To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-01
Ogłoszenie nr 56696 - 2017 z dnia 2017-04-01 r.
Łagów: Modernizacja budynku szkoły położonego na działce nr ew. 158/19 przy ul. Szkolnej 1 w Łagowie - ETAP III cz.2 - część dydaktyczna piwnic bloku kuchennego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 24957 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 32127 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łagów, krajowy numer identyfikacyjny
97077048000000, ul.
ul. 1 Lutego
7,
66220
Łagów, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
0-68 34 12 186, faks
0-68 34 12 262, e-mail
lagow@zgwrp.org.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wrota.lubuskie.pl/uglagow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku szkoły położonego na działce nr ew. 158/19 przy ul. Szkolnej 1 w Łagowie - ETAP III cz.2 - część dydaktyczna piwnic bloku kuchennego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.ZP.1.2017.MKG
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja budynku szkoły położonego na działce nr ew. 158/19 przy ul. Szkolnej 1 w Łagowie - ETAP III" cz.2 - część dydaktyczna piwnic bloku kuchennego. Inwestycja dotyczy modernizacji części dydaktycznej piwnic bloku kuchennego wraz z komunikacją i sanitariatami. Jest częścią kompleksowego zadania pn. Remont Zespołu Edukacyjnego w Łagowie w ramach programu "Poprawa standardu edukacji dzieci i młodzieży - modernizacja budynku szkoły położonego na działce nr ew. 158/19 przy ul. Szkolnej 1 w Łagowie." Zakres robót: 1) Remont sal dydaktycznych i komunikacji. - ścianki działowe i przemurowania, - tynki i okładziny wewnętrzne, malowanie, - wymiana posadzek, - wymiana stolarki drzwiowej, 2) Przebudowa sanitariatów w tym wydzielenie wc dla osób niepełnosprawnych. 3) Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej wewnętrznej. 4) Wymiana instalacji c.o. 5) Wentylacja 6) Wymiana instalacji elektrycznych 7) Dostawa i montaż platform schodowych Szczegółowy OPZ wykonano poprzez dołączenie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz przedmiarów robót. CPV 45000000-7 Roboty budowlane 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Załączniki do OPZ: Załącznik A: Dokumentacja projektowa 1. Architektura 2. Konstrukcja 3. Inwentaryzacja 4. Instalacje sanitarne 5. Instalacje sanitarne - instalacja c.o. 6. Instalacje elektryczne 7. Tabela równoważności Załącznik B : Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 1. ST S-00.00. Wymagania ogólne 2. ST S-01.00. Roboty budowlane 3. ST S-02.00. Roboty elektryczne 4. ST S-03.00. Roboty sanitarne Załącznik C: Przedmiar robót Przedmiar robót umieszczono w Tabeli Elementów Rozliczeniowych w Formularzu 1A, który zawiera: TER 1 Roboty Budowlane TER 2 Roboty Elektryczne TER 3 Roboty sanitarne - instalacje wod-kan TER 4 Roboty sanitarne - instalacja c.o. TER Zestawcza
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT470176.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 501.541,48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.