Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-02-19
Ogłoszenie nr 570032448-N-2019 z dnia 19-02-2019 r.
Służba Kontrwywiadu Wojskowego: Robota budowlana "Remont oświetlenia zewnętrznego w Skierniewicach"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O PODWYKONAWSTWIE - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Służba Kontrwywiadu Wojskowego, Krajowy numer identyfikacyjny 14067959800000,
ul. ul. Wojciecha Oczki
1,
02-007
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
261 846 131, 261 841 119, e-mail
zamowienia@skw.gov.pl, faks
261 841 377, 261 841 203.
Adres strony internetowej (url): www.skw.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.skw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.4) KOMUNIKACJA:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.skw.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Biuro Administracyjne SKW, Zamówienia Publiczne, 02-008 Warszawa, ul. Koszykowa 82
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
pisemnie
Biuro Administracyjne SKW, Zamówienia Publiczne, 02-008 Warszawa, ul. Koszykowa 82
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem(URL):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo:
Robota budowlana "Remont oświetlenia zewnętrznego w Skierniewicach"
Numer referencyjny:ZP-02-SKW-2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowychZamówienie podzielone jest na części:
nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Przedmiotem zamówienia jest remont oświetlenia zewnętrznego w Skierniewicach. Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych w branży elektrycznej, w tym roboty instalacyjne elektryczne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w "Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót", "Projekcie wykonawczym" oraz w "Przedmiarach robót". Zamówienie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o maksymalnej klauzuli ZASTRZEŻONE, na etapie realizacji umowy. Mechaniczne kopanie rowów dla kabli o głębokości do 0,8 w gruncie kat. III - IV (około 709 metrów). Ręczne kopanie rowów dla kabli o głębokości do 0,8 metrów w gruncie kat. III (około 1064metrów. Wymiana kabli oświetleniowych na odcinku około 1773 metry. Demontaż betonowych systemów oświetleniowych o masie do 300 kg i wysokości 11 metrów - w ilości około 35 szt.Montaż aluminiowych słupów oświetleniowych o wysokości 9 metrów wraz z wysięgnikami - w ilości około 32 szt. Układanie rur z tworzyw sztucznych (rura RPP 110 x 5,0) - około 1474 metrów. Nasadzenie zieleni w ilości około 5 szt. Odtworzenie nawierzchni trawiastej - około 169 metrów. Odtworzenie nawierzchni betonowej - około 45 metrów. Montaż studni betonowych SK-1 w ilości około 37 szt. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej. Badanie rezystancji izolacji wykonanej instalacji elektrycznej oraz pomiar skuteczności zerowania.
Krótki opis przedmiotu umowy o podwykonawstwo (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań): II.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
nie
II.6) Główny Kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0
II.7) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia:Wartość bez VAT: 565098.98
Waluta: PLN
II.8) Dopuszcza się złożenia oferty wariantowej:
nie
II.9) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
II.10) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 5
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy mający siedzibę albo miejsce zamieszkania w innych państwach niż jedno z państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi Unia Europejska lub Rzeczpospolita Polska zawarła umowę międzynarodową dotyczącą tych zamówień
Przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, iż posiada zdolność ochrony informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub wyższej, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 412 z późn. zm.). Pracownicy muszą posiadać uprawnienia zgodnie z pkt III.2.3 lit. b) i lit. c)niniejszego ogłoszenia. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia lub jego części Podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby wszyscy pracownicy Podwykonawcy biorący udział w realizacji zamówienia posiadali zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 412 z późn. zm.) uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - "ZASTRZEŻONE", W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga, aby: - lider Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie prowadził sprawy związane z ochroną informacji niejawnych oraz zatrudnieniem podwykonawców. - co najmniej jeden z Wykonawców posiadał uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, zgodnie z art. 54 ust. 10 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, UWAGA: każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca, którego pracownicy będą brali udział w realizacji zamówienia muszą posiadać uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, zgodnie z art. 54 ust. 10 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
