Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-13
Ruszów: Dostawa sortów mundurowych
Numer ogłoszenia: 56129 - 2013; data zamieszczenia: 13.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ruszów , ul. Leśna 2, 59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 7714339, faks 75 7714468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://wroclaw.lasy.gov.pl/ruszow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, według wymagań Zamawiającego, w okresie trwania umowy, dostawa niżej wymienionych sortów mundurowych zgodnych z: 1. Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak EO-1743-3/2012. 2. Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, znak EO-1743-2/12. 3. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru munduru leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007r. Nr 51, poz. 342). 4. Zarządzeniem Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika. 5. Zarządzeniem Nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika. 6. Zarządzeniem Nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 7 czerwca 2000r. zmieniające zarządzenie Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 25 czerwca 1999r. w sprawie zasad i norm użytkowania munduru leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. 7. Zarządzeniem Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 25 czerwca 1999r. w sprawie zasad i norm użytkowania munduru leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. 8. Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów państwowych z dnia 31 maja 1999r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Mundur wyjściowy 1. Płaszcz. Płaszcz z wełny na podszewce, zapinany z przodu na trzy guziki jednorzędowe. Kieszenie boczne listewkowe. Wykrój szyi wykończony kołnierzem na stójce - wykładany. Tył dwuczęściowy prosty z rozporkiem. Rękawy dwuczęściowe wszywane. W lewym i prawym przodzie podszewki wykonane kieszenie wewnętrzne z dwiema wypustkami. Lewa kieszeń zapinana na zamek, prawa na guzik. Opis techniczny: Tkanina zasadnicza. Kolor oliwkowo-zielony wg zatwierdzonego wzoru. Surowiec 65% wełna, 15% kaszmir, 20% nylon. Masa powierzchniowa - 390 g/m2 +/- 16 g/m2. Trwałość kolorów wg PN-ISO 105 - nie mniej niż 3 stopnie. Kurczliwość po praniu w 400C wg PN-EN 25077 od 3% do 4%. Wytrzymałość na rozciąganie wg PN-93/P-04968 minimum 18 daN w obu kierunkach. Podszewka wiskozowa o splocie atłasowym. Kolor khaki wg zatwierdzonego wzoru. Surowiec - 100% wiskoza. Masa powierzchniowa - 90 g/m2 +/- 5 g/m2. Splot skośny 3/1. Trwałość kolorów w temp. 400C wg PN-EN 105 nie mniej niż 3 stopnie. 2. Kurtka zimowa. Kurtka uszyta z tkaniny flauszowej. Kurtka na podszewce pikowanej (przód i tył), rękawy ocieplone (ocieplenie + podszewka), zapinana na zamek przykryty listwą zapinaną na 4 guziki. Kieszeń boczna z patką. W bocznych częściach przodu wykonane kieszenie skośne z wypustką. Tył trzyczęściowy, na wysokości talii wykonany tunel ze sznurkiem z wyjściem wewnątrz w podszewce przez oczka. Rękawy pięcioczęściowe z mankietem i dwoma zakładkami, zapinane na dwa guziki. W prawym przodzie podszewki wykonana kieszeń z dwoma wypustkami z tkaniny zasadniczej zapinane na zapinkę i guzik. W lewym przodzie podszewki wykonana kieszeń wewnętrzna z dwoma wypustkami z tkaniny zasadniczej zapinana na zamek. Przody i tył podszewki pikowane. Dół kurtki podwinięty i ściągnięty sznurkiem. Większość stębnówek potrójna. Opis techniczny. Tkanina zasadnicza i podszewka - jak płaszcz pkt. 1. 