eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pałecznica"Termomodernizacja budynków Domu Ludowego w Niezwojowicach i Domu Ludowego w Lelowicach Kolonii, Gmina Pałecznica"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-06-27



Ogłoszenie nr 580189-N-2018 z dnia 2018-06-27 r.

Gmina Pałecznica: "Termomodernizacja budynków Domu Ludowego w Niezwojowicach i Domu Ludowego w Lelowicach Kolonii, Gmina Pałecznica"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Podniesienie efektywności energetycznej obiektów publicznych jako element systemowego podejścia do ochrony środowiska naturalnego w powiatach: proszowickim, bocheńskim i miechowskim" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 4 Oś Priorytetowa Regionalna polityka energetyczna, Działanie 4.3. Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym: Poddziałanie 4.3.2. Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej - SPR.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pałecznica, krajowy numer identyfikacyjny 29000722400000, ul. ul. św. Jakuba  11 , 32109   Pałecznica, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-41 3848037, e-mail kielarm@poczta.onet.pl, faks 0-41 3848107.
Adres strony internetowej (URL): http://palecznica.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.malopolska.pl/ugpalecznica,m,303608,2018.html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia składane przez wykonawców oferty wraz z załącznikami, dokumenty uzupełnione w wyniku wezwania, zmiana oferty, powiadomienie zamawiającego o wycofaniu złożonej przez wykonawcę oferty, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Pozostałe oświadczenia, zawiadomienia, wnioski i informacje zamawiający i wykonawcy przekazują sobie drogą elektroniczną (poczta elektroniczna lub faks).
Adres:
Urząd Gminy Pałecznica, 32-109 Pałecznica, ul. Św. Jakuba 11 (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Termomodernizacja budynków Domu Ludowego w Niezwojowicach i Domu Ludowego w Lelowicach Kolonii, Gmina Pałecznica"
Numer referencyjny: ZWG.271.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Zamówienie udzielane jest w dwóch częściach. 2.Przedmiotem zamówienia jest: 2.1. Część 1 zamówienia - Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Niezwojowicach: 1) Ocieplenie 53 m2 ścian zewnętrznych, fundamentowych styropianem (lambda=0,031 W/(m*K)) o grubości 0,12 m. 2) Ocieplenie 262 m2 ścian zewnętrznych styropianem (lambda=0,031 W/(m*K)) o grubości 0,15 m. 3) Ocieplenie 261 m2 stropodachu styropianem (lambda=0,032 W/(m*K)) o grubości 0,20 m. 4) Modernizacja dachu (ze względu na lepsze wykorzystanie energii z instalacji fotowoltaicznej - zastosowanie dachu dwu spadowego) wraz z wymianą pokrycia i wykonaniem dachu dwuspadowego (dla celów zwiększenia efektywności instalacji PV). 5) Wymiana starych okien zewnętrznych w ilości 36 m2. na okna o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż U=0,9 W/m^2*K spełniających WT2021 oraz starych drzwi w ilości 21 m2. na drzwi o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż U=1,3 W/m^2*K spełniających WT2021. 6) Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 3,08 kW. 2.2. Część 2 zamówienia - Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Lelowicach Kolonii: 1) Ocieplenie 58 m2 ścian fundamentowych styropianem EPS lambda = 0,031 o gr. 0,12 m. 2) Ocieplenie 368 m2 ścian zewnętrznych styropianem EPS (lambda = 0,031 W/(m*K)) o gr. 0,15 m. 3) Modernizacja stropodachu - ocieplenie 262 m2 dachu wełną mineralną (lambda=0,032 W/(m*K)) o gr. 0,20 m wraz z wymianą pokrycia. 4) Wymiana starych okien zewnętrznych w ilości 65 m2. na okna o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż U=0,90 W/m^2*K spełniających WT2021 oraz starych drzwi zewnętrznych w ilości 5 m2. na drzwi o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż U=1,3 W/m^2*K spełniających WT2021. 5) Montaż instalacji PV na dachu o mocy 5,04 kW. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w załącznikach do SIWZ: o dla części 1 od nr 8 do nr 13 o dla części 2 od nr 14 do nr 19 oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09332000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-28

