eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyślenicePrzebudowa dróg powiatowych nr K1925 Wiśniowa - Węglówka od km 0+009 do km 4+503 w miejscowościach Wiśniowa, Kobielnik, Węglówka oraz K1926 Lipnik - Kobielnik od km 0+285 do km 4+531 w miejscowościach Lipnik, Kobielnik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-15

Myślenice: Przebudowa dróg powiatowych nr K1925 Wiśniowa - Węglówka od km 0+009 do km 4+503 w miejscowościach Wiśniowa, Kobielnik, Węglówka oraz K1926 Lipnik - Kobielnik od km 0+285 do km 4+531 w miejscowościach Lipnik, Kobielnik
Numer ogłoszenia: 58474 - 2016; data zamieszczenia: 15.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721733, faks 012 2721733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych nr K1925 Wiśniowa - Węglówka od km 0+009 do km 4+503 w miejscowościach Wiśniowa, Kobielnik, Węglówka oraz K1926 Lipnik - Kobielnik od km 0+285 do km 4+531 w miejscowościach Lipnik, Kobielnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg powiatowych nr K1925 i K1926, polegająca na przebudowie konstrukcji nawierzchni jezdni na długości ok. 8,74 km, poprawie parametrów geometrycznych dróg, przebudowie skrzyżowań (korekta promieni łuków poziomych), korekcie konta skrzyżowania dróg K1925 i K1926, wykonaniu chodników o łącznej długości ok. 2,04 km, przebudowie poboczy i rowów, wykonaniu peronów przystankowych, wyspy oddzielającej pasy ruchu i przejść dla pieszych z azylem, montażu barier sprężystych oraz wykonaniu oświetlenia ulicznego i oznakowania.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót, zamówień uzupełniających, o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i podlegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: dla zadania nr 1 - 53 000,00 zł dla zadania nr 2 - 6 300,00 zł dla zadania nr 3 - 7 500,00 zł Wadium należy wpłacić na konto: BNP PARIBAS FORTIS, nr rachunku: 12 1600 1462 0008 4781 8071 7038. Termin wpłacenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Oferty, które nie będą zabezpieczone wadium zostaną przez Zamawiającego odrzucone. Ksero dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wpłaty wadium w innej formie np. gwarancji, kserokopię należy załączyć do oferty, natomiast oryginał należy złożyć w ZDP (księgowość) lub załączyć luzem do oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - zał. nr 1 do Oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał doświadczenie zawodowe rozumiane jako wykonanie przez niego w ciągu ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: - dla zadania nr 1 - dwóch zamówień, obejmujących budowę, przebudowę lub remont drogi, polegający na wykonaniu nakładki bitumicznej, o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto każde, - dla zadania nr 2 - dwóch zamówień, obejmujących budowę lub przebudowę chodnika, o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto każde, - dla zadania nr 3 - dwóch zamówień, obejmujących budowę lub przebudowę chodnika, o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każde, oraz posiadał dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu - zał. nr 3 do Oferty oraz dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - zał. nr 4 do Oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym przynajmniej jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami (Kierownik budowy). Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał kwalifikacje uprawniające go do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i doświadczenie zawodowe, oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Dodatkowo dla zadania nr 3 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji tego zadania, przed podpisaniem umowy, wykazał się dysponowaniem osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu - zał. nr 5 do Oferty, a dodatkowo dla zadania nr 3 - oświadczenie (zał. nr 8 do Oferty)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał zawartą i opłaconą umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w ramach, której wykonywał będzie zamówienie publiczne na podstawie tej Specyfikacji. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu - Opłacona Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy ważność ubezpieczenia uzależniona jest od zapłaty składki wraz z polisą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument jej opłacenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy z Ofertą Cenową oraz kosztorysem ofertowym; 2) Dowód wniesienia wadium; 3) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez niego potencjału technicznego niezbędnego w celu realizacji zamówienia; 4) Formularz cenowo-rzeczowy robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom; 5) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, bądź też pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub zawarcie umowy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kserokopii stwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców, odpowiednio przez każdego z Wykonawców; 6) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres realizacji zamówienia, jeżeli w ofercie Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów; 7) Oświadczenie, o posiadaniu potencjału technicznego i osób zdolnych do realizacji części zamówienia, dotyczącej wykonania oświetlenia ulicznego - dotyczy zadania nr 3

