Og³oszenie z dnia 2019-06-26
Og³oszenie nr 565798-N-2019 z dnia 2019-06-26 r.
Ma³opolska Organizacja Turystyczna: "Dostawa gad¿etów promocyjnych dla potrzeb projektu pn.: "Utrzymanie Trwa³o¶ci i Rozwój Ma³opolskiego Systemu Informacji Turystycznej MSIT w latach 2018 - 2020"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ma³opolska Organizacja Turystyczna, krajowy numer identyfikacyjny
35637285200000, ul.
ul. Rynek Kleparski
4
,
31-150
Kraków, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
124 211 604, e-mail
pawelm@mot.krakow.pl, faks
124 211 604.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Stowarzyszenie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
www.mot.krakow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.mot.krakow.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
www.mot.krakow.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Dostawa gad¿etów promocyjnych dla potrzeb projektu pn.: "Utrzymanie Trwa³o¶ci i Rozwój Ma³opolskiego Systemu Informacji Turystycznej MSIT w latach 2018 - 2020"
Numer referencyjny:
GAD1/MSIT/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
W zakresie ca³o¶ci zamówienia okre¶lonego w Czê¶ci I lub II lub obu Czê¶ci ³±cznie
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie gad¿etów promocyjnych dla potrzeb projektu pn.: "Utrzymanie Trwa³o¶ci i Rozwój Ma³opolskiego Systemu Informacji Turystycznej MSIT, w latach 2018 - 2020", w ³±cznym nak³adzie 100 500 sztuk gad¿etów promocyjnych, w tym: 50 000 sztuk d³ugopisów, 50 000 sztuk opasek odblaskowych na rêkê i 500 sztuk plecaków. W zakres zamówienia wchodz± nastêpuj±ce czê¶ci: 1) Czê¶æ I zamówienia - "Wykonanie i dostarczenie gad¿etów promocyjnych w postaci d³ugopisów i opasek odblaskowych na rêkê". 2) Czê¶æ II zamówienia - "Wykonanie i dostarczenie gad¿etów promocyjnych w postaci plecaków".
II.5) G³ówny kod CPV: 39.29.41.00 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie formu³uje w tym zakresie szczegó³owych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie formu³uje w tym zakresie szczegó³owych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Dla Czê¶ci I zamówienia:
W szczególno¶ci Wykonawca musi spe³niaæ warunek posiadania do¶wiadczenia w wykonaniu lub wykonywaniu dostaw odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - tj. wykona³ w tym okresie lub wykonuje co najmniej jedn± dostawê gad¿etów promocyjnych, w postaci m.in. d³ugopisów oraz opasek odblaskowych, o ³±cznej warto¶ci tych dostaw co najmniej 100 000 z³ brutto (po 50.000 z³otych brutto ka¿da).
Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana wg formu³y: "spe³nia - nie spe³nia", na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê:
- o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
-wykazu wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych* dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
- dowodów**, okre¶laj±cych, czy dostawy te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- pisemnego zobowi±zania innego podmiotu do udostêpnienia zasobów (wiedzy i do¶wiadczenia), niezbêdnych do wykonania zamówienia (o ile dotyczy),
* Wykonawca samodzielnie ustala, które dostawy uznaje za g³ówne i tylko te wskazuje w wykazie dostaw oraz tylko dla tych przedstawia dowody.
** Dowodami, o których mowa powy¿ej s±:
a) po¶wiadczenie;
b) o¶wiadczenie wykonawcy - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 1;
W przypadku gdy Zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw, zosta³y wcze¶niej wykonane, wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów, o których mowa powy¿ej.
