Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-07-09
Og³oszenie nr 571495-N-2019 z dnia 2019-07-09 r.
Gmina Micha³owice: UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW GMINY MICHA£OWICE WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI GMINY
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe: Postêpowanie prowadzone jest przy udziale brokera ubezpieczeniowego Inter-Broker Sp. z o.o. z siedzib± w Toruniu przy ul. ¯eglarskiej 31, zwanego dalej brokerem ubezpieczeniowym, który jako po¶rednik ubezpieczeniowy dzia³a w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego i ka¿dej jednostki organizacyjnej Gminy Micha³owice. Broker ubezpieczeniowy bêdzie po¶redniczy³ przy zawarciu umowy, a nastêpnie bêdzie nadzorowa³ jej realizacjê przez Wykonawcê. Wykonawca zap³aci brokerowi ubezpieczeniowemu kurta¿ w wysoko¶ci zwyczajowo stosowanej.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Micha³owice, krajowy numer identyfikacyjny
01326929000000, ul.
Aleja Powstañców Warszawy
1
,
05-816
Micha³owice, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
22 350 91 91, , e-mail
m.oplocka@michalowice.pl, t.lozinski@michalowice.pl , faks
22 350 91 01.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.michalowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
www.bip.michalowice.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW GMINY MICHA£OWICE WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI GMINY
Numer referencyjny:
ZP.271.2.44.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Gminy Micha³owice wraz z jednostkami organizacyjnymi Gminy. Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na cztery nastêpuj±ce czê¶ci: Czê¶æ I: ubezpieczenie maj±tku i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Micha³owice wraz z jednostkami organizacyjnymi Gminy. Czê¶æ II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Micha³owice. czê¶æ III: ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków cz³onków Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych Gminy Micha³owice. Czê¶æ IV: ubezpieczenie projektu internetowego pn.: "Przeciwdzia³anie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Micha³owice". Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czniki do niniejszej SIWZ: Za³±cznik nr 1: "Postanowienia obligatoryjne dotycz±ce realizacji wszystkich czê¶ci zamówienia oraz dane do oceny ryzyka"; Za³±cznik nr 1a: "Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±cy warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia maj±tku i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Micha³owice wraz z jednostkami organizacyjnymi Gminy", dotycz±cy czê¶ci I zamówienia; Za³±cznik nr 1b: "Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±cy warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Gminy Micha³owice", dotycz±cy czê¶ci II zamówienia; Za³±cznik nr 1c: " Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±cy warunki obligatoryjne i inne postanowienia szczególne fakultatywne ubezpieczenia nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków cz³onków OSP", dotycz±cy czê¶ci III zamówienia; Za³±cznik nr 1d: "Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±cy warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia sprzêtu komputerowego Gminy Micha³owice, w ramach projektu: "Przeciwdzia³anie wykluczeniu cyfrowemu Gminy Micha³owice", dotycz±cy czê¶ci IV zamówienia; Za³±cznik nr 1e: "Wykaz mienia deklarowanego do ubezpieczenia", dotycz±cy czê¶ci I i II zamówienia; Za³±cznik nr 4: "Warunki obligatoryjne - definicje pojêæ i obligatoryjna tre¶æ klauzul dodatkowych"; Za³±cznik nr 5: "Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne"; Za³±cznik nr 7: "Dotychczasowy przebieg ubezpieczeñ (wyp³acone odszkodowania, ustanowione rezerwy)".
II.5) G³ówny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
66515100-4 |
66515400-7 |
66515000-3 |
66516400-4 |
66516000-0 |
66516100-1 |
66514110-0 |
66512100-3 |
66514100-7 |
66514200-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2019-08-03 lub zakoñczenia: 2022-08-02
II.9) Informacje dodatkowe: W terminie wykonywania zamówienia polisy ubezpieczeniowe bêd± wystawiane na okres roczny, z zastrze¿eniami dotycz±cymi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych w zakresie OC/AC/NNW/Assistance, o których mowa w pkt. 4.3. SIWZ 4.3. Polisy potwierdzaj±ce ubezpieczenie obowi±zkowe OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, Auto Casco, NNW kierowcy i pasa¿erów oraz Assistance bêd± wystawiane na pe³en roczny okres ubezpieczenia, rozpoczynaj±cy siê w terminie wykonania zamówienia od nastêpnego dnia po wyga¶niêciu dotychczasowych umów
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy - odno¶nie ka¿dej z czê¶ci zamówienia - stawia warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, je¿eli wynika to z odrêbnych przepisów - w zakresie przedmiotowego warunku Zamawiaj±cy wymaga, by Wykonawca posiada³ zezwolenie lub status cz³onkowski w okre¶lonej organizacji, od którego uzale¿nione jest prawo do ¶wiadczenia nabywanej przez Zamawiaj±cego us³ugi ubezpieczeniowej objêtej przedmiotem zamówienia w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania Wykonawcy w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (pkt 6.1 SIWZ), Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ z³o¿enia przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej, w terminie wyznaczonym w wezwaniu, aktualnego na dzieñ z³o¿enia odpisu w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed dniem jego z³o¿enia, o ile odno¶nej dokumentacji Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z pó¼n. zm.).
