To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-10
Dzierżoniów: Przetarg nieograniczony na usługę utrzymania czystości w obiektach Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie
Numer ogłoszenia: 5697 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239433 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego, Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8325220, 8316789, faks 073 8316601.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę utrzymania czystości w obiektach Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości obiektów Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie obejmująca pomieszczenia biurowe, korytarze, klatki schodowe, sanitariaty, archiwa i inne pomieszczenia wymienione w załączniku do SIWZ. Łączna powierzchnia pomieszczeń do sprzątania wynosi - 2.998,83m2. 2.Szczegółowy zakres usług, o których mowa powyżej oraz częstotliwość ich wykonywania określa załącznik do SIWZ. 3.Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia - budynki Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie przy ul. Świdnickiej 38 i Rynek 27. 4.Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ. 5.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)usługa utrzymania czystości w siedzibie Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie w budynkach przy ul. Świdnickiej 38 i Rynek 27 świadczona będzie codziennie od poniedziałku do piątku, poza godzinami pracy Urzędu, (po godz. 15.30), za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie (pomieszczenia kodowane, archiwum zakładowe, wydziałowe magazyny dokumentacji aktowej), w których usługa ta będzie świadczona w obecności użytkownika pomieszczenia. Czas rozpoczęcia sprzątania pomieszczeń Urzędu w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, 2)usługa utrzymania czystości będzie wykonywana przez co najmniej 5 pracowników wykonawcy, przy zastosowaniu profesjonalnego sprzętu oraz profesjonalnych środków czystości, 3)wykonawca gwarantuje, że materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do realizacji usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta, 4)zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił na swój koszt środki czyszczące i dezynfekcyjne niezbędne do utrzymania czystości (płyny, pasty, proszki do czyszczenia, płyn do mycia naczyń, itp.), środki czystości i higieny (papier toaletowy biały, ręczniki papierowe białe, dzielone, mydło w płynie, kostki zapachowe, zawieszki toaletowe, worki do koszy) oraz dysponował odpowiednim sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, 5)wykonawca zapewni jednolity ubiór (z czytelną nazwą firmy) wszystkim osobom wykonującym usługi sprzątania na terenie budynków zamawiającego, 6)wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zabezpieczenie pomieszczeń urzędu (pozamykanie okien, drzwi, wyłączenie światła, włączenie alarmu) od momentu pobrania kluczy od pracowników zamawiającego do czasu zamknięcia urzędu i uzbrojenia alarmu, 7)wykonawca ponosi odpowiedzialność za zachowanie w tajemnicy danych osobowych, wszelkich danych technicznych, organizacyjnych i innych dotyczących zamawiającego, powziętych w trakcie realizacji umowy, niezależnie od źródła i formy pozyskania tych informacji, 8)wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania usługi, oświadczeń podpisanych przez osoby wykonujące usługi sprzątania, w których zobowiązują się one do zachowania tajemnicy danych osobowych, do których mogą mieć dostęp w trakcie realizacji umowy. Za naruszenia przepisów w zakresie danych osobowych pełną odpowiedzialność ponosi wykonawca, 9) zamawiający wymaga zapewnienia co najmniej jednej osoby koordynującej (administratora) pracę zespołu osób sprzątających, która zapewni stały bieżący nadzór nad zespołem osób sprzątających oraz nad jakością wykonywanych prac objętych przedmiotem zamówienia. Administrator będzie wyposażony w telefon komórkowy oraz będzie upoważniony do kontaktowania się z zamawiającym w zakresie bieżących uwag, doboru sprzętu oraz środków czystości itp. Będzie on odpowiedzialny za przekazywanie zespołowi osób sprzątających uwag, zastrzeżeń i poleceń zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, 10)wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług do zapewnienia na terenie objętym umową należytego ładu, porządku, przestrzegania przepisów bhp i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. 11)Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych wykonawców do dokonania wizji lokalnej budynków objętych zakresem zamówienia, która będzie miała miejsce w dniu 18.11.2013r., o godzinie 9:00 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie, Rynek 27. Wizja zostanie przeprowadzona w obecności przedstawiciela zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- Impel Cleaning Sp. z o. o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120422,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123098,40
Oferta z najniższą ceną: 7154,91 / Oferta z najwyższą ceną: 227819,37
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Budowa ścieżek rowerowych w Jodłowniku i Wiatraczynie
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa ul. Nowowiejskiej od ul. Kościuszki do ul. Złotej "w Dzierżoniowie.
- Budowa wewnętrznej kanalizacji deszczowej - rozdział kanalizacji sanitarnej od deszczowej - w budynku Starostwa Powiatowego - Rynek 27, Dzierżoniów
- Wykonanie robót budowlanych związanych z budową boiska do gry w piłkę nożną i koszykówkę w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa boiska do gry przy ul. Brzegowej 129"
- Wyk. robót bud. polegających na modernizacji boisk sportowych przy SP nr3 w ramach zadania inwestycyjnego pn.:"Modernizacja kompleksu sportowego"Moje Boisko - ORLIK 2012" przy SP nr 3 w Dzierżoniowie"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z budową drogi wraz z oświetleniem ulicznym typu LED, na ul. Diamentowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa ul. Diamentowej w Dzierżoniowie".
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Koninie w II półroczu 2024
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.