eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaPrzetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych dla projektu "Modernizacja budynku Caritas Diecezji ¦widnickiej na dom samotnej matki "Promyk" w Pieszycach"

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-06-08



Og³oszenie nr 570565-N-2018 z dnia 2018-06-08 r.

Caritas Diecezji ¦widnickiej: Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych dla projektu "Modernizacja budynku Caritas Diecezji ¦widnickiej na dom samotnej matki "Promyk" w Pieszycach"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie nieobowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolno¶l±skiego na lata 2014-2020

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Caritas Diecezji ¦widnickiej, krajowy numer identyfikacyjny 891534450, ul. Westerplatte  4-6 , 58-100  ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 074 851 25 04, e-mail swidnica@caritas.pl, sdorozik@caritas.pl, faks 074 / 851 25 04.
Adres strony internetowej (URL): www.swidnica.caritas.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Ko¶cielna osoba prawna- Ko¶ció³ Katolicki

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.swidnica.caritas.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.swidnica.caritas.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w SIWZ rozdz. X
Adres:
Caritas Diecezji ¦widnickiej ul. Westerplatte 4-6, 58-100 ¦widnica


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych dla projektu "Modernizacja budynku Caritas Diecezji ¦widnickiej na dom samotnej matki "Promyk" w Pieszycach"
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest "Modernizacja budynku Caritas Diecezji ¦widnickiej na dom samotnej matki "Promyk" w Pieszycach" polegaj±ca na przebudowie budynku zgodnie z projektem budowlanym i za¶wiadczeniem Starosty Dzier¿oniowskiego. Projekt wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolno¶l±skiego na lata 2014-2020. 2.1. Zakres prac przewidziany zamówieniem obejmuje: I. Planowane do wykonania roboty budowlane poszczególnych bran¿: I - Roboty zewnêtrzne: 1. Elewacja -termoizolacja z wypraw± tynkarsk± (zewnêtrzn±). 2. Izolacje przeciwwilgociowe ¶cian piwnic. 3. Dach - zabezpieczenie antykorozyjne po³aci dachu, izolacja termiczna, obróbki blacharskie. 4. Wymiana stolarki okiennej. 5. Roboty towarzysz±ce - zagospodarowanie terenu, ogrodzenie. II - 1) ROBOTY WEWNÊTRZNE: 1. Roboty rozbiórkowe. 2. Posadzki. 3. Roboty tynkarskie. 4. Roboty malarskie 2) ROBOTY BRAN¯Y SANITARNEJ 1. Remont kot³owni wraz z wymian± kot³a. 2. Wymiana elementów instalacji CO. 3. Wymiana osprzêtu instalacji cieplej - zimnej wody 3) ROBOTY BRAN¯Y ELEKTRYCZNEJ 1. O¶wietlenie terenu 4) ROBOTY BRANZY P.PO¯ 1. Monta¿ instalacji systemu p.po¿ wraz z klapami oddymiaj±cymi. 2.2. Szczegó³owy zakres prac, zgodnie z którym nale¿y wykonaæ zamówienie, zawieraj± nastêpuj±ce za³±czniki do SIWZ: a) Projekt Budowlany (Za³±cznik nr 8). b) Przedmiar robót (Za³±cznik nr 9). 2.3. Szczegó³owy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawiera Wzór umowy wraz z wzorami Karty Gwarancyjnej i O¶wiadczenia podwykonawcy oraz Za¶wiadczenie z dnia 03.11.2017 r. Starosty Dzier¿oniowskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu (Za³±cznik nr 10 do SIWZ).

II.5) G³ówny kod CPV: 45111000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45311000-0
45311100-1
45332000-3
45421000-4


