Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-01-21
Ogłoszenie nr 570011847-N-2020 z dnia 21-01-2020 r.
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Przeglądy, konserwację usługi napraw awaryjnych demontażu i montażu systemów i urządzeń alarmowych (SiUA)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O PODWYKONAWSTWIE - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 14291704000000,
ul. Juzistek
2,
05-131
Zegrze, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
261883896, e-mail
jw4809.zp@ron.mil.pl, faks
261883868.
Adres strony internetowej (url): www.26wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
I.4) KOMUNIKACJA:
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
www.26wog.wp.mil.pl
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
pisemnie
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zegrzu; ul. Juzistek 2; 05-131 Zegrze
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem(URL):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo:
Przeglądy, konserwację usługi napraw awaryjnych demontażu i montażu systemów i urządzeń alarmowych (SiUA)
Numer referencyjny:PU/2/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowychZamówienie podzielone jest na części:
tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie zastrzega
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
17
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeglądach, konserwacji, naprawach awaryjnych oraz demontażu i montażu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemów Kontroli Dostępu (SKD) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) zwanych systemami i urządzeniami alarmowymi (SiUA) w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z przepisami: 1) Ustawy o ochronie osób i mienia, 2) Ustawy o ochronie informacji niejawnych, 3) Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej w sprawie szczegółowych zadań pełnomocników ochrony w zakresie ochrony informacji niejawnych w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych, Systemy i Urządzenia alarmowe powinny być konserwowane i naprawiane zgodnie z: 1) PN-EN 50131-1:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu część 1 wymagania systemowe, ogólne, podstawowe. 2) PN-50131-3 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu część centrale alarmowe. 3) PN-EN 50131-2-2:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu część 2-2 czujki sygnalizujące włamanie, pasywne czujki podczerwieni. 4) PN-EN 50131-2-4:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu część 2-4 dualne czujki pasywnej podczerwieni i mikrofalowe. 5) PN-EN 50131-2-3:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu część 2-3 czujki mikrofalowe. 6) PN-EN 50131-2-5:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu część 2-5 dualne czujki pasywne i ultradźwiękowe. 7) PN-EN 50131-2-6:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu część 2-6 czujki magnetyczne. 8) PN-EN 50131-5-3:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu część 5-3 systemy bezprzewodowe. 9) PN-EN 50131-6:2008 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu część 6 zasilacze. 10) PN-EN 50132:2002 Systemy alarmowe - systemy dozorowe CCTV. 11) PN-EN 50133:2002 Systemy alarmowe - systemy kontroli dostępu. 12) PN-EN 50134:2002 Systemy alarmowe osobiste. 13) PN-EN 50136:2002 Systemy alarmowe - urządzenia i systemy transmisji alarmu. 14) PN- EN 54 - 1: 1998 Systemy sygnalizacji pożarowej. 15) PN-EN ISO/IEC 17050-1 i 2 Deklaracja zgodności. 16) NO-04-A004 - Obiekty wojskowe - Systemy Alarmowe - część 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zestawieniem elementów SIUA zostanie udostępniony wyłącznie Wykonawcom zaproszonym do składania ofert i tylko w zakresie w jakim zostaną oni dopuszczeni do udziału w postępowaniu. 7.Zamawiający przewiduje w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonanie dwóch półrocznych przeglądów i konserwacji przy czym jeden (wskazany przez Zamawiającego) przegląd półroczny będzie poszerzony o zakres przeglądu rocznego. Terminy wykonania poszczególnych przeglądów i konserwacji dla każdej lokalizacji zostaną udostępnione Wykonawcom zaproszonym do udziału w postępowaniu, ale tylko w zakresie w jakim zostaną zaproszeni do złożenia oferty. 8.Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Pzp tj. wyrażonej w euro równowartość kwoty 428.000,00 Euro określonej jako próg dla zamówień w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa poniżej, którego nie stosuje się ustawy Pzp.
