Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-20
Olsztyn: Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu i Lidzbarku Warmińskim oraz w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 56865 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Olsztynie , ul. Dąbrowszczaków 44A, 10-001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 521 61 66, faks 89 521 61 68.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu i Lidzbarku Warmińskim oraz w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu i Lidzbarku Warmińskim oraz w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie. 2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na trzy zadania, w ramach których zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj.: Zadanie nr 1: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu: 1) Remont pomieszczenia magazynu i węzła c.o. pow. razem ok. 26m2, w tym: - wylanie warstwy wyrównawczej posadzki w miejscu (wanny olejowej) - skucie i położenie nowej posadzki z płytek - malowanie ścian i sufitów z zaszpachlowaniem nierówności 2) Odnowienie powłok malarskich w archiwach, ok. 715m2 3) Wymiana opaski żwirowej wokół budynku na polbruk, ok. 81mb x 0,5m 4) Zamontowaniu pochwytów na klatce schodowej ewakuacyjnej oraz przy zejściu do węzła c.o. ok. 24mb 5) Roboty naprawcze malarskie i dekarskie na zewnątrz budynku, w tym: - poprawienie napisów z nazwą ulicy na elewacji farbą - zamalowanie zacieków na elewacji - przemalowanie lica schodów ewakuacyjnych - obsadzenie kratek wentylacyjnych na ścianach i kominach - uzupełnienie tynków szlachetnych mozaikowych - naprawa obróbek blacharskich na murkach ogniowych i okapach 6) Zainstalowanie nowej kraty w oknie kancelarii tajnej (gr. prętów fi14mm, przewiązki 5x50mm, oczko 150x150mm, uchwyt na 2 kłódki, obramowanie kątownik 50x50x5mm, krata wypełniona siatką krepowaną z drutu fi 2mm oczko 20x20mm), wym.: 0,8 x 1,7m 7) Zainstalowanie samozamykaczy w łazienkach budynku 8szt. 8) Dodatkowe uszczegółowienie zakresu wymaganych robót budowlanych przedstawione zostało w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 14 do SIWZ. Zadanie nr 2: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim: 1) Remont ogrodzenia od strony zachodniej posesji, w tym: - rozebranie istniejących ramek ogrodzenia ok.125,0mb (w tym ogrodzenie niebędące granicą posesji) - rozebranie istniejącego cokołu ok. 125,0mb - wykonanie nowego cokołu w miejscu granicy działki ok. 34,0mb - linie granicy działki wytyczyć przy udziale geodety - wykonanie powykonawczej, geodezyjnej inwentaryzacji przebiegu ogrodzenia, - montaż ogrodzenia panelowego z prętów 3D na słupkach stalowych obsadzonych w cokole ok. 34,0mb 2) Prace związane z drogami i zielenią, w tym: - wykarczowanie pni drzew 3szt. - rozebranie brył schodów zewnętrznych na terenie posesji ok. 9,45m3 - przedłużenie istniejącego podjazdu dla samochodów policyjnych przy wejściu dla skazanych (kostka polbrukowa) ok. 12,0m2 3) Odnowienie powłok malarskich elewacji, w tym: - oczyszczenie mechaniczne, zmycie zabrudzeń biologicznych elewacji ok. 877,85m2 - zagruntowanie powierzchni elewacji ok 877,85m2 - malowanie farbami emulsyjnymi elewacji wg istniejącej kolorystyki ok. 877,85m2 4) Uszczelnienie obróbek blacharskich daszków i wykonanie pokrycia papą, w tym: - uzupełnienie obróbek blacharskich ok. 11,7m2 - pokrycie z warstwy papy asfaltowej wierzchniego krycia ok 28,08m2 5) Demontaż konstrukcji nieczynnego szybu dźwigowego na dachu budynku - rozebranie konstrukcji stalowej szybu - prace związane z uzupełnieniem warstw pokrycia dachu ok. 2,25m2 6) Odnowienie powłok malarskich w korytarzach budynku i w piwnicy - zeskrobanie istniejącej lamperii w korytarzach ok. 231,18m2 - przygotowanie powierzchni ścian do pomalowania z poszpachlowaniem nierówności ok 505,71m2 - malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów ok. 930,82m2 - założenie listew przyściennych odbojowych ok. 59,0mb 7) Zainstalowaniu nowej kraty w oknie kancelarii tajnej (gr. prętów fi14mm, przewiązki 5x50mm, oczko 150x150mm, uchwyt na 2 kłódki, obramowanie kątownik 50x50x5mm, krata