eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MaszewoWykonywanie usług Nadzoru Inwestorskiego w zadaniu pn. Przebudowa oczyszczalni ścieków w Maszewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-27

Maszewo: Wykonywanie usług Nadzoru Inwestorskiego w zadaniu pn. : Przebudowa oczyszczalni ścieków w Maszewie
Numer ogłoszenia: 58326 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19367 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Maszewo, Plac Wolności 2, 72-130 Maszewo, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 418 78 43, faks 91 418 75 06.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług Nadzoru Inwestorskiego w zadaniu pn. : Przebudowa oczyszczalni ścieków w Maszewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej obsługi inwestycji tj. koordynowania, nadzorowania i rozliczania inwestycji w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. Przedmiotem robót budowlanych, które będą podlegały obsłudze wykonywanej inwestycji jest przebudowa istniejącej oczyszczalni ścieków i dostosowanie jej parametrów do aktualnych potrzeb Gminy Maszewo w związku z projektowanym podłączeniem dalszych miejscowości w gminie w wyniku rozbudowy systemu kanalizacyjnego. 1. Do głównych zadań Nadzoru Inwestorskiego będzie należało przez cały czas trwania umowy: 1) koordynowanie i nadzorowanie procesu inwestycyjnego, zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym, koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego oraz organizacja narad w siedzibie Zamawiającego co najmniej raz na dwa tygodnie; 2) reprezentowanie przed instytucjami i urzędami związanymi z wdrażaniem zadań inwestycyjnych (PINB, Straż Pożarna, Państwowy Powiatowy i Wojewódzki Inspektorat Sanitarny, Państwowa Inspekcja Pracy, DODP, itp.) i każdą inną instytucją oraz z miejscową ludnością, jeżeli będzie taka konieczność; 3) analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub po wykonaniu prac budowlanych; 4) analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanych inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań; 5) współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją umowy na roboty budowlane. 2. Ogólne obowiązki Nadzoru Inwestorskiego : 1) Nadzór Inwestorski wykonując swoje czynności działa w imieniu i na rachunek Zamawiającego zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem. 2) Nadzór Inwestorski ma obowiązek informować Zamawiającego na bieżąco o przebiegu realizacji inwestycji oraz działać zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. 3) Nadzór Inwestorski będzie zobowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym w celu koordynacji i planowania robót budowlanych. 4) Nadzór Inwestorski ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność : a) za wszelkie szkody będące następstwem nienależytego wykonania lub niewykonania czynności objętych umową o roboty budowlane, które będą następstwem nienależytego wykonania usługi nadzoru inwestorskiego, za które odpowiada Nadzór Inwestorski (należyte wykonanie ocenia się w granicach przyjętych dla umów starannego działania), w których Zamawiający nie poniósł szkody, b) za wszystkie wykonane czynności należące do obowiązków Nadzoru Inwestorskiego. 5) Od Nadzoru Inwestorskiego wymagane jest stałe utrzymanie jednej osoby posiadającej stosowne pełnomocnictwa do kontaktu z Zamawiającym oraz podejmowania działań bieżących związanych z realizacją zamówienia na budowie w okresie realizacji robót budowlanych i montażowych aż do zakończenia inwestycji. 6) Nadzór Inwestorski zapewni obecność wskazanej osoby przez cały okres wykonywania tych prac. 7) Nadzór Inwestorski zapewni płynne wykonywanie robót budowlanych, a w tym : a) bieżący kontakt z projektantem w okolicznościach wymagających zmian lub dostosowania dokumentacji projektowej do aktualnej sytuacji, b) wnioskowanie do Zamawiającego najlepszych dla budowanej inwestycji rozwiązań w sytuacjach wymagających zmian lub uzupełnień dokumentacji projektowej, c) w uzasadnionych i dopuszczonych w umowie lub przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych okolicznościach wymagających wykonania zamówień dodatkowych lub rozwiązań zamiennych, przygotowania procedury postępowania o wykonanie robót zamiennych lub zamówień dodatkowych. 