3. Mundur - marynarka. Zapinana jednorzędowo na dwa guziki. Tył bez rozporka ze szwem pośrodku. W lewym przodzie u góry wykonana kieszeń piersiowa z listewką. W dołach przodów kieszenie z dwiema wypustkami i patką. Rękawy są wykonane jako dwuczęściowe z rozporkiem u dołu do którego przyszyty jest guzik, 10 cm od dołu rękawa wykonana jest stebnówka. W podszewce wykonane są dwie kieszenie wewnętrzne z wypustkami. Na stójce kołnierza przyszyty wieszak z taśmy wieszakowej. Guziki mundurowe administracyjne z orłem w koronie. Opis techniczny: Kolor oliwkowo-zielony wg zatwierdzonego wzoru. Surowiec - 44% wełna, 54% poliester, 2% lycra. Masa powierzchniowa - 200 g/m2 +/- 5 g/m2. Trwałość kolorów wg PN-ISO 105 - nie mniej niż 4 stopnie. Kurczliwość wg PN-EN 25077 do 2%. Wytrzymałość na rozciąganie wg PN-93/P-04968 w kierunku wzdłużnym minimum 48,5 daN, w kierunku poprzecznym min. 40 daN. Odporność na piling wg PN-91/P-04619 min. 4 stopnie. Podszewka wiskozowa o splocie atłasowym. Kolor khaki wg zatwierdzonego wzoru. Surowce - 100% wiskoza. Masa powierzchniowa - 90 g/m2 +/- 5 g/m2 Splot ukośny 3/1. Trwałość kolorów w temp. 400C wg PN-EN nie mniej niż 3 stopnie. 4. Spodnie do munduru. W przodach spodni dwie zakładki, kieszenie boczne skośne, przestębnowane na 0,5 cm od krawędzi. Lewy pasek jest przedłużony o 5 cm i zakończony prosto. Listewka lewa obrzucona, listewka prawa z przedłużeniem. W pasek jest wszytych 8 podtrzymywaczy oraz regulatory zapinane na guzik. Tylna kieszeń z dwoma wypustkami zapinana na guzik. Opis techniczny: Tkanina zasadnicza i podszewka - jak marynarka pkt. 3. 5. Kapelusz. Model 52823/A (wg dokumentacji), wykonany z 100% włosa króliczego. Powierzchnia filcu gładka. Kolor filcu zielony (wg zatwierdzonego wzoru). Kapelusz zdobiony plecionką filcowa w kolorze 5891 (wg dokumentacji). Wewnątrz wszyty potnik z dwoiny bydlęcej potnikowej w kolorze brązowym. Połączenie końców potnika zdobione kokarda z jedwabnej tasiemki. Wewnątrz kapelusza podszewka jedwabna w kolorze białym. Opis techniczny: Włos króliczy ze skór króliczych - BN 83-7713-12 skóry królików hodowlanych. Dwoina bydlęca potnikowa - BN 79-7726-02 skóry potnikowe. Tkaniny jedwabne - PN 86/P-06718 stopnie jakości. 6. Czapka wyjściowa/codzienna. Czapka z denkiem owalnym wykonanym na podszewce półjedwabnej. Pośrodku denka na podszewce naszyta folia. Kwatery bez podszewki. Kwatery czapki w przodzie usztywnione włókniną termoplastyczną. Na otok nałożona taśma dekoracyjna. Daszek czapki koloru brązowego z brązowym spodem. Nad daszkiem przymocowany na dwóch guzikach pasek skórzany (brązowy) ze sprzączką po prawej stronie. Na bokach kwater czapki przy szwach wprawione są po dwa wietrzniki brązowe (oczka szewskie). Galon srebrny w górnej części otoku. Opis techniczny: Tkanina zasadnicza oliwkowo-zielona. Podszewka khaki. Włóknina termioplastyczna s. 2062-649-507-046 CG. Watolina s. 2079-226-411. Aksamit (na otok) s. 1952-343-201170. Daszek plastikowy brązowy, dwuczęściowy ze sprzączką. Guziki bakelitowe. Oczka szewskie brązowe. Taśma potnikowa. Potnik skórzany zielony. Folia odzieżowa. Nici dobrane do rodzaju i koloru tkaniny. Rodzaje szwów i ściegów maszynowych: Szwy zgodne z PN-83/P-84501 - 0,6 cm, 1 cm, 2 cm. Ściegi maszynowe zgodne z PN-83/P-84502. Maszyna stebnówka - 4-5 ściegów na 1 cm. Maszyna czapnicza - 3-4 ściegów na 1 cm. Maszyna do szycia daszków - 3 ściegi na 1 cm. 7. Koszula do munduru wyjściowego. Koszula męska w kolorze białym z długim rękawem, z przodu zapinana na guziki. Kołnierz na odcinanej stójce. Tył z fałdkami po bokach z doszywanym karczkiem tyłu. Przód lewy imitacja plisy szerokości 3,5 cm. Przód prawy podwinięty 1+3 cm do spodu. Na lewym przodzie naszyta kieszeń o ściętych rogach. Rękawy wszyte w mankiety o rogach okrągłych zapinane na 2 guziki. Rozporek wykończony daszkiem klasycznym. Dół koszuli podwinięty do spodu na aparacie 0,7 cm. Opis techniczny: Tkanina zasadnicza: Biała 55% bawełna, 45% poliester. Wkładka z naniesieniem: Kołnierz 2 warstwowy. Stójka 1 warstwa. Mankiet 1 warstwa. Plisa 1 warstwa. Nici dobrane do koloru tkaniny. Guziki w kolorze tkaniny zasadniczej - dwudziurkowe. Ilość guzików: wzrost 170 cm - 12 sztuk, wzrost 175 cm - 195 cm - 13 sztuk 8. Krawat. Krawat w kolorze zielonym (wg zatwierdzonego wzoru), złożony z 3 elementów, połączonych ze sobą dwoma szwami (stębnówka). Szerokość krawata 95 mm +/- 5 mm, długość 1400 mm +/- 50 mm. Opis techniczny: Splot fantazyjny. Poliester 100% mikrowłókna szerokość 0,70 m . Wątek - PE 110 dtex f 36 o gęstości 54/na 1 cm Osnowa - PE 50 dtex f18 o gęstości 84/na 1 cm Gramatura tkaniny wykończeniowej +/- 125 g/m2 Typ wykończenia - apretura BO Tkanina wkładkowa: Symbol 1946-386-94-415-05-90 wg WT Nici poliestrowe - 120 dtex x 2 wg PN-90/P-8101. 