Ogłoszenie z dnia 2019-10-26
Ogłoszenie nr 560229721-N-2019 z dnia 26-10-2019 r.
Pabianice: Wykonanie robót budowlanych dla zadania pt.: "Przebudowa pomieszczeń zlokalizowanych na części kondygnacji przyziemia w południowo-zachodniej części budynku z adaptacją dla potrzeb archiwum, kasy i pomieszczenia biurowego., w części użytkowanej przez Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach, na działce nr ewid. 197/3 w Pabianicach, przy ul. Gdańskiej 7, obręb P-9"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531177-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 540074152-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach, Krajowy numer identyfikacyjny 47321512200000,
ul. ul. Gdańska
7,
95-200
Pabianice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
422 158 894, e-mail
mops_pabianice@pro.onet.pl, faks
422 158 894.
Adres strony internetowej (url): www.mcps.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pt.: "Przebudowa pomieszczeń zlokalizowanych na części kondygnacji przyziemia w południowo-zachodniej części budynku z adaptacją dla potrzeb archiwum, kasy i pomieszczenia biurowego., w części użytkowanej przez Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach, na działce nr ewid. 197/3 w Pabianicach, przy ul. Gdańskiej 7, obręb P-9"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):MCPS/PP/01/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pt.: "Przebudowa pomieszczeń zlokalizowanych na części kondygnacji przyziemia w południowo-zachodniej części budynku z adaptacją dla potrzeb archiwum, kasy i pomieszczenia biurowego., w części użytkowanej przez Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach, na działce nr ewid. 197/3 w Pabianicach, przy ul. Gdańskiej 7, obręb P-9". Przebudowa dotyczy dwóch pomieszczeń pełniących obecnie funkcję przechowywania mebli i sprzętu, dostępnych z korytarza wewnętrznego i korytarza, z którego prowadzi wejście do sąsiedniego lokalu. Przebudowa obejmuje adaptację ww. pomieszczeń dla potrzeb archiwum, kasy i pomieszczenia biurowego i prowadzić ma do umożliwienia użytkowania tych pomieszczeń zgodnie z ich nowym przeznaczeniem. Przebudowa musi być wykonana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku, poz.1202 ze zm.).
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45111200-0,
45111291-4,
45400000-1,
45210000-2,
45232140-5,
45262500-6,
45262300-4,
45262000-1,
45262520-2,
45410000-4,
45421100-5,
45262300-4,
45432100-5,
45432200-6,
45442100-8,
45331100-7,
45300000-0,
45332300-6,
45332400-7,
45332000-3,
45321000-3,
45331210-1,
45320000-6,
45310000-3,
45314300-4,
45315600-4,
45315700-5,
45331220-4,
45311200-2,
45311100-1,
45312100-8,
45316000-5,
45314320-0,
45314200-3,
45312000-7,
45317000-2,
45330000-9,
45331000-6,
45343000-3,
45430000-0,
45440000-3,
45450000-6,
45453000-7,
51112100-1,
51112200-2,
71220000-6,
71322000-1,
71320000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
180 dni od dnia podpisania umowy tj. 17.06.2019
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/09/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Przedłużono termin wykonania przedmiotu umowy do 09.10.2019r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wystąpieniem konieczności wykonania robót nieprzewidzianych, zamiennych i wystąpienie robót dodatkowych, wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, a niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia nastąpiła konieczność zmiany terminu realizacji zamówienia. Zmiana taka została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu zwinny zamawiającego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Z powodu niezawinionego przez Wykonawcę wstrzymania prac na żądanie Zamawiającego dot.
1 możliwości wykorzystania komunikacji poprzez wewnętrzną klatkę schodową- po zweryfikowaniu możliwości pozyskania dodatkowej powierzchni będącej w dyspozycji ZGM pozostawiono kwestię realizacji przebudowy w oparciu o istniejący projekt bez zmiany układu funkcjonalnego z dodatkowym wykonaniem drzwi ppoż. w strefie projektowanego przejścia do pomieszczenia archiwum.
oraz
2 podejmowania kluczowej decyzji na temat umiejscowienia toalety w nowo projektowanych pomieszczeniach-czas podejmowania przez Zamawiającego kluczowej decyzji na temat umiejscowienia toalety, która spowodowała zatrzymanie robót związanych ze wznoszeniem ścian działowych i usuwaniem i wykonywaniem podkładu pod posadzkę w pomieszczeniu archiwum.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2025 roku
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
- Zakup oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Od teoretyka przez praktyka do fachowca"
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego samochodu - karawanu pogrzebowego (II postępowanie)
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3302E - ul. Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.