Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-09-04
Og³oszenie nr 583152-N-2017 z dnia 2017-09-04 r.
Urz±d Miasta i Gminy w Skawinie: Modernizacja kot³owni wêglowej w Domu Ludowym w Woli Radziszowskiej - etap I
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz±d Miasta i Gminy w Skawinie, krajowy numer identyfikacyjny
52392700000, ul.
Rynek
1
,
32050
Skawina, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
122 764 680, e-mail
zampub@um.skawina.net, faks
122 763 339.
Adres strony internetowej (URL): www.gminaskawina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.malopolska.pl/umigskawina
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.malopolska.pl/umigskawina
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Modernizacja kot³owni wêglowej w Domu Ludowym w Woli Radziszowskiej - etap I
Numer referencyjny:
ZP.271.43.IN.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z opracowanym projektem wykonawczym i wymogami Zamawiaj±cego kot³owni kaskadowej sk³adaj±cej siê z dwóch kot³ów gazowych, kondensacyjnych, wisz±cych o mocy 45 kW ka¿dy wraz z wewnêtrzn± instalacj± gazow±. 3.1. Zakres prac obejmuje: ? demonta¿ kot³a wêglowego umieszczonego w piwnicy budynku ? przeprowadzenie instalacji gazowej od kurka g³ównego zlokalizowanego na zewnêtrznej ¶cianie budynku, w rurze ochronnej. ? zakup i instalacjê dwóch fabrycznie nowych gazowych kot³ów kondensacyjnych wisz±cych o mocy 45 kW, ka¿dy w zabudowie kaskadowej. Wykonawca w ramach ceny ofertowej winien uj±æ koszty likwidacji kot³owni wêglowej oraz niezbêdnych przeróbek i dostosowañ wraz z w³±czeniem istniej±cej instalacji c.o. do nowej kot³owni gazowej. Adres obiektu: Wola Radziszowska 590, 23-053 Wola Radziszowska, Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 8 do SIWZ wraz z za³±cznikami
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71321200-6 |
44160000-9 |
44621220-7 |
45331100-0 |
45331000-6 |
45231000-5 |
45300000-0 |
45320000-6 |
39370000-6 |
51112000-0 |
45111200-0 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2017-11-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje tego warunku, gdy¿ nie ma on zastosowania w przedmiotowym postêpowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje tego warunku, gdy¿ nie ma on zastosowania w przedmiotowym postêpowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
5.3.3. Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedn± robotê w zakresie instalacji sanitarnych, o warto¶ci co najmniej 60 000,00 z³ brutto (s³.: sze¶ædziesi±t tysiêcy z³otych)
2) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w tym:
minimum jedn± osob± przeznaczon± na funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci wodoci±gowych, kanalizacyjnych, gaz i c.o.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - np. zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SIWZ.
2) wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - np. zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie stawiamy warunku
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1) Wype³niony formularz Oferta, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika do SIWZ; 2) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty, w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza; 3) kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
wadium w wysoko¶ci 2000,00 z³
Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Urz±d Miasta i Gminy Skawina, 32-050 Skawina, Rynek 1: Krakowski Bank Spó³dzielczy w Krakowie Oddzia³ Skawina Nr 36859100070020056000130005.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Do¶wiadczenie Kierownika budowy | 20,00 |
D³ugo¶æ okresu gwarancji | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 1. ZAMAWIAJ¡CY, poza mo¿liwo¶ci± zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 pzp, przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej umowy, tak¿e w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY na zasadach i w przypadkach okre¶lonych w niniejszym paragrafie. 2. ZAMAWIAJ¡CY przewiduje zmianê umowy w zakresie zmiany terminów jej wykonania w przypadkach: a. zmiany wynikaj±cej z warunków atmosferycznych, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez WYKONAWCÊ opó¼nienie, w szczególno¶ci warunków atmosferycznych odbiegaj±cych od typowych dla danej pory roku, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych/prac geologicznych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, b. zmiany spowodowanej nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez WYKONAWCÊ opó¼nienie, w szczególno¶ci: wyst±pienie w trakcie prowadzenia robót klêsk ¿ywio³owych, natrafienie w trakcie prowadzenia robót na niewypa³y i niewybuchy, konieczno¶æ wykonania wykopalisk archeologicznych, wyst±pienie odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, wyst±pienie odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, c. zmiany bêd±cej nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie ZAMAWIAJ¡CEGO, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez WYKONAWCÊ opó¼nienie, w szczególno¶ci: wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego, d. konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub zamówieñ dodatkowych, e. zmiany bêd±cej nastêpstwem dzia³ania lub braku dzia³ania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbli¿onych do organów administracji w szczególno¶ci eksploatatorów infrastruktury, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez WYKONAWCÊ opó¼nienie, w szczególno¶ci: przekroczenie zakre¶lonych przez prawo lub regulaminy, a je¶li takich regulacji nie ma - typowych w danych okoliczno¶ciach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., f. odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn niezawinionych przez WYKONAWCÊ, g. zmiany spowodowanej przez zagro¿enie wp³ywaj±ce na bezpieczeñstwo ¿ycia, zdrowia, mienia, lub robót na terenie budowy, lub s±siaduj±cych nieruchomo¶ci, na skutek czego wydano WYKONAWCY polecenie wstrzymania robót, usuniêcia wad lub podjêcia innych czynno¶ci w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagro¿enia, je¶li konieczno¶æ polecenia wynik³a z przyczyn le¿±cych po stronie ZAMAWIAJ¡CEGO, h. innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od ZAMAWIAJ¡CEGO oraz WYKONAWCY skutkuj±cych brakiem mo¿liwo¶ci prowadzenia robót lub prac lub wykonywania innych czynno¶ci przewidzianych umow±, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, i. w przypadku zawarcia umowy z WYKONAWC¡ po up³ywie pierwotnego terminu zwi±zania ofert±, na skutek przyczyn le¿±cych po stronie ZAMAWIAJ¡CEGO (w szczególno¶ci gdy oferta z³o¿ona przez WYKONAWCÊ przekracza³a mo¿liwo¶ci finansowe ZAMAWIAJ¡CEGO i konieczne by³o podjêcie dzia³añ zmierzaj±cych do zabezpieczenia dodatkowych ¶rodków finansowych umo¿liwiaj±cych zawarcie umowy z WYKONAWC¡), co wp³ynê³o na skrócenie czasu WYKONAWCY na wykonanie umowy; w takim przypadku mo¿liwe jest wyd³u¿enie terminu lub terminów wykonania umowy maksymalnie o czas, jaki min±³ od up³ywu pierwotnego terminu zwi±zania ofert± do dnia zawarcia umowy. 3. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w ust. 2 termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. 4. WYKONAWCA nie mo¿e ¿±daæ zwiêkszenia wynagrodzenia lub zwrotu innych kosztów bezpo¶rednich lub po¶rednich spowodowanych przestojem lub d³u¿szym czasem wykonywania umowy. 