Krótki opis przedmiotu umowy o podwykonawstwo (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań): II.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówienia uzupełniającego, w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego odpowiednio dla części w przypadku gdy:
1)wprowadzone zostaną do eksploatacji przez Zamawiającego inne urządzenia, niż wymienione w Opisie przedmiotu zamówienia będącym załącznikiem do Istotnych Warunków Zamówienia dalej zwane IWZ - Zestawienie elementów SIUA lub zmianie ulegnie ich ilość lub w przypadku konieczności zlecenia usługi w ilości wyższej niż przewiduje umowa.
2)zmieni się system zaopatrywania jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 WOG.
3)postępowanie mające na celu wyłonienie kolejnego Wykonawcy, z przyczyn zależnych lub niezależnych od Zamawiającego nie zakończyło się udzieleniem zamówienia, w terminie umożliwiającym zachowanie ciągłości świadczenia usługi.
II.6) Główny Kod CPV: 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
nie
II.9) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
II.10) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
data zakończenia: 31/12/2020
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy mający siedzibę albo miejsce zamieszkania w innych państwach niż jedno z państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi Unia Europejska lub Rzeczpospolita Polska zawarła umowę międzynarodową dotyczącą tych zamówień
Przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z przepisami: 1) Ustawy o ochronie osób i mienia, 2) Ustawy o ochronie informacji niejawnych, 3) Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej w sprawie szczegółowych zadań pełnomocników ochrony w zakresie ochrony informacji niejawnych w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych,
Przewiduje się następujące wymagania dotyczące bezpieczeństwa dostaw związane z realizacja zamówienia::
Przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:
III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.2.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy posiadają:
- Aktualną koncesję MSWiA do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usługi ochrony osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego - podstawa prawna art. 15 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia i Instrukcja o ochronie obiektów wojskowych syg. Szt. Gen 1686/2017 Załącznik nr 6 w związku z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - (dotyczy wszystkich części);
- Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, co najmniej III stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli:
- Poufne lub wyższej - dotyczy części 7, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16;
wydane przez ABW lub SKW. W przypadku przedsiębiorców wykonujących działalność jednoosobowo posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzulach wskazanych powyżej odpowiednio dla części - podstawa prawna Ustawa o ochronie informacji niejawnych.
Informacje dodatkowe:
Uwaga 1!
W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy koncesję, o której mowa w ust. 1 pkt 3 ppkt a. pierwszy tiret powyżej będą posiadać wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie,
Uwaga 2!
W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 ppkt a. drugi tiret powyżej będzie posiadał Lider Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
III.2.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
? dla części nr 1 - 250 000,00 zł;
? dla części nr 2 - 10 000,00 zł;
? dla części nr 3 - 20 000,00 zł;
? dla części nr 4 - 5 000,00 zł;
? dla części nr 5 - 5 000,00 zł;
? dla części nr 6 - 150 000,00 zł;
? dla części nr 7 - 20 000,00 zł;
? dla części nr 8 - 50 000,00 zł;
? dla części nr 9 - 100 000,00 zł;
? dla części nr 10 - 20 000,00 zł;
? dla części nr 11 - 10 000,00 zł;
? dla części nr 12 - 100 000,00 zł;
? dla części nr 13 - 250 000,00 zł;
? dla części nr 14 - 100 000,00 zł;
? dla części nr 15 - 100 000,00 zł;
? dla części nr 16 - 50 000,00 zł;
? dla części nr 17 - 50 000,00 zł;
Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy.
Informacje dodatkowe:
Uwaga4!