3. Ogólne obowiązki w zakresie obsługi finansowej Projektu : Do obowiązków NI w zakresie obsługi finansowej należeć będą zadania zarządzania projektem pod względem finansowym poprzez : 1) kontrolę wydatków i ich zgodność z harmonogramem rzeczowo - finansowym, 2) ocenę poprawności sporządzanych dokumentów finansowych przez wykonawcę robót budowlanych, 3) sprawozdawczości oraz przygotowania wniosków o płatność, 4) kontrolowanie rozliczeń wykonanych robót i stwierdzanie poprawności wystawionych faktur przez wykonawcę robót budowlanych, 5) rozliczanie Projektu zgodnie z warunkami zawartymi w umowie dotacyjnej, 6) sporządzanie wniosków o płatności w terminach i formie zgodnej z umową dotacyjną, 7) kontrola wydatków pod względem kosztów kwalifikowanych, 8) zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości oraz opóźnienia w rozliczeniach osobie wyznaczonej przez Zamawiającego, 9) dyscyplinę wydatków, 10) monitorowanie postępu robót pod względem finansowym. 4. Obowiązki wynikające z Prawa budowlanego : 1) dokonuje zgłoszenia o rozpoczęciu robót budowlanych do odpowiedniego organu nadzoru budowlanego, 2) jest przedstawicielem Zamawiającego na budowie upoważnionym do podejmowania decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych tej budowy w ramach dokumentacji projektowej i Prawa budowlanego oraz umowy o jej realizację, 3) wprowadza w uzgodnieniu z Zamawiającym, autorem projektu i kierownikiem budowy poprawki w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że nie spowodują one zwiększenia kosztu nadzorowanych robót budowlanych, nie będą miały wpływu na zasadnicze rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i instalacyjne oraz nie spowodują pogorszenia użyteczności obiektu lub jego wpływu na środowisko naturalne, 4) rejestruje w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego i przekazuje kierownikowi budowy dziennik budowy wraz z wypełnioną częścią tytułową, 5) przekazuje protokolarnie Wykonawcy robót budowlanych teren budowy wraz ze znajdującymi się na nim urządzeniami, 6) sprawuje kontrolę przebiegu budowy w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, a w szczególności: a) kontroluje jakość wykonanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodność robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania oraz zasadami wiedzy technicznej, b) kontroluje zgodność wykonania robót z dokumentacją projektową i umową, c) kontroluje zgodność przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem, d) kontroluje jakość i wartość wykonanych robót w trakcie realizacji i przed odbiorem zakończonego przedmiotu umowy lub jakiejkolwiek jego części skończonej, e) kontroluje prawidłowość zafakturowania wykonanych robót, f) kontrolować prawidłowość prowadzenia dziennika budowy i dokonuje w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, g) kontroluje budowę co najmniej raz w tygodniu, a jeżeli wykonywane będą roboty konstrukcyjne i branżowe, to i częściej co potwierdza to wpisem do dziennika budowy, h) prowadzi narady koordynacyjne na budowie z udziałem Wykonawcy robót, Zamawiającego (projektanta - jeżeli taka będzie potrzeba) oraz wszystkich inspektorów nadzoru, co najmniej raz na dwa tygodnie, i) rozstrzyga w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, j) każdorazowo zawiadamia właściwy organ nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia Prawa budowlanego, k) sprawdza i przyjmuje roboty podlegające zakryciu lub znikające, l) stwierdza wykonanie przez służbę geodezyjną pomiarów inwentaryzacyjnych, a także sprawdza zgodność usytuowania obiektów z projektem budowlanym, m) uczestniczy w przeprowadzanych przez Wykonawcę próbach i odbiorach instalacji i urządzeń, n) potwierdza w dzienniku