9. Szalik Wykonany z tkaniny łatwo wracającej do pierwotnego wyglądu po zgnieceniach lub zmoknięciu, o wysokim stopniu odporności na piling. Opis techniczny: Kolor zielony wg wzoru z dokumentacji nieco ciemniejszy od płaszcza, w tej samej tonacji co kapelusz. Skład: 76% wełna, 10% kaszmir, 14% nylon. Gramatura tkanimy: 364g/m2 +/- 16 g/m2 Trwałość kolorów wg PN - ISO 105 - nie mniej niż 3 stopnie. Kurczliwość po praniu w 40oC wg PN-EN 2577 od 3 do 4%. Wytrzymałość na rozciąganie PN - 93/P - 04968 min. 18 daN w obu kierunkach. 10. Rękawice. Rękawiczki zimowe 5-cio palcowe ze skór bydlęcych rękawiczniczych, szyte maszynowo w kolorze czarnym lub brązowym. Sposób szycia na wywrotkę. Na wierzchu haft ozdobny, 3 nitki dwurzędowe szyte na maszynach hafciarskich. W przegubie wszyta gumka jako ściągacz. Lamówka zawijana, a następnie przeszyta maszynowo. Wkład ocieplany wykonany z anilany. Całość szyta nićmi poliestrowymi - synton 60, ściegiem płaskim stębnowanym. Opis techniczny: Skóra bydlęca rękawicznicza o grubości 0,8 - 1,1 mm. Nici Synton 60 poliestrowe. Wkład dziany z anilany. Gumka bieliźniana o szerokości 6 mm. Wszywka z numerkiem wielkościowym. Rodzaje szwów i ściegów maszynowych: Boki rękawiczek oraz palce szyte są ściegiem płaskim stebnowanym na wywrotkę, maszynach laszówkach, gęstość ściegów wynosi 5 - 6 na 1 cm. Dopuszczalne jest sztukowanie elementów rękawiczek. 11. Skarpety. Skarpety w kolorze zielonym (wg zatwierdzonego wzoru) - letnie. Wykonane z przędzy bawełnianej oplecionej przędzą poliamidowa. Opis techniczny: Przędza zasadnicza: Bawełna 65,5% przędza oplotu elastil 33,05%, gumitex 1,25 (tylko ściągacz). Cholewka i stopa w splocie dwuprawym 5 x 2. Ściągacz w splocie dwuprawym 1 x 1. Spód stopy, pięta i palce wykonane w splocie lewoprawym. 12. Półbuty wyjściowe. Obuwie męskie wykonane całkowicie ze skór naturalnych w kolorze brązowym. Wierzch - skóra bydlęca gr. 1,4 - 1,6 mm. Podeszwy poliuretanowe, oczka do sznurowania z ciemnego mosiądzu (12 sztuk na parę). Sznurowadło brązowe o grubości 7 mm. Opis techniczny: Wierzch ze skóry bydlęcej Buffalo w kolorze brązowym o grubości 1,4 - 1,6 mm. Podszewka z dwoiny świńskiej (welurowa międlona) w kolorze beżowym o grubości 0,8 - 0,9 mm lub sztucznej włókniny. Wkład obuwiowy bawełniany CIS 45420/150/L40 w kolorze beżowym. Wypełnienie obłożyny z pianki lateksowej bez kleju o grubości 5 mm. Wypełnienie języka z pianki lateksowej bez kleju o grubości 5 mm. Międzypodszewka z tkaniny z klejem. Podnosek - tuflex. Spody: Podszewka poliuretanowa w kolorze brązowym. Podpodszewka z włókna texon w kolorze beżowym. Podkówka z włókniny texon o grubości 1,25 mm. Zakładka ze sztucznej skóry (zakładka formowana). Wyściółka z dwoiny świńskiej w kolorze beżowym o grubości 0,8 - 0,9 mm. Wypełnienie wyściółki - pianka lateksowa z klejem. Mundur codzienny. 