Pisarzowej Szacunkowa wartość nadzorowanych robót - ok. 1.400.000 zł. Termin realizacji robót objętych nadzorem - 30.06.2019 r. Zamawiający zaleca, aby wykonawcy dokonali wizji w terenie, w celu dokładnego przygotowania oferty. Koszty związane z dokonaniem wizji w terenie ponosi w całości wykonawca.
II.4) Główny kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zadanie nr 8. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Zagospodarowanie centrum wsi Pisarzowej. Termin realizacji robót objętych nadzorem - 30.06.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie częściowe nr 8. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Zagospodarowanie centrum wsi Pisarzowej | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
20/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
"PRO-EKO" Pracownia Projektowa Instalacje Sanitarne Marcin Kita,
sanlim@interia.pl,
ul. Marsów 2,
34-600,
Limanowa, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/03/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Dokonano zmiany poprzez zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy, w zakresie do 10% wynagrodzenia umownego, w związku z wystąpieniem robót dodatkowych.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Dokonanie zmiany w umowie jest uzasadnione koniecznością wykonania robót dodatkowych i pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad nimi.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Dostawy staplerów chirurgicznych oraz śrub kaniulowanych stalowych ujęte w dwóch zadaniach
- Przebudowa zasieków składowych przy ul.Rzeczna 7
- "Dostawa i wdrożenie oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych, systemu do obsługi poczty elektronicznej oraz urządzeń typu UTM dla jednostek organizacyjnych powiatu".
- Dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych ujętych w 14 zadaniach asortymentowych
- TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE OSADÓW Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W LIMANOWEJ W 2025R.
- "Dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych w latach 2025 - 2026"
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gm.Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie-Etap II
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. "MODERNIZACJA I PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W RAMACH REALIZACJI ZAŁOŻEŃ PROGRAMU GOSPODARKI NISKOEMISYJNEJ W GMINIE JABŁONNA" W CZĘŚCIACH
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. "Budowa nowej siedziby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu - etap II", przez Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa lewego wału na rzece Stradomce w km 17+400-17+800 oraz 17+800-18+400 Przebudowa lewego wału na Stradomce w km 16+000-17+400
- Pełnienie funkcji inżyniera projektu w trakcie prowadzenia prac geologicznych których celem jest wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Legnickie Pole GT-1 w m. Legnickie Pole
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.