Przewiduje się następujące wymagania dotyczące bezpieczeństwa dostaw związane z realizacja zamówienia::
Przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:
Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom oraz podania nazw (firm) podwykonawców wraz z przedmiotem umów o podwykonawstwo, dla których są oni proponowani, zgodnie z art. 131g ust. 3 pkt. 1) ustawy. W tym celu Wykonawca składa wraz z Formularzem ofertowym wypełniony druk oświadczenia o podwykonawcach, zgodnie ze wzorem określonym w Formularzu ofertowym - dotyczy Wykonawców zaproszonych do składania ofert. (UWAGA: oświadczenia tego nie wypełniają Wykonawcy realizujący zamówienie samodzielnie). Zamawiający, na podstawie art. 131g ust. 3 pkt. 2) ustawy, zobowiązuje Wykonawców do niezwłocznego informowania o wszelkich zmianach dotyczących podwykonawców, które wystąpią w trakcie wykonywania zamówienia. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania jakiejkolwiek części zamówienia przez Wykonawcę. Ponadto w celu zapewnienia bezpieczeństwa informacji niejawnych, na podstawie art. 131g ust. 1 ustawy, Wykonawcę (i podwykonawcę) zobowiązuje się w szczególności: a) do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu lub z którymi zapozna się w trakcie realizacji zamówienia i po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych; b) do uzyskania zobowiązania podwykonawcy, któremu zleci podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia, do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych znajdujących się w jego posiadaniu, zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych; c) do bezzwłocznego dostarczenia informacji dotyczących nowych podwykonawców, w tym podania ich nazwy (firmy) i siedziby oraz danych, które umożliwiają Zamawiającemu stwierdzenie, że każdy z nich posiada kwalifikacje wymagane do zachowania poufnego charakteru informacji niejawnych, do których mają dostęp lub które zostaną wytworzone w związku z wykonywaniem umowy o podwykonawstwo. Zamawiający zastrzega sobie prawo zweryfikowania lub odsunięcia pracowników Wykonawcy, którzy mają brać udział w realizacji zamówienia, zarówno na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jak również na etapie realizacji umowy, jeżeli wymaga tego ochrona podstawowych interesów bezpieczeństwa państwa albo jest to konieczne w celu podniesienia bezpieczeństwa realizowanych zamówień.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.2.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają w szczególności następujące warunki: a) wykażą, że jako strona umowy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 50 000,00 zł brutto obejmującą swoim zakresem wykonanie lub przebudowę lub remont elektrycznej lub teletechnicznej trasy kablowej układanej w ziemi o długości minimum 500 m na trasie której zlokalizowanych było minimum 10 studzienek teletechnicznych lub elektrycznych i że została ona wykonana należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. b) wykażą, że dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj. minimum: 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży elektrycznej, posiadającą: - zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290), uprawnienia w odpowiedniej specjalności i przynależącą do odpowiedniej izby zawodowej, potwierdzone: o wpisem, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt. 3 lit. a ustawy Prawo budowlane; o wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności; - zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 z póżn. zm.) uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - "ZASTRZEŻONE", UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca dysponuje personelem kierowniczym spoza terytorium RP, osoby te muszą: - posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży w kraju zamieszkania tych osób, - posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65); c) oświadczą, że dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj. minimum: - 3 osobami o kwalifikacjach zawodowych - elektryk; - 4 osobami o kwalifikacjach zawodowych - ogólno - budowlanych; o posiadającymi zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 412 z późn. zm.) uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - "ZASTRZEŻONE", o zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) zatrudnionymi przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę.
