Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-02-11
Szczecin: ¦WIADCZENIE US£UG SZKOLENIOWYCH
(DWA ZADANIA) NA POTRZEBY PROJEKTU: PERSPEKTYWA DOBREJ PRACY
Numer og³oszenia: 56608 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zut.edu.pl/przetargi.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG SZKOLENIOWYCH (DWA ZADANIA) NA POTRZEBY PROJEKTU: PERSPEKTYWA DOBREJ PRACY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleñ specjalistycznych na potrzeby projektu Perspektywa dobrej pracy, realizowanego przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, finansowanego przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki 2007-2013, Poddzia³anie 6.1.1. Wsparcie osób pozostaj±cych bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, Dzia³anie 6.1. Poprawa dostêpu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywno¶ci zawodowej w regionie, Priorytet VI Rynek pracy otwarty na wszystkich, realizowanego w terminie od 01 listopada 2012 r. do 31 pa¼dziernika 2013 r., obejmuj±cych dwa zadania: Zadanie Nr 1 - OPERATOR HARWESTERA Zadanie Nr 2 - OPERATOR PILARKI 2. Do obowi±zków osób ¶wiadcz±cych us³ugi w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia, (zgodnie z ust. I niniejszego dzia³u), nale¿y przeprowadzenie szkoleñ specjalistycznych zgodnych z poni¿sz± specyfikacj±: Zadanie nr 1: OPERATOR HARWESTERA - uzyskanie umiejêtno¶ci i uprawnieñ do pracy wielooperacyjn± maszyn± le¶n± ¶cinkowo-okrzesuj±co-prze¿ynaj±c± - zwan± harwesterem 2.1 Zamawiaj±cy wymaga, aby szkolenie obejmowa³o co najmniej 80 godzin zajêæ teoretycznych i praktycznych, dla ka¿dej w dwóch (sze¶cioosobowych) grup uczestników, w II etapach. Zajêcia praktyczne powinny obejmowaæ minimum 50% godzin zajêæ, w tym min. 10 godzin indywidualnej nauki z instruktorem. Za godzinê szkoleniow± uznaje siê 45 minut. Dodatkowy zakres zajêæ praktycznych podlegaæ bêdzie ocenie w ramach kryterium nr 3. 2.2 Realizacja szkolenia powinna odbywaæ siê w godzinach przedpo³udniowych i popo³udniowych od poniedzia³ku do pi±tku. Zajêcia teoretyczne powinny odbywaæ siê w miejscu zakwaterowania uczestników lub otoczeniu odleg³ym nie dalej jak 3 km od miejsca zakwaterowania, w wymiarze ok. 8 godzin dziennie, lecz nie wiêkszym jak dziesiêæ godzin. Zajêcia praktyczne natomiast odbêd± siê w dowolnym miejscu, jednak¿e Wykonawca ponosi koszty ewentualnego dowozu Uczestników z miejsca zakwaterowania do miejsca szkoleñ praktycznych. Czas dojazdu nie jest wliczany w liczbê godzin zajêæ. 2.3 Koszty zwi±zane z udostêpnieniem miejsca szkolenia (sali) i sprzêtu podczas zajêæ teoretycznych ponosi w pe³ni Wykonawca. Ustalenie dok³adnych godzin szkolenia oraz dni tygodnia, w które odbywaæ siê bêd± szkolenia Wykonawca uzgodni w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiaj±cego, w formie pisemnej. 2.4 Wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z zajêciami praktycznymi. 2.5 W zwi±zku z prowadzeniem zajêæ praktycznych Wykonawca zobowi±zany jest uzyskaæ (najpó¼niej z dniem zawarcia umowy) stosowne zgody gospodarza terenu na wykorzystanie drzew w tym celu. 2.6 Wykonawca zapewnieni ka¿demu uczestnikowi szkolenia materia³y szkoleniowe, co najmniej w postaci opracowania autorskiego (broszury w wersji drukowanej, o objêto¶ci co najmniej 30 stron o formacie A4). 2.7 Wykonawca zobowi±zany jest ponadto do dysponowania odpowiednim sprzêtem multimedialnym oraz tablic± (flipchard) do prezentacji pismem odrêcznym, niezbêdnych do prawid³owego przeprowadzenia szkoleñ teoretycznych. 