1. Koszula zielona krótki/długi rękaw. Koszula męska w kolorze oliwkowo-zielonym z długim/krótkim rękawem, z przodu zapinana na guziki. Kołnierz na odcinanej stójce. Tył z fałdkami po bokach z doszywanym karczkiem tyłu. Przód lewy imitacja plisy szerokości 3 cm. Przód prawy podwinięty 3 cm do spodu. Na lewym przodzie naszyta kieszeń o ściętych rogach. Koszuli z długim rękawem - rękawy wszyte w mankiety o rogach okrągłych zapinane na 2 guziki. Rozporek wykończony daszkiem klasycznym. Dół koszuli podwinięty do spodu na aparacie 0,7 cm. Opis techniczny: Tkanina zasadnicza: hetman khaki 52% bawełna, 48% elana. Wkładka z naniesieniem: Kołnierz 2 warstwowy plus rogi kołnierza. Stójka 1 warstwa. Mankiet 1 warstwa. Plisa 1 warstwa. Nici dobrane do koloru tkaniny. Guziki w kolorze tkaniny zasadniczej - dwudziurkowe. Ilość guzików: wzrost 170 cm - 14 sztuk, wzrost 175 cm - 195 cm - 15 sztuk 2. Sweter. Sweter typu półgolf w kolorze ciemnozielonym, na barkach i rękawach naszyte łaty z tkaniny elanobawełnianej w kolorze khaki. Na lewym boku naszyta kieszeń z tej samej tkaniny, z oddzielnym tunelem na długopis. Dół swetra i rękawy wykończone ściągaczem, mankiety rękawów wywijane. Opis techniczny: Kolor khaki. Skład przędzy: 50% włókna wełniane, 50% włókna poliakrylonitrylowe. 3. Kamizelka. Kamizelka na podszewce z jedną kieszenią wewnętrzną na zamek błyskawiczny, ocieplona włókniną puszystą 80 g/m2 sięgająca za biodra. Dołem zakończona tunelem z wciągniętym trokiem. Przody zapinane na zamek błyskawiczny kryty plisą na zatrzaski. Na przodach naszyte cztery kieszenie z patkami zapinanymi na zatrzaski. Na lewym przodzie nad kieszenią nakładana naszyty emblemat Służba Leśna. W dolnej części tej kieszeni wszyte półkółko. Kieszeń górna prawa z zamkiem i naszytymi mniejszymi kieszeniami. Szyja wykończona kołnierzykiem. Karczek odcięty z naszytymi paskami tkaniny. Na tyle kamizelki wszyte w szwy boczne dwie patki regulacyjne zapinane na zatrzaski. Zatrzaski mosiężne oksydowane. Opis techniczny. Tkanina zasadnicza: Kolor ciemnozielony wg zatwierdzonego wzoru. Surowiec: 67% poliester, 33% wiskoza. Masa powierzchniowa - 210 g/m2 +/- 11 g/m2. Trwałość kolorów wg PN-ISO 105 - nie mniej niż 3 stopnie. Kurczliwość po praniu w 600C wg PN-EN 25077 max 2% w obu kierunkach. Wytrzymałość na rozciąganie wg PN-93/P-04968 min. 35 daN w obu kierunkach. Odporność na piling wg PN-P-04663 min. 4 stopnie. Podszewka: Kolor khaki wg wzoru. Surowiec - 100% poliester. Masa powierzchniowa - 66 g/m2 +/- 10 g/m2. Trwałość kolorów w temp. 400C wg PN-EN 105 min. 4 stopnie. 4. Bluza z polaru. Bluza zapinana na zamek błyskawiczny kostkowy. Na przodach obszyte trzy kieszenie w ramkach z tkaniny wodoodpornej oddychającej, zamykane kostkowymi zamkami błyskawicznymi. Na karczku przodów i tyłu naszyte łaty z tkaniny wodoodpornej, oddychającej. Rękawy jednoczęściowe, w podwinięciu wszyta guma do ściągnięcia. Dół bluzy ściągnięty sznurkiem - gumą z możliwością regulacji obwodu stoperami dwufunkcyjnymi. Opis techniczny: Dzianina odzieżowa antypilingowa typu polar. Kolor zielony wg zatwierdzonego wzoru. Surowiec - 100% poliester. Masa powierzchniowa wg PN-P-12127:2000 - 330 g/m2 +/- 20 g/m2. Rodzaj wykończenia prawej i lewej strony - welur. Odporność wybarwień w praniu wg PN-EN 105-C 6:2010 metoda AIS Opór na przenikanie ciepła wg EN 31092:1998+Apl :2004>0,06. Przepuszczalność pary wodnej wg EN 31092:1998+Apl:2004<10. Wodoodporność wg PN-EN 20811:1997 (60cm/min). Odporność na piling i mechacenie wg PN-EN ISO 12945-1:2002 czas badania 4h>404663. Dopuszcza się stosowanie dzianiny typu - co najmniej jak Polartec serii 300, artykuł 7330 w kolorze 37 E3. 5. Kurtka. Na podszewce tzw. siatce zapinana na zamek kostkowy dwusuwakowy przykryty plisą wierzchnią. Kieszenie dolna naszywane z ozdobną fałdą przykrytą patką. Kurtka cięta w pasie z wszytym tunelem z gumką, trokiem umożliwiającą ściągnięcie. Kurtka ze stójką w której znajduje się zwijany kaptur w części górnej dwie kieszenie - 1 cm listewki przykryte patkami pionowa ramka z dwóch listewek z położonym zamkiem. Rękawy dwuczęściowe z dwoma zakładkami na szwie łokciowym, wykończone z mankietem częściowo ściągnięte gumą. W mankiecie wszyte ozdobne zapinki na zatrzaski umożliwiające regulację. Na lewym rękawie w części dolnej naszyta ozdobna kieszonka nakryta patką. W części górnej tego samego rękawa naszyty emblemat Służba Leśna. Szwy podklejone na gorąco taśmą specjalną w celu zapewnienia nieprzemakalności w czasie silnego deszczu. Napy mosiężne z wierzchnią częściową plastikową. 