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o których mowa w art. 22b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³, aby Wykonawca, którego oferta oceniona zosta³a najwy¿ej, z³o¿y³ w okre¶lonym w wezwaniu terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
a) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
lub
b) dokumentu potwierdzaj±cego status cz³onkowski Wykonawcy w okre¶lonej organizacji, od którego uzale¿nione jest prawo do ¶wiadczenia nabywanej przez Zamawiaj±cego us³ugi w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
o ile odno¶nej dokumentacji Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z pó¼n. zm.).
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.4 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibê, potwierdzaj±ce, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany warunków stanowi±cych podstawê udzielanej ochrony ubezpieczeniowej w przypadku zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci kodeksu cywilnego, w zakresie, w jakim zmiany te dotyczyæ bêd± postanowieñ umów ubezpieczenia wskazanych w SIWZ; 2) zmian stawki podatku od towarów i us³ug, wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, czy zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, jak równie¿ w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê; 3) w przypadku zmian, o których mowa w pkt. 1.1 i 1.2, Strony umowy zobowi±zane s± do podjêcia nastêpuj±cych dzia³añ: a) Wykonawca najpó¼niej w terminie 30 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych przedmiotowe zmiany, mo¿e wyst±piæ do Zamawiaj±cego z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmiany umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumentami niezbêdnymi do oceny przez Zamawiaj±cego, czy zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania umowy przez Wykonawcê oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniaj± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w umowie, a w szczególno¶ci: ? szczegó³ow± kalkulacjê proponowanej zmienionej wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatno¶ci propozycji do zmiany wysoko¶ci kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê, ? przyjête przez Wykonawcê zasady kalkulacji wysoko¶ci kosztów wykonania umowy oraz za³o¿enia co do wysoko¶ci dotychczasowych oraz przysz³ych kosztów wykonania umowy wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi prawid³owo¶æ przyjêtych za³o¿eñ - takimi jak np. umowy o pracê (do wgl±du) lub dokumenty potwierdzaj±ce zg³oszenie pracowników do ubezpieczeñ; b) w terminie 30 dni od otrzymania wniosku, o którym mowa w lit. a, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do Wykonawcy o jego uzupe³nienie poprzez przekazanie dodatkowych wyja¶nieñ, informacji lub dokumentów; c) Zamawiaj±cy w terminie 30 dni od otrzymania kompletnego wniosku zajmie wobec niego pisemne stanowisko; za dzieñ przekazania stanowiska, uznaje siê dzieñ jego wys³ania na adres w³a¶ciwy dla dorêczeñ pism dla Wykonawcy; d) Zamawiaj±cy najpó¼niej w terminie 30 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych przedmiotowe zmiany, mo¿e przekazaæ Wykonawcy pisemny wniosek o dokonanie zmiany umowy; wniosek powinien zawieraæ co najmniej propozycjê zmiany umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia oraz powo³anie siê na podstawê prawn± zmian przepisów; e) przed przekazaniem wniosku, o którym mowa w lit. d, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do Wykonawcy o udzielenie informacji lub przekazanie wyja¶nieñ lub dokumentów niezbêdnych do oceny przez Zamawiaj±cego, czy zmiany w zakresie przywo³anych wy¿ej przepisów, maj± wp³yw na koszty wykonania umowy przez Wykonawcê oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniaj± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia; rodzaj i zakres tych informacji okre¶li Zamawiaj±cy w wezwaniu; zapisy lit. b i c stosuje siê odpowiednio z tym, ¿e Wykonawca jest zobowi±zany w ka¿dym przypadku do zajêcia pisemnego stanowiska w terminie 30 dni od dnia otrzymania wniosku od Zamawiaj±cego; f) je¿eli w trakcie trwania procedury opisanej w lit. a - f zostanie wykazane, ¿e zmiany przywo³anych wy¿ej przepisów, uzasadniaj± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia, Strony umowy zawr± stosowny aneks do umowy, z zachowaniem zasady zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w kwocie odpowiadaj±cej zmianie kosztów wykonania umowy wywo³anych przyczynami zmian przywo³anych wy¿ej przepisów; 4) zmiany podmiotowego zakresu zamówienia w przypadku utworzenia nowej jednostki organizacyjnej lub instytucji kultury, albo rozwi±zania jednostki organizacyjnej lub instytucji kultury objêtej zamówieniem; warunkiem dokonania zmiany jest z³o¿enie pisemnego wniosku przez Zamawiaj±cego i obliczenie kosztów zmiany (dop³ata sk³adki z