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną cześć, wartość ubezpieczenia winna być nie mniejsza niż najwyższa wartość ze wszystkich części, na które Wykonawca składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Warunek może być spełniony przez jednego lub wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
III.2.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
c. zdolności technicznej lub zawodowej
? O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem co najmniej dwóch usług polegających na konserwacji, instalacji nowych systemów, modernizacji oraz naprawach Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemów Kontroli Dostępu (SKD), Systemów Telewizji Przemysłowej (STP, CCTV), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o wartości brutto nie mniejszej niż:
? dla części nr 1 - 250 000,00 zł;
? dla części nr 2 - 10 000,00 zł;
? dla części nr 3 - 20 000,00 zł;
? dla części nr 4 - 5 000,00 zł;
? dla części nr 5 - 5 000,00 zł;
? dla części nr 6 - 150 000,00 zł;
? dla części nr 7 - 20 000,00 zł;
? dla części nr 8 - 50 000,00 zł;
? dla części nr 9 - 100 000,00 zł;
? dla części nr 10 - 20 000,00 zł;
? dla części nr 11 - 10 000,00 zł;
? dla części nr 12 - 100 000,00 zł;
? dla części nr 13 - 250 000,00 zł;
? dla części nr 14 - 100 000,00 zł;
? dla części nr 15 - 100 000,00 zł;
? dla części nr 16 - 50 000,00 zł;
? dla części nr 17 - 50 000,00 zł;
wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 4 do Zaproszenia.
? W celu potwierdzenia zdolności zawodowych Wykonawca złoży stosowne Oświadczenie na temat personelu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do niniejszego Zaproszenia. Na podstawie Oświadczenia Zamawiający zbada czy Wykonawca spełnia wymagania dotyczące zdolności zawodowych. Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem umowy Wykonawca złożył wykaz pracowników według wzoru opracowanego przez Zamawiającego, który będzie stanowił Załącznik do umowy.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który deklaruję chęć złożenia oferty dysponował co najmniej 2 pracownikami posiadającym niżej wymienione uprawnienia:
Dotyczy Części: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10 i 17;
a) legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego zgodnie z zapisami Ustawy o ochronie osób i mienia,
b) Aktualne Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych zgodnie z zapisami Ustawy o ochronie informacji niejawnych,
c) Upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE" zgodnie z zapisami Ustawy o ochronie informacji niejawnych,
Dotyczy Części: 7, 9, 11, 12, 13, 14, 15 i 16;
a) posiadającymi legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego zgodnie z zapisami Ustawy o ochronie osób i mienia,
b) Aktualne Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych zgodnie z zapisami Ustawy o ochronie informacji niejawnych,
c) Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "POUFNE" zgodnie z zapisami Ustawy o ochronie informacji niejawnych;
oraz
d)Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych;
e)punktem obsługi dokumentów niejawnych;
Pozostałe informacje dotyczące wymaganej liczby pracowników niezbędnych do wykonania zamówienia w zależności od liczby części na jakie wykonawca zamierza złożyć swoją ofertę opisano w Zaproszeniu.
Zamawiający wymaga podania imion i nazwisk pracowników wykonawcy, osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe: Uwaga 5! * za usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w danej części, należy rozumieć usługę zrealizowaną w ramach jednej umowy, która swym zakresem obejmuje konserwację, instalację nowych systemów, modernizację oraz naprawy SSWiN, SKD, STP (CCTV), * w przypadku składania oferty na więcej niż jedna cześć, Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem usługi o wartości nie mniejszej niż najwyższa wartość przewidziana dla poszczególnych części, na które Wykonawca składa ofertę. Warunek może być spełniony przez jednego lub wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
III.3) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.3.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 131e ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 131e ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp:
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia (należy wypełnić w przypadku zaznaczenia odpowiedzi "tak"):
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. a ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. b ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. c ustawy Pzp) w tym:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3.3) Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od obowiązku wykluczenia z postępowania wykonawców:
