Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-20
Kraków: Świadczenie usług restauracyjnych na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie Część 1 zamówienia Bankiet organizowany w dniu 27 maja 2016 roku Część 2 zamówienia Bankiet organizowany w dniu 28 maja 2016 roku Część 3 zamówienia Bankiet organizowany w dniu 29 maja 2016 roku
Numer ogłoszenia: 56861 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Festiwalowe , ul. Wygrana 2, 30-311 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 354 25 00, faks 12 354 25 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biurofestiwalowe.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług restauracyjnych na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie Część 1 zamówienia Bankiet organizowany w dniu 27 maja 2016 roku Część 2 zamówienia Bankiet organizowany w dniu 28 maja 2016 roku Część 3 zamówienia Bankiet organizowany w dniu 29 maja 2016 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług restauracyjnych (bankietów) w związku z organizowanym przez Zamawiającego w Krakowie Festiwalem Muzyki Filmowej. Zamówienie składa się z trzech części. Część 1 zamówienia obejmuje organizację bankietu w Krakowie dla gości Festiwalu w dniu 27 maja 2016 roku. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 1A do SIWZ. Część 2 zamówienia obejmuje organizację bankietu w Krakowie dla gości Festiwalu w dniu 28 maja 2016 roku. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawiera załącznik nr 1B do SIWZ. Część 3 zamówienia obejmuje organizację bankietu w Krakowie dla gości Festiwalu w dniu 29 maja 2016 roku. Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawiera załącznik nr 1C do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.31.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy); 3. Oferowane menu dla każdej ze świadczonych usług tj.: dla części 1 zamówienia menu dla bankietu, o którym mowa w części I pkt 2 załącznika nr 1A do SIWZ, dla części 2 zamówienia menu dla bankietu, o którym mowa w części I pkt 2 załącznika nr 1B do SIWZ, dla części 3 zamówienia menu dla bankietu, o którym mowa w części I pkt 2 załącznika nr 1C do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 76
- 2 - Jakość - 24
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Wprowadzone zmiany nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą one dotyczyć: 1) zmiany miejsca świadczenia usług, wynikających ze zmiany potrzeb Zamawiającego, w szczególności ze zmian programowych, zmian miejsc koncertów lub zmian organizacyjnych; 2) zmiany miejsca świadczenia usług, wynikającej z niemożności świadczenia usługi we wskazanym miejscu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany aby nowe miejsce świadczenia usług odpowiadało pod względem jakości, funkcjonalności co najmniej miejscu świadczenia usług wskazanemu w ofercie; 3) zmiany terminu realizacji usług, wynikających ze zmiany potrzeb Zamawiającego, w szczególności ze zmian programowych, zmian miejsc koncertów lub zmian organizacyjnych; 4) zmiany liczby osób, dla których świadczona będzie usługa, wynikających ze zmiany potrzeb Zamawiającego, w szczególności ze zmian programowych, zmian miejsc koncertów lub zmian organizacyjnych; 5) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biurofestiwalowe.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Biuro Festiwalowe ul. Wygrana 2, 30-311 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2016 godzina 08:30, miejsce: Krakowskie Biuro Festiwalowe ul. Wygrana 2, 30-311 Kraków, sekretariat Biura. Godziny pracy sekretariatu: od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.30-16.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bankiet organizowany w dniu 27 maja 2016 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług restauracyjnych (bankietów) w związku z organizowanym przez Zamawiającego w Krakowie Festiwalem Muzyki Filmowej. Część 1 zamówienia obejmuje organizację bankietu w Krakowie dla gości Festiwalu w dniu 27 maja 2016 roku. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 76
- 2. Jakość - 24
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bankiet organizowany w dniu 28 maja 2016 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług restauracyjnych (bankietów) w związku z organizowanym przez Zamawiającego w Krakowie Festiwalem Muzyki Filmowej. Część 2 zamówienia obejmuje organizację bankietu w Krakowie dla gości Festiwalu w dniu 28 maja 2016 roku. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawiera załącznik nr 1B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 76
- 2. Jakość - 24
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bankiet organizowany w dniu 29 maja 2016 roku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług restauracyjnych (bankietów) w związku z organizowanym przez Zamawiającego w Krakowie Festiwalem Muzyki Filmowej. Część 3 zamówienia obejmuje organizację bankietu w Krakowie dla gości Festiwalu w dniu 29 maja 2016 roku. Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawiera załącznik nr 1C do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 76
- 2. Jakość - 24
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa zestawów komputerowych. Zadanie 2- Sukcesywna dostawa klawiatur i myszek.
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie układu 14 masowych regulatorów przepływu gazu (MFC) wraz z systemem dozowania par, na potrzeby NCPS SOLARIS w Krakowie (PF pt.: "Materials Research Hub")
- ZP.16.2025 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego
- DOSTARCZANIE HYDROGENII PEROXYDUM 3%
- Świadczenie usług: obsługi Zwiedzających, wystaw/pokazów i obsługa ekspozycji w siedzibie Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie oraz w Oddziale I Ogród Doświadczeń im. Stanisława Lema (2 części)
- Wykonanie i dostawa zestawów wielkanocnych dla Województwa Małopolskiego na rok 2025
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rojnej 15 w Łodzi w okresie od 01.03.2025 r. do 31.10.2025 r.
- Usługi restauracyjne dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rojnej 15 w Łodzi w okresie od 01.03.2025 r. do 31.10.2025 r.
- Świadczenie usług cateringowych na wydarzeniach organizowanych przez Krajową Szkołę Sądownictwa i Prokuratury w Lublinie.
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt.: "Prawo Międzynarodowe i Prawa Człowieka a Wielowymiarowość Konfliktów we Współczesnym Świecie"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z wynajmem powierzchni konferencyjnej na terenie miasta Opola
- Świadczenie usługi kateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pobytu w Celbowie" częściowo finansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.