wypełniona siatką krepowaną z drutu fi 2mm oczko 20x20mm), wym.: 1,3 x 1,9m 8) Zainstalowaniu samozamykaczy w łazienkach budynku 7szt. 9) Dodatkowe uszczegółowienie zakresu wymaganych robót budowlanych przedstawione zostało w następujących dokumentach tj.: a) w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 13 do SIWZ, b) rysunki techniczne przedstawiające kolorystykę elewacji stanowiące załącznik nr 7, 8, 9, 10 do SIWZ, c) rysunek wykonanie i montażu ogrodzenia stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ, d) mapa zasadnicza stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ, Zadanie nr 3: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie: Roboty remontowe - garaż: 1) Roboty remontowe dachu w tym: - rozbiórka i uzupełnienie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej w ilości 18,60 m2 - uzupełnienie obróbek kominów wentylacyjnych papą - termozgrzewalną w ilości 9 m2 - uzupełnienie tynków zewnętrznych wraz z osiatkowaniem gzymsu - dachu w ilości 3,33 m2 - demontaż i montaż rynien w ilości 9,50 m - demontaż i montaż daszku nad wejściem 1 szt. - uzupełnienie płytek okładzinowych ściennych 4 szt. 2) Roboty remontowe wewnętrzne w tym: - odbicie i uzupełnienie tynków wewnętrznych w ilości 1,17 m2. - pomalowanie tynków w ilości 1,17 m2. Roboty remontowe - budynek: 1) Założenie samozamykaczy na drzwiach do WC - 45 szt. 2) Wykonanie i osadzenie krat wewnętrznych o wymiarach 1,50x2,20 m w oknach - 3 szt. 3) Uzupełnienie tynków zewnętrznych - 0,75 m2 4) Uzupełnienie wyprawy elewacyjnej - 0,50 m2 5) Oczyszczenie i uzupełnienie spoin na schodach zewnętrznych - 7,56 m2 6) Uszczelnienie ściany od wewnątrz z uzupełnieniem tynków - 0,6 m2 7) Demontaż i montaż płytek ściennych w ilości 9,89 m2 w tym: - zamontowanie okładziny z płyt gipsowo - kartonowych 8) Rozebranie i montaż płytek podłogowych z gresu w ilości 0,38 m2 z montażem kątownika aluminiowego progowego długości 1,30 m. 9) Naprawa ogrodzenia z siatki w ilości 2,35 m2. 10) Malowanie elementów metalowych w ilości 15 szt. 11) Naprawy pokrycia dachowego z blachy w tym: - naprawa przecieków obróbek blacharskich w ilości 55,19 m2 - uszczelnienie uszkodzonych miejsc w ilości 3,29 m2 - wstawienie łat z blachy z cynku - 1 miejsce. 12) Wymiana pokrycia gzymsów - blacha z cynku w ilości 15,44 m2. 13) Demontaż i montaż płytek z gresu na posadzkach w ilości 3,60 m2. 14) Demontaż i montaż płytek z gresu na schodach w ilości 2,16 m2. 15) Demontaż i montaż płyt z konglomeratu w ilości 0,8 m2. 16) Naprawa osadzenia ościeżnicy stalowej - 1szt. Dodatkowe uszczegółowienie zakresu wymaganych robót budowlanych przedstawione zostało w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 17 do SIWZ 3. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym niniejszą inwestycją. W związku z powyższym zamawiający informuje, że udostępni wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać na e-mail: biuro@kancelariazamowien.pl lub oddzial.gospodarczy@olsztyn.so.gov.pl 4. Wykonawca dla wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, w tym do kierowania i wykonywania robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez inwestora oraz podmioty/instytucje zewnętrzne. 5. Wykonawca w ramach realizacji robót budowlanych dostarcza wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia materiały, przy czym zamawiający wymaga, aby były one fabrycznie nowe oraz posiadały stosowne zaświadczenia o jakości lub atesty oraz odpowiadały jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji przedstawionej w załączniku nr 7 - 14,17 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. 