budowy zapis kierownika budowy o gotowości obiektu lub jego części do odbioru oraz należyte urządzenie i uporządkowanie terenu budowy, o) sprawdza kompletność przedstawianych przez Wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru oraz dołącza do nich opracowaną przez siebie ocenę jakościową wraz z jej uzasadnieniem, p) gromadzi i przechowuje materiały analityczne niezbędne do rozliczenia wykonanych robót i oceny osiągniętych efektów rzeczowych lub gospodarczych, q) uczestniczy w czynnościach odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, r) przejmuje od kierownika budowy dziennik budowy i przekazuje go Zamawiającemu, s) przyjmuje od Wykonawcy robót budowlanych książkę obiektu i przekazuje ją wypełnioną Zamawiającemu, t) uczestniczy w komisjach do stwierdzenia ujawnionych wad oraz kontroluje usunięcie tych wad przez Wykonawcę, u) nadzoruje złożenie wniosku o zakończeniu robót wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem opiniami i uzgodnieniami w celu złożenia go do organu nadzoru budowlanego, v) składa w imieniu Zamawiającego ( po uzyskaniu odpowiedniego upoważnienia do reprezentowania Zamawiającego przed organami ) wniosek o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie wykonanego obiektu, a w przypadku stwierdzonych uchybień podczas kontroli, wykonuje wszelkie wymagane czynności wobec wykonawcy robót o usunięcie stwierdzonych wad, w) bieżąco raportuje o wszelkich nieprawidłowościach. 5. Obowiązki Nadzoru Inwestorskiego przed rozpoczęciem robót : 1) przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia stanu istniejącego z dokumentacją projektową, 2) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia instrukcji określających formę, zakres i sposób obiegu wymaganych od Wykonawcy robót budowlanych dokumentów, 3) w ciągu 3 dni od zawarcia umowy o wykonywanie NI przedstawienie Zamawiającemu i uzgodnienie z nim planu działań Nadzoru Inwestorskiego (procedury) przez cały okres wykonywania usługi, 4) przejęcie od Zamawiającego kopii oferty wybranego Wykonawcy robót oraz kopii umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych, 5) zapoznanie się z warunkami finansowania przedmiotu umowy, a zwłaszcza z ustalonymi zasadami płatności za częściowe i całkowite wykonanie robót, 6) przejęcie od Wykonawcy robót kopii harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji robót budowlanych, 7) przejęcie kopii polis ubezpieczeniowych ubezpieczenia budowy dokonanych przez Wykonawcę w firmie ubezpieczeniowej na warunkach postawionych przez Zamawiającego, 8) przejęcie od Wykonawcy szczegółowych wykazów obejmujących kierownictwo robót i poszczególne kategorie robotników zatrudnionych przez Wykonawcę na budowie, 9) przyjęcie od Wykonawcy projektów umów z Podwykonawcami i przedstawienie wniosków w sprawie ich akceptacji Zamawiającemu, 10) przekazanie Wykonawcy terenu budowy. 6. Obowiązki w trakcie realizacji robót: 1) sprawdzanie wykonania robót i powiadamianie Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, (wystawienie protokołu niezgodności), 2) administrowanie i nadzór nad umową o roboty budowlane od strony finansowej wraz z przygotowaniem finansowych i rzeczowych wskaźników postępu prac służących do monitorowania oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów finansowych, kontrola budżetu, kwalifikacja kosztów, sporządzanie prognoz przepływów pieniężnych, aktualizacja harmonogramu składania wniosków o płatność, 3) egzekwowanie postanowień umowy o roboty budowlane, w tym określanie punktów krytycznych tej umowy, zapewnienie wdrażania procedur jakościowych, przygotowanie i aktualizacja planów i harmonogramu oraz wszelkich innych dokumentów, których przygotowanie okaże się konieczne, 4) składanie raportów z postępów prac oraz płatności zgodnie z wymaganiami Zamawiającego z uwzględnieniem zasad monitorowania wymaganych przez instytucje finansujące projekt, 5) opracowanie skutecznego systemu identyfikacji i kontroli ryzyka, przygotowanie programów naprawczych w