eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWzmocnienie konstrukcji budynku Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad stanowiącego siedzibę Zespołu ds. Historii Drogownictwa w Szczucinie.



Ogłoszenie z dnia 2016-05-24

Warszawa: Wzmocnienie konstrukcji budynku Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad stanowiącego siedzibę Zespołu ds. Historii Drogownictwa w Szczucinie.
Numer ogłoszenia: 58137 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad , ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (22) 375 86 67, faks (22) 375 86 21, 3758803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzmocnienie konstrukcji budynku Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad stanowiącego siedzibę Zespołu ds. Historii Drogownictwa w Szczucinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych (remontowych) w celu doprowadzenia budynku do obowiązujących wymogów, warunków technicznych oraz norm, w szczególności likwidacji nieprawidłowości. Roboty będą dotyczyły m.in.: 1) uzyskanie decyzji - pozwolenie na budowę; 2) opracowanie dokumentacji projektowej; 3) prace odwodnieniowe; 4) stabilizacja podłoża; 5) wykonanie izolacji; 6) wzmocnienie stropu; 7) prace w zakresie instalacji elektrycznej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.4.1.) ogłoszenia (Załącznik nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku w celu zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca zdolny do należytego wykonania zamówienia to taki, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku, o wartości robót co najmniej 450 000 zł netto, obejmujące swoim zakresem co najmniej wzmocnienie konstrukcji budynku. Jako zrealizowanie (zakończenie) zamówienia należy rozumieć co najmniej podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.4.1.) ogłoszenia (Załącznik nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem oraz wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca wskaże osoby, które muszą być dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownik Budowy. Wymagana liczba:1 Kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub budowlano- konstrukcyjnymi Doświadczenie zawodowe: doświadczenie przy realizacji minimum jednego zamówienia polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku, obejmującego swoim zakresem minimum wzmocnienie konstrukcji budynku, na stanowisku lub stanowiskach Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Ogólnobudowlanych od rozpoczęcia do protokolarnego odbioru robót. 2) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownik Robót Elektrycznych. Wymagana liczba:1. Kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane w specjalnościach w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Doświadczenie zawodowe: doświadczenie przy realizacji minimum jednego zadania polegającego na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych od rozpoczęcia robót do zakończenia pełnienia funkcji. Jako zakończenie funkcji należy rozumieć zakończenie wszystkich zadań przypisanych danej funkcji i realizowanych w ramach danej funkcji. 3) osoba proponowana do pełnienia funkcji Projektant. Wymagana liczba:1. Doświadczenie zawodowe: w ciągu ostatnich 5 lat doświadczenie przy realizacji minimum jednego zadania obejmującego opracowanie dokumentacji projektowej składającej się co najmniej z projektu budowalnego na budowę lub przebudowę lub remont budynku, na stanowisku Projektanta. Jako opracowanie dokumentacji projektowej należy rozumieć doprowadzenie do wystawienia Protokołu odbioru dokumentacji projektowej lub równoważnego dokumentu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: Ocena spełniania postawionego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w sekcji III.3.2) ogłoszenia wykazu Wiedza i doświadczenie. Z treści ww. dokumentu musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnił. 1) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy będą spełniać wymagane warunki będzie mniejsza lub równa 10., do złożenia ofert zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy spełniający te warunki. 2) W przypadku, gdy liczba Wykonawców spełniających warunki w postępowaniu będzie większa niż 10, w celu dokonania rankingu Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert Zamawiający dokona dodatkowej oceny warunku: - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku, o wartości robót co najmniej 450 000 zł netto, obejmujące swoim zakresem co najmniej wzmocnienie konstrukcji budynku. 3) Dodatkowa ocena zostanie dokonana w następujący sposób: za każdą dodatkową robotę (ponad wymóg minimalny) spełniającą warunek określony w sekcji III.3.2) ogłoszenia Zamawiający przyzna 1 pkt. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców jednakowej liczby punktów, co uniemożliwi jednoznaczne wskazanie Wykonawcy na 10 miejscu o zaproszeniu do składania ofert dla jednego z nich będzie decydować łączna wartość wskazanych dostaw (o większej wartości). 4) Wykaz robót potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.3.2) ogłoszenia oraz roboty przedstawione w celu uzyskania większej ilości punktów w rankingu należy przedstawić w wykazie wykonanych robót zgodnie z treścią załącznika do formularza WNIOSEK. Do każdej roboty należy przedstawić dowody czy zostały wykonane należycie. 5) Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp jedynie wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Przy dokonywaniu dodatkowej oceny warunku w celu stworzenia rankingu Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie doświadczenie własne wykonawcy, zasoby innych podmiotów tzw. podmiotu trzeciego nie będą brane pod uwagę. 7) Zamawiający informuje, że w przypadku gdy liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu, dokonując oceny spełnienia warunków udziału podlegających punktacji Zamawiający nie będzie stosował art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Przepis art. 26 ust. 4 ustawy Pzp będzie miał zastosowanie jedynie w zakresie niezbędnym do usunięcia wadliwości dokumentów złożonych wraz z wnioskiem tj. wykazu zadań, które zostały w nim wskazane i potwierdzone dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz wskazującymi , czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W następstwie czynności składania wyjaśnień Wykonawca nie może uzupełniać wykazu o dodatkowe zadania nieujęte w pierwotnym wykazie mające na celu zwiększenie punktacji złożonego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10