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: o kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; o sytuacji ekonomicznej lub finansowej; o zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1b pkt 2, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na cały okres realizacji zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia: o dla części 1 zamówienia - nie mniejszą niż 300.000 zł. o dla części 2 zamówienia - nie mniejszą niż 300.000 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1b pkt 3, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca: 1. wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dwóch zadań o podobnym charakterze tj. wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku. 2. wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Dokumenty na potwierdzenie posiadania doświadczenia i dysponowania osobami należy złożyć nie w ofercie, ale na wezwanie zamawiającego.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W pozostałym zakresie zamawiający będzie polegał na oświadczeniu wykonawcy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie zamawiającego: 1. wykaz robót dotyczących zrealizowanych robót termomodernizacyjnych budynków, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz robót należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Przed zawarciem umowy wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dowód posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na cały okres realizacji zamówienia wraz z dowodem jego opłacenia na cały okres realizacji zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000,00 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie postawił szczegółowych wymogów w tym zakresie.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Na ofertę składają się następujące dokumenty: Wypełniony Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, w którym należy podać: 1)cenę brutto wykonania każdej części zamówienia (w PLN); 2) długość udzielonej rękojmi i gwarancji jakości wykonania (w miesiącach) dla każdej części zamówienia. Do Formularza oferty należy załączyć: a) oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VII pkt. 1 SIWZ (zał. 2 i 3 do SIWZ), b) kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej wraz z zestawieniem RMS - dla części, na którą składana jest oferta, c)dowód wniesienia wadium - dla części, na którą składana jest oferta, d) pełnomocnictwa (jeśli sposób reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestracyjnych), e) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), ma obowiązek przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Przed zawarciem umowy wykonawca zobowiązany będzie przedstawić: a)dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z treścią rozdz. XV SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy/kierowników robót, wraz z dokumentami potwierdzającymi aktualną przynależność do izby samorządu zawodowego, c) dowód posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na cały okres realizacji zamówienia wraz z dowodem jego opłacenia na cały okres realizacji zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000,00 zł.; d)umowę regulującą współpracę wykonawców występujących w postępowaniu wspólnie (np. konsorcjum). Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: o dla części 1 zamówienia 9.500 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy pięćset 00/100); odla części 2 zamówienia - 9.300 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy trzysta 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w rozdz. XI ust.1 SIWZ (tj. przed dniem 12 lipca 2018 r. przed godz. 11:00). Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, c)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku BS Proszowice O/Racławice nr rachunku: 68 8597 0001 0020 0200 0055 0015 z dopiskiem: "wadium na część nr .....- termomodernizacja w Niezwojowicach/Lelowicach Kolonii". Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 1 (tj. przed dniem 12 lipca 2018 r. przed godz. 11:00), zostanie uznany rachunek bankowy zamawiającego na kwotę wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00, najpóźniej w terminie określonym w ust. 1 lub dołączyć do oferty najpóźniej w terminie określonym w ust. 1. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą, zamawiający będzie traktował tak jakby wadium nie zostało wniesione.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione lub upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Ofertę należy składać w jednym egzemplarzu, w opakowaniu, wykonawca otrzyma potwierdzenie złożenia oferty wraz z numerem identyfikacyjnym, wykonawca powinien zamieścić ofertę w zaklejonej kopercie, zaadresowanej do zamawiającego oraz posiadającą oznaczenia, wymienione w SIWZ.


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

1.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10% zaoferowanej ceny w jednej z poniższych form: o pieniądzu; o w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz w gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych; o poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 2.Zwolnienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy: o 70% wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi w ciągu 30 dni od podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego; o 30% wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w następujących formach: o w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; o przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego; o przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany treści umowy mogą wynikać w szczególności z następujących okoliczności: 1) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym stawki podatku VAT; 2) gdy z przyczyn niezależnych od Stron konieczna będzie zmiana terminów realizacji; 3) zmiany podmiotu, o którym mowa w § 6 ust. 3, 5 lub/i 6 Umowy. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych zostaną one wprowadzone do umowy w drodze aneksu oraz wycenione i rozliczone w oparciu o ceny jednostkowe, podane w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Zmiany treści umowy dopuszczone w ust. 2 pkt 1 i w zdaniu drugim oraz w ust. 3 mogą prowadzić do zwiększenia wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, określonego w § 7 ust. 1. Zmiany treści umowy dopuszczone w ust. 2 pkt 2-3 nie mogą prowadzić do zwiększenia wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, określonego w § 7 ust. 1. Zmiany treści umowy mogą być także dokonane na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 - pkt 6 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-12, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Niezwojowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Ocieplenie 53 m2 ścian zewnętrznych, fundamentowych styropianem (lambda=0,031 W/(m*K)) o grubości 0,12 m. 2) Ocieplenie 262 m2 ścian zewnętrznych styropianem (lambda=0,031 W/(m*K)) o grubości 0,15 m. 3) Ocieplenie 261 m2 stropodachu styropianem (lambda=0,032 W/(m*K)) o grubości 0,20 m. 4) Modernizacja dachu (ze względu na lepsze wykorzystanie energii z instalacji fotowoltaicznej - zastosowanie dachu dwu spadowego) wraz z wymianą pokrycia i wykonaniem dachu dwuspadowego (dla celów zwiększenia efektywności instalacji PV). 5) Wymiana starych okien zewnętrznych w ilości 36 m2. na okna o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż U=0,9 W/m^2*K spełniających WT2021 oraz starych drzwi w ilości 21 m2. na drzwi o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż U=1,3 W/m^2*K spełniających WT2021. 6) Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 3,08 kW.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 09332000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Lelowicach Kolonii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Ocieplenie 58 m2 ścian fundamentowych styropianem EPS lambda = 0,031 o gr. 0,12 m. 2) Ocieplenie 368 m2 ścian zewnętrznych styropianem EPS (lambda = 0,031 W/(m*K)) o gr. 0,15 m. 3) Modernizacja stropodachu - ocieplenie 262 m2 dachu wełną mineralną (lambda=0,032 W/(m*K)) o gr. 0,20 m wraz z wymianą pokrycia. 4) Wymiana starych okien zewnętrznych w ilości 65 m2. na okna o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż U=0,90 W/m^2*K spełniających WT2021 oraz starych drzwi zewnętrznych w ilości 5 m2. na drzwi o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż U=1,3 W/m^2*K spełniających WT2021. 5) Montaż instalacji PV na dachu o mocy 5,04 kW.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 09332000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.