Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-09-09
Og³oszenie nr 585930-N-2017 z dnia 2017-09-09 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Bia³ymstoku: Dostawa oleju opa³owego do jednostek Komendy Wojewódzkiej Policji w Bia³ymstoku.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
5025282000000, ul.
ul. Sienkiewicza
65
,
15003
Bia³ystok, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
85 670 31 37, e-mail
zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl, faks
85 670 28 42.
Adres strony internetowej (URL): www.podlaska.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja rz±dowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.podlaska.policja.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.podlaska.policja.gov.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty sk³ada siê w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
Adres:
Zespó³ ds. Zamówieñ Publicznych KWP w Bia³ymstoku, ul. H. Sienkiewicza 65, 15-003 Bia³ystok
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa oleju opa³owego do jednostek Komendy Wojewódzkiej Policji w Bia³ymstoku.
Numer referencyjny:
4/C/17
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego do obiektów Policji województwa podlaskiego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opa³owy
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 213521,69
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-04-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów tj. posiadaj± aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, której obowi±zek posiadania wynika z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 220, 791 i 1089).
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Nie dotyczy.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Aktualna koncesja na obrót paliwami ciek³ymi, której obowi±zek posiadania wynika z ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 220, 791 i 1089).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania o¶wiadczeñ i dokumentów w powy¿szym zakresie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1.Wype³niony i podpisany formularz ofertowy - za³±cznik nr 2A-2I SIWZ. 2. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - ofertê podpisuje inna osoba ni¿ Wykonawca, - ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, którego tre¶æ winna wskazywaæ pe³nomocnika oraz potwierdzaæ jego umocowanie do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu lub do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy. Dla wa¿no¶ci pe³nomocnictwa wymaga siê podpisu prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z Wykonawców. Korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ z³o¿ony w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza. 3.Dokumenty wymagane po z³o¿eniu ofert. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - za³±cznik nr 4 SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia dotyczy sytuacji, gdy w postêpowaniu/danym zadaniu czê¶ciowym zostanie z³o¿ona wiêcej ni¿ jedna oferta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty mo¿liwa jest w nastêpuj±cym przypadku i na zasadach poni¿ej okre¶lonych: a) w przypadku zmiany ceny jednostkowej brutto 1 m3 oleju opa³owego w temp. referencyjnej 15 oC opublikowanej na stronie internetowej PKN ORLEN S.A. Waloryzacja ceny brutto 1 m3 oleju przeprowadzona bêdzie wg zasad okre¶lonych w § 4 ust. 4 i 5 projektu umowy. b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT na przedmiot umowy dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zwiêkszenia lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotê równ± ró¿nicy kwocie podatku VAT na przedmiot umowy zap³aconego przez Wykonawcê.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-09-20, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Ka¿demu Wykonawcy, a tak¿e innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy PZP przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy PZP - ¶rodki ochrony prawnej. 2. ¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia o zamówieniu oraz SIWZ przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy PZP. 3. Odwo³anie przys³uguje wy³±cznie od niezgodnej z przepisami ustawy PZP czynno¶ci Zamawiaj±cego podjêtej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub zaniechania czynno¶ci, do której Zamawiaj±cy jest zobowi±zany na podstawie ustawy PZP. Odwo³anie mo¿na wnosiæ zgodnie z art. 180 i 182 ustawy PZP do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej, przesy³aj±c jego kopiê Zamawiaj±cemu. 4. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio w³asnorêcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym ,przesy³aj±c kopiê odwo³ania Zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu. 5. Terminy wniesienia odwo³ania: 5.1. Odwo³anie wnosi siê w terminie 5 dni od dnia przes³ania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia - je¶li zosta³y przes³ane w sposób okre¶lony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy PZP, albo w terminie 10 dni - je¿eli zosta³y przes³ane w inny sposób. 5.2. Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia o zamówieniu, a tak¿e wobec postanowieñ specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 5.3. Odwo³anie wobec czynno¶ci innych ni¿ okre¶lone w pkt 5.1. i 5.2. wnosi siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego wniesienia. 5.4. Je¶li Zamawiaj±cy nie przes³a³ Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwo³anie wnosi siê nie pó¼niej ni¿ w terminie: 1) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych og³oszenia o udzieleniu zamówienia 2) 1 miesi±ca od dnia zawarcia umowy, je¿eli Zamawiaj±cy nie zamie¶ci³ w Biuletynie Zamówieñ Publicznych og³oszenia o udzieleniu zamówienia.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | powiat bia³ostocki |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09135100-5,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 24502,49
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | powiat suwalski |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09135100-5,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 21002,13
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | powiat hajnowski |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09135100-5,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 53672,11
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | powiat wysokomazowiecki |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09135100-5,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 9100,93
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 5 | Nazwa: | powiat siemiatycki |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09135100-5,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 22168,92
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 6 | Nazwa: | powiat sejneñski |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09135100-5,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 31503,20
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 7 | Nazwa: | powiat moniecki |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09135100-5,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 7234,07
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 8 | Nazwa: | powiat augustowski |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09135100-5,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 22168,92
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 9 | Nazwa: | powiat sokólski |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09135100-5,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 22168,92
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Us³uga na przegl±dy, diagnostykê, naprawê wraz z czê¶ciami zamiennymi w tym lampa i detektor do aparatu RTG YSIO, Nr ser: 28586
- Wymiana nawierzchni trawiastej - sztuczna murawa na boisku szkolnym.
- Dostawa transformatorów wraz z przebudow± stacji transformatorowej na drogowym przej¶ciu granicznym Ku¼nica Bia³ostocka-Bruzgi
- Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku (II)
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Rutka - Tartak"
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku na potrzeby Bloku Operacyjnego Neurochirurgii
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób P³uc i Rehabilitacji w £odzi
- Dostawa oleju opa³owego
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Brodach
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych, w ilo¶ci 48 000 litrów, dla Domu Pomocy Spo³ecznej dla Doros³ych "Prz±¶nik" w Brenniku w roku 2025
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.