Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-07-09
Og³oszenie nr 586169-N-2018 z dnia 2018-07-09 r.
Gmina M³odzieszyn: Osa w Gminie M³odzieszyn
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie nieobowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina M³odzieszyn, krajowy numer identyfikacyjny
75014835400000, ul.
ul. Wyszogrodzka
25
,
96-512
M³odzieszyn, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
46 8641750, 8641760, e-mail
sekretariat@mlodzieszyn.pl, faks
468 641 765.
Adres strony internetowej (URL): ugmlodzieszynbip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
z³o¿enie w formie papierowej w sekretariacie Urzêdu Gminy M³odzieszyn,
Adres:
ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 M³odzieszyn, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Osa w Gminie M³odzieszyn
Numer referencyjny:
IZPPP.271.5.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. "Osa w Gminie M³odzieszyn". W zakres inwestycji wchodzi: Czê¶æ I: OSA w Janowie wykonanie si³owni zewnêtrznej - otwartej strefy rekreacji czynnej dla osób powy¿ej 14 roku ¿ycia z nawierzchni± trawiast± zawieraj±cej zbiór sprzêtu rekreacyjnego: wyci±g górny + pylon + krzes³o, biegacz + pylon + orbitrek, prasa + pylon + wio¶larz, rower + pylon + je¼dziec, surfer + pylon + twister, drabinka + pylon + podci±g nóg oraz tablicê informacyjn± - regulamin - strefy relaksu - zawieraj±cej plenerowe urz±dzenie - stolik do gry w szachy / warcaby a tak¿e 4 ³awki parkowe z oparciem, stojak na rowery i kosz na ¶mieci Czê¶æ II: Osa w Kamionie Wykonanie si³owni zewnêtrznej - otwartej strefy rekreacji czynnej dla osób powy¿ej 14 roku ¿ycia z nawierzchni± trawiast± zawieraj±cej zbiór sprzêtu rekreacyjnego: wyci±g górny + pylon + krzes³o, biegacz + pylon + orbitrek, prasa + pylon + wio¶larz, rower + pylon + je¼dziec, surfer + pylon + twister, drabinka + pylon + podci±g nóg oraz tablicê informacyjn± - regulamin - strefy relaksu - zawieraj±cej plenerowe urz±dzenie - stolik do gry w szachy / warcaby a tak¿e 4 ³awki parkowe z oparciem, stojak na rowery i kosz na ¶mieci Czê¶æ III: Osa w M³odzieszynie Przedmiotem opracowania w ramach Otwartej Strefy Aktywno¶ci jest wykonanie: Wykonanie si³owni zewnêtrznej - otwartej strefy rekreacji czynnej dla osób powy¿ej 14 roku ¿ycia z nawierzchni± trawiast± zawieraj±cej zbiór sprzêtu rekreacyjnego: wyci±g górny + pylon + krzes³o, biegacz + pylon + orbitrek, prasa + pylon + wio¶larz, rower + pylon + je¼dziec, surfer + pylon + twister, drabinka + pylon + podci±g nóg oraz tablicê informacyjn± - regulamin - placu zabaw dla dzieci o charakterze sprawno¶ciowym - ogrodzonej strefy zabaw dla dzieci pod opiek± osób doros³ych z nawierzchni± piaszczysto - trawiast± zawieraj±cej zbiór sprzêtu s³u¿±cego do zabawy dla dzieci: urz±dzenie linarne - piramida, zestaw rekreacyjny jednowie¿owy ze zje¿d¿alni±, zestaw linarny, hu¶tawkê pojedyncz± - bocianie gniazdo oraz tablicê informacyjn± - regulamin - strefy relaksu - zawieraj±cej plenerowe urz±dzenie - stolik do gry w szachy / warcaby a tak¿e 4 ³awki parkowe z oparciem, stojak na rowery i kosz na ¶mieci Szczegó³owy zakres inwestycji zosta³ okre¶lony w projektach budowlano wykonawczym oraz szczegó³owej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Z uwagi na przyjête w umowie wynagrodzenie rycza³towe, przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy i s³u¿y do uszczegó³owienia opisu przedmiotu zamówienia oraz bêdzie pomocny przy rozliczeniu inwestycji. W szczególno¶ci przedmiar robót ma na celu umo¿liwienie dokonania wyceny robót. Zatrudnienie na umowê o pracê Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: 1) prace przygotowawcze, rozbiórkowe i porz±dkowe, 2) roboty budowlano-monta¿owe przy uk³adaniu nawierzchni 3) roboty budowlano-monta¿owe przy pracach zwi±zanych z ma³± architektur± Zatrudnienie na podstawie umowy o pracê obejmowaæ ma okres realizacji umowy o zamówienie publiczne , których przedmiotem jest "Osa w Gminie M³odzieszyn"
II.5) G³ówny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45112210-0 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-09-28
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, przed up³ywem terminu sk³adania ofert:
Dla czê¶ci I
- wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na pracach budowlano-monta¿owych w zakresie ma³ej architektury o warto¶ci co najmniej 30 000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy 00/100 z³ ),
Dla czê¶ci II
- wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na pracach budowlano-monta¿owych w zakresie ma³ej architektury o warto¶ci co najmniej 30 000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy 00/100 z³ ),
Dal czê¶ci III
- wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na pracach budowlano-monta¿owych w zakresie ma³ej architektury o warto¶ci co najmniej 80 000,00 z³ (s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy 00/100 z³ ),
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone - zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 3 SIWZ. Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Na potwierdzenie, ¿e oferowane urz±dzenia dostarczone w ramach realizowanego zamówienia spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego, Wykonawca winien za³±czyæ karty katalogowe zawieraj±ce opis parametrów dla urz±dzeñ zabawowych i si³owych wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
13.1. Warunkiem udzia³u w przetargu jest wniesienie wadium w wysoko¶ci:
Dla czê¶ci I - 1 000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c 00/100 z³).