uwzglêdnieniem postanowieñ klauzuli automatycznego pokrycia lub zwrot sk³adki za niewykorzystany okres ubezpieczenia), zgodnie z zasadami okre¶lonymi w §10 niniejszej umowy, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy; 5) zmiany formy prawnej jednostek organizacyjnych/podmiotów objêtych zamówieniem, w przypadku ich przekszta³cenia w spó³kê prawa handlowego lub inny podmiot; nowopowsta³y podmiot lub upowa¿niony przez niego Zamawiaj±cy winien wyraziæ pisemnie wolê kontynuacji umów ubezpieczenia w ci±gu 30 dni, a Wykonawca wyrazi zgodê na przeniesienie praw z umów na nowy podmiot, pod warunkiem, ¿e nowy podmiot bêdzie posiada³ analogiczny profil dzia³alno¶ci, jak przed zmian± i nie ulegn± zmianie zabezpieczenia przeciwpo¿arowe i przeciwkradzie¿owe; w przypadku braku pisemnego potwierdzenia woli kontynuacji ubezpieczeñ uwa¿a siê, ¿e umowa wygas³a z dniem zmiany formy prawnej, a Wykonawca dokona zwrotu sk³adki za niewykorzystany okres ubezpieczenia zgodnie z kodeksem cywilnym i zasadami okre¶lonymi w § 10 niniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego; 6) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: a) zmian opisanych w pkt 1.1 i 1.4, je¿eli bêd± one zwi±zane ze wzrostem albo spadkiem sumy ubezpieczenia przedmiotu ubezpieczenia, b) wzrostu albo spadku ilo¶ci lub warto¶ci przedmiotu ubezpieczenia ubezpieczonego systemem sum sta³ych (odpowiednio proporcjonalne zwiêkszenie wynagrodzenia Wykonawcy z uwzglêdnieniem postanowieñ klauzuli automatycznego pokrycia lub zwrot przez Wykonawcê sk³adki za niewykorzystany okres ubezpieczenia, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w §10 niniejszej umowy), c) wyczerpania sumy ubezpieczenia w objêtym zakresem zamówienia ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka, wyczerpania sumy gwarancyjnej w ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej (zwiêkszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku uzgodnienia z Wykonawc± uzupe³nienia sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka lub sumy gwarancyjnej w ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej i jego kosztu). 2. Zmiana umowy jest dopuszczalna, je¿eli zajdzie co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci, okre¶lonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp: 1) zmiany zosta³y przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowieñ umownych, które okre¶laj± ich zakres, w szczególno¶ci mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych us³ug ubezpieczeniowych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione nastêpuj±ce warunki: a) zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci us³ug, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego, c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie; 3) zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, b) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie; 4) Wykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowieñ umownych, o których mowa w pkt 2.1, b) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy; c) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców; 5) zmiany, niezale¿nie od ich warto¶ci, nie s± istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp; 6) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie. 3. W przypadkach, o których mowa w pkt 2.1, 2.3 i 2.6, zmiany postanowieñ umownych nie mog± prowadziæ do zmiany charakteru umowy 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt. 1.3 i 1.6 lit. a-b oraz 2, jest z³o¿enie wniosku przez Zamawiaj±cego (z zastrze¿eniem obligatoryjnych warunków ubezpieczenia i przyjêtych fakultatywnych postanowieñ dodatkowych), a w przypadku pozosta³ych zmian z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê i jego akceptacja przez drug± stronê wraz ze sporz±dzeniem pisemnego aneksu do umowy (z zastrze¿eniem obligatoryjnych warunków ubezpieczenia i przyjêtych fakultatywnych postanowieñ dodatkowych). 5. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ w formie polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego albo pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 6. Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 1.1 - 2.6, musz± byæ dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, stanowi±cego, ¿e umowa podlega uniewa¿nieniu w czê¶ci wykraczaj±cej poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, z uwzglêdnieniem art. 144 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-07-17, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w formie zapewniaj±cej pe³n± czytelno¶æ jej tre¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Ubezpieczenie maj±tku i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Micha³owice wraz z jednostkami organizacyjnymi Gminy. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 66510000-8, 66515100-4, 66515400-7, 66515000-3, 66516400-4, 66516000-0, 66512100-3, 66514100-7, 66514200-8, 66512100-3