Dla Czê¶ci II zamówienia:
Wykonawca musi spe³niaæ warunek posiadania do¶wiadczenia w wykonaniu lub wykonywaniu dostaw odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - tj. wykona³ w tym okresie lub wykonuje co najmniej jedn± dostawê gad¿etów promocyjnych, w postaci plecaków, o ³±cznej warto¶ci tych dostaw co najmniej 35 000 z³ brutto.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zgodnie z SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zgodnie z SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Kompletna oferta musi zawieraæ: 1) Formularz oferty sporz±dzone na podstawie wzorów stanowi±cych za³±cznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) Stosowne pe³nomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio ze z³o¿onego w ofercie odpisu z w³a¶ciwego rejestru, 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4) O¶wiadczenie sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do IDW, o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczenie, sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2a do IDW, o braku podstaw do wykluczenia oraz za³±cznik 2b do IDW stanowi±cy o¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci b±d¼ braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej, 5) Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych us³ug w okresie ostatnich trzech lat sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do IDW wraz z dowodami okre¶laj±cymi, czy us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie, oraz w odniesieniu do us³ug ujêtych w za³±czniku nr 3 do IDW i dowodów innych podmiotów, udostêpniaj±cych wiedzê i do¶wiadczenie, pisemne zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia zasobów niezbêdnych do wykonania zamówienia, sporz±dzone w oparciu o wzór stanowi±cy za³±cznik nr 3a do IDW, lub inny dowód stanowi±cy podstawê do korzystania z wiedzy i do¶wiadczenia innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia, 6) Próbki wyszczególnione w pkt 9 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 90,00 |
jako¶æ | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana istotnych postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w ust. 2 - 8. 2. Zmiana mo¿e obejmowaæ: a) pominiêcie jakiejkolwiek czê¶ci us³ug, b) zmiany w kolejno¶ci i terminach wykonywania us³ug. 3. Zmiana mo¿e byæ wprowadzona jedn± z nastêpuj±cych metod: a) Wykonawca mo¿e zaproponowaæ zmianê przez z³o¿enie pisemnej propozycji zmiany, która zdaniem Wykonawcy w razie przyjêcia pozwoli skróciæ okres realizacji umowy lub obni¿y koszty realizacji umowy lub w inny sposób bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego. b) Zamawiaj±cy mo¿e przed³o¿yæ propozycjê zmiany, je¿eli jej wprowadzenie jest konieczne dla prawid³owej realizacji Projektu, i która w razie przyjêcia pozwoli skróciæ okres realizacji umowy lub obni¿y koszty realizacji umowy lub w inny sposób bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego lub je¿eli konieczno¶æ jej wprowadzenia wynika z decyzji krajowych lub zagranicznych Instytucji zarz±dzaj±cych i monitoruj±cych realizacjê Projektu, ze zmiany prawa lub ze zmiany okoliczno¶ci, której nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. 4. Ka¿da ze stron przedk³adaj±c drugiej stronie propozycjê zmiany, spe³niaj±c± wymogi okre¶lone w ust. 2, wraz z t± propozycj± przed³o¿y: a) opis proponowanej zmiany, b) zakres proponowanej zmiany, c) szacunki, czy i w jaki sposób zak³adana zmiana wp³ynie na termin realizacji przedmiotu umowy, oraz d) szacunki dotycz±ce wp³ywu zmiany na wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy wraz z uzasadnieniem. 5. Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiaj±cy (w zale¿no¶ci od przypadku) w terminie 3 dni zatwierdzi b±d¼ odrzuci otrzyman± propozycjê zmiany b±d¼ w tym terminie wyst±pi do strony wystêpuj±cej z propozycj± zmiany, przesy³aj±c zmodyfikowan± propozycjê zmiany, spe³niaj±c± wymogi opisane w ust. 3. 6. W przypadku up³ywu terminu podanego w ust. 4, traktuje siê, i¿ propozycja wprowadzenia zmiany zosta³a odrzucona. 7. Do przes³anej zmodyfikowanej propozycji zmiany maj± zastosowanie postanowienia ust. 4-5. 8. Ka¿da zmiana do umowy wymaga formy pisemnej i musi byæ dokonana poprzez sporz±dzenie zmiany do Umowy - Aneksu. 9. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowieñ ust. 1 - 7 jest niewa¿na.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-07-08, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwy¿ek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesiêcy
- Wy³onienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleñ z obs³ugi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kszta³cenia na potrzeby bran¿ kluczowych UJ
- Dostawa i monta¿ mebli do Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. So³tysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Us³ug Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- ¦wiadczenie us³ugi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przegl±dów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem czê¶ci zamiennych dla KSS im. ¶w. Jana Paw³a II
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksow± organizacjê i obs³ugê XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarno¶ci, odbywaj±cego siê w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Dostawa materia³ów promocyjnych oraz odzie¿y reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podzia³em na czê¶ci
- "Wykonanie i dostawa materia³ów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice".
- Dostawa fabrycznie nowych gad¿etów do dalszej odsprzeda¿y - ETAP II
- "Us³uga druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysy³ki materia³ów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materia³ów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby dzia³añ informacyjno-promocyjnych dotycz±cych programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.