celu łagodzenia wszelkich niekorzystnych zmian dotyczących jakości, kosztów i terminów realizacji umowy na roboty, 6) informowanie Zamawiającego o wszystkich występujących problemach oraz problemach przewidywanych i podejmowanych działaniach zapobiegawczych lub/i naprawczych dla ich przezwyciężenia, 7) przeprowadzanie z Wykonawcą robót budowlanych odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych i odbiorów końcowych realizowanego zadania inwestycyjnego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, 8) ocena i weryfikacja w przypadku wystąpienia koniecznych zamówień dodatkowych i robót zamiennych przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym oraz poinformowanie Zamawiającego, 9) akceptacja przejściowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy robót budowlanych o wykonaniu robót, 10) akceptacja faktur VAT wystawianych przez Wykonawców robót budowlanych do zapłaty przez Zamawiającego, 11) dokumentowanie wszelkich postępów prac oraz płatności, przez cały czas trwania umowy, 12) prowadzenie bieżącej dokumentacji fotograficznej z realizacji umowy o roboty budowlane w ilości niezbędnej, w formie zdjęć cyfrowych (Zdjęcia będą szczegółowo opisane i zarchiwizowane w formacie cyfrowym na nośniku DVD lub CD), 13) nadzór nad montażem i utrzymaniem w należytym stanie tablic informacyjnych, pamiątkowych itp., 14) współpraca z Zamawiającym w zakresie informacji, promocji i konsultacji społecznych, 15) organizowanie narad, sporządzanie protokołów z narad i przekazywanie ich wszystkim uczestnikom spotkania, 16) obsługa kontroli ekspertów Komisji Europejskiej i przedstawicieli Podmiotów odpowiedzialnych za realizację projektu w zakresie swoich praw i obowiązków, 17) udział jako doradca techniczny w spotkaniach wymaganych przez instytucje finansujące projekt, 18) ocenianie i rozstrzyganie sporów między Wykonawcą robót i w miarę możliwości doprowadzanie do polubownego rozwiązywania sporów z Wykonawcą robót, a Zamawiającym i udział w postępowaniach rozjemczych, 19) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji umowy o roboty budowlane, 20) wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy o roboty budowlane, 21) nadzór nad zabezpieczeniem przez Wykonawcę robót terenu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy o roboty budowlane i rozliczenie umowy w przypadku jej wypowiedzenia, 22) nadzór nad próbami oraz przegląd instrukcji obsługi (gdzie jest to konieczne) wykonanych przez Wykonawcę w celu prawidłowego przejęcia ukończonych prac przez Zamawiającego, 23) akceptacja wszystkich prób i badań przy oddaniu do eksploatacji, 24) udział w przekazaniu przez Wykonawcę robót obiektów do eksploatacji, 25) sprawdzenie wymaganej dokumentacji i oświadczeń Wykonawcy robót w celu uzyskania pozwoleń na użytkowanie obiektów oraz uzyskanie tych pozwoleń, 26) przegląd kompletnej dokumentacji powykonawczej, zatwierdzenie jej, a następnie dostarczenie Zamawiającemu w formie ustalonej z Zamawiającym, 27) obsługa dokumentacyjna odbioru końcowego, przygotowywanie Protokołów Odbioru Robót i wszelkich niezbędnych dokumentów, 28) udział w kwalifikacji kosztów - przedstawienie propozycji kwalifikacji kosztów w poddziale środki trwałe i rodzaj kosztów, kwalifikowalność wydatków UE, 29) dokonywanie bieżących przeglądów terenu budowy pod względem bezpieczeństwa prowadzonych robót ( konieczność sporządzenia raportu z kontroli do wiadomości Zamawiającego i Wykonawcy robót ), 30) sprawdzenie zgodności specyfikacji technicznych na dostawy w zakresie zgodności z SIWZ na dostawy i sprawdzenie kompletności dostaw pod względem atestów i gwarancji, 31) obsługa dokumentacyjna odbioru dostaw, przygotowywanie protokołów odbioru dostaw i wszelkich niezbędnych dokumentów, 32) stwierdzenie wad lub nieprawidłowości w dostawach, 33) nadzór nad realizacją robót zgodnie z harmonogramem i w razie odstępstw żądanie od Wykonawcy modyfikacji harmonogramu koniecznej do ukończenia robót we właściwym terminie, 