6. Czapka zimowa codzienna. Wierzch czapki uszyty z dwóch elementów zszytych i przestębnowanych. Do przedniej części czapki doszyty daszek z tkaniny zasadniczej. Nad daszkiem naszyty pasek wzmacniający. Na pozostałym obwodzie doszyte są elementy chroniące tył głowy, uszy i brodę przed zimnem. Elementy te wykonane z tkaniny zasadniczej jako wierzch i dzianina typu polar jako wycieplenie, brzegi obszyte lamówką. Po wywinięciu łączone ze sobą za pomocą rzepu. Wewnątrz czapki wszyta pikówka włókniny ocieplającej na podszewce wiskozowej. Opis techniczny: Tkanina zasadnicza: Kolor zielony wg zatwierdzonego wzoru. Surowiec - 100% poliester + laminat. Laminat - wodoodporna membrana przepuszczająca parę wodną. Masa powierzchniowa tkaniny zasadniczej - 150 g/m2 +/- 10 g/m2. Trwałość kolorów wg PN-ISO 105 - nie mniej niż 3 stopnie. Kurczliwość po praniu w 400C wg PN-EN 25077 max 2% w obu kierunkach. Wytrzymałość na rozciąganie wg PN-93/P-04968 min. 45 daN w obu kierunkach. Wodoszczelność tkaniny zasadniczej wg PN-EN 20811, PN-ISO 811 przed użytkowaniem minimum 10000 mm po 10 praniach wg PN-EN 25077 min 100000 mm. Opór przechodzenia pary wodnej wg PN-EN 31092, PN-ISO 11092-Ret (model skóra)14 m2 x Pa/w. Podszewka: Kolor wg zatwierdzonego wzoru. Surowiec - wiskoza 100%. Masa powierzchniowa - 90 g/m2 +/- 10 g/m2. Trwałość kolorów w temp. 400C wg PN-EN 105 nie mniej niż 3 stopnie. Dzianina odzieżowa antypilingowa typu polar. Kolor zielony wg zatwierdzonego wzoru. Surowiec - 100% poliester. Masa powierzchniowa wg PN-P-04613:1997 - 355 g/m2 +/- 18 g/m2. Rodzaj wykończenia - prawa strona baranizowana. Odporność wybarwień w praniu wg PN-ISO 105 - min. 3 stopnie. Kurczliwość wg PN-P-04797 max 7%. Odporność na piling wg PN-P-04663:1992 min 3 stopnie. 7. Półbuty codzienne. Półbuty klejone w kolorze ciemnobrązowym na grubej antypoślizgowej zelówce z membraną klimatyczną SYMPATEX lub GORE TEX. Wnętrze wykończone dzianiną wyściółkową. Sznurowadła okrągłe. Opis techniczny: Materiał użyty do produkcji wierzchów: hydrofobizowany bukat o grubości 1,8-2,0 mm. Podszewka z chłonną wyściółką i membraną klimatyczną - wodoodporną oddychającą o możliwości wymiany 2,5 kg pary wodnej na 1 m2 przez 24 godziny. Oczka metalowe 4 pary (zamiennie haki metalowe zamknięte lub otwarte mogą być w połączeniu z oczkami. Haki 1 para. Nit ozdobny 1 para. Sznurowadła bawełniane okrągłe długość około 80 cm. Mundur terenowy letni. 1. Bluza. Bluza na podszewce, zapinana na zamek błyskawiczny przykryty plisą. Na przodach naszyte 3 górne kieszenie i 2 dolne. Wszystkie z mieszkami przykryte patkami, zapinanymi na zatrzaski. Rękaw 2 częściowy, na łokciu uformowane 2 zakładki. Na lewym rękawie naszyta kieszeń przykryta patką zapinana na zatrzask. Nad patką naszyty emblemat Służba Leśna. Rękaw wykończony mankietem częściowo ściągniętym w gumkę. Dół bluzy wykończony paskiem ściągniętym na bokach gumą. Tył z wszytymi po bokach patkami do regulacji obwodu. W podszewce wszyta kieszeń wewnętrzna. Zatrzaski mosiężne oksydowane. Opis techniczny: Tkanina zasadnicza: Kolor według zatwierdzonego wzoru. Surowiec - 85% bawełna, 15% poliester. Masa powierzchniowa - 190 g/m2 +/- 10 g/m2 wg PN-ISO 3801:1993. Trwałość kolorów wg PN-ISO 105-C06:2010 metoda CIS>4. Odporność na deszcz <30. Kurczliwość po praniu w 400C wg PN-EN ISO 105-C06:2010 metoda C1S. Wykończenie specjalne - wodoodporne. Podszewka: Kolor wg zatwierdzonego wzoru. Surowiec - 100% włókna syntetyczne. Masa powierzchniowa - PN-ISO 3801:1993. 