Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-15
Biskupiec: organizacja i przeprowadzenie warsztatów-szkoleń oraz poradnictwa psychologicznego i zawodowego na rzecz 42 osób bezrobotnych, oraz 10 osób niepełnosprawnych nieaktywnych zawodowo
Numer ogłoszenia: 57027 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Niepodległości 3, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7152260, 7152513, faks 89 7152260.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MOPS.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja i przeprowadzenie warsztatów-szkoleń oraz poradnictwa psychologicznego i zawodowego na rzecz 42 osób bezrobotnych, oraz 10 osób niepełnosprawnych nieaktywnych zawodowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie warsztatów-szkoleń oraz poradnictwa psychologicznego i zawodowego na rzecz 42 osób bezrobotnych, oraz 10 osób niepełnosprawnych nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej i korzystających z pomocy społecznej, w ramach projektu systemowego Wyrównywanie szans w dostępie do zatrudnienia, realizowanego w gminie Biskupiec przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek na wszytkie części za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży potwierdzony za zgodność z oryginałem wpis instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawanych przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
) dla części I: jednym wykładowcą ( wykształcenie wyższe o kierunku psychologia, socjologia, tytuł trenera grupowego umiejętności psychologicznych ) z minimum 2 letnim doświadczeniem w realizacji tego typu zajęć dla osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym 2) dla części II: jednym doradcą-ekspertem ( wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie doradztwa zawodowego lub licencja doradcy zawodowego) oraz minimum 2 letnie doświadczenie w realizacji tego typu zajęć dla osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym, 3) dla części III: jednym ekspertem-wykładowcą ( wykształcenie wyższe prawnicze oraz minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć dla osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym), 4) dla części IV: jednym wykładowcą-z minimum 2 letnim doświadczeniem w pracy w sektorze ekonomii społecznej z załączeniem dokumentów, certyfikatów potwierdzających specjalistyczną wiedzę w zakresie ekonomii społecznej dla osób bezrobotnych zagrożonych wykluczeniem społecznym, 5) dla części V: jednym terapeutą zajęciowy z uprawnieniami do prawidłowego wykonania zadania oraz minimum roczne doświadczenie w realizacji tego typu zajęć dla osób niepełnosprawnych zagrożonych wykluczeniem społecznym. 6) dla części VI: jednym fizjoterapeutą z uprawnieniami do prawidłowego wykonania zadania oraz minimum roczne doświadczenie w realizacji tego typu zajęć dla osób niepełnosprawnych zagrożonych wykluczeniem społecznym. 7) Od części VII do IX włącznie: minimum jednym opiekunem oraz kadrą z wykształceniem i przygotowaniem kierunkowym w zakresie zagadnień realizowanych w zamówieniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu oceny warunków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób uczestniczących w szkoleniach-warsztatach, w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających 1.niemożność przeprowadzenia szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednak nie więcej niż o 20%. 2.zmiana terminu realizacji
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://barczewo.bip.net.pl/?c=220
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Adres: 11-300 Biskupiec, ul. Niepodległości 3
Tel.: 89 715 25 13, fax: 89 715 22 60.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 11-300 Biskupiec, ul. Niepodległości 3 pokój nr 2-sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Wyrównywanie szans w dostępie do zatrudnienia, realizowany w Gminie BIskupiec w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
więcej: przetargi w Biskupcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2025.
- Usługa pełnienia funkcji doradcy zawodowego- koordynatora na szczeblu powiatowym dla Powiatu Malborskiego w projekcie pn. "Zostań Zawodowcem 2."
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO OBIEKTÓW SPORTOWO - REKREACYJNYCH DLA PRACOWNIKÓW WAT
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- "Zatrudnienie specjalistów w ramach projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów - powtórka II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.