Ogłoszenie z dnia 2013-01-09
Gliwice: Organizacja obozu piłkarskiego dla I drużyny Gliwickiego Klubu Sportowego
PIAST SA ul. Okrzei 20
Numer ogłoszenia: 5727 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gliwicki Klub Sportowy "Piast" Spółka Akcyjna, ul. Okrzei 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 335 31 15-16, faks 32 335 31 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja obozu piłkarskiego dla I drużyny Gliwickiego Klubu Sportowego PIAST SA ul. Okrzei 20.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozdział I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja obozu piłkarskiego dla I drużyny GKS PIAST S.A. w Hiszpanii. 2. Ilość uczestników - 33 osób. 3. Termin zgrupowania: od 21stycznia do 4 lutego 2013 r. (14 dni) 4. Standardowy Pakiet Sportowy winien zawierać: a) wyżywienie trzy razy dziennie w formie bufetu wraz z napojami (menu standardowe dla zespołów sportowych); b) 1,5 l wody podczas każdego treningu dla jednego sportowca, c) Zapewnienie bazy treningowej (pełnowymiarowe boisko piłkarskie z naturalną murawą, boisko do lekkiej atletyki, sprzęt treningowy, boisko ze sztuczną nawierzchnią najnowszej generacji w przypadku warunków atmosferycznych uniemożliwiających trening na boisku naturalnym) d) Zapewnienie możliwości rozegrania 4 meczów sparingowych, z drużyną występującą w I lidze krajowej w rozgrywkach europejskich, w tym 2 meczów z drużyną co najmniej z ekstraklasy w rozgrywkach europejskich (udział w turnieju Copa del Sol), e) najem pokojów 2-osobowych dla członków zespołu piłkarskiego, f) najem pokojów 1-osobowych dla 2 trenerów, g) najem 1 gabinetu/pokoju/pomieszczenia do masażu w okresie pobytu, h) udostępnienie 1 oddzielnego, zamykanego na klucz pomieszczenia do przechowania sprzętu sportowego przez cały okres pobytu zespołu, i) pranie kompletu ubrań sportowych po rannych i popołudniowych treningach, j) korzystanie codziennie z basenu, sauny, siłowni w godzinach, k) wstęp do sal odnowy biologicznej, l) transport z hotelu do miejscowości na mecze sparingowe i turniejowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Albir Garden Resort, Camino Viejo de Altea 29, 03-581 Playa de El Albir, L´ALFAS DEL PI - Alicante, kraj/woj. Hiszpania.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132674,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37800,00
Oferta z najniższą ceną: 37800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54012,00
Waluta: EUR.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie delegacji ustawowej zawartej w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia są typowe usługi, które charakteryzują się jednocześnie nieznacznym zróżnicowaniem jakościowym (posiadają ustalone standardy jakościowe). Usługi hotelarskie i restauracyjne są oferowane na rynku hiszpańskim przez znaczną liczbę podmiotów oraz jednocześnie wykazują się typowymi i standardowymi cechami jakościowymi. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zapytania o cenę, zapraszając do składania ofert taką liczbę wykonawców świadczących w ramach prowadzonej przez nich działalności dostawy lub usługi będące przedmiotem zamówienia, która zapewnia konkurencję oraz wybór najkorzystniejszej oferty, nie mniej niż 5. W postępowaniu o udzielenia zamówienia wpłynęły co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa klastra HA urządzeń do zabezpieczania ruchu sieciowego w postaci rozwiązania Next Generation FireWall (1 komplet). Znak sprawy: DZPZ.282.97.2024.EO
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- FERIE 2025 - warsztaty wyjazdowe dla młodzieży - uczestników projektu pn. "Gotowi na przyszłość"
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch kursów pn. "Mentoring jako metoda wsparcia wychowanków pieczy zastępczej" w ramach projektu partnerskiego, pn. "Rodzina w centrum Etap I
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez KCER
- Świadczenie usług w zakresie pośrednictwa przy zakupie biletów lotniczych oraz rezerwacji hoteli w miejscu pobytu za granicą w ramach realizacji projektu: nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Świadczenie usług hotelarskich na potrzebę realizacji kursów przez Krajowe Centrum Monitorowania Ratownictwa
- Organizacja oraz obsługa logistyczna dwóch wizyt turystyczno - edukacyjnych grup z Białorusi w województwie małopolskim - Myślenice, region Kraków i Myślenice w grudniu 2024
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.