Zamawiający wymaga podania imion i nazwisk pracowników wykonawcy, osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
III.3) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.3.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 131e ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 131e ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp:
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia (należy wypełnić w przypadku zaznaczenia odpowiedzi "tak"):
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. c ustawy Pzp) w tym:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określone w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 3 ustawy Pzp)
III.3.3) Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od obowiązku wykluczenia z postępowania wykonawców:
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcjitak
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP
III.5.1) Wykaz dokumentów i oświadczeń:
III.5.2) W zakresie wykazania spełniania przez podwykonawcę, o którym mowa w art. 131n ust. 2 ustawy Pzp, wymagań dotyczących realizacji części zamówienia należy przedłożyć:
III.5.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy Pzp, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy przedłożyć:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.6.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający, zgodnie z art. 131e ust. 2a w związku z art. 131e ust. 2 ustawy, oprócz oświadczenia wstępnego, żąda nw. oświadczeń i dokumentów wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia. - w zakresie wykazania zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 50 000,00 zł brutto obejmującą swoim zakresem wykonanie lub przebudowę lub remont elektrycznej lub teletechnicznej trasy kablowej układanej w ziemi o długości minimum 500 m na trasie której zlokalizowanych było minimum 10 studzienek teletechnicznych lub elektrycznych i dowody, ze robota ta została wykonana należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowody te muszą być wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, obejmujący minimum: 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży elektrycznej, Posiadającą: - zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290), uprawnienia w odpowiedniej specjalności i przynależącą do odpowiedniej izby zawodowej, - zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 z późn. zm.) uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli przynajmniej - "ZASTRZEŻONE".
III.6.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający, zgodnie z art. 131e ust. 2a w związku z art. 131e ust. 2 ustawy oraz na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy, żąda (wzywa do złożenia) nw. oświadczeń i dokumentów wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w celu wykazania spełnienia - kryteriów selekcji. a) wykaz robót budowlanych wykonanych samodzielnie przez Wykonawcę nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zawierających jak najwięcej robot budowlanych o wartości min. 50 000,00 zł brutto obejmujących swoim zakresem wykonanie lub przebudowę lub remont elektrycznej lub teletechnicznej trasy kablowej układanej w ziemi o długości minimum 500 m na trasie której zlokalizowanych było minimum 10 studzienek teletechnicznych lub elektrycznych i dowody, że te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowody te muszą być wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane
III.7) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.9) Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla zakładów pracy chronionej oraz wykonawców, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, u których
% (nie mniej niż 30%) pracowników stanowią osoby o których mowa w art. 22 ust. 2a ustawy Pzp:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni odpowiednio do składania ofert, do składania ofert wstępnych lub do udziału w dialogu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)
Liczba wykonawców 5
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu:
1) W celu wyłonienia Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert Zamawiający przyzna Wykonawcy 1 pkt. za każdą robotę budowlaną, spełniającą wymagania określone w pkt. III.2.3 lit. a) niniejszego ogłoszenia, wykonaną samodzielnie przez Wykonawcę. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, punkty będą naliczane wg wykazanego doświadczenia każdego z nich z osobna i otrzymają oni tyle punktów ile uzyska ten spośród nich, który wykaże najwięcej punktowanych robót budowlanych czyli ten, który wykaże się największym doświadczeniem. 3) Zamawiający nie będzie punktował wskazanych robót budowlanych spełniających wymagania określone w pkt. III.2.3 lit. a) niniejszego ogłoszenia, na które powołał się Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy i udowodnił Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Tak więc w przypadku wykazania przez Wykonawcę: - tylko robót budowlanych spełniających wymagania określone w pkt. III.2.3 lit. a) niniejszego ogłoszenia, realizowanych przez inne podmioty, na które powołał się Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, przyznając jednak temu Wykonawcy 0 pkt. 4) W przypadku gdy na ostatniej pozycji, dwóm lub więcej Wykonawcom zostanie przyznana ta sama liczba punktów, Zamawiający w pierwszej kolejności wybierze spośród nich Wykonawcę kierując się w kolejności następującymi kryteriami: - w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie, którzy łącznie wykonali więcej punktowanych zamówień, - w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie i Wykonawcy ubiegającego się samodzielnie, Wykonawców którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia wspólnie, o ile łącznie wykonali więcej robót spełniających wymagania określone w pkt. III.2.3 lit. a) niniejszego ogłoszenia, niż Wykonawca ubiegający się samodzielnie, - którego wartość roboty budowlanej spełniającej wymagania określone w pkt. III.2.3 lit. a) niniejszego ogłoszenia o najwyższej wartości, będzie wyższa. Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert - 5. Na potwierdzenia spełniania kryteriów selekcji Zamawiający skorzystał z art. 26 ust. 2f ustawy na etapie ogłoszenia. 5) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza lub równa liczbie określonej w ogłoszeniu (liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert), Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców bez przyznawania im punktów.