7. W zakresie realizacji robót budowlanych wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót oraz do uporządkowania i zagospodarowania terenu po zakończeniu robót budowlanych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowego zamówienia przy współudziale podwykonawców. W takim przypadku, wykonawca podczas realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest do bezwzględnego respektowania wszystkich wymagań zamawiającego, szczegółowo przedstawionych i opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, na zasoby podwykonawcy w celu wykazania spełniania warunków udziału określonych w art. 22 ust 1 ww. ustawy, zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) nazwy (firmy) podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: - w zakresie zadania nr 1: 600,00 zł. (słownie: sześćset 00-100 zł.) - w zakresie zadania nr 2: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące 00-100 zł.) - w zakresie zadania nr 3: 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych 00-100 zł.) 3. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu i Lidzbarku Warmińskim oraz w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie (Należy wskazać numer zadania, którego dotyczy wadium-oferta - na konto: BGK nr 32 1130 1017 0021 1002 4190 0004. - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w gwarancjach bankowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. W przypadku gdy wadium wpłacone zostaje w pieniądzu, wykonawca może przedłożyć w ofercie dowód wpłaty wadium. 5. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w formach o których mowa szczegółowo w pkt 3 niniejszego rozdziału, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w ofercie dokumentów poświadczających ustanowienie poręczeń lub udzielenia gwarancji.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w ramach niniejszego warunku odstępuje od sporządzenia oceny jego spełniania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia związanego z realizacją minimum trzech robót budowlanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych, tj. polegających na realizacji minimum trzech robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż: - dla zadania nr 1: 10 000,00 zł. brutto - dla zadania nr 2: 50 000,00 zł brutto W zakresie zadania nr 3 zamawiający odstępuje od sporządzenia opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w ramach niniejszego warunku odstępuje od sporządzenia oceny jego spełniania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnymi za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi oraz posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, niezbędne do wykonywania zamówienia, tj. - W zakresie zadania nr 2: Kierownik robót - osoba posiadająca minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót oraz posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. UWAGA: W zakresie zadania nr 1 i 3 zamawiający odstępuje od sporządzenia opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę w zakresie zadania nr 2 wykaże posiadanie opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 zł. UWAGA: W zakresie zadania nr 1 i 3 zamawiający odstępuje od sporządzenia opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie. 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Formularz ofertowy. 3. Fakultatywnie, dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie przewidywane zmiany przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione w załaczniku nr 6 do SIWZ - PROJEKT UMOWY
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44A, 10-543 Olsztyn,
Oddział Gospodarczy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44A, 10-543 Olsztyn, Sala Konferencyjna nr 503 (V piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja robót budowlanych (prac remontowych) w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - 5
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Herbicydy
- Promocja Województwa Warmińsko-Mazurskiego podczas rozgrywek Orlen Superligi piłki ręcznej kobiet w 2025 r.
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz drobnego asortymentu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Zakup i dostawa używanej oklejarki do książek na potrzeby Zakładu Poligraficznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Budowlane usługi doradcze dotyczące nieruchomości ZWRSP we właściwości KOWR OT w Olsztynie, woj. warmińsko-mazurskie, w zakresie opiniowania i uzgadniania lokalizacji i przebiegu inwestycji obcych.
- Promocja województwa warmińsko-mazurskiego podczas 81. Rajdu Polski
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.