34) po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym wydawanie zgody na wydłużenie czasu na ukończenie robót lub ich odcinka, albo jego części, z przyczyn uzasadnionych, z wyłączeniem końcowego terminu wykonania robót, 35) wydawanie poleceń Wykonawcy w celu przyspieszenia postępu robót i dotrzymania umownego terminu ich ukończenia, 36) ciągłe monitorowanie wykonywania robót przez podwykonawców, a w szczególności : a) posiadanie wiedzy na temat wykonywania robót przez podwykonawców i nadzorowanie dokonywania wpisu do dziennika budowy o wykonywaniu robót przez konkretnego podwykonawcę, b) nadzorowanie poprawności wprowadzenia podwykonawców do realizacji robót budowlanych, a zwłaszcza stwierdzania zawarcia umów o podwykonawstwo wg zatwierdzonego projektu umowy, c) kontrolowanie rozliczeń pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcami wg zasad określonych w umowach, a w przypadku stwierdzenia uchybień w tym zakresie, natychmiastowe meldowanie o tym Zamawiającemu z wnioskiem o sposób naprawienia sytuacji. 7. Obowiązki w zakresie odbioru robót: 1) dokonanie odbioru robót podlegających zakryciu (zanikowych) w terminie 2 dni roboczych od daty ich zgłoszenia, 2) przejęcie od Wykonawcy protokołu usunięcia usterek, rysunków i innych dokumentów otrzymanych w ramach umowy, 3) odbieranie w imieniu Zamawiającego wszelkich robót kończonych, 4) zebranie i sprawdzanie od Wykonawcy robót dokumentacji, którą on wykona i przygotuje, a zwłaszcza : a) instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c) protokoły z badania materiałów i urządzeń, d) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. 5) zebranie od Wykonawcy wszystkich dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu, 6) organizowanie wraz z Wykonawcą robót odbiorów przez odpowiednie organy i uzyskanie opinii w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 7) opracowanie wniosku do Wydziału Architektury w Starostwie Powiatowym o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 8) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 8. Inne obowiązki Nadzoru Inwestorskiego: 1) skompletowanie wszystkich świadectw gwarancji i dostarczenie ich Zamawiającemu, 2) udokumentowanie daty, z którą Wykonawca wypełnił swoje obowiązki wykonania i zakończenia robót oraz usunięcia wszelkich stwierdzonych usterek w robotach, 3) podejmowanie decyzji o wykonaniu pilnych prac zabezpieczających, 4) podejmowanie również i innych działań nie wymienionych w tym rozdziale specyfikacji, które przyczynią się do sprawnego wykonania inwestycji, 5) sporządzanie dla Zamawiającego sprawozdań rzeczowo - finansowych wymaganych przez Instytucję Zarządzającą, 6) sporządzenie we współpracy z Zamawiającym sprawozdania końcowego z realizacji umowy o roboty budowlane, 7) zapewnienie stałego nadzoru nad: a) finalizacją zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy, b) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia stwierdzonych wad i ich odbiór, c) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów, 8) dochodzenie od Wykonawcy robót budowlanych kar za nienależyte lub nieterminowe wykonanie umowy oraz dopilnowanie usunięcia ujawnionych wad w okresie rękojmi za wady czy zastępstwo sądowe w przypadku powstania sporów wynikających z realizacji umowy o roboty budowlane, 9) analizowanie i koordynowanie zgodności prowadzonych prac z przyjętym harmonogramem. Nadzór Inwestorski, w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji umowy o roboty budowlane i zabezpieczenia interesów Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie współfinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. Nr umowy: 00008-6921-UM16-000023/09 z dnia 20.04.2010r..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji Sp. z.o.o, Ul. Wojska Polskiego 119, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 223943,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72324,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 221400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.