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2019-03-31
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2019-03-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnieñ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunków w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.: spe³niaj± nastêpuj±ce warunki szczegó³owe: 1.1 Wykonawcy winni wykazaæ, ¿e wykonali zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie co najmniej: a) Jedn± robotê budowlan± o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 700 000,00 z³ brutto, obejmuj±c± przebudowê/ remont/wykonanie budynku w zakresie robót odpowiadaj±cym wskazanym w pkt II.2.1 SIWZ lub b) dwie roboty budowlane, ka¿da: o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 350 000 z³ brutto, obejmuj±ce przebudowê/ remont/wykonanie budynku w zakresie robót odpowiadaj±cym wskazanym w pkt II.2.1 SIWZ. Jedna robota budowlana oznacza robotê budowlan± wykonan± na podstawie jednej umowy. Do przeliczenia warto¶ci wystêpuj±cych w innych walutach ni¿ PLN Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy przyjmie ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, przy czym ¶rednie kursy walut dostêpne s± pod nastêpuj±cym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html Je¿eli w dniu przes³ania og³oszenia NBP nie bêdzie publikowa³ ¶redniego kursu PLN w stosunku do walut obcych, Zamawiaj±cy przeliczy na PLN wg ostatniego (przed dniem publikacji og³oszenia w BZP) opublikowanego przez NBP kursu PLN w stosunku do walut obcych. 1.2. Wykonawca winien wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ nastêpuj±cymi osobami posiadaj±cymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca1994 r. - Prawo Budowlane (tj: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z pó¼n. zm.) i Rozporz±dzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. nr 83 poz. 578 z pó¼n.zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych: a) kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej. b) kierownik robót elektrycznych posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie co najmniej: instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ. c) kierownik robót sanitarnych posiadaj±cy uprawnienia w specjalno¶ci instalacyjnej co najmniej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych i wentylacyjnych bez ograniczeñ. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek zdolno¶ci technicznej i zawodowej okre¶lony: - w pkt. 1.1, je¿eli przynajmniej jeden z Wykonawców spe³ni wymagany warunek lub podmioty spe³niaj± go ³±cznie; - w pkt. 1.2, je¿eli wymagany warunek spe³ni jeden Wykonawca lub podmioty spe³niaj± go ³±cznie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów: 1.1. Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potw. braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 1.2. Dokumentów dotycz±cych podmiotów trzecich, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia - je¶li wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 1.3. W przypadku z³o¿enia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokumentów dotycz±cych ka¿dego z wykonawców, odpowiednio w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców spe³nia warunki udzia³u. W przypadku wskazania przez Wykonawcê w Formularzu oferty na ogólnie dostêpne, bezp³atne, elektroniczne bazy danych, Zamawiaj±cy skorzysta z tych dokumentów dla potw. okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3, pobieraj±c je samodzielnie. Je¿eli o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa powy¿ej sporz±dzone s± w jêzyku obcym, Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia ich t³umaczenia na jêzyk polski. 2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 ppkt 1.1- sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; 3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym w terminie odpowiednio jak dla dokumentów, o których mowa powy¿ej. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (wzór o¶wiadczenia za³±cznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów: 1. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane z godnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty -Za³±cznik nr 6 do SIWZ; 2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ do ¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami -Za³±cznik nr 7 do SIWZ; 3. Dokumentów dotycz±cych podmiotów trzecich, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na ich zasoby, - je¶li wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 4. W przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokumentów dotycz±cych ka¿dego z Wykonawców, odpowiednio w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców spe³nia warunki udzia³u.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SIWZ - w formie orygina³u; 2) Aktualne O¶wiadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, stanowi±ce Za³±czniki nr 2 i 3 do SIWZ - w formie orygina³u oraz aktualne o¶wiadczenie o braku powi±zañ kapita³owych i osobowych Wykonawcy z Zamawiaj±cym, stanowi±ce za³±cznik nr 3a do SIWZ; 3) Pe³nomocnictwo dla osoby/osób podpisuj±cej/cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu wykonawcy sk³adaj±cego ofertê, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej za³±czonych - w formie orygina³u; 4) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, nale¿y przedstawiæ pe³nomocnictwo - w formie orygina³u, ustanawiaj±ce pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna wskazywaæ rodzaj uprawnieñ, do których upowa¿niony jest pe³nomocnik. 5) Zobowi±zanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (je¶li dotyczy)- w formie orygina³u (za³. nr 4 do SIWZ) 2. Wraz z ofert± nie nale¿y sk³adaæ dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 5.1., 5.2. Dokumenty te sk³ada Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych). 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu, b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201). 3. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Caritas Diecezji ¦widnickiej: Bank Zachodni WBK S.A nr konta: 47 1090 2301 0000 0001 3501 0320 z dopiskiem: wadium, Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych dla projektu "Modernizacja budynku Caritas Diecezji ¦widnickiej na dom samotnej matki "Promyk" w Pieszycach". 5. Wadium w formie pieniê¿nej winno znale¼æ siê na wskazanym rachunku Zamawiaj±cego do terminu sk³adania ofert. Wadium wniesione w pieni±dzu uznaje siê za wniesione z chwil± jego wp³yniêcia na wskazane konto Zamawiaj±cego. Dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu zaleca siê za³±czyæ do oferty. 6. Pozosta³e niepieniê¿ne formy wadium, winny byæ z³o¿one w oryginale w siedzibie Caritas Diecezji ¦widnickiej, ul. Westerplatte 4-6, 58-100 ¦widnica, do terminu sk³adania ofert. Kopiê zaleca siê do³±czyæ do oferty. 7. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert. 8. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem przypadku okre¶lonego w art. 46 ust.4a ustawy. 9. Zamawiaj±cy zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 10. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 11. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium okre¶lone w niniejszym Rozdziale dotycz± równie¿ przed³u¿ania wa¿no¶ci wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach okre¶lonych w ustawie. 15. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b je¿eli wadium nie zosta³o wniesione lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena0,80
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia0,20