Dla czê¶ci II - 1 000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c 00/100 z³).
Dla czê¶ci III - 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce 00/100 z³).
13.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej z nastêpuj±cych form:
13.2.1. Pieni±dzu,
13.2.2. Porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
13.2.3. Gwarancjach bankowych,
13.2.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
13.2.5. Porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami).
13.3. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, o którym mowa w pkt 16.1.1. SIWZ Wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Do³±czenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcê nie jest wiêc wystarczaj±ce do stwierdzenia przez Zamawiaj±cego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcê.
13.4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego nr 34 9011 0005 0390 3274 2000 0020 w Vistula Bank Spó³dzielczy.
13.5. Wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na nale¿y z³o¿yæ ³±cznie z ofert±, tj. w tym samym opakowaniu.
13.6. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie wskazanej w pkt 12.2.2. do 12.2.5., wadium powinno byæ sporz±dzone adekwatnie do formy, w której jest wnoszone i winno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
13.6.1. Nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
13.6.2. Okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± lub porêczeniem,
13.6.3. Kwotê gwarancji lub porêczenia,
13.6.4. Termin wa¿no¶ci wadium,
13.6.5. Zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do: "zap³acenia kwoty wadium na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
b) Wykonawca, którego ofertê wybrano:
- odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
- nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy".
13.7. Zwrot wadium oraz sytuacja jego ewentualnego zatrzymania uregulowana jest w art. 46 Ustawy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
24.1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej: 24.1.1. na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy zachodzi co najmniej jedna z poni¿szych okoliczno¶ci z uwzglêdnieniem warunków ich wprowadzenia: a) zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencj±: - wyst±pienia warunków pogodowych, klêsk ¿ywio³owych powoduj±cych zniszczenia wykonanych wcze¶niej robót lub uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologi± , przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów; - konieczno¶ci usuniêcia kolizji z urz±dzeniami infrastruktury podziemnej nie zinwentaryzowanej geodezyjnie; - istotnego wp³ywu przedsiêwziêæ realizowanych przez gestorów mediów dotycz±cych terenu objêtego przedmiotowym zamówieniem; - braku mo¿liwo¶ci udostêpnienia obiektu w celu prowadzenia robót, wynikaj±ca z obiektywnych, nieprzewidzianych i niezale¿nych od Wykonawcy okoliczno¶ci; - zmiany osób wykonuj±cych umowê po stronie Wykonawcy, przy czym zmiany w tym zakresie mog± byæ dokonane wy³±cznie pod warunkiem zagwarantowania wykonania przedmiotu umowy przez osoby zapewniaj±ce nale¿yte jej wykonanie, w szczególno¶ci posiadaj±ce kwalifikacje i do¶wiadczenie wymagane przez Zamawiaj±cego w pkt 9.3.1. SIWZ; - wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego; b) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionych w ppkt a) termin wykonania umowy, mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania przedmiotu umowy, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci lub o czas niezbêdny na usuniêcie skutków oddzia³ywania tych okoliczno¶ci w zakresie umo¿liwiaj±cym kontynuowanie czynno¶ci maj±cych na celu wykonanie przedmiotu umowy; c) je¿eli w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w ppkt a) konieczna bêdzie zmiana istotnych postanowieñ umowy, odpowiednie zapisy umowne zostan± stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniaj±cy zgodno¶æ z obowi±zuj±cymi przepisami prawa; 24.1.2. zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) Ustawy. 24.2. W przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostan± dostosowane do obowi±zuj±cego stanu prawnego. 24.3. Wszystkie zmiany umowy dokonywane bêd± w formie pisemnej i musz± byæ podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli obu stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-07-24, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | OSA w Janowie |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45112723-9,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | OSA w Kamionie |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45112723-9,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | OSA w M³odzieszynie |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45112723-9,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na dzia³ce ewid. nr 173/4 w Z³otym Stoku, w tym zwiêkszenie pojemno¶ci zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Warszówek
- Budowa przydomowych oczyszczalni ¶cieków na terenie gminy Waganiec
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie £ódzkim
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujso³y
- Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Wiejskiej i sosnowej w Iskrzyczynie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.