(dotyczy negocjacji z ogłoszeniem oraz dialogu konkurencyjnego)
nie
IV.1.5 Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek odrzucenia ofert, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp
tak
Określenie przesłanek odrzucenia ofert:
Oferty mogą być złożone jedynie po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Zgodnie z art. 131l ust. 1 pkt. 1 ustawy Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który po zaproszeniu do skłania ofert nie odbył wizji lokalnej.
IV.1.6 Przewidziane jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek unieważnienia postępowania, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 i 1a ustawy Pzp
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
IV.2.2) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
nie
IV.3) NEGOCJACJE Z OGŁOSZENIEM I DIALOG KONKURENCYJNY
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest w przypadku: 1) zmian terminu wykonania umowy, na wniosek Wykonawcy w następujących przypadkach: a) opóźnienia związanego z przekazaniem terenu budowy lub dokonaniem odbioru końcowego robót spowodowanego przez Zamawiającego, b) jakichkolwiek opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych przez osoby i podmioty trzecie, jeżeli te opóźnienia nie są wynikiem działania lub zaniechania działania Wykonawcy, c) jeżeli wystąpiła konieczność przeprowadzenia zamówień dodatkowych wpływających na dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, szczególnie w następstwie okoliczności, których w normalnych warunkach Zamawiający nie mógł przewidzieć, d) wstrzymania robót lub wystąpienia przerw w pracach z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, e) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z terminem określonym w umowie - dopuszcza się zmianę terminu końcowego realizacji, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności, f) zaistnienia warunków atmosferycznych wykluczających prawidłowe technologicznie wykonanie prac, po akceptacji wniosku przez Zamawiającego, g) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie w jakim mogą one wpłynąć na terminowość realizacji umowy, 2) dokonania przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej, zatwierdzonych przez Projektanta, postanowienia zawartej umowy ulegną zmianie w celu dostosowania obowiązków Wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu umowy do zgodności z aktualną dokumentacją projektową. 3) Wykonawca może samodzielnie zgłaszać Zamawiającemu propozycje zmian w dokumentacji projektowej. Zgłoszenie powinno nastąpić w formie pisemnej, z opisem proponowanej zmiany oraz podaniem wyliczenia ekonomicznych korzyści i uzasadnienia technicznego dla jej wprowadzenia oraz wynikających z tego technicznych korzyści dla Zamawiającego. Jakiekolwiek proponowane przez Wykonawcę zmiany w dokumentacji projektowej wymagają dla swej ważności pozytywnej oceny Projektanta i akceptacji przez Zamawiającego. W przypadku uzyskania takiej akceptacji postanowienia zawartej umowy ulegną zmianie w celu dostosowania obowiązków Wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu umowy do zgodności z aktualną dokumentacją projektową. 4) zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, z tym, że koszty wynikające z ww. zmian strony ponoszą w równych częściach.
Przedział wartości obejmujących minimalny i maksymalny procent wartości umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, który ma być przedmiotem umowy o podwykonawstwo
IV.7) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.7.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
28/02/2019 godzina: 11:00,
Obowiązek przekazywania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
tak
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski IV.7.2) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.7.3) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Budowa oświetlenia drogowego w m. Pieszcz
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Przebudowa budynku pod potrzeby Samorządowego Centrum Kulturalno-Społecznego w Jabłonnie Lackiej
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.