Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-18
Połczyn-Zdrój: ZAMÓWIENIE OBEJMUJE WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI ZORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ/WARSZTATÓW DLA 25 OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO UDZIAŁU W PROJEKCIE SYSTEMOWYM pn. ROWZÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI WŚRÓD MIESZKAŃCÓW GMINY POŁCZYN-ZDRÓJ W 2011r.
Numer ogłoszenia: 58649 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Koszalińska 8 A, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662069, faks 094 3665061.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAMÓWIENIE OBEJMUJE WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI ZORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ/WARSZTATÓW DLA 25 OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO UDZIAŁU W PROJEKCIE SYSTEMOWYM pn. ROWZÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI WŚRÓD MIESZKAŃCÓW GMINY POŁCZYN-ZDRÓJ W 2011r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie Treningu podstaw obsługi komputera dla 25 osób, mający na celu podniesienie umiejętności nie tylko w zakresie obsługi komputera, czy też podstawowych programów, ale również umiejętności wykorzystania go jako narzędzia w poszukiwaniu ofert pracy w Internecie - w wymiarze 50 godz. Wykonawca powinien zabezpieczyć salę we własny sprzęt komputerowy z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia zajęć wraz z dostępem do Internetu oraz posiadać licencje. 2. Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego mającego na celu przywrócenie samodzielności życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych w wymiarze 50 godz., 3. Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu socjoterapii i działań o charakterze terapeutycznym w wymiarze 200 godz., w tym: a) grupa samopomocowa mająca na celu kształtowanie umiejętności opiekuńczo-wychowawczych, których celem jest zwiększenie zaradności życiowej uczestników, b) szkoła dla rodziców - działania skierowane zarówno do rodziców i dzieci, których celem jest wspomaganie zaburzonych funkcji rodziny i podniesienie odpowiedzialności. c) zorganizowanie i przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społecznych poprzez udział w imprezach, spotkaniach o charakterze integracyjnym, turystycznym, kulturalnym, sportowym w celu nabycia umiejętności organizowania czasu wolnego poprzez: - co najmniej jeden wyjazd do Koszalina (ewentualnie inna miejscowość) - Multikino, zakupy w centrum handlowym, - co najmniej jedno wyjście na basen w Połczynie-Zdroju, - co najmniej jedno wyjście na spektakl teatralny. Kadra musi składać się z 3 osób do prowadzenia zajęć z dorosłymi i dziećmi równoległe. Każda z nich musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie pedagogiczne w prowadzeniu ww. zajęć/warsztatów. d) udział w świetlicy pedagogiczno - terapeutycznej dla dzieci - zajęcia korekcyjno-wyrównawcze z udziałem dzieci i rodziców w celu zapobiegania trudnościom szkolnym, wdrażanie do odpowiedzialności rodziców za postępy i sukcesy swoich dzieci (w tym również tworzenie drużyn strażackich, jako aktywnej formy spędzania czasu wolnego, wdrażanie do samodyscypliny, itp.) - w wymiarze 190 godz. Kadra musi składać się z 3 osób. Każda z nich musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu ww. zajęć/warsztatów. 4. Zorganizowanie i przeprowadzenie terapii psychologicznej (spotkania grupowe) dla rodzin i osób niepełnosprawnych w wymiarze 65 godz. 5. Zorganizowanie i przeprowadzenie terapii dla osób uzależnionych i współ uzależnionych (grupowe) w wymiarze 30 godz. 6. Zorganizowanie i przeprowadzenie badań lekarskich (konsultacje) dla uczestników projektu i ich rodzin w celu eliminacji zagrożeń dla prawidłowego rozwoju zwłaszcza dzieci pozostających w tych rodzinach w wymiarze 25 godz. Łączna ilość: 610 godz..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe 85.12.00.00 - Usługi medyczne i podobne 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 92.31.22.40 - Usługi świadczone przez animatorów kultury .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić oświadczenie, iż posiada wiedzę i doświadczenie ( minimum dwuletnie w zakresie wykonywania usług podanych w SIWZ) niezbędne do wykonania zamówienia, a także dysponuje osobami wykwalifikowanymi do wykonania Zamówienia. (Załącznik nr 4, załącznik nr 5, załącznik nr 6 SIWZ). 2. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem Zamówienia lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług, jeżeli Wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. 3. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Załącznik nr 1b do SIWZ). 4. Oświadczenie Wykonawcy o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych. Załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art.22 ust. 1 pkt. 1-3 z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1a SIWZ. 8. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Wypełniony formularz Program zajęć/warsztatów - Załącznik nr 3 do SIWZ. 10. Pisemne oświadczenie wykonawcy o przyjęciu całości warunków umowy (wg formularza stanowiącego załącznik nr 7 go SIWZ). 11. Certyfikaty jakości usług i/lub akredytację kuratora oświaty lub inne certyfikaty świadczące o jakości usług i rzetelności instytucji /jeśli Wykonawca posiada/
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - jakość usługi:zgodność z ogólną koncepcją realizacji usługi 0-30 pkt,dodatkowe elementy zaproponowane przez Wykonawcę do ogólnej koncepcji usługi 0-20 - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje (dopuszcza) możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy, w tym art. 144 ustawy, wyłącznie za zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, b) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mające wpływ na realizację umowy. c) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy i przedmiot realizacji zamówienia (między innymi zmiany harmonogramu realizacji umowy), d) zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane w części dotyczącej terminów oraz sposobów realizacji poszczególnych czynności opisanych w umowie w przypadku konieczności dostosowania tych zapisów do standardów rynkowych lub regulacyjnych wymaganych dla prawidłowego i akceptowanego poziomu świadczonej usługi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mgops.polczynzdroj.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: mgopspolczyn@poczta.onet.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Połczynie-Zdroju ul. Koszalińska 8a, 78-320 Połczyn-Zdrój Sekretariat pokój nr 1(I piętro) do dnia 25 luty 2011r. do godz.12:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI POŁCZYN-ZDRÓJ
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Nadleśnictwa Połczyn w 2025 roku.
- Wykonanie robót drogowych polegających na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych ulic i dróg gminnych na terenach miejskich i wiejskich gminy Połczyn-Zdrój.
więcej: przetargi POŁCZYN-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- "Usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym" (ZP-10/25-USL/09)
- Wykonywanie usług badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych oraz świadczeń ochrony pracy w ramach medycyny pracy w latach 2025-2026 (...) - sprawa nr 24/2025
- Organizacja wyjazdu, w tym warsztatów dla rodzin objętych Projektem pn."Przyszłość Rodziną pisana".
- Cyberbezpieczny Samorząd - Obszary Organizacyjny i Kompetencyjny
- Aktywny Senior +
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.