Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-18
Gołdap: Prowadzenie zajęć dodatkowych zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi w związku z realizacją projektu Dobrze mieć zawód
w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Numer ogłoszenia: 57304 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Gołdapi , ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6154444, faks 087 6154445.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatgoldap.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi w związku z realizacją projektu Dobrze mieć zawód w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Dobrze mieć zawód mających na celu nabycie przez uczniów Technikum w Gołdapi i Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Gołdapi umiejętności zastosowania kompetencji zawodowych w praktycznych sytuacjach życiowych w ramach zadania Wylęgarnia Innowacyjności i Przedsiębiorczości Praktycznej . Zajęcia realizowane będą w 5 częściach w grupach 10 osobowych po 2 godziny tygodniowo przez okres 43 tygodni, od lutego 2014 roku do czerwca 2015 roku. Każda część realizuje 86 godzin ( 5x86, tj. 52 godziny w 2014 roku i 34 godziny w 2015 roku) Część 1 - Młody inżynier (86 godzin). Uczniowie z zawodów mechanicznych zbudują obrabiarkę numeryczną CNC a następnie nauczą się jej obsługi 4. i wykorzystania jej w praktyce. Część 2 - Nieformalne biuro informacji turystycznej (86godzin). Biuro poprowadzą uczniowie z Technikum - technik obsługi turystycznej. Celem zajęć jest nabycie umiejętności organizacji wycieczek, w tym zorganizowanie dwóch wycieczek dla uczestników projektu Dobrze mieć zawód, wydanie regionalnego poradnika turystycznego, zaprojektowanie i wydanie zaproszeń na różne imprezy szkolne zwłaszcza na święto szkoły, prowadzenie kącika na stronie internetowej szkoły z ofertami turystycznymi dla wszystkich zainteresowanych. Część 3 - Nieformalna firma cateringowa (86 godzin). Celem prowadzonych zajęć jest nauczenie uczniów z zawodów: technik żywienia i usług gastronomicznych oraz kucharz gotowania ale przede wszystkim organizacji pracy w gastronomii. Firma zajmie się przygotowaniem posiłków dla wszystkich uczestników zajęć uczestniczących w projekcie, przygotuje poczęstunek (potrawy regionalne) i odpowiednią oprawę gastronomiczną na dwa Święta Szkoły. Część 4 - Nieformalna firma logistyczna (86 godzin). Celem zajęć jest nauka uczniów w zawodzie technik logistyk praktycznego wykorzystania umiejętności w organizacji wszystkich inicjatyw z projektu Dobrze mieć zawód, zwłaszcza odpowiedniej organizacji dwóch świąt szkoły w 2014 i 2015 roku. W programie koła należy uwzględnić także Eko-logistykę zużytych opakowań (minimum 2 różne akcje). Część 5 - Nieformalny sklepik szkolny (86 godzin). Celem zajęć jest lepsze przygotowanie uczniów w zawodzie sprzedawca i technika handlowca do egzaminu zawodowego. Uczniowie poznają: obsługę kas fiskalnych, nowoczesne techniki sprzedaży, programy komputerowe stosowane w handlu a przede wszystkim wykorzystają narzędzia marketingowe w promocji firmy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi edukacyjne według programów i harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez kierownika projektu. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo uczniów w trakcie zajęć, 2) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 3) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest: 1) przygotować program zajęć uwzględniający potrzeby uczniów dla każdej prowadzonej przez niego grupy dydaktycznej. Program będzie realizowany po uzyskaniu aprobaty dyrektora szkoły. Na podstawie zaaprobowanego programu zajęć Wykonawca przygotuje wykaz niezbędnych pomocy dydaktycznych na zasadach ustalonych przez kierownika/koordynatora projektu, 2) prowadzić wymaganą dokumentację dotyczącą realizowanych zajęć, 3) współpracować z rodzicami/opiekunami prawnymi oraz wychowawcami, 4) promować projekt - informować o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 5) po wdrożeniu programu przedstawić w formie pisemnej osiągnięte efekty.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w pkt. VI.1 oraz przedstawi dokumenty określone w pkt.VI.3.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i przedstawi dokumenty określone w pkt. VI.3,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi dokumenty określone w pkt.VI.3.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi dokumenty określone w pkt.VI.3.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_goldapski/zamowienia_publiczne/137/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap, Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap, Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych na potrzeby Gminy Gołdap
- Ulepszenie lokalu mieszkalnego w Dworku Myśliwskim
- "Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu Gminy Gołdap na rok 2025
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gołdapi
więcej: przetargi w Gołdapi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.