2.8 Do przeprowadzenia szkoleñ praktycznych Wykonawca zobowi±zuje siê do dysponowania sprawnym harwesterem zrêbowym o masie co najmniej 10 ton, z rocznika produkcji nie starszego ni¿ 2009, wykorzystuj±cego najnowocze¶niejsze oprogramowanie narzêdziowe do jego obs³ugi. 2.9 Wykonawca jest zobowi±zany do przeprowadzenia egzaminu wewnêtrznego teoretycznego i praktycznego, potwierdzonego minimum za¶wiadczeniem w jêzyku polskim. 2.10 Wykonawca jest zobowi±zany do przeprowadzenia egzaminu przed Komisj± Dozoru Technicznego - kategoria II ¯ (kwalifikacje do obs³ugi urz±dzeñ transportu bliskiego - ¿urawie przeno¶ne, typ: le¶ne) oraz przekazania uczestnikom po egzaminie stosownych certyfikatów minimum w jêzyku polskim. 2.11 Do liczby godzin szkolenia ogó³em wskazanych w punkcie 2.1 nie nale¿y wliczaæ godzin przewidzianych na egzaminy. 2.12 Warunkiem rozliczenia ka¿dego z dwóch etapów szkolenia jest dostarczenie listy obecno¶ci uczestników szkolenia z danego etapu (z ka¿dego dnia szkoleniowego osobno) wraz z ich podpisami oraz listy przekazanych certyfikatów- za¶wiadczeñ wraz z kopi± certyfikatów- za¶wiadczeñ i przekazania ich po zakoñczonym szkoleniu przedstawicielowi Zamawiaj±cemu, do 14 dni roboczych od zakoñczenia ostatniego dnia szkolenia. 2.13 Wykonawca zobowi±zany jest do wyznaczenia przedstawiciela odpowiedzialnego za organizacjê szkolenia oraz kontakt z uczestnikami szkolenia i Zamawiaj±cym oraz przekazania takiej informacji w formie pisemnej (min. elektronicznej). 2.14 Szkolenia specjalistyczne przewidziane jest w realizacji w dwóch edycjach (etapach): - I etap - od 1 kwietnia do 30 kwietnia 2013 r. - sze¶æ osób - II etap - od 19 sierpnia do 27 wrze¶nia 2013 r. - sze¶æ osób 2.15 Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia zakwaterowanie w pokojach jednoosobowych (ze wzglêdu na nieznan± p³eæ uczestników na etapie przygotowania oferty) o standardzie co najmniej 2* zgodnie z Centralnym Wykazem Obiektów Hotelarskich, prowadzonym przez Ministerstwo Sportu i Turystyki - strona internetowa http://turystyka.gov.pl/cwoh/index ka¿dorazowo dla 6 osób przez okres trwania szkolenia (8-10 dni) wraz z egzaminami, odpowiednio uwzglêdniaj±c to w cenie oferty (za³±cznik Nr 1), tak jak w zakresie wskazanym w p. 2.1 i pkt.2.10 (przeprowadzenie egzaminu). 2.16 Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia ca³odzienne wy¿ywienie w miejscu zakwaterowania lub miejscu ¶wiadczenia us³ugi (¶niadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe), ka¿dorazowo dla 6 osób przez okres trwania szkolenia (8-10 dni) wraz z egzaminami, odpowiednio uwzglêdniaj±c to w cenie oferty (za³±cznik Nr 1), tak jak w zakresie wskazanym w p. 2.1 i pkt. 2.10 (przeprowadzenie egzaminu). 2.17 Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia ka¿demu uczestnikowi zajêæ praktycznych sprzêtu bhp niezbêdnego do prawid³owego przeprowadzenia zajêæ, w tym min. kask, rêkawice bhp, kamizelki do dalszego wykorzystania przez uczestników po zakoñczonych szkoleniach. 2.18 Miejsce szkolenia wskazuje w ofercie Wykonawca (zarówno dla zajêæ teoretycznych, jak i czê¶ci praktycznych). Je¶li szkolenie odbywaæ siê bêdzie poza miastem Szczecin, to podlegaæ bêdzie ocenie w ramach kryterium nr 3. Koszty przejazdu uczestników (jednorazowo sze¶æ osób, tam i z powrotem, na trasie miejsce zamieszkania uczestnika-miejsce zakwaterowania-miejsce zamieszkania uczestnika) pokrywa Zamawiaj±cy (nie podlega wycenie w ofercie Wykonawcy). 