eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Dostawa materiałów opatrunkowych do Szpitala Miejskiego w Morągu Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-11

Morąg: Dostawa materiałów opatrunkowych do Szpitala Miejskiego w Morągu Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 56266 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Morągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Dąbrowskiego 16, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7574231, faks 89 7574593.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmorag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych do Szpitala Miejskiego w Morągu Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Pakiet 1- 19 Pakiet 1 . Gaza i serwety gazowe Lp. Nazwa międzynarodowa Ilości szacunkowe 1 Gaza mb szer 90 cm 13 -nitek 3360 mb 2 Gaza niewyjałowiona 1 m2 17- nitek 210 szt 3 Gaza niewyjałowiona 1/2 m2 17-nitek 70 szt 4 Gaza wyjałowiona 1 m2 17-nitek 4860 szt 5 Gaza wyjałowiona 1/2 m2 17 nitek 2980 szt 6 Serweta gaz. oper. n+t 17-nitek 6 w. z nitką RTG 45cmx45cm 2500szt 7 Serweta operacyjna jałowa przyklejana 75 cm x 90 cm 120 szt 8 Serweta operacyjna jałowa 75 cm x 90 cm 60 szt Pakiet 2 . Gaziki jałowe nasączone alkoholem Lp. Nazwa międzynarodowa Ilości szacunkowe 1 Gaziki do dezynfekcji skóry przed injeckcjami 1040 op Pakiet 3. Gąbki żelatynowe przeciw krwotoczne Lp. Nazwa międzynarodowa Ilości szacunkowe 1 Gąbka homeost. 80X50x10 mm -10 szt 10 op 2 Gąbka homeost. 80 x50 x 1 mm - 10 szt 7 op Pakiet 4. Kompresy gazowe Lp. Nazwa międzynarodowa Ilości szacunkowe 1 Kompr.n/jał.10 x 20 cm100szt,8w,17 nit+RTG 100szt 36 op 2 Kompr.n/jał.10 x 10 cm,100 szt 12 w,17nit+RTG100szt 85 op 3 Kompr.n/jał.10 x 20cm,100szt,16w,17nit+RTGkompresy100szt 18op 4 Kompr.n/jał.10 x 10cm,100szt,16w,17nit+RTG100szt 54op 5 Kompresy jałowe 5 x 5 cm a3szt,8w.,17nitk 380 op 6 Kompresy jałowe 7,5 x 7,5cm a3szt,8w,17n kompresy 2960 op 7 Kompresy niejalowe 10 x 10cm,100szt,8w,17n 486 op 8 Kompresy niejał. 7,5 x 7,5cm*100szt,8w,17n 640 op 9 Kompresy niejałowe 5 x 5 cm,100szt,8w 17n 2020 op Pakiet 5. Lignina Lp. Nazwa międzynarodowa Ilości szacunkowe 1 Lignina arkusze 940kg Pakiet 6. Opaska dziana Lp. Nazwa międzynarodowa Ilości szacunkowe 1 Opaska dziana podtrzym.4m x10 cm 8430 szt 2 Opaska dziana podtrzym.4m x 15 cm 4700 szt Pakiet 7. Opaska elastyczna Lp. Nazwa międzynarodowa Ilości szacunkowe 1 Opaska elastyczna 4m x 10 cm 600 szt 2 Opaska elastyczna 4m x15 cm 2390 szt Pakiet 8. Opaska gipsowa Lp. Nazwa międzynarodowa Ilości szacunkowe 1 Opaska gipsowa 3m x10 cm 850szt 2 Opaska gipsowa 3m x14cm 1120 szt 3 Opaska gipsowa 3m x15cm 300 szt Pakiet 9. Opaski z waty syntetycznej pod gips Lp. Nazwa międzynarodowa Ilości szacunkowe 1 Opaska z waty syntetycz. 10cm x 3m 800 szt 2 Opaska z waty syntetycz.15cm x3m 1020 szt Pakiet 10. Pieluchomajtki Lp. Nazwa międzynarodowa Ilości szacunkowe 1 Pielucho-majtki L x 30 szt 530 op Pakiet 11. Przylepce Lp. Nazwa międzynarodowa Ilości szacunkowe 1 Przylepiec (tkanina)2,5cm x 5m 12 szt 2 Przylepiec 25 cm x 10cm z opatr.jał.