2. Spodnie. Spodnie z paskiem z wszytymi po bokach gumami. Z przodu uformowane 4 zakładki, z tyłu 2 zaszewki. Na przednich nogawkach naszyte wzmocnienie na kolana z dodatkowej warstwy materiału. W przodach spodni wykonane 2 kieszenie boczne ukośne. W prawej tylnej nogawce kieszeń zapinana trójkątną patką na zatrzask. Na bokach naszyte 2 kieszenie nakładane, przykryte patkami zapinanymi na zatrzask. Dół nogawek wykończony obrębem, w który wszyta jest guma pod stopę na szwie wewnętrznym, a na szwie bocznym guzik do zapinania lub odpinania tej gumy. Zatrzaski mosiężne oksydowane. Opis techniczny: Tkanina i podszewka - jak spodnie do munduru terenowego letniego. 3. Czapka letnia. Czapka uszyta z pięciu elementów zszytych przestębnowanym szwem 1 mm. Czołowy element czapki usztywniony jest wkładem odzieżowym. Daszek czapki obszyty tkaniną zasadniczą i połączony szwem centymetrowym z przednią częścią czapki. Po obwodzie czapka wzmocniona obszyciem z tkaniny zasadniczej. Z tyłu czapki wszyte zapięcie będące jednocześnie regulatorem obwodu. Opis techniczny: Tkanina zasadnicza: Kolor dominujący zielony z wzorem panterki wg zatwierdzonego wzoru. Surowiec - 63% bawełna, 37% elana. Masa powierzchniowa - 295 g/m2 +/- 15 g/m2. Trwałość kolorów wg PN-ISO 105 - nie mniej niż 3 stopnie. Kurczliwość po praniu w 400C wg PN-EN 25077 - max 2% w obu kierunkach. Wytrzymałość na rozciąganie wg PN-93/P-04968 - min. 40 daN po wątku i 110 daN po osnowie. Wykończenie specjalne - wodoodporne. Mundur terenowy zimowy. 1. Kurtka. Na przodach naszyte trzy kieszenie nakładane, wykończone patkami zapinanymi na zatrzaski. Kieszenie dolne z bocznym wejściem. Na lewym przodzie u góry naszyta kieszeń jednowypustkowa z zamkiem. Kurtka zapinana na zamek kryty plisą, góra wykończona kołnierzem - stójką zapinaną na patkę z zatrzaskiem. Do dolnej części stójki dopinany na zatrzask kaptur z wszytym sznurkiem - trokiem. Rękawy dwuczęściowe, na łokciu dwie zakładki wykończone mankietem zapinanym na zatrzask. Plecy cięte z kontrafałdami. W pasie naszyty tunel ze sznurkiem - trokiem. Kurtka wycieplona lateksowaną włókniną puszystą, przody i tył - 150 g/m2, rękawy - 120 g/m2, kaptur - 120 g/m2. Wewnątrz podszewka z kieszenią wewnętrzną zapinaną na zamek. Na lewym rękawie naszyty emblemat Służba Leśna. Zatrzaski mosiężne oksydowane. Opis techniczny: Kolor wg zatwierdzonego wzoru. Surowiec - 50% bawełna, 50% poliester. Masa powierzchniowa - 235 g/m2 +/- 12 g/m2. Trwałość kolorów wg PN-ISO 105 - nie mniej niż 3 stopnie. Kurczliwość po praniu w 400C wg PN-EN ISO 105-C06:2010 metoda C1S>4. Odporność na deszcz <30%. Wykończenie specjalne - wodoodporne. Podszewka: Kolor wg zatwierdzonego wzoru. Surowiec - 100% poliester. Masa powierzchniowa - 80 g/m2 +/- 5 g/m2. 2. Spodnie. Spodnie z podwyższonym stanem na szelkach, w pasie z tyłu wszyta guma. Po bokach kieszenie jednowypustkowe. Na lewej nogawce naszyta kieszeń wykończona patką. Na wysokości kolan naszyte dodatkowe wzmocnienia z tkaniny zasadniczej. Doły proste z wszytą gumą pod stopą zapinana na guzik. Spodnie wyścielone lateksowaną włókniną puszystą 80 g/m2. Wykończenie wnętrza podszewką. Opis techniczny: Tkanina i podszewka - tak jak kurtka mundur terenowy zimowy. 3. Czapka zimowa . Wierzch czapki uszyty z pięciu elementów zszytych przestębnowanym szwem 1mm. Przednia wierzchnia część czapki wzmocniona wkładem odzieżowym. Do przedniej części czapki doszyty daszek z tkaniny zasadniczej. Na pozostałym obwodzie czapki doszyta tkanina polarowa chroniąca uszy i tył głowy przed zimnem. Po wywinięciu na wierzch elementy z tkaniny polarowej łączone są ze sobą za pomocą troków. Wewnątrz czapki przyszyta jest podszewka ocieplona włókniną. Na czołowym elemencie jest zamocowane metalowe godło. Opis techniczny. Tkanina zasadnicza: Kolor wg zatwierdzonego wzoru. Surowiec - 50% bawełna, 50% poliester. Masa powierzchniowa - 235 g/m2 +/- 12 g/m2 . Trwałość kolorów wg PN-ISO 105 - nie mniej niż 3 stopnie. Odporność na deszcz <30%. Wykończenie specjalne - wodoodporne. Podszewka: Kolor wg zatwierdzonego wzoru. Surowiec - 100% poliester. Masa powierzchniowa - 350 g/m2 +/- 17 g/m2 PN - P 04613:1997. Kurczliwość wg PN-P 04797:1993 - max 7%. Odporność na wybarwienia wg PN-ISO 105 - min. 3 stopnie. Odporność na piling wg PN-EN ISO 12945-1:2002 min. 4 stopień. 