2.19 Je¶li egzamin odbywaæ siê bêdzie poza miejscem szkolenia wskazanym w ofercie przez Wykonawcê, stanowi±c kontynuacjê pobytu (zakwaterowania) lub w Szczecinie w terminie innym jak szkolenie, koszty dojazdu uczestników w celu przeprowadzenia egzaminu ponosi Wykonawca. 2.20 Wykonawca zobowi±zuje siê do ubezpieczenia wszystkich uczestników od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków. Zadanie nr 2 : OPERATOR PILARKI - uzyskanie wiedzy i umiejêtno¶ci wymaganych do wykonywania zawodu drwala 2.21 Zamawiaj±cy wymaga, aby szkolenie zosta³o przeprowadzone w oparciu o ramowy program kursu dla Drwali - operatorów pilarki spalinowej, z zakresu wiedzy i umiejêtno¶ci wymaganych do wykonywania zawodu, wprowadzonego Zarz±dzeniem Dyrektora Generalnego Lasów Pañstwowych nr 41/1998 oraz Krajowych Standardów Kwalifikacji Zawodowych zawartych w modu³owych programach szkolenia zawodowego. Wymóg ukoñczenia szkolenia i uzyskania odpowiednich uprawnieñ do obs³ugi pilarki ³añcuchowej - spalinowej wynika z Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki le¶nej. 2.22 Zamawiaj±cy wymaga, aby szkolenie obejmowa³o co najmniej 144 godziny zajêæ teoretycznych i praktycznych, dla ka¿dej w dwóch (sze¶cioosobowych) grup uczestników w II etapach. Zajêcia praktyczne powinny obejmowaæ minimum 50% godzin zajêæ. Za godzinê szkoleniow± uznaje siê 45 minut. 2.23 Realizacja szkolenia powinna odbywaæ siê w godzinach przedpo³udniowych i popo³udniowych. Zajêcia teoretyczne powinny odbywaæ siê w miejscu zakwaterowania uczestników lub otoczeniu odleg³ym nie dalej jak 3 km miejsca zakwaterowania, w wymiarze ok. 8 godzin dziennie, lecz nie wiêkszym jak dziesiêæ godzin. Zajêcia praktyczne natomiast odbêd± siê w dowolnym miejscu, jednak¿e Wykonawca ponosi koszty ewentualnego dowozy Uczestników z miejsca zakwaterowania (innego ni¿ miejsce zamieszkania) do miejsca szkoleñ praktycznych. Czas dojazdu nie jest wliczany w liczbê godzin zajêæ. 2.24 Koszty zwi±zane z udostêpnieniem miejsca szkolenia (sali) i sprzêtu podczas zajêæ teoretycznych ponosi w pe³ni Wykonawca. Ustalenie dok³adnych godzin szkolenia oraz dni tygodnia, w które odbywaæ siê bêd± szkolenia Wykonawca uzgodni w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiaj±cego, w formie pisemnej. 2.25 Wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z zajêciami praktycznymi. 2.26 W zwi±zku z prowadzeniem zajêæ praktycznych Wykonawca zobowi±zany jest uzyskaæ (najpó¼niej z dniem zawarcia umowy) stosowne zgody gospodarza terenu na wykorzystanie drzew w tym celu. 2.27 Wykonawca zapewnieni ka¿demu uczestnikowi szkolenia materia³y szkoleniowe, co najmniej w postaci opracowania autorskiego (broszury w wersji drukowanej, o objêto¶ci co najmniej 30 stron o formacie A4). 2.28 Wykonawca zobowi±zany jest ponadto do dysponowania odpowiednim sprzêtem multimedialnym oraz tablic± (flipchard) do prezentacji pismem odrêcznym, niezbêdnych do prawid³owego przeprowadzenia szkoleñ teoretycznych. 2.29 Do przeprowadzenia szkoleñ praktycznych Wykonawca zobowi±zuje siê do dysponowania przynajmniej dwoma sprawnymi pilarkami, nie starszymi ni¿ z 2010 r. 2.30 Wykonawca jest zobowi±zany do przeprowadzenia egzaminów oraz wydania certyfikatów minimum w jêzyku polskim, które pozwalaj± na podjêcie pracy w zawodzie drwal - operator pilarki i jednoosobow± ¶cinkê drzew. 