(włóknina) 180szt 3 Przylepiec 7cmx5cm z opatr. jal.przezr.szt(wodoodporny) 348 szt 4 Przylepiec do kaniul jal. opat.x 100 szt 250op 5 Przylepiec przezroczysty 10 cm *12 cm jał. 120 szt 6 Przylepiec zastęp. nici chir.0,6 cm*10 cm 120szt 7 Przylepiec (tkanina ) 1,25 cm x od 9m do 9,14 m 132 szt 8 Przylepiec (tkanina ) 5 cm x od 9m do 9,14 m 33 szt 9 Przylepiec (tkanina )2,5 cm od 9m do 9,14 m 144szt 10 Przylepiec (włóknina)10 m x 20 cm 55szt 11 Przylepiec (włóknina )2,5 cm x od 9m do 9,14 m 810szt 12 Przylepiec (włóknina ) 10 cm x 6 cm z opatr. Jał. 2900szt 13 Przylepiec(włóknina)15cmx 8cm z opatr.jal.1szt 1180szt 15 Przylepiec(włóknina)5cm x od 9 do 9,14m 73szt 16 Przylepiec(włóknina) o szer.1,25 cm x,od 9m do 9,14 m 335 szt Pakiet 12. Wata opatrunkowa Lp. Nazwa międzynarodowa Ilości szacunkowe 1 Wata opatrunkowa 500 g 40 op Pakiet 13. Podkłady dla dorosłych Lp. Nazwa międzynarodowa Ilości szacunkowe 1 Podkład dla dorosłych 60cmx 90cm x 30 szt 200op Pakiet 14. Opatrunki na trudno gojące się rany Lp. Nazwa międzynarodowa Ilości szacunkowe 1 Hydrożel przeźrocz. z dozownikiem 15 g x10szt 2 op 2 Opatr. hydrokoloidowy do pięt i łokci 8 x 12 cm x10szt 6 op 3 Opatr.jał. z włókien poliestrowych z maścią 10 cm x 20 cm x 30 szt 11 op 4 Opatr.jał. siatkowy ze srebrem z maścią 10 x 10 x 10 szt 44 op 5 Opatr.jał.hydrokoloidowy 10 x 10cm x 10 szt 9 op 6 Opatr.jał.hydrokoloidowy do okol.krzyż 12 cm x 18 cm x 3 szt 9 op 7 Opatr.jał. hydrokoloidowy doran z lekk.wysięk 10 x 10 cm x 10 szt 30 op 8 Opatr.jal.aktywnie oczysczający rany 10 x 10 cm x 10 szt 39 op 9 Opatr.jal. aktywnie oczysczający rany o średnicy 4cm x 10 szt 1op 10 Opatr.jał. z włókien. alginianów wapnia x 10 szt , rozmiar 10cmx10cm 11 op 11 Opatr.hydropolimer piankowy 10 cm x 10cm x 10szt 51 op Pakiet 15. Opatrunki hydrożelowe na oparzenia Lp. Nazwa międzynarodowa Ilości szacunkowe 1 Opatr.hydrożel.na oparz,ster,10 x 40cm 2szt 2 Opatrunek schładzający 20 x 45 cm 2szt Pakiet 16. Siatki elastyczne Lp. Nazwa międzynarodowa Ilości szacunkowe 1 Siatk.elast.opatr. Nr 3, 4.5 cm *10 m 1op 2 Siatk.elast.opatr.Nr 5, 6.5cmx25m 2op Pakiet 17. Folia chirurgiczna bakteriobójcza Lp. Nazwa międzynarodowa Ilości szacunkowe 1 Folia chir. bakteriobójcza 34 x 35 ,Ioban 100 szt 2 Folia chir.bakteriobójcza 56 x 45, loban 12szt Pakiet 18. Tupfery Lp. Nazwa międzynarodowa Ilości szacunkowe 1 Tupfery gazowe.(fasolki)z nitką RTG 15*15 cm 960szt 2 Tupfery gazowy.(kule) z nitką RTG 30*30 cm 4400 szt Pakiet 19. Siatki chirurgiczne Lp. Nazwa międzynarodowa Ilości szacunkowe 1 Siatka chirurgiczna 6 x 11 50 szt 2 Siatka chirurgiczna 8 x 12 25 szt 3 Siatka chirurgiczna 6 x 11 10 szt Wymagamy od Wykonawców realizowania dostaw zgodnie ze składanymi zamówieniami Niedopuszczalne jest wysyłanie asortymentu, który nie był objęty zamówieniem. Zamówienia będą składane stosownie do aktualnych potrzeb Szpitala w okresie obowiązywania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.10 - Opatrunki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (w przypadku wątpliwości czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego zastrzegamy możliwość żądania próbek po jednej szt. danego asortymentu. 2.w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć stosowne pełnomocnictwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a /zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b/ zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz c/ Zmiany wymienione w ppkt a),b) następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów d/ strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. e/ strony dopuszczają możliwość przesunięć asortymentowych w ramach danego pakietu. f/ przedłużenia terminu obowiązywania umowy do chwili wyczerpania się wartości umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmorag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Morągu Sp.z o.o. Dąbrowskiego 16 14-300 Morąg budynek administracji pokój nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2013 godzina 11:45, miejsce: Szpital Miejski w Morągu Sp.z o.o. Dąbrowskiego 16 14-300 Morąg budynek administracji pokój nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.