eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ BAZY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W POWIECIE BYDGOSKIM"



Ogłoszenie z dnia 2020-11-20

Ogłoszenie nr 560233796-N-2020 z dnia 20-11-2020 r.

Bydgoszcz: DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ BAZY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W POWIECIE BYDGOSKIM"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: 4) Zamawiający będzie realizował zamówienie w ramach projektu pt. "Rozwój bazy kształcenia zawodowego w powiecie bydgoskim" nr RPKP.06.03.02-04-0011/19, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.2 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego, Schemat: Poprawa jakości usług edukacyjnych szkół prowadzących kształcenie zawodowe poprzez inwestycje w infrastrukturę i wyposażenie.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589788-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510233709-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 09235621900000, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 525 835 422, e-mail info@powiat.bydgoski.pl, faks 525 835 452.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.bydgoski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ BAZY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W POWIECIE BYDGOSKIM"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR-VII.272.1.36.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa lub dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych, nieużywanych i wolnych od wad prawnych i fizycznych narzędzi i urządzeń diagnostycznych do pracowni mechanik pojazdów samochodowych w Zespole Szkół Zawodowych im. gen. St. Maczka w Koronowie w asortymencie i parametrach określonych w Specyfikacjach techniczno-użytkowych stanowiących załącznik do SIWZ. 2) Przedmiot zamówienia stanowi dostawa lub dostawa wraz z montażem następujących urządzeń i narzędzi: Część 1- Tester diagnostyczny + Navigator - 1 SZT. Część 2- Endoskop/Wideoskop- kamera inspekcyjna, obracana - 1 SZT. Część 3- Wózek narzędziowy - 3 SZT. Część 4- Klucz pneumatyczny - 1 SZT. Część 5- Urządzenie do pomiarów elektrycznych Urządzenie do wykrywania, pomiarów i testów (przeznaczone do diagnostyki samochodów)- 1 SZT. Część 6: 1) Analizator spalin do silników benzynowych - 1 SZT. 2) Analizator (dymomierz) do silników diesel - 1 SZT. 3) Wykonawca dostarczy i jeśli tego wymaga specyfika urządzenia zamontuje przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do Zespołu Szkół Zawodowych im. gen. St. Maczka w Koronowie ul. Dworcowa 53 , 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie (Użytkownik). 4) Wykonawca dostarczy dokumenty (np. instrukcję obsługi) sporządzone w języku polskim, które będą w sposób jasny, zrozumiały i niewprowadzający w błąd przekazywały informacje, wystarczające do prawidłowego i pełnego korzystania z dostarczanego urządzenia, a także wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, właściwy dokument gwarancyjny (np. książkę gwarancyjną, książkę serwisową) w języku polskim. 5) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia: a) był fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku, b) był wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru normami i przepisami, c) posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa- jeśli dotyczy, d) posiadał wpis we właściwym dokumencie gwarancyjnym, dotyczący informacji o okresie obowiązywania gwarancji, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego by bieg okresu gwarancyjnego rozpoczął się z chwilą podpisania przez strony protokołu zdawczo- odbiorczego- jeśli dotyczy. 6) Warunki eksploatacji przedmiotu zamówienia: Urządzenia, z uwagi na swoje przeznaczenie będą użytkowane w celu nauki zawodu przez uczniów ZSZ w Koronowie. 7) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz "SPECYFIKACJA TECHNICZNO- UŻYTKOWA "(dalej STU) stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia i musi być dołączony do Oferty. W przypadku jego braku, Zamawiający ofertę odrzuci w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 8) Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; d) Wykonawca poda numery telefonów kontaktowych i adres e-mail do innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; e) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9) Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu: a) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia dokumentów gwarancyjnych (np. kart gwarancyjnych) w języku polskim wraz z informacją o okresie obowiązywania gwarancji, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego, by bieg okresu gwarancyjnego rozpoczął się z chwilą podpisania przez strony protokołu zdawczo- odbiorczego. b) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonych urządzeń i narzędzi na okres min. 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo- odbiorczego, o ile w złożonej ofercie nie wskaże dłuższego okresu. c) Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji udzielonej przez producenta urządzeń i/lub narzędzi, wydając w tym celu Zamawiającemu właściwe dokumenty gwarancyjne, najpóźniej w chwili podpisania protokołu zdawczo- odbiorczego przedmiotu zamówienia. d) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach, usterkach, a Wykonawca zobowiązuję się w terminie określonym w ppk. j) do ich bezwzględnego i bezpłatnego usunięcia. Niedotrzymanie uzgodnionego terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych w wysokości określonej w zawartej umowie. e) Wszelkie koszty związane z naprawą przedmiotu zamówienia w ramach gwarancji ponosi w całości Wykonawca. f) Opóźnienie w wykonaniu zamówienia lub obowiązków gwarancyjnych dłuższe niż 7 dni równoznaczne jest z nie zrealizowaniem dostawy albo z nie zrealizowaniem obowiązków wynikających z gwarancji i uprawnia Zamawiającego do dochodzenia roszczeń. g) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. h) Wykonawca w okresie gwarancji zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny i dojazd serwisanta do siedziby Użytkownika lub jeśli Użytkownik wyrazi zgodę- bezpłatny odbiór uszkodzonego urządzenia przez kuriera. i) Serwisant w sytuacji określonej w punkcie h) zdiagnozuje usterkę oraz określi sposób i czas jej usunięcia. j) Wykonawca zobowiązuje się do reakcji serwisu w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Użytkownika. Przez czas reakcji serwisu rozumie się: dojazd serwisanta do ZSZ w Koronowie, czas na zdiagnozowanie usterki oraz określenie sposobu i czasu jej usunięcia lub odbiór urządzenia przez kuriera - nie dotyczy urządzeń zamontowanych trwale). Czas reakcji Wykonawca określi w ofercie. k) W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z naprawą urządzenia, jego transportem od i do Zamawiającego oraz koszty ewentualnej wymiany sprzętu poniesie w całości Wykonawca. l) Ewentualne niezbędne naprawy gwarancyjne będą dokonywane przez upoważnionych specjalistów Wykonawcy. Wszystkie koszty naprawy obciążają Wykonawcę. m) W przypadku usterki, która będzie wymagała okresu naprawy dłuższego niż 4 tygodnie kalendarzowe liczone od zdiagnozowania usterki, Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze na okres realizacji naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt uszkodzony. n) Wszystkie użyte przez Wykonawcę materiały muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane.


II.4) Główny kod CPV: 38500000-0
Dodatkowe kody CPV:

38540000-2,

38548000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 19.11.2020

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część 5- Urządzenie do pomiarów elektrycznych Urządzenie do wykrywania, pomiarów i testów (przeznaczone do diagnostyki samochodów)- 1 SZT.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/10/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

UNIMETAL-Serwis Sp. z o. o. , , ul. Kujańska 10, 77-400, Złotów, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 8626.02 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/11/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W zawartej umowie znalazła się oczywista omyłka polegająca na błędnym wpisaniu kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Zgodnie ze złożoną i wybraną jako najkorzystniejsza ofertą w zakresie Części 5 zamówienia, kwota wynagrodzenia Wykonawcy wynosi 10610,29 zł brutto. W umowie została wpisana kwota 10610,00 zł. Wprowadzana zmiana jest zmianą nieistotną z punktu widzenia ustawy Pzp.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.