2.31 Do liczby godzin szkolenia ogó³em wskazanych w punkcie 2.22 nie nale¿y wliczaæ godzin przewidzianych na egzaminy. 2.32 Warunkiem rozliczenia ka¿dego z dwóch etapów szkolenia jest dostarczenie listy obecno¶ci uczestników szkolenia z danego etapu wraz z ich podpisami (z ka¿dego dnia szkoleniowego osobno) oraz listy przekazanych certyfikatów/ za¶wiadczeñ wraz z kopi± certyfikatów- za¶wiadczeñ i przekazania ich po zakoñczonym szkoleniu przedstawicielowi Zamawiaj±cemu, do 14 dni roboczych od zakoñczenia ostatniego dnia szkolenia. 2.33 Wykonawca zobowi±zany jest do wyznaczenia przedstawiciela odpowiedzialnego za organizacjê szkolenia oraz kontakt z uczestnikami szkolenia i Zamawiaj±cym oraz przekazania takiej informacji w formie pisemnej (min. elektronicznej). 2.34 Szkolenia specjalistyczne przewidziane jest w realizacji w dwóch edycjach (etapach): - I etap - od 1 kwietnia do 30 kwietnia 2013 r. - sze¶æ osób - II etap - od 19 sierpnia do 27 wrze¶nia 2013 r. - sze¶æ osób 2.35 Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia zakwaterowanie w pokojach jednoosobowych (ze wzglêdu na nieznan± p³eæ uczestników na etapie przygotowania oferty) o standardzie co najmniej 2* zgodnie z Centralnym Wykazem Obiektów Hotelarskich, prowadzonym przez Ministerstwo Sportu i Turystyki - strona internetowa http://turystyka.gov.pl/cwoh/index ka¿dorazowo dla 6 osób przez okres trwania szkolenia (ok. 15-18 dni) wraz z egzaminami, odpowiednio uwzglêdniaj±c to w cenie oferty (za³±cznik Nr 1), tak jak w zakresie wskazanym w p. 2.22 i pkt. 2.31 (przeprowadzenie egzaminu). 2.36 Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia ca³odzienne wy¿ywienie w miejscu zakwaterowania lub miejscu ¶wiadczenia us³ugi (¶niadanie, obiad, kolacja, przerwy kawowe), ka¿dorazowo dla 6 osób przez okres trwania szkolenia (ok. 15-18 dni) wraz z egzaminami, odpowiednio uwzglêdniaj±c to w cenie oferty (za³±cznik Nr 1), tak jak w zakresie wskazanym w p. 2.22 i pkt. 2.31 (przeprowadzenie egzaminu). 2.37 Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia ka¿demu uczestnikowi zajêæ praktycznych sprzêtu bhp niezbêdnego do prawid³owego przeprowadzenia zajêæ, w tym min. - specjalistyczne buty drwalskie, he³my, rêkawice ochronne - do dalszego wykorzystania przez uczestników po zakoñczonych szkoleniach ; - spodnie z wk³adk± antyprzepiêciow± lub nak³adki antyprzepiêciowe na spodnie - do u¿ytku w trakcie szkoleñ. 2.38 Miejsce szkolenia wskazuje w ofercie Wykonawca. Je¶li szkolenie odbywaæ siê bêdzie poza miastem Szczecin, to podlegaæ bêdzie ocenie w ramach kryterium nr 3. Koszty przejazdu uczestników (jednorazowo sze¶æ osób, tam i z powrotem, na trasie miejsce zamieszkania uczestnika-zakwaterowania-miejsce zamieszkania uczestnika) pokrywa Zamawiaj±cy (nie podlega wycenie w ofercie Wykonawcy). 2.39 Je¶li egzamin odbywaæ siê bêdzie poza miejscem szkolenia wskazanym w ofercie przez Wykonawcê, stanowi±c kontynuacjê pobytu (zakwaterowania) lub w Szczecinie w terminie innym jak szkolenie, koszty dojazdu uczestników w celu przeprowadzenia egzaminu ponosi Wykonawca. 2.40 Wykonawca zobowi±zuje siê do zorganizowania oraz pokrycia kosztów badania lekarskiego lekarza medycyny pracy - badanie ¶wiadcz±ce o braku przeciwwskazañ do pracy w zawodzie drwal. 2.41 Wykonawca zobowi±zuje siê do ubezpieczenia wszystkich uczestników od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo (nie obowi±zek) udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy - zamówieñ uzupe³niaj±cych, stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego na warunkach okre¶lonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.51.00.00 - Us³ugi szkolenia specjalistycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 27.