eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzeprowadzenie kampanii reklamowej Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (2) Postępowanie nr 10/MSN/PN/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-15

Warszawa: Przeprowadzenie kampanii reklamowej Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (2) Postępowanie nr 10/MSN/PN/2013
Numer ogłoszenia: 57019 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie , ul. Pańska 3, 00-124 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 596 40 32, 596 40 00, faks 022 596 40 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.artmuseum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Muzeum/inne instytucje kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii reklamowej Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (2) Postępowanie nr 10/MSN/PN/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii reklamowej dla Muzeum sztuki Nowoczesnej w Warszawie składająca się z dwóch odrębnych części. 1 cześć to: Emisja spotów reklamowych 2 cześć to:Druk i ekspozycja plakatów w centrum Warszawy (dzielnica Warszawa Śródmieście).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie Zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 zamówienie uzupełniające będzie polegało na rozszerzeniu podstawowego przedmiotu zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium w niniejszym postepowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu kampanii reklamowej o wartości co najmniej 15.000 zł brutto dla każdej oraz załączeniem dowodów że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga, aby oferta wykonawcy zawierała: 1)wypełniony Formularz Ofertowy - Załącznik nr 2, 2)dokumenty opisane w pkt V niniejszej SIWZ; 3)W przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik wymagane jest pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej notarialnie. 4)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. ( Jeśli zachodzi sytuacja wynikająca z przepisu 26 ust 2b); 5)Wykonawca składa opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części w której składa ofertę.. - Załącznik nr 7 i/lub8. Informacja dla podmiotów zagranicznych: Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się powyższego dokumentu Wykonawca zastępuje go dokumentem zawierającym zaświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego albo gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Zamawiający w związku z brzmieniem art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. przewiduje następujące zmiany możliwe do wprowadzenia w umowie na wymienionych poniżej warunkach: a)Zmiana terminu wykonania usług w przypadku konieczności uwzględnienia w ich wykonywaniu zmian prawa, decyzji administracyjnych lub innych niezależnych od Stron okoliczności, jeżeli w chwili zawierania Umowy nie można ich przewidzieć, b)Zmiany miejsca świadczenia usług, o ile strony umowy wyrażą na to zgodę, a Zamawiający nie poniesie z tego tytułu dodatkowych kosztów. c)Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w zakresie zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy; d)Ponadto zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku: i)wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, (np. zmiana terminu); ii)zmiany obowiązującej stawki VAT;. iii)wydłużenie okresu rękojmi o dowolny okres. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia wraz z proporcjonalnym ograniczeniem wynagrodzenia wykonawcy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.artmuseum.pl/zamowieniapubliczne.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3 - recepcja Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 15:00, miejsce: 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3 - recepcja Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Emisja spotów reklamowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Emisja spotów reklamowych na ekranie o formacie minimum 2,5 m x1,5m na następujących 10 stacjach Metra Warszawskiego: Centrum, Świętokrzyska, Ratusz Arsenał, Dworzec Gdański, Politechnika, Pole Mokotowskie, Wilanowska, Marymont, Imielin, Natolin.W ramach tej części zamówienia obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie w ciągu 20 dni roboczych, (tj z wyłączeniem sobót i niedziel) emisji spotów reklamowych o długości 15 sekund, emitowanych 11 razy w ciągu godziny na co najmniej 9 godzin w ciągu dnia, każdego dnia roboczego. Cena składanej oferty ma obejmować koszt emisji spotów bez kosztów produkcji spotu reklamowego. Koszt produkcji pokrywa Zamawiający. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w terminie do 14 dni od podpisania umowy gotowy do emisji spot reklamowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk i ekspozycja plakatów w centrum Warszawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk i ekspozycja plakatów w centrum warszawy ( dzielnica Warszawa Śródmieście). w ramach tej części zamówienia obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie dwutygodniowej kampanii reklamowej obejmującej druk i ekspozycje plakatów na 24 nośnikach reklamowych. wymagania szczegółowe: nośniki to słupy wolno stojące typu Traffic, oklejane w całości plakatem zleceniodawcy Rozmiar plakatu nie mniejszy niż 142 cm x 202 cm. - w lokalizacji wyznaczonej przez kwadrat ulic: Andersa/Muranowska, Solec, al. niepodległości/ nowowiejska, Solidarności/ Towarowa, al. Jana Pawła II/Nowolipki. Cena składanej oferty ma obejmować koszt ekspozycji plakatów wraz z kosztem produkcji plakatów, ale bez kosztu projektu plakatu. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w terminie do 14 dni od podpisania umowy materiał gotowy do druku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.