  • 3 - Okres gwarancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostaną zawarte w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przetarg ograniczony - SIWZ zostanie przekazana wykonawcom zgodnie z art. 51 ustawy Pzp.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2016 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Warszawie ul. Wronia 53, w Kancelarii, parter, pokój nr 004.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Na stronie Internetowej Zamawiającego został zamieszczony wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym oraz załączniki do wniosku. Wniosek wraz z załącznikami powinien być zgodny, zarówno w sposobie jego sporządzenia jak i zawartości merytorycznej ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszym ogłoszeniu. Wniosek oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, dla których zamawiający określił wzory w formie formularzy winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. Zamawiający dopuszcza modyfikację wzorów w sposób nienaruszający wymagań niniejszego ogłoszenia. 2) Wniosek należy sporządzić w 1 egzemplarzu i umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane następująco: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, Wzmocnienie konstrukcji budynku Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad stanowiącego siedzibę Zespołu ds. Historii Drogownictwa w Szczucinie. 3) Dopuszcza się podpisanie wniosku oraz załączników przez pełnomocnika osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy. W takim przypadku jego upoważnienie musi być załączone do wniosku w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 5) Wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów: 5.1)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5.2) Dokumenty, o których mowa w pkt 8 (za wyjątkiem oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, które musi zostać złożone w formie oryginału a także zobowiązania, o którym mowa w pkt w pkt 11.1), które wymaga zachowania formy pisemnej) powinny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 5.4. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości. 6) W celu potwierdzania spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 6.1. Oświadczenie wymienione w sekcji III.4.1) ogłoszenia. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; 6.2. Dokumenty, wymienione w sekcji III.3.4) powinien złożyć dowolny/ dowolni Wykonawca/-y wykazujący spełnianie warunku spośród Wykonawców składających wspólny wniosek - ofertę; 6.3. Oświadczenie, wymienione w sekcji III.4.2) oraz dokument wymieniony w sekcji III.4.2) ogłoszenia albo odpowiadające mu dokumenty określone w sekcji III.4.3.1) powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; 6.4) Lista lub informacja, o której mowa w sekcji III.4.4) powinna być złożona przez każdego Wykonawcę; 6.5) Oświadczenie, wymienione w sekcji III.4.1) składa każdy podmiot na zasobach którego Wykonawca polega wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, gdy podmiot ten będzie brał udział w realizacji części zamówienia. 7) Formą porozumiewania się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia jest forma pisemna (Warszawa, ul. Wronia 53), za pomocą faksu (22-375 86 21) lub elektronicznie (mlacinski@gddkia.gov.pl). Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę pisemnie, faksem lub elektronicznie (zgodnie z wyborem Zamawiającego) faktu otrzymania każdej informacji przekazanej w formie innej niż pisemna, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego informacji. Osoby do kontaktu: w sprawach przedmiotu zamówienia: Katarzyna Bochenek - Kolano tel. 014 643-63-81, w sprawach procedury Maciej Łaciński, tel.: (022) 375 86 67. 8) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. 9) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, których opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania został zamieszczony w sekcji III.4.1) ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie. Dotyczy sekcji III.4.1) ogłoszenia: jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 10) Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp. 11) Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. 11.1) W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 11.2) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia ww. zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 11.3) Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów (wystawionych i podpisanych przez te podmioty) dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 11.4 Jeżeli inne podmioty, o których mowa powyżej będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia (sekcja III.4.2) ogłoszenia) o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 12) Zamawiający będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13) Miejsce wykonywania robót: Szczucin (33-230) ul. 1-go Maja 39. 14) Termin wykonywania robót - maksymalnie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy (lub krótszy wg kryterium oceny ofert). 15) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający będzie w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.