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcjiIII.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP
III.5.1) Wykaz dokumentów i oświadczeń:
Celem potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ustawy Rozdziale IV ust 2 i 3, Wykonawca złoży wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: a. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Rozdziale IV ust. 2. b. odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie Rozdziału IV ust. 3
III.5.2) W zakresie wykazania spełniania przez podwykonawcę, o którym mowa w art. 131n ust. 2 ustawy Pzp, wymagań dotyczących realizacji części zamówienia należy przedłożyć:
12. Zamawiający, ze względu na szczególny charakter postępowania (ochrona obiektów wojskowych) zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych usług tj. Wykonawca musi wykonać siłami własnymi, bez udziału podwykonawców czynności obejmujące przeglądy, konserwacje, demontaż i montaż systemów i urządzeń Alarmowych (SiUA). 13. Wykonawca może powierzyć podwykonawcy wyłącznie czynności związane z naprawami awaryjnymi po dostarczeniu do Zamawiającego dokumentów dotyczących podwykonawcy w zakresie opisanym w ust. 14 poniżej. 14. Wykonawca może powierzyć, zgodnie z treścią złożonej oferty, wykonanie części zamówienia podwykonawcom pod warunkiem, że posiadają oni kwalifikacje do ich wykonania, nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale IV niniejszego Zaproszenia, w następującym zakresie: 1) Posiadają Aktualną koncesję MSWiA do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usługi ochrony osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego - podstawa prawna art. 15 ustawy o ochronie osób i mienia - dotyczy wszystkich części postępowania; 2) Posiadają ważne Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, co najmniej III stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli: ? Poufne lub wyższej - dotyczy części 7, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16. wydane przez ABW lub SKW. W przypadku przedsiębiorcy wykonującego działalność jednoosobowo, wymagane jest posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa potwierdzającego zdolność do ochrony informacji niejawnych, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzulach wskazanych powyżej odpowiednio dla części - podstawa prawna Ustawa o ochronie informacji niejawnych. 3) Dysponuje pracownikami spełniającymi minimalne wymagania określone w Rozdziale IV niniejszego Zaproszenia ust. 1 pkt 3, ppkt c, drugie tiret odpowiednio dla części. W celu potwierdzenia zdolności zawodowej podwykonawcy Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przedstawi oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Zaproszenia. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie obowiązany do dostarczenia wykazu pracowników skierowanych do wykonania przedmiotu zamówienia według załącznika przygotowanego przez Zamawiającego, który będzie stanowił Załącznik do umowy - (nie dotyczy przedsiębiorców wykonujących działalność jednoosobowo).
III.5.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy Pzp, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy przedłożyć:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.6.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Aktualną koncesję MSWiA do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usługi ochrony osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego - (dotyczy wszystkich części w zakresie Wykonawcy i Podwykonawcy), 2. Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, co najmniej III stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli: ? Poufne lub wyższej - dotyczy części 7, 9, 11, 12, 13, 14, 15 i 16; wydane przez ABW lub SKW. W przypadku przedsiębiorcy wykonującego działalność jednoosobowo, posiadającego poświadczenie bezpieczeństwa potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzulach wskazanych powyżej odpowiednio dla części (dotyczy Wykonawcy i Podwykonawcy). 3. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale IV ust.1 pkt 3) ppkt b niniejszego Zaproszenia odpowiednio dla Części (dotyczy Wykonawcy). 4. Oświadczenie na temat personelu przygotowane zgodnie z Załącznikiem nr 4. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy imienny wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem przygotowanym przez Zamawiającego, który będzie stanowił załącznik do umowy (dotyczy Wykonawcy i Podwykonawcy). 5. Oświadczenie na temat posiadania narzędzi przygotowane zgodnie z Załącznikiem nr 5