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane w niniejszym postepowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca wyka¿e (potwierdzi) Zamawiaj±cemu, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzeniadzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ lub wykonuje: - co najmniej 2 szkolenia w zakresie szkoleñ specjalistycznych daj±cych kwalifikacje do wykonywania prac specjalistycznych w lesie i ogrodnictwie, trwaj±cych co najmniej 7 dni kalendarzowych, przy warto¶ci szkolenia (kwota brutto): - dla Zadania nr 1 nie mniejszej ni¿ 30 000 z³ (trzydzie¶ci tysiêcy z³otych) - dla Zadania nr 2 nie mniejszej ni¿ 10 000 z³ (dziesiêæ tysiêcy z³otych);
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca, w ramach dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym (jak w Dz. IV ust. 1 pkt c SIWZ, wyka¿e (potwierdzi) Zamawiaj±cemu, ¿e dysponuje narzêdziami, wyposa¿eniem oraz urz±dzeniami technicznymi, niezbêdnymi do przeprowadzenia zamówienia w zakresie podstawowym, zawartymi Dz. II ust. 2, w pkt. 2.7, 2.8, 2.28, 2.29 oraz zgodnie z deklaracj± w zakresie rozszerzonym szkolenia, ocenianym w ramach kryterium nr 2 (odpowiednio dla Zadania).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca wyka¿e (potwierdzi) Zamawiaj±cemu, ¿e dysponuje co najmniej 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dwie osoby zwi±zane z czê¶ci± teoretyczn±, dwie zwi±zane z czê¶ci± praktyczn±), tj. takimi które posiadaj±: - wiedzê i kwalifikacje zwi±zane z przedmiotem (tematyk±) szkolenia (odpowiednio dla zadania) np. ukoñczenie studiów wy¿szych o specjalno¶ci odpowiednio jak w zadaniu, kursów specjalistycznych prowadzonych przez producentów sprzêtu, a ich wiedza zawodowa zosta³a potwierdzona stosownym dokumentem (dyplomem, certyfikatem, ¶wiadectwem) oraz - posiadaj± do¶wiadczenie (odpowiednio jak w zadaniu) w prowadzeniu szkoleñ specjalistycznych daj±cych kwalifikacje do wykonywania prac specjalistycznych w lesie i ogrodnictwie, tj. przeprowadzi³y co najmniej 3 szkolenia przez ka¿d± z tych osób
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- wykaz narz±dzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - dodatkowy zakres szkolenia - 30
- 3 - lokalizacja szkolenia teoretycznego - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy o realizacjê niniejszego zamówienia w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana nast±pi wy³±cznie w przypadkach i na warunkach wskazanych w ust. 2 - 6 niniejszego dzia³u. 2. Ustalony w umowie termin wykonania umowy mo¿e ulec wyd³u¿eniu w nastêpuj±cych przypadkach: a) z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ opó¼nieñ powoduj±cych zmiany harmonogramu projektu; b) wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonania umowy (zawieszenie terminów wynikaj±cych z umowy) z powodu opó¼nienia lub zawieszenia przekazywania Zamawiaj±cemu ¶rodków finansowych, z których p³atne jest wynagrodzenie z tytu³u umowy przez ich dysponenta, w tym inn± ni¿ Zamawiaj±cy stronê umowy, o której mowa w dziale I ust. 14 specyfikacji. 3. Dopuszczalna bêdzie mo¿liwo¶æ zmiany terminu lub sposobu p³atno¶ci wynagrodzenia za wykonanie zamówienia, w stosunku do postanowieñ umowy, o ile uzale¿nione to bêdzie od przekazania ¶rodków finansowych od Instytucji Po¶rednicz±cej zgodnie z umow± o dofinansowanie projektu nr UDA-POKL.06.01.01-32-138/12-00. 