Ogłoszenie z dnia 2020-01-02
Ogłoszenie nr 560665106-N-2020 z dnia 02-01-2020 r.
Świeradów-Zdrój: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH ORAZ CIĄGÓW PIESZYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE GMINY MIEJSKIEJ ŚWIERADÓW -ZDRÓJ W SEZONIE ZIMOWYM 2019r./2020r. - zadanie nr 6 , 7
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570044-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510187929-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 23082139700000,
ul. ul. 11-go Listopada
35,
59-850
Świeradów-Zdrój, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
757 816 471, e-mail
zp@swieradowzdroj.pl, faks
757 816 585.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH ORAZ CIĄGÓW PIESZYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE GMINY MIEJSKIEJ ŚWIERADÓW -ZDRÓJ W SEZONIE ZIMOWYM 2019r./2020r. - zadanie nr 6 , 7
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GMI.271.7.6-7/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zadanie zimowego utrzymania dróg oraz chodników realizowane będzie na terenie miasta Świeradów-Zdrój, który jest miejscowością turystyczno- uzdrowiskową. Miejscowość położona jest w dolinie rzeki Kwisy, otulonej szczytami Gór Izerskich. Rozciąga się pomiędzy grzbietami Wysokim i Kamienickim, na wysokości 450 - 650 m n. p. m., w tzw. Obniżeniu Świeradowskim. Baza noclegowa na terenie miasta to 5.000 miejsc. Obłożenie gośćmi w sezonie zimowym wynosi: w miesiącu listopadzie 50%, grudniu 70%, styczniu 90%, lutym 90%, marcu 50%. Należy zaznaczyć, że najpoważniejszym klientem Świeradowa- Zd. jest grupa kuracjuszy w wieku powyżej 60 roku życia, często ze schorzeniami ortopedycznymi, przyjeżdżająca na leczenie i rehabilitację, przemieszczających się często z pomocą urządzeń ortopedycznych i sprzętu pomocniczo-rehabilitacyjnego (typu kule, balkoniki, laski, podpórki). Jednocześnie w związku z uruchomieniem w grudniu 2008 roku Kolei Gondolowej na Stóg Izerski, drogi gminne stanowiące ulice: Zakopiańską, Strażacką, Zacisze stanowią główny trak komunikacyjny obciążony bardzo dużym ruchem. 2. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2019/2020, kiedy występują warunki zimowe, tj. temperatura otoczenia jest poniżej +20 C i występują: opady śniegu, gołoledź lub lodowica. Przystąpienie do wykonywania usługi nie może być dłuższe niż 0,5 godziny od czasu zgłoszenia konieczności wyjazdu, z zastrzeżeniem pierwszego wyjazdu, który nie może być dłuższy niż 1godzina. 2.1 Do zimowego utrzymania dróg zalicza się ,w szczególności: - działania organizacyjno- technicznej; - pobieranie z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) materiałów do usuwania śliskości zimowej, dostarczonych przez Zamawiającego; - odśnieżanie tj. usuwanie śniegu z dróg poprzez odpłużanie lub interwencyjnie wirnikowanie; - usuwanie śliskości zimowej, tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości przez stosowanie środków chemicznych oraz materiałów uszorstniających i zwiększających przyczepność poprzez poprawę tarcia; 2.2 Do realizacji usługi utrzymania zimowego Wykonawca jest zobowiązany dysponować co najmniej sprzętem zgodnie ze Specyfikacja techniczną , przy czym tą samą jednostką sprzętu można obsługiwać maksymalnie jedno zadanie. dla zadania 6. 1. Posypywarka o pojemności min. 8 m³ i pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości min. 2,7 m na nośniku z napędem min. 4x4, min. 350 KM - 1 sztuka. 2. Pług wirnikowy na nośniku z napędem min. 4x4 - 1 sztuka. 3. Do odśnieżania chodnika o szerokości powyżej 1,3 m: a) nośnik z napędem 4x4, masie własnej pojazdu do 2,6 t b) wyposażony: b1) w rozrzutnik/posypywarkę o pojemności min.0,5 m³, b2. pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości min.1,5 m lub pług wirnikowy typu lekkiego przystosowany do odśnieżania chodników z kominem wyrzutowym sterowanym hydraulicznie - 1 sztuka. dla zadania 7. 1. Posypywarka o pojemności min. 8 m³ i pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości min. 2,7 m na nośniku z napędem min. 4x4, min. 350 KM - 1 sztuka. 2. Do odśnieżania chodnika o szerokości powyżej 1,3 m: a) nośnik z napędem 4x4, o szerokości do 1 m, min. 13 KM masie własnej pojazdu do 1,6 t b) wyposażony w rozrzutnik/posypywarkę o pojemności min. 0,2 m³ i pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości 1,25 m - 1 szt. Pojazd wykonujący na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinien zgodnie z art. 54 Ustawy Prawo o ruchu drogowym / Dz. U z 2017 roku, poz. 128 z późn. zm./ być wyposażony w telefon komórkowy i ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, odpowiadający warunkom określonym w § 38 Rozporządzenia Ministra Infra- struktury z 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia / t. j. Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.). Części urządzeń zamontowanych na pojeździe wystające poza obrys pojazdu powinny odpowiadać warunkom określonym w § 39 wyżej wymienionego Rozporządzenia. Powyższy obowiązek obciąża Wykonawcę i jest montowany przez Wykonawcę i na jego koszt. Jednostka sprzętowa wskazana przez Wykonawcę po podpisaniu umowy, będzie wyposażona w GPS, który dostarczy i zamontuje we własnym zakresie Zamawiający. Szczegółowy wykaz zakresu poszczególnych Zadań zawarty jest w plikach stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Środki chemiczne oraz materiały uszorstniające do usuwania śliskości zimowej (pojęcie określone w Specyfikacji technicznej ) dostarcza Zamawiający. Środki te będą załadowywane przez Zamawiającego na sprzęt wykonawcy, który będzie zobowiązany podstawiać na Punkt Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych (w skrócie: PSZOK) znajdujący się w Świeradowie- Zdroju przy ul. Grunwaldzkiej.
II.4) Główny kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 15.11.2019 do 30.04.2020
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie nr 7 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
13/08/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Firma Handlowo-Usługow-Transportowa "PAWEŁ" Paweł Pilawski ,
,
ul. Brzozowa 1A ,
58-580,
Szklarska - Poręba , kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/11/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Pojawienie się warunków atmosferycznych powodujących konieczność rozpoczęcia wykonywania usługi zimowego utrzymania od 14.11.2019 zamiast od 15.11.2019, co powoduje zwiększenie wynagrodzenia dla Wykonawcy o kwotę 211,68 zł
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Rozpoczęcie sezonu zimowego. 1. W związku z wystąpieniem dodatkowej usługi wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia podstawowego, które nie zostały ujęte w § 1 ust. 1 umowy Nr GMiI.272-7-7/2019 z dnia 13.08.2019r., a które są konieczne do wykonania ww. zamówienia, ulegają zmianie następujące elementy tej umowy:
o wartość umowy zwiększa się o kwotę brutto 211,68 zł, tak więc wartość usługi ulega zmianie z kwoty brutto 114.912,00 zł na kwotę brutto 115.123,68 zł, słownie: sto piętnaście tysięcy sto dwadzieścia trzy złote 68/100.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI ŚWIERADÓW-ZDRÓJ
więcej: przetargi ŚWIERADÓW-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH I SANITARIATACH SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE ORAZ W RAMACH DZIAŁKI NR 603/6 WRAZ Z PRZYLEGŁYMI CHODNIKAMI
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości na terenach będących w zarządzaniu Hevelianum
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.