III.6.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.8) INNE DOKUMENTY
Pełnomocnictwo
III.9) Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla zakładów pracy chronionej oraz wykonawców, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, u których
% (nie mniej niż 30%) pracowników stanowią osoby o których mowa w art. 22 ust. 2a ustawy Pzp:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy zaproszeni do składania ofert (II etap) zabezpieczyli oferty wadium w wysokości:
1) Dla Części 1 - 4.400,00 zł. (słownie: cztery tysiące czterysta złotych, 00/100),
2) Dla Części 2 - 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych, 00/100),
3) Dla Części 3 - 400,00 zł. (słownie: czterysta złotych, 00/100),
4) Dla Części 4 - 150,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt złotych, 00/100),
5) Dla Części 5 - 200,00 zł. (słownie: dwieście złotych, 00/100),
6) Dla Części 6 - 2.700,00 zł. (słownie: dwa tysiące siedemset złotych, 00/100),
7) Dla Części 7 - 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych, 00/100),
8) Dla Części 8 - 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych, 00/100),
9) Dla Części 9 - 2.200,00 zł. (słownie: dwa tysiące dwieście złotych, 00/100),
10) Dla Części 10 - 400,00 zł. (słownie: czterysta złotych, 00/100),
11) Dla Części 11 - 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych, 00/100),
12) Dla Części 12 - 2.400,00 zł. (słownie: dwa tysiące czterysta złotych, 00/100),
13) Dla Części 13 - 4.400,00 zł. (słownie: cztery tysiące czterysta złotych, 00/100),
14) Dla Części 14 - 2.500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych, 00/100),
15) Dla Części 15 - 2.300,00 zł. (słownie: dwa tysiące trzysta złotych, 00/100),
16) Dla Części 16 - 900,00 zł. (słownie: dziewięćset złotych, 00/100),
17) Dla Części 17 - 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych, 00/100),
2. Wykonawca składając ofertę na dwie lub więcej części zabezpiecza ofertę wadium w wysokości stanowiącej sumę wartości wadiów wskazanych przez Zamawiającego dla poszczególnych części, na które składa swoją ofertę.
3. Wadium można wnieść w jednej z następujących form:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego
Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000 odpowiednio z dopiskiem:
"Przetarg ograniczony na świadczenie usług przeglądów, konserwacji, napraw awaryjnych, demontażu i montażu systemów i urządzeń alarmowych (SiUA) w Części ........................ - PU/2/2020 i NIP Wykonawcy".
1) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
2) Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającego pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w Istotnych Warunkach Zamówienia.
3) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.
4) Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5) W przypadku braku wniesienia wadium lub wniesienia go nieskutecznie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni odpowiednio do składania ofert, do składania ofert wstępnych lub do udziału w dialogu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)
Liczba wykonawców 5
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu:
1. Zamawiający, do udziału w postępowaniu zaprosi Wykonawców, którzy spełniają łącznie dwie przesłanki:
1) spełniają warunki udziału w postępowaniu
2) potwierdzili brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale IV Zaproszenia.
2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i wypełnili przesłanki, o których mowa w ust 1, nie przekroczy 5 - Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców do udziału w postępowaniu lub w jego poszczególnych częściach.
3. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i wypełnili przesłanki, o których mowa w ust 1, będzie większa od 5 - zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców do udziału w postępowaniu lub w jego poszczególnych częściach.
nie
IV.1.6 Przewidziane jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek unieważnienia postępowania, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 i 1a ustawy Pzp
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena za konserwację | 50 |
Cena za 1rbh naprawy | 30 |
Termin gwarancji na wykonanie naprawy i wymianę urządzenia | 20 |
IV.2.2) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
nie
IV.3) NEGOCJACJE Z OGŁOSZENIEM I DIALOG KONKURENCYJNY
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian i ich charakter wraz z warunkami ich wprowadzenia szczegółowo opisano w IWZ.