4. W uzasadnionych przypadkach, wskazane w umowie wynagrodzenie mo¿e zostaæ obni¿one w przypadku zmniejszenia zakresu ¶wiadczonych us³ug, uwzglêdniaj±c dane z Formularza ofertowego - za³±cznik Nr 1 do SIWZ. 5. Niezale¿nie od postanowieñ ust. 2 - 5 przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w przypadku, gdy: a) nast±pi zmiana powszechnie lub miejscowo obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy; c) konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiêdzy Zamawiaj±cym, a inn± ni¿ Wykonawca stron±, w tym stron± umowo dofinansowanie projektu, o którym mowa w dziale I ust. 14 specyfikacji; d)zwynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego. 6. Pod rygorem niewa¿no¶ci, zmiany i uzupe³nienia umowy, o których mowa w ust. 2 - 6 wymagaj± wprowadzenia poprzez zawarcie przez Zamawiaj±cego i Wykonawcê w formie pisemnej aneksu do umowy (¿adnej ze stron nie przys³uguje roszczenie o zawarcie aneksu).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zut.edu.pl/przetargi.html
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, pok. 403-404, IV p. BJM.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 13:00, miejsce: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, pok. 403-404, IV p. BJM.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Projekt -Perspektywa dobrej pracy- wspó³finansowany jest ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego - numer umowy UDA-POKL.06.01.01-32-138/12-00.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Us³ugi cateringowe dla go¶ci wernisa¿u wystawy z okazji 70-lecia dzia³alno¶ci Biblioteki G³ównej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Opracowanie ekspertyzy dotycz±cej stanu technicznego budynku administracji nale¿±cego do Uniwersytetu Szczeciñskiego znajduj±cego siê przy al. Papie¿a Jana Paw³a II 31 w Szczecinie
- Wykonanie docieplenia na attykach budynku przy ul. Kusociñskiego 47a/10 i 47/12 oraz ul. Kusociñskiego 49a/10 i 49/12 w Szczecinie
- US£UGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNÊTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEG£YM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. M¡CZNA 4 W SZCZECINIE
- Dostawa (sprzeda¿) energii elektrycznej do obiektów nale¿±cych do OT KOWR w Szczecinie znajduj±cych siê w miejscowo¶ci Pyrzyce i £obez - postêpowanie nr SZC.WO.260.7.2025
- Zakup i dostawa szaf metalowych klasy "A" oraz niszczarek klasy P3
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rozwi±zañ z zakresu cyberbezpieczeñstwa, w tym sprzêtu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z wdro¿eniem systemu zarz±dzania bezpieczeñstwem informacji i szkoleniami.
- Kompleksowa organizacja cyklu warsztatów pn. "Lubelskie M¦P na nowych rynkach zagranicznych" dla mikro, ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw (M¦P) z województwa lubelskiego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jako¶ci szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkó³ policealnych - etap II"
- Dostawa urz±dzeñ i oprogramowania zwiêkszaj±cych odporno¶æ na cyberataki wraz z wdro¿eniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Suchedniów"
- Szkolenia dla nauczycieli w ramach projektu M³odzi Profesjonali¶ci
- Us³uga polegaj±ca na zapewnieniu trenerów
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.