4. Peleryna. Długość tyłu peleryny do wysokości połowy łydek. Przody zapinane na mosiężne zatrzaski z wierzchnimi częściami z zielonego tworzywa, po bokach odszyte po skosie dwa otwory kryte plisami. Góra wykończona stójką od wewnętrznej strony odszytej dzianiną polarową. W szew doszycia stójki wszyty zamek spiralny do przypięcia kaptura, który jest jednocześnie pokrowcem dla peleryny zapinanym również na zamek spiralny. Kaptur pod brodę zapinany jest na zatrzask. Wewnątrz peleryna wykończona jest częściowo podszewką siatkową. Szwy podklejone są na gorąco taśmą specjalną w celu zapewnienia nieprzemakalności w czasie silnego deszczu. Opis techniczny: Kolor wg ustalonego wzoru. Surowiec: 100% poliester + laminat - wodoodporna membrana przepuszczająca parę wodną. Masa powierzchniowa tkaniny zasadniczej - 150 g/m2 +/- 10g/m2. Trwałość kolorów wg PN - ISO 105 - nie mniej niż 3 stopnie. Kurczliwość po praniu w 40oC wg PN-EN 25077 max 2% w obu kierunkach. Wytrzymałość na rozciąganie wg PN - 93/P-04968 min. 45 daN w obu kierunkach. Wodoszczelność tkaniny zasadniczej wg PN-EN 20811, PN - ISO 811 przed użytkowaniem - min. 10000 mm po 10 praniach wg PN-EN 25077 min. 10000 mm. Wodoszczelność uszczelnionych szwów wg PN-EN 20811, PN - ISO 811 - min. 2000 mm, po 10 praniach 2000 mm. Opór przechodzenia pary wodnej wg PN-EN 31092, PN - ISO 11092 - Ret ( model skóra) < 14 m2 x Pa/w. Podszewka siatkowa. Kolor wg ustalonego wzoru. Surowiec: poliamid - 100%. Masa powierzchniowa - 80 g/m2 +/- 5 g/m2 . Trwałość kolorów w temp. 40oC wg PN-EN 105 nie mniej niż 3 stopnie. Wielkość dziurek 1÷2 mm. Dzianina odzieżowa antypilingowa typu polar. Kolor wg ustalonego wzoru. Surowiec: 100% poliester. Masa powierzchniowa wg PN-P-04613/1997 - 355 g/m2 +/- 18g/m2. Rodzaj wykończenia - prawa strona baranizowana. Kurczliwość wg PN-P-0497/1993 max 7%. Odporność wybarwień wg PN - ISO 105 min. 3 stopień. Odporność na piling wg PN-P-04663/1992 min 3 stopień. Taśma uszczelniająca specjalna symbol T2V5l: Kolor bezbarwny. Skład surowca: poliuretan i folia PVC. Szerokość - 2 cm, grubość 120 mikrometrów. Temperatur strumienia gorącego powietrza, w którym następuje skuteczne łączenie z membraną tkaniny zasadniczej - 500-600oC. Trzewiki terenowe. Trzewiki z wkładką SYMPATEX lub GORE-TEX Trzewiki wykonane systemem klejonym ze skóry hydrofobizowanej o grubości 1,9 - 2,3 mm w kolorze czarnym/zielonym, na podeszwie o właściwościach antypoślizgowych. Podszewka z membraną klimatyczną - wodoodporną sympatex/gore-tex, oddychającą o możliwości wymiany minimum 2,5 kg pary wodnej na 1 m2 przez 24 godziny. Wnętrze wykończone chłonną wyściółką. Sznurowadła okrągłe. Minimalna ilość szwów. Wysokość buta (cholewki) mierzona z boku na kostce - 130 - 190 mm. Sznurowane w oczka metalowe lub haki do 8 par w bucie. Sznurowadła o długości 140 - 180 cm w zależności od wysokości buta. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: Mundur wyjściowy: 1. Marynarka - 4 sztuki 2. Spodnie do munduru wyjściowego - 6 sztuk 3. Spódnica do munduru wyjściowego - 1 sztuka 4. Koszula biała - 7 sztuk 5. Szalik - 7 sztuk 6. Kapelusz - 3 sztuki 7. Kurtka zimowa - 8 sztuk 8. Rękawice czarne - 3 pary 9. Rękawice brązowe - 3 pary 10. Skarpety - 28 par 11. Półbuty wyjściowe - 30 par Mundur codzienny: 12. Koszula zielona długi rękaw - 15 sztuk 13. Koszula zielona krótki rękaw - 15 sztuk 14. Spodnie do munduru codziennego - 10 sztuk 15. Sweter - 11 sztuk 16. Kamizelka 9 sztuk 17. Bluza z polaru - 22 sztuki 18. Kurtka