Przedział wartości obejmujących minimalny i maksymalny procent wartości umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, który ma być przedmiotem umowy o podwykonawstwo
IV.7) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.7.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
30/01/2020 godzina: 10:00,
Obowiązek przekazywania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.7.3) Informacje dodatkowe:1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania Zaproszenia do składania ofert. 2. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania IWZ (unieważnienia postępowania). 3. Zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art.66 Kodeksu cywilnego
ZAŁĄCZNIK I
INFORMACJE DOYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 |
||
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeglądach, konserwacji, naprawach awaryjnych oraz demontażu i montażu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemów Kontroli Dostępu (SKD) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) zwanych systemami i urządzeniami alarmowymi (SiUA) w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2020 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE: |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 |
||
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeglądach, konserwacji, naprawach awaryjnych oraz demontażu i montażu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemów Kontroli Dostępu (SKD) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) zwanych systemami i urządzeniami alarmowymi (SiUA) w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2020 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE: |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 |
||
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeglądach, konserwacji, naprawach awaryjnych oraz demontażu i montażu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemów Kontroli Dostępu (SKD) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) zwanych systemami i urządzeniami alarmowymi (SiUA) w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2020 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE: |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 |
||
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeglądach, konserwacji, naprawach awaryjnych oraz demontażu i montażu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemów Kontroli Dostępu (SKD) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) zwanych systemami i urządzeniami alarmowymi (SiUA) w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2020 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE: |
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część 5 |
||
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeglądach, konserwacji, naprawach awaryjnych oraz demontażu i montażu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemów Kontroli Dostępu (SKD) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) zwanych systemami i urządzeniami alarmowymi (SiUA) w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2020 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE: |
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część 6 |
||
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeglądach, konserwacji, naprawach awaryjnych oraz demontażu i montażu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemów Kontroli Dostępu (SKD) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) zwanych systemami i urządzeniami alarmowymi (SiUA) w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2020 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE: |
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część 7 |
||
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeglądach, konserwacji, naprawach awaryjnych oraz demontażu i montażu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemów Kontroli Dostępu (SKD) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) zwanych systemami i urządzeniami alarmowymi (SiUA) w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2020 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE: |
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część 8 |
||
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeglądach, konserwacji, naprawach awaryjnych oraz demontażu i montażu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemów Kontroli Dostępu (SKD) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) zwanych systemami i urządzeniami alarmowymi (SiUA) w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2020 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE: |
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Część 9 |
||
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeglądach, konserwacji, naprawach awaryjnych oraz demontażu i montażu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemów Kontroli Dostępu (SKD) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) zwanych systemami i urządzeniami alarmowymi (SiUA) w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2020 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE: |
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Część 10 |
||
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeglądach, konserwacji, naprawach awaryjnych oraz demontażu i montażu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemów Kontroli Dostępu (SKD) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) zwanych systemami i urządzeniami alarmowymi (SiUA) w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2020 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE: |
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Część 11 |
||
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeglądach, konserwacji, naprawach awaryjnych oraz demontażu i montażu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemów Kontroli Dostępu (SKD) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) zwanych systemami i urządzeniami alarmowymi (SiUA) w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2020 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE: |
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Część 12 |
||
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeglądach, konserwacji, naprawach awaryjnych oraz demontażu i montażu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemów Kontroli Dostępu (SKD) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) zwanych systemami i urządzeniami alarmowymi (SiUA) w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2020 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE: |
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Część 13 |
||
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeglądach, konserwacji, naprawach awaryjnych oraz demontażu i montażu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemów Kontroli Dostępu (SKD) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) zwanych systemami i urządzeniami alarmowymi (SiUA) w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2020 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE: |
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Część 14 |
||
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeglądach, konserwacji, naprawach awaryjnych oraz demontażu i montażu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemów Kontroli Dostępu (SKD) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) zwanych systemami i urządzeniami alarmowymi (SiUA) w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2020 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE: |
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Część 15 |
||
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeglądach, konserwacji, naprawach awaryjnych oraz demontażu i montażu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemów Kontroli Dostępu (SKD) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) zwanych systemami i urządzeniami alarmowymi (SiUA) w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2020 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE: |
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Część 16 |
||
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeglądach, konserwacji, naprawach awaryjnych oraz demontażu i montażu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemów Kontroli Dostępu (SKD) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) zwanych systemami i urządzeniami alarmowymi (SiUA) w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2020 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE: |
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Część 17 |
||
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeglądach, konserwacji, naprawach awaryjnych oraz demontażu i montażu Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemów Kontroli Dostępu (SKD) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) zwanych systemami i urządzeniami alarmowymi (SiUA) w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu.
Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2020 5) Kryteria oceny ofert:
6) INFORMACJE DODATKOWE: |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.