eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonywanie usług Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.Zakończenie modernizacji stadionu, budowy hali sportowej, budowy ziemnych zewnętrznych kortów tenisowych na terenie Akademickiego Związku Sportowego w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2012-02-27

Łódź: Wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: Zakończenie modernizacji stadionu, budowy hali sportowej, budowy ziemnych zewnętrznych kortów tenisowych na terenie Akademickiego Związku Sportowego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 58320 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademicki Związek Sportowy , ul. Lumumby 22/26, 91-404 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 677 10 10, faks 42 677 10 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.azs.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie posiadające osobowość prawną.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: Zakończenie modernizacji stadionu, budowy hali sportowej, budowy ziemnych zewnętrznych kortów tenisowych na terenie Akademickiego Związku Sportowego w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn: Zakończenie modernizacji stadionu, budowy hali sportowej, budowy ziemnych zewnętrznych kortów tenisowych na terenie Akademickiego Związku Sportowego w Łodzi.Poprzez świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu należy rozumieć świadczenie usługi polegającej na pozyskaniu środków pieniężnych z zewnętrznych źródeł dofinansowania oraz zarządzaniu, kontroli, nadzorze i rozliczeniu robót budowlanych oraz pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przez Wykonawcę (Inżyniera Kontraktu) dysponującego zespołem wykwalifikowanych osób, posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające zarządzanie i nadzorowanie Inwestycji od jej początkowego stadium (wybór Generalnego Wykonawcy robót budowlanych w przetargu nieograniczonym), poprzez kompleksowe prowadzenie nadzoru robót, monitoring i rozliczenie całej Inwestycji oraz uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji na wykonane roboty budowlane.Szczegółowy zakres obowiązków w ramach czynności Inżyniera Kontraktu został wskazany we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 79.21.10.00 - Usługi księgowe 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) wykonał minimum dwie dokumentacje aplikacyjne (np. studia wykonalności) w zakresie rekreacji i turystyki, które uzyskały bezzwrotne dofinansowanie z zewnętrznych źródeł, b) przygotował minimum dwa postępowania przetargowe na wybór wykonawcy robót budowlanych, przy czym w zakres usługi wchodziło opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i wzorem umowy, dla projektu dofinansowanego z zewnętrznych źródeł, c) rozliczył co najmniej dwa projekty współfinansowane z zewnętrznych źródeł, d) wykonał dwie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi o wartości robót budowlanych minimum 5.000.000,00 PLN każda. Uwaga: Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których wartość podana będzie w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z dnia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku publikacji ogłoszenia w sobotę Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z pierwszego dnia roboczego poprzedzającego dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) minimum jedną osobą mogącą pełnić funkcję Kierownika Projektu, tj. która koordynowała proces pozyskiwania dofinansowania z zewnętrznych źródeł dla co najmniej dwóch odrębnych projektów, b) minimum jedną osobą - specjalistą w zakresie rozliczenia projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych, tj. która rozliczyła co najmniej dwa projekty współfinansowane ze źródeł zewnętrznych, c) minimum jedną osobą - specjalistą z zakresu prawa zamówień publicznych, tj. która przygotowała co najmniej dwie Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz wzorem umowy na roboty budowlane w projektach współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych, d) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub ważne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót, które są przedmiotem zamówienia i za które będzie odpowiedzialny tj. zakończenie modernizacji stadionu, budowy hali sportowej, budowy ziemnych zewnętrznych kortów tenisowych na terenie Akademickiego Związku Sportowego w Łodzi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, e) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub ważne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót, które będą przedmiotem zamówienia i za które będzie odpowiedzialny, tj zakończenie modernizacji stadionu, budowy hali sportowej, budowy ziemnych zewnętrznych kortów tenisowych na terenie Akademickiego Związku Sportowego w Łodzi które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, f) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub ważne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót, które są przedmiotem zamówienia i za które będzie odpowiedzialny, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Uwaga: Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których wartość podana będzie w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z dnia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku publikacji ogłoszenia w sobotę Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z pierwszego dnia roboczego poprzedzającego dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.bp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1.W przypadku ustawowej zmiany stawki VAT wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji o kwotę VAT wynikającą ze stawki VAT obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku: a) wysokość wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy ustalana będzie każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki VAT obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego (wystawienia faktury), b) cena netto wynagrodzenia należnego wykonawcy nie ulega zmianie. 2. W przypadku wystąpienia zdarzeń, których wykonawca lub zamawiający nie mogli przewidzieć, w szczególności: a) wystąpienia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp o wartości przekraczającej lub nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro, b) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających prawidłowe wykonywanie inwestycji pn.: Zakończenie modernizacji stadionu, budowy hali sportowej, budowy ziemnych zewnętrznych kortów tenisowych na terenie Akademickiego Związku Sportowego w Łodzi termin wykonania zamówienia ulega wydłużeniu o czas równy wykonaniu zamówień dodatkowych, trwaniu warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających prawidłowe wykonywanie ww. inwestycji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.azs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 91-404 Łódź ul.Lumumby 26/28 - Biuro AZS OŚ.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Akademicki Związek Sportowy ul. Lumumby 22/26, 91-404 Łódź pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.