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust.1 Ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce warunki zmiany Umowy w stosunku do tre¶ci oferty skutkuj±ce mo¿liwo¶ci± zmiany terminów lub zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy lub zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia brutto za wykonanie Przedmiotu Umowy, gdy: a)nast±pi konieczno¶æ wykonania korekt w dokumentacji projektowej, które uniemo¿liwi± wykonanie Przedmiotu Umowy w ustalonym w niniejszej Umowie terminie lub wymusz± zmiany rozwi±zañ projektowych- mo¿liwa zmiana terminu Wykonania Przedmiotu Umowy maksymalnie o okres od dnia zg³oszenia problemu do dnia przekazania rozwi±zania lub o okres niezbêdny do zakoñczenia Przedmiotu Umowy ponad termin okre¶lony w § 6 ust. 1 Umowy i/lub zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy; b) Wykonawca zaproponuje rozwi±zania zamienne w stosunku do przyjêtych w dokumentacji projektowej rozwi±zañ technicznych i zostan± one zaakceptowane przez Zamawiaj±cego oraz Projektanta; c) Wykonawca wyst±pi o zmianê formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania Umowy; e)Wykonawca wyst±pi o zmianê zg³oszonego przez wykonawcê w ofercie zakresu rzeczowego wykonywanego przy udziale podwykonawcy; f)Wykonawca wyst±pi o zmianê podwykonawcy lub rezygnacjê z podwykonawcy, przy czym w przypadku, gdy wykonawca, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, powo³ywa³ siê na zasoby tego podwykonawcy na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia; g)Wykonawca wyst±pi o zmianê Kierownika Budowy, lub Zamawiaj±cy za¿±da zmiany Kierownika Budowy na zasadach podanych w §13, ust 5, 6 i 7; h)Zmianie ulegnie stawka podatku VAT od towarów i us³ug w trakcie realizacji Umowy, co wp³ynie na zmianê kwoty brutto wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu Umowy. W takim wypadku bêdzie ona obowi±zywaæ od dnia wej¶cia w ¿ycie nowej stawki; i)W trakcie realizacji Umowy nast±pi± zmiany prawne ustalaj±ce: i.1) wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê i/lub i.2) zasady podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶æ stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, - o ile Wykonawca wyka¿e, ¿e zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcê. W celu zmiany wynagrodzenia, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ Zamawiaj±cemu w terminie 30 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie nowych przepisów, wniosek o dokonanie takiej zmiany. We wniosku Wykonawca zobowi±zany jest udowodniæ, ¿e zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania przez niego Przedmiotu Umowy i s± zwiêkszone w stosunku do tych skalkulowanych przez niego w z³o¿onej ofercie, w odniesieniu do ka¿dej pozycji z Harmonogramu, na wykonanie których okoliczno¶ci wskazane we wniosku bêd± mia³y wp³yw. W/w wniosek mo¿e dotyczyæ jedynie robót wykonanych po wej¶ciu w ¿ycie zmian prawnych. W przypadku, je¶li przed³o¿one przez Wykonawcê dowody zdaniem Zamawiaj±cego bêd± niewystarczaj±ce, Zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ dalszych wyja¶nieñ i dokumentów, potwierdzaj±cych wniosek Wykonawcy. Zamawiaj±cy wyrazi zgodê na zmianê wynagrodzenia dopiero po bezspornym udowodnieniu przez Wykonawcê, ¿e zmiany przepisów opisane powy¿ej maj± wp³yw na koszt wykonania Przedmiotu Umowy. W takim wypadku Zamawiaj±cy pokryje 50 % udowodnionych zwiêkszonych kosztów poprzez zmianê warto¶ci odpowiednich pozycji w Harmonogramie, na wykonanie których okoliczno¶ci opisane powy¿ej bêd± mia³y wp³yw.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-06-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Obowi±zek informacyjny Zamawiaj±cego wobec wykonawcy w zakresie ochrony danych osobowych na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa w tym zakresie: Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Caritas Diecezji ¦widnickiej ul. Westerplatte 4-6 58-100 ¦widnica, poczta elektroniczna: swidnica@caritas.pl; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych dla projektu "Modernizacja budynku Caritas Diecezji ¦widnickiej na dom samotnej matki "Promyk" w Pieszycach" prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; ? obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw) ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; ? nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.