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2019-08-03
data zakoñczenia: 2022-08-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena (C) | 85,00 |
Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne (P) | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.2. W terminie wykonywania zamówienia polisy ubezpieczeniowe bêd± wystawiane na okres roczny, z zastrze¿eniami dotycz±cymi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych w zakresie OC/AC/NNW/Assistance, o których mowa w pkt. 4.3. 4.3. Polisy potwierdzaj±ce ubezpieczenie obowi±zkowe OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, Auto Casco, NNW kierowcy i pasa¿erów oraz Assistance bêd± wystawiane na pe³en roczny okres ubezpieczenia, rozpoczynaj±cy siê w terminie wykonania zamówienia od nastêpnego dnia po wyga¶niêciu dotychczasowych umów.
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Micha³owice. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 66510000-8, 66515100-4, 66515400-7, 66515000-3, 66516100-1, 66514110-0, 66512100-3
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2019-08-03
data zakoñczenia: 2022-08-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena (C) | 90,00 |
Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne (P) | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.2. W terminie wykonywania zamówienia polisy ubezpieczeniowe bêd± wystawiane na okres roczny, z zastrze¿eniami dotycz±cymi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych w zakresie OC/AC/NNW/Assistance, o których mowa w pkt. 4.3. 4.3. Polisy potwierdzaj±ce ubezpieczenie obowi±zkowe OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, Auto Casco, NNW kierowcy i pasa¿erów oraz Assistance bêd± wystawiane na pe³en roczny okres ubezpieczenia, rozpoczynaj±cy siê w terminie wykonania zamówienia od nastêpnego dnia po wyga¶niêciu dotychczasowych umów.
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków cz³onków Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych Gminy Micha³owice. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 66510000-8, 66512100-3
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2019-08-03
data zakoñczenia: 2022-08-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena (C) | 90,00 |
Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne (P) | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.2. W terminie wykonywania zamówienia polisy ubezpieczeniowe bêd± wystawiane na okres roczny, z zastrze¿eniami dotycz±cymi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych w zakresie OC/AC/NNW/Assistance, o których mowa w pkt. 4.3. 4.3. Polisy potwierdzaj±ce ubezpieczenie obowi±zkowe OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, Auto Casco, NNW kierowcy i pasa¿erów oraz Assistance bêd± wystawiane na pe³en roczny okres ubezpieczenia, rozpoczynaj±cy siê w terminie wykonania zamówienia od nastêpnego dnia po wyga¶niêciu dotychczasowych umów.
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | Ubezpieczenie projektu internetowego pn.: "Przeciwdzia³anie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Micha³owice". |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 66510000-8, 66515100-4, 66515400-7, 66515000-3
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2019-08-03
data zakoñczenia: 2022-08-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena (C) | 90,00 |
Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne (P) | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.2. W terminie wykonywania zamówienia polisy ubezpieczeniowe bêd± wystawiane na okres roczny, z zastrze¿eniami dotycz±cymi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych w zakresie OC/AC/NNW/Assistance, o których mowa w pkt. 4.3. 4.3. Polisy potwierdzaj±ce ubezpieczenie obowi±zkowe OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, Auto Casco, NNW kierowcy i pasa¿erów oraz Assistance bêd± wystawiane na pe³en roczny okres ubezpieczenia, rozpoczynaj±cy siê w terminie wykonania zamówienia od nastêpnego dnia po wyga¶niêciu dotychczasowych umów.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie floty pojazdów Powiatu £êczyñskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Powiatu £êczyñskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnego szkolenia pn. Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy
- POSTÊPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY GÓRZYCA"
- Ubezpieczenie maj±tku i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy i Miasta Ulanów
- "UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW PRZEDSIÊBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ " KOMUNALNIK SP. Z O.O."
wiêcej: Us³ugi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.