do munduru codziennego - 19 sztuk 19. Czapka do munduru codziennego - 5 sztuk 20. Czapka zimowa do munduru codziennego - 7 sztuk 21. Peleryna - 8 sztuk 22. Półbuty codzienne - 60 par Mundur terenowy letni: 23. Bluza do munduru terenowego letniego - 7 sztuk 24. Spodnie do munduru terenowego letniego - 26 sztuk 25. Czapka do munduru terenowego letniego - 4 sztuki Mundur terenowy zimowy: 26. Kurtka do munduru terenowego zimowego - 9 sztuk 27. Spodnie do munduru terenowego zimowego - 8 sztuk 28. Czapka do munduru terenowego zimowego - 6 sztuk 29. Trzewiki terenowe z wkładką SYMPATEX - 29 par 30. Trzewiki terenowe z wkładką GORE TEX - 33 pary Dostawa (zakup) przedmiotu zamówienia dokonywany będzie przez uprawnionych pracowników Zamawiającego w sklepach Wykonawcy, w terminach uzgodnionych przez Zamawiającego i Wykonawcę. Odległość sklepów Wykonawcy od siedziby Zamawiającego nie może przekroczyć 250 km. Wykonawca jest zobowiązany posiadać w swojej ofercie handlowej wszystkie elementy przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 6 miesięczny okres gwarancji za przedmiot zamówienia, liczony od daty zakupu. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zrealizowania całego zakresu zamówienia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie powtórzenie przedmiotu zamówienia podstawowego o wartości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. Bolesławiec Nr 51 1020 2137 0000 9202 0101 5841 z dopiskiem: Wadium - 14/2710/2013 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej oraz w formie poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w pkt. 3.5, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego (sekretariat), a kopię załączyć do oferty. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, który w określonym terminie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. X Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub pełnomocnictw, i w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złoży ich w wyznaczonym terminie, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 14. W przypadku wniesienia wadium w walucie innej niż PLN, przeliczenie wartości wadium na PLN nastąpi wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca potwierdził wykonywanie dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o minimalnej wartość netto - 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych/netto). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Złożone oświadczenie jest potwierdzeniem przez Wykonawcę posiadania lub dysponowania m. in. odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Złożone oświadczenie jest potwierdzeniem przez Wykonawcę posiadania lub dysponowania m. in. osobami umożliwiającymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej wartości ubezpieczenia wynoszącej 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.Informację o części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom (Załącznik Nr 6 do SIWZ); 3.Wypełniony Formularz cenowy (Załącznik Nr 2 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach: 1) w przypadku zaistnienia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji przetargowej, sposobie lub terminie wykonania przedmiotu umowy; 2) w przypadku zmiany zasad finansowania zamówienia; 3. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego i podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wroclaw.lasy.gov.pl/ruszow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Ruszów
ul. Leśna 2
59-950 Ruszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Ruszów ul. Leśna 2 59-950 Ruszów Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RUSZÓW
- MONITORING WETERYNARYJNY KURAKÓW LEŚNYCH WSIEDLANYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUSZÓW W 2025 ROKU
- DOSTAWA PALIWA W 2025 ROKU
więcej: przetargi RUSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.