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Wydłużenie okresu gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przewidzianych w umowie dotyczących: 1) terminu wykonania robót, w przypadku złych warunków atmosferycznych, zmiany technologii, wprowadzenia robót zamiennych, zmiany organizacji ruchu oraz jeżeli od podpisania umowy do określonego w niej terminu wykonania przedmiotu zamówienia pozostało mniej niż 60 dni - na warunkach i w sposób określony w umowie, 2) wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy i które nie wynikają z winy żadnej stron oraz na których powstanie lub, co do których zapobieżenia żadna ze stron nie mogła mieć wpływu, 3) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, 4) zmiany osób nadzorujących, 5) zmiany zakresu robót, niepowodującej zmiany przedmiotu zamówienia, 6) zmian co do, których wprowadzenia strony są upoważnione na podstawie ustawy np. zabezpieczenia. 7) zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 8) zmiany Formularza Cenowo-Rzeczowego, o którym mowa w § 3 ust. 3 nin. umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-myslenice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach, 32-400 Myślenice ul. Słowackiego 82.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach, Myślenice ul. Słowackiego 82, pok. 3. Otwarcie ofert: 30.03.2016 r. godz. 09:05, miejsce - ZDP Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr K1925 Wiśniowa-Węglówka i nr K1926 Lipnik-Kobielnik - nawierzchnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg powiatowych nr K1925 i K1926, polegająca na przebudowie konstrukcji nawierzchni jezdni na długości ok. 8,74 km, poprawie parametrów geometrycznych drogi, przebudowie skrzyżowań oraz korektę kąta skrzyżowania obu dróg. Rodzaje robót wchodzących w zakres zamówienia: 1. Roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, wykonanie przepustów pod zjazdami i drogą). 2. Roboty rozbiórkowe (rozbiórka barier, przepustów wraz z wywiezieniem gruzu). 3. Poszerzenia i przełomy (frezowanie nawierzchni, korytowanie, wykonanie podbudowy, wyrównanie masą min.-bit.). 4. Wykonanie nawierzchni (oczyszczenie i skropienie nawierzchni, wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit. w-wa wiążąca i ścieralna). 5. Roboty wykończeniowe (przebudowa rowów, umocnienie dna rowu korytkami, przełożenie istniejących zjazdów, ubezpieczenie płytami ażurowymi oraz narzutem kamiennym, wykonanie pobocza, skropienie pobocza tłuczniowego emulsją, montaż barier ochronnych). 6. Oznakowanie pionowe i poziome..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Wydłużenie okresu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr K1925 Wiśniowa-Węglówka - chodnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi K1925, polegająca na wykonaniu chodnika na długości ok. 0,88 km, przebudowie rowów, wykonaniu peronów przystankowych. Rodzaje robót wchodzące w zakres zamówienia: 1. Roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, rozbiórka istniejących zjazdów z wywozem gruzu). 2. Wykonanie chodnika (roboty ziemne, wykonanie podbudowy, montaż krawężników i obrzeży, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej, wykonanie przepustów pod zjazdami, wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi oraz narzutem kamiennym, umocnienie rowu korytkami skrzynkowymi). 3. Odwodnienie drogi (przepusty pod drogą wraz ze ściankami czołowymi). 4. Humusowanie i obsianie skarp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Wydłużenie okresu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Przebudowa drogi powiatowej nr K1926 Lipnik-Kobielnik - chodnik wraz z oświetleniem ulicznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi K1926, polegająca na wykonaniu chodnika na długości ok. 1,16 km, przebudowie rowów, wykonaniu peronów przystankowych oraz wykonaniu oświetlenia ulicznego. Rodzaje robót wchodzące w zakres zamówienia: 1. Roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, rozbiórka istniejących zjazdów z wywozem gruzu). 2. Wykonanie chodnika (roboty ziemne, wykonanie podbudowy, montaż krawężników i obrzeży, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej, wykonanie przepustów pod zjazdami wraz z murkami czołowymi, ubezpieczenie płytami ażurowymi). 3. Montaż bariery ochronnej. 4. Humusowanie i obsianie skarp. 5. Wykonanie oświetlenia ulicznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Wydłużenie okresu gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.