5. ZAMAWIAJ¡CY przewiduje zmianê umowy w zakresie sposobu spe³nienia ¶wiadczenia w przypadku zmiany technologicznej spowodowanej w szczególno¶ci nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a. z uwagi na mo¿liwo¶æ osi±gniêcia wymaganego efektu przy ni¿szych kosztach wykonania robót poprzez zastosowanie innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych, przy zachowaniu jako¶ci i parametrów technicznych obiektów budowlanych, instalacji i urz±dzeñ, b. z uwagi na mo¿liwo¶æ osi±gniêcia wymaganego efektu poprzez zastosowanie innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych zwiêkszaj±cych jako¶æ, parametry techniczne lub eksploatacyjne obiektów budowlanych lub skracaj±cych termin realizacji zamówienia, c. pojawienia siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na poniesienie ni¿szych kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót, d. pojawienia siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cej na skrócenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych robót lub prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, e. konieczno¶ci zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej lub SIWZ i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, f. odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki geologiczne skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych, g. odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, zmiana decyzji, postanowieñ lub uzgodnieñ przez organy administracyjne i podmioty uzgadniaj±ce dokumentacjê projektow±, h. konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, i. konieczno¶ci wykonania robót oraz usuniêcia wad w celu zmniejszenia zagro¿enia, gdy zaistnieje wypadek wp³ywaj±cy na bezpieczeñstwo ¿ycia, zdrowia, mienia, lub robót na terenie budowy, lub s±siaduj±cych nieruchomo¶ci a WYKONAWCY wydano polecenie wykonania robót, usuniêcia wad lub podjêcia innych czynno¶ci w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagro¿enia. 6. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w ust. 5 mo¿liwa jest w szczególno¶ci zmiana sposobu wykonania, materia³ów i technologii robót, zmiany lokalizacji budowanych urz±dzeñ, ograniczenie zakresu robót objêtych umow± lub zmiana wynagrodzenia. 7. ZAMAWIAJ¡CY przewiduje zmianê umowy w zakresie osób wskazanych w ofercie wykonawcy lub w umowie, przy pomocy których WYKONAWCA realizuje Przedmiot umowy, na inne osoby spe³niaj±ce warunki okre¶lone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia o uprawnieniach i do¶wiadczeniu równym osobom wskazanym w ofercie WYKONAWCY, wed³ug polityki kadrowej WYKONAWCY. 8. ZAMAWIAJ¡CY przewiduje zmianê umowy w zakresie pozosta³ych zmian spowodowanych nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a. si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b. zmiana obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug, c. zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowi±zku podatkowego itp., d. zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez ZAMAWIAJ¡CEGO z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia WYKONAWCY, e. kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; w takim przypadku zmiany w umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie lub usuniêcie kolizji, f. gdy zaistnieje inna okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkuj±ca niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, g. zmiana wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2008 z pó¼n. zm.), h. zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. 2. W przypadkach okre¶lonych w ust. 2 mo¿liwa jest równie¿, powi±zana ze zmian± sposobu, zakresu ¶wiadczenia lub przepisów prawa, odpowiednia zmiana rozliczania lub zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia. 3. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które ZAMWIAJ¡CY mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 4. ZAMAWIAJ¡CY przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonywania nieistotnych zmian postanowieñ umowy, które nie dotycz± tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY. 5. Nie stanowi zmiany umowy: a. zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b. zmiana danych teleadresowych. 6. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy zobowi±zana jest do udowodnienia zaistnienia okoliczno¶ci okre¶lonych w niniejszym paragrafie. Wniosek o zmianê postanowieñ umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie. 7. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-09-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z SKAWINY
- Zarz±dzanie Stref± P³atnego Parkowania na terenie miasta Skawina
- Administrowanie lokalami stanowi±cymi w³asno¶æ Gminy Skawina
- Zarz±dzanie nieruchomo¶ciami stanowi±cymi w³asno¶æ Gminy Skawina
- ¦wiadczenie us³ug weterynaryjnych w ramach Programu zapobiegania bezdomno¶ci zwierz±t i opieki nad bezdomnymi zwierzêtami z terenu gminy Skawina
- Dostawa i bilansowanie energii elektrycznej dla budynków administrowanych przez Centrum Kultury i Sportu w Skawinie w roku 2025
wiêcej: przetargi w Skawinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga pe³nienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ¶cieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzêtu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddzia³u Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na termomodernizacji budynku Zak³adu Opieki Zdrowotnej, po³o¿onego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudow± parteru bud. ¯COP-segm. "D" wraz ze zmian± spos. u¿ytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, monta¿ windy
wiêcej: Instalacje wodne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.