Ogłoszenie z dnia 2013-04-13
Bydgoszcz: Koordynator ds. finansowych.
Numer ogłoszenia: 56117 - 2013; data zamieszczenia: 13.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3419100, faks 052 3608206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koordynator ds. finansowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres obowiązków: realizowanie szczegółowego budżetu projektu i przygotowywanie umów dla osób zatrudnianych w ramach projektu z uwzględnieniem zaplanowanych w projekcie tzw. osobo-miesięcy i stawek wynagrodzeń dla poszczególnych osób w uzgodnieniu z kierownikiem projektu,weryfikowanie w każdym miesiącu poprawności wypełnienia kart czasu pracy dla osób zatrudnionych i realizujących zadania w projekcie, dokonywanie rozeznania rynku lub uruchamianie odpowiednich procedur przetargowych w przypadku dokonywania zakupów produktów lub usług, opisywanie faktur i innych dowodów księgowych w powiązaniu z harmonogramem projektu,przekazywanie dokumentów księgowych do podpisu upoważnionym osobom, kopiowanie dokumentów księgowych i innych dokumentów związanych z realizacją projektu i ich archiwizowanie w jednostce organizacyjnej Uczelni, w której realizowany jest projekt, bieżące rejestrowanie kosztów i przychodów projektu,rejestrowanie i analizowanie stanu środków pieniężnych projektu,przygotowanie wniosków o płatność, przygotowanie sprawozdań finansowych,przekazywanie dokumentów związanych z realizacją projektu do Kwestury. W przypadku wystąpienia dodatkowych okoliczności, zakres obowiązków może ulec zmianie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.30.00.00 - Usługi szkolnictwa wyższego 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Lepsza przyszłość z Biotechnologią nr POKL.04.01.02-00-233/12.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Urszula Balwisz, ul. Czarna Droga 7/11, 85-220 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42126,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46200,00
Oferta z najniższą ceną: 46200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46200,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z realizacją projektu: Lepsza przyszłosć z Biotechnologią stosujemy tryb zamówienia z wolnej ręki zgodnie art. 5 ust. 1a ustawy o zamówieniach publicznych oraz art. 67 ust 1 pkt 1 lit. b do postępowań o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterzeniepriorytetowym ( usługi edukacyjne i szkoleniowe, usługi szkolnictwa wyższego, różne usługi szkolnemieszczą się w grupie usług o charakterze niepriorytetowym). Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym, przedmiotowe zamówienie mieści się w wykazie usług niepriorytetowych. Zamawiający ma więc możliwość nie stosować pewnych przepisów ustawy w tym przesłanek wyboru wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na określonych w art. 67 oraz art. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Koordynator ds.finansowych - mgr Urszula Balwisz osoba z wieloletnim doświadczeniem organizacyjnym, brała udział w szkoleniach organizowanych przez MNiSW dotyczących realizacja i rozliczanie projektów oraz sporządzanie wniosku Beneficjenta o płatność. Pani Balwisz jako pracownik administracyjny jest w pełni kompetentną osobą do pełnienia funkcji koordynatora ze względu na znajomośc przepisów jak również struktury organizacyjnej co pozwoli sprawnie i rzetelnie wykonywać powierzone zadania. Zamawiajacy nie moze powierzyć wykonywania zadań projektowych Wykonawcy z zewnątrz. Wskazany Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu terminowe rozpoczęcie powierzonych zadań, wysoką jakość wykonywanej usługi ze względu na duże doświadczenie, znajomość standardów pracy przyjętych w UKW , odpowiedzialność za powierzone zadania, realizację usługi bez zakłóceń, gruntowną znajomość realizowanego projektu. Ponadto Zamawiający unika tutaj zarzutu nieoszczędnego i nieefektywnego wydawania środków publicznych oraz nieprzestrzegania założeń i wytycznych realizowanego projektu: Projekt Lepsza przyszłość z Biotechnologią. Zasadne jest więc udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki wybranemu Wykonawcy zgodnie z art. ustawy oraz art. 5 ust 1a oraz art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Remont sanitariatów w piwnicy budynku nr 36 w kompleksie wojskowym przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy
- Kompleksowa usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru w branży elektrycznej
- Odnowa nawierzchni DW Nr 412 na odc. Przedbojewice-Rożniaty od km 2+312 do km 4+800, dł. 2,488 km
- Meble na potrzeby Zakładu Krwiolecznictwa
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn. "Budowa drogi dla pieszych i rowerów na DK67 na odc. Szpetal Górny - Włocławek"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem oraz cateringiem, a także zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, KPO
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli akademickich z zakresu kompetencji cyfrowych oraz zielonej transformacji
- Kompleksowa organizacja usług szkoleniowych podnoszących kompetencje i kwalifikacje personelu służb świadczących usługi w społeczności lokalnej.
- Świadczenie usług realizacji szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu: "Wsparcie edukacji przedszkolnej w gminie Żukowo"
- Działania edukacyjne w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Lelis w ramach projektu "Mazowsze bez smogu"
- Kompleksowa organizacja